|
|
Loetje
|
|
|
Zelfs na vorige week is niemand bereid om wat extra meters te lopen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schone of wisselen of het veld nu GVD eens breed houden.. Alles gaat die trechter in.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ze lopen anders zat hoor.. Daar ligt het echt niet aan.. Onzekerheid en twijfel in de duels. Daar ontstaat die counter net ook weer door.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En we beginnen weer van voor af aan! Godverdomme stelletje klootzakken! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: kan ook volgende week in eigen huis nog ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 15:00 schreef remco k het volgende:[..] Ze lopen anders zat hoor.. Daar ligt het echt niet aan.. Onzekerheid en twijfel in de duels. Daar ontstaat die counter net ook weer door.. Dan nog is het weer veel en veel te plichtmatig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk wat laat Schone zich daar weer makkelijk van de bal zetten... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
1 groot feest vandaag.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
zo wordt je kampioen met een hele vieze smaak in je mond! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat verwacht je dan, een wervelend Ajax dat de sterren van de hemel speelt??
De wil is er, men werkt hard, en ja men zoekt naar de vastigheden, dat is vrij logisch na zo'n tik als vorige week..
Enige dat ik niet begrijp is het structureel positioneel staan van Boilesen, het dichtlopen van de gaten door Schone, en het niet aanspeelbaar zijn van de aanvallers.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik niet hoor... Kampioen is kampioen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
We spelen dan ook als echte kampioenen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Precies Ronald......1 en al overtuiging! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een kut voetbal. Nooit eens om aan te gluren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je doet alsof je verbaasd bent?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Vieze smaak? Nee, dat nooit! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt niet geweldig. Maar laten we niet gaan doen alsof we vandaag ineens een fantastisch Ajax hadden verwacht..
Kampioen worden is prioriteit nummer 1.. En wat mij betreft ook de enige prioriteit.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Al maanden niet Ronald, echt al maanden niet! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee natuurlijk niet.. vanaf februari is het al niet geweldig.. Het zou zelfs heel erg vreemd zijn als het nu wel ineens geweldig zou zijn..
Dat heeft met reële verwachtingen te maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
de Sa toch echt de man bij Ajax met het meeste gevaar.. Paar prima voorzetten waar echt te weinig mee gedaan wordt.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 15:13 schreef remco k het volgende:de Sa toch echt de man bij Ajax met het meeste gevaar.. Paar prima voorzetten waar echt te weinig mee gedaan wordt.. En hoe gaat het met Denswil? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax heeft ook een fantastische spits! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet opvallend goed of slecht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sigtthorson heeft gewoon geen zin.. Kan zelfs geen bal afschermen.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik hoop echt op een grote schoonmaak. Weg met alle middelmaat.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Thanks, hou mijn hart weer vast met hem in de verdediging. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Och, dat is ook geen nieuws! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Als ze vanmiddag kampioen worden dan ten minste wel in stijl. Met Kwalitatief Uitermate Teleurstellend voetbal. Echt onthutsend en een beetje genant dit gebrek aan kwaliteit. Maar goed een 4e titel op rij maakt het wel een beetje goed (alleen jammer dat daar ook weer de conclusie uit getrokken zal worden dat Ajax op de goede weg is). |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 15:17 schreef pth het volgende:Als ze vanmiddag kampioen worden dan ten minste wel in stijl. Met Kwalitatief Uitermate Teleurstellend voetbal. Echt onthutsend en een beetje genant dit gebrek aan kwaliteit. Maar goed een 4e titel op rij maakt het wel een beetje goed (alleen jammer dat daar ook weer de conclusie uit getrokken zal worden dat Ajax op de goede weg is). Nou, die conclusie trek ik sowieso niet! Wie dat wel doet, die heeft een groot bord voor zijn kop! Dit is de minste van 4 seizoenen en ze lijken eerder slechter te worden, dan beter! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vandaag wederom Boilesen die verdedigend eigenlijk alles verkeerd doet.
Ik vind eigenlijk niemand echt goed spelen.. Veltman, Rhijn Veltman, de Sa Blind en Serrero redelijk.. De rest niet goed..
Ik vind die goal trouwens echt een fout van Cilissen, kijk eens waar die muur staat, hij gaat in dezelfde hoek staan als die de muur afdekt, de andere volledig open.. Hoe kan dat in hemelsnaam??? En dan ook nog knikken naar iemand in de muur dat alles goed staat....
Ik zou Bojan voor Siggie brengen, Kishna voor Schone, Serrero of Klaassen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou al verliezen we hier... Feyenoord moet vooralsnog dan volgende week heel veel goals goedmaken |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 15:19 schreef remco k het volgende:[..] Vandaag wederom Boilesen die verdedigend eigenlijk alles verkeerd doet. Ik vind eigenlijk niemand echt goed spelen.. Veltman, Rhijn Veltman, de Sa Blind en Serrero redelijk.. De rest niet goed.. Ik vind die goal trouwens echt een fout van Cilissen, kijk eens waar die muur staat, hij gaat in dezelfde hoek staan als die de muur afdekt, de andere volledig open.. Hoe kan dat in hemelsnaam??? En dan ook nog knikken naar iemand in de muur dat alles goed staat.... Ik zou Bojan voor Siggie brengen, Kishna voor Schone, Serrero of Klaassen.. Ik zal het vanavond eens kijken, mits ik niet te dronken van geluk ben! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 15:19 schreef Loetje het volgende:Nou al verliezen we hier... Feyenoord moet vooralsnog dan volgende week heel veel goals goedmaken Ik wil er niet aan denken Loetje! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
010 staat trouwens ook gelijk tegen Cambuur |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 15:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nou, die conclusie trek ik sowieso niet! Wie dat wel doet, die heeft een groot bord voor zijn kop! Dit is de minste van 4 seizoenen en ze lijken eerder slechter te worden, dan beter! En dat bord voor de kop is er. Zie interview met kruidenier Overmars voor de wedstrijd. Ze willen zo graag overleven in de CL, dat lulletje rozenwater nu al weet te beweren dat er in principe niet in de buidel getast zal worden. Alle hoop op een goede lichting jeugd ... en ja er zitten zeer talentvolle spelers tussen (Future Cup was leuker om naar te kijken dan dit gehannes) maar eerst maar even wachten of deze jongetjes het fysiek en mentaal ook zullen halen. Maar ik ben het met je eens, met deze kwaliteit gaat het van armoedig naar armetierig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2014 door pth -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 15:17 schreef pth het volgende:Als ze vanmiddag kampioen worden dan ten minste wel in stijl. Met Kwalitatief Uitermate Teleurstellend voetbal. Echt onthutsend en een beetje genant dit gebrek aan kwaliteit. Maar goed een 4e titel op rij maakt het wel een beetje goed (alleen jammer dat daar ook weer de conclusie uit getrokken zal worden dat Ajax op de goede weg is). De conclusies die ik persoonlijk trek is dat Ajax dan kampioen zou zijn geworden in een tussen jaar.. En dat dit uitermate knap is.. Maar dat het spel stukken beter zal moeten.. Maar ook dat er heel erg veel jongens zijn ingepast dit jaar in de basis die vorig jaar geen basisspeler waren of op een andere positie speelden.
Ter info..
Vorig jaar was dit de basis..
Vermeer van Rhijn Alder Moisander Blind.. Poulsen de Jong Eriksen Schone Siggie Fischer..
Vandaag de basis..
Cilissen van Rhijn Veltman Denswill Boilesen Blind Klaassen Serrero De Sa Siggie Schone..
Dat zijn slechts twee spelers op de positie van afgelopen jaar..
Dus er valt ook in automatismen nog heel erg veel te winnen..
Kortom.. Knap dat ze kampioen worden, supporters zijn niet verwend met geweldig voetbal, of in ieder geval veel te weinig.. Maar dus nog wel genoeg winst te boeken, en dat bied toch erg veel perspectief.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 15:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik zal het vanavond eens kijken, mits ik niet te dronken van geluk ben! Whahahaha.. Ik hoop dat je heel erg dronken van geluk zult worden kerel.. Dat zou betekenen dat we kampioen zijn..
Maar kijk je de wedstrijd niet dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 15:25 schreef pth het volgende:[..] En dat bord voor de kop is er. Zie interview met kruidenier Overmars voor de wedstrijd. Ze willen zo graag overleven in de CL, dat lulletje rozenwater nu al weet te beweren dat er in principe niet in de buidel getast zal worden. Alle hoop op een goede lichting jeugd ... en ja er zitten zeer talentvolle spelers tussen (Future Cup was leuker om naar te kijken dan dit gehannes) maar eerst maar even wachten of deze jongetjes het fysiek en mentaal ook zullen halen. Maar ik ben het met je eens, met deze kwaliteit gaat het van armoedig naar armetierig. Je mening hebben prima.. Maar echt schandalig hoe je over een groot Ajacied van weleer spreekt.. Bah.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 15:25 schreef pth het volgende:[..] En dat bord voor de kop is er. Zie interview met kruidenier Overmars voor de wedstrijd. Ze willen zo graag overleven in de CL, dat lulletje rozenwater nu al weet te beweren dat er in principe niet in de buidel getast zal worden. Alle hoop op een goede lichting jeugd ... en ja er zitten zeer talentvolle spelers tussen (Future Cup was leuker om naar te kijken dan dit gehannes) maar eerst maar even wachten of deze jongetjes het fysiek en mentaal ook zullen halen. Maar ik ben het met je eens, met deze kwaliteit gaat het van armoedig naar armetierig. Ik heb het helaas niet gezien PTH. Ik heb namelijk geen televisie tot mijn beschikking in dit hok van 3x3. Maar dat ze willen gokken op talenten daar gaat het fout! Dat doen ze al jaren, maar de kwaliteit wordt jaarlijks dramatischer! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 15:26 schreef remco k het volgende:[..] Whahahaha.. Ik hoop dat je heel erg dronken van geluk zult worden kerel.. Dat zou betekenen dat we kampioen zijn.. Maar kijk je de wedstrijd niet dan? Zit in een hok van 3x3 en ben aan het werk! Of dacht je soms dat ik voor de lol al de hele ochtend met je aan het praten ben? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 15:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zit in een hok van 3x3 en ben aan het werk! Of dacht je soms dat ik voor de lol al de hele ochtend met je aan het praten ben? ;-) Whahaha... En dan klagen over mij dat ik vorige week op vakantie was??
Whahah..
Nee serieus, kut man, jammer dat je niet kan kijken..
Maar ff een korte samenvatting dan.. Het staat 1-1 en het is niet best..
Overigens staat Suarez met Liverpool 0-0... Maar dat gif van Suarez zit echt door dat hele elftal.. Wat een voetballer.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 15:25 schreef remco k het volgende:[..] Kortom.. Knap dat ze kampioen worden, supporters zijn niet verwend met geweldig voetbal, of in ieder geval veel te weinig.. Maar dus nog wel genoeg winst te boeken, en dat bied toch erg veel perspectief.. Je optimisme vindt ik te prijzen, maar ook een tikkeltje naïef. Met dit elftal ga je geen stappen maken, zeker niet in Europa. Simpelweg een te kort aan kwaliteit, te veel grijze grauwe middelmaat. En dan geeft het te denken dat het er in de rest van de Eredivisie kennelijk nog veel beroerder voor staat. En ja ik ben ook naïef, want ik hoop nog altijd op oogstrelend voetbal waarbij gewonnen wordt door gewoon 1 doelpunt meer te maken dan de tegenstander en waarbij met 6-5 verliezen na een fantastische wedstrijd ook te verkroppen valt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 15:31 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha... En dan klagen over mij dat ik vorige week op vakantie was?? Whahah.. Nee serieus, kut man, jammer dat je niet kan kijken.. Maar ff een korte samenvatting dan.. Het staat 1-1 en het is niet best.. Overigens staat Suarez met Liverpool 0-0... Maar dat gif van Suarez zit echt door dat hele elftal.. Wat een voetballer.. Tja, kon geen verlof meer krijgen! Dat heb je met bepaalde werkzaamheden, want op vakantie gaan zou ik nooit doen! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Van mij mogen ze langzamerhand de F-Side ff bij Overmars thuis op visite laten komen. Dat hij toch echt wat meer kwaliteit zal moeten kopen..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar nog geen wissels bij Ajax? Ongelooflijk! |
|
|
|