BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Serero

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - zondag 27 april 2014 - 11:17   quote  deeplink  
Het is weer tijd om afscheid te nemen van een basispeler dit seizoen, namelijk Serero.

Hij komt al jaren niet uit de verf en als we allemaal eerlijk zijn zien we dat hij het niet heeft. Hij is te klein, geen scorend vermogen en geen ballen. Geen lef, gochme... Geen topvoetballer. Hij mist wat Theo Janssen wel had, kracht en uitstraling.

Dus kortom, genoeg kansen gehad maar gefaald. Jammer maar helaas. Zelfde verhaal als Vermeer lijkt me.

Eens? of oneens?
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 27 april 2014 - 11:24   quote  deeplink  
Zeer oneens. serero is een van de weinigen die zn tanden laat zien.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 27 april 2014 - 11:25   quote  deeplink  
Vermeer mag weg, maar niet omdat hij tekort komt maar omdat hij een mooie club verdient, waar hij als eerste keeper de kans krijgt.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 27 april 2014 - 11:26   quote  deeplink  
En wat betreft serero, ik ben eerlijk en zie dat hij het wel heeft.
JOOD
 JOOD - zondag 27 april 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 11:25 schreef Inglourious bastard het volgende:
Vermeer mag weg, maar niet omdat hij tekort komt maar omdat hij een mooie club verdient, waar hij als eerste keeper de kans krijgt.
Wedstrijd tegen PEC gemist?

Ik ben het met je eens dat hij zeker de kans moet krijgen als eerste keeper, maar wel op een lager niveau. Niet bij Ajax of soortgelijke club.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 april 2014 - 11:29   quote  deeplink  
Ik vind hem juist sterker geworden en hij kan wel degelijk voetballen. Ook kan hij heel kort wegdraaien van zijn tegenstander, waardoor al snel meer speelruimte ontstaat. Zijn passing en afronding moet naar mijn idee wel beter worden. Mag van mij nog wel bijtekenen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 april 2014 - 11:32   quote  deeplink  
Vermeer is een goede keeper, maar te wisselvallig. Hij kan wedstrijden winnen, maar ook verliezen. Denk dat hij wel weggaat. Als hij constanter zou worden, en dan uiteraard naar de + kant, kan hij een echte top keeper worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 27 april 2014 - 11:33   quote  deeplink  
Iedereen weg.....en 25 nieuwe spelers halen die wel kunnen ballen !!!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 april 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 11:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat hij zeker de kans moet krijgen als eerste keeper, maar wel op een lager niveau. Niet bij Ajax of soortgelijke club.
Nee, maar blijkbaar jij wel want als je zo redeneert kan je het hele elftal aan de kant zetten. Want ze speelden allemaal als een natte krant!
remco k
 remco k - zondag 27 april 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vermeer zou bij iedere vergelijkbare club in Europa ten op zichte van Ajax eerste keeper zijn zonder gezeik..

Bij een subtopper in Engeland Spanje Duitsland of Italie zou hij prima passen..

En leuk man dat je 1 wedstrijd op kan noemen.. En dan noem je er ook nog eens 1 waar die met vuurwerk bekogeld is, en 1 waar de rest van het elftal zo mogelijk nog slechter speelde dan hij... Of heb je de ons verdedigend werk daar niet gezien..

Vermeer is een goede keeper, dat heeft ie de afgelopen seizoenen zeker bewezen, ook niet voor niets dat van Gaal hem zo hoog aanschrijft.. En Vermeer zou prima passen bij een mooie club in het buitenland, wat al vrij snel hetzelfde niveau als Ajax zal hebben..
remco k
 remco k - zondag 27 april 2014 - 11:40   quote  deeplink  
Serrero..Tsjaa.

Had dit seizoen wel meer van hem verwacht. Ik denk ook wel dat ie meer in zijn mars heeft, maar zijn afwerkend vermogen is wel heel erg dramatisch, hij krijgt een bal vanaf de 16 nog niet over de achterlijn...
Ik ben overigens niet ontevreden over hem, hij heeft namelijk ook wel goede wedstrijden gespeeld.. Maar echt blij ben ik er niet mee..
Ik denk dan ook dat een Ajax niet minder was geweest als Andersen of Duarte daar het hele seizoen gespeeld zouden hebben..

Twijfelgeval.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 april 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 11:40 schreef remco k het volgende:
Serrero..Tsjaa.

Had dit seizoen wel meer van hem verwacht. Ik denk ook wel dat ie meer in zijn mars heeft, maar zijn afwerkend vermogen is wel heel erg dramatisch, hij krijgt een bal vanaf de 16 nog niet over de achterlijn...
Ik ben overigens niet ontevreden over hem, hij heeft namelijk ook wel goede wedstrijden gespeeld.. Maar echt blij ben ik er niet mee..
Ik denk dan ook dat een Ajax niet minder was geweest als Andersen of Duarte daar het hele seizoen gespeeld zouden hebben..

Twijfelgeval.
Ach, bij Eriksen duurde het ook 2 jaar voordat hij een corner normaal en hoog in het 16-meter gebied kreeg! Dus we hebben alle tijd! ;-)
JOOD
 JOOD - zondag 27 april 2014 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 11:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Vermeer zou bij iedere vergelijkbare club in Europa ten op zichte van Ajax eerste keeper zijn zonder gezeik..

Bij een subtopper in Engeland Spanje Duitsland of Italie zou hij prima passen..

En leuk man dat je 1 wedstrijd op kan noemen.. En dan noem je er ook nog eens 1 waar die met vuurwerk bekogeld is, en 1 waar de rest van het elftal zo mogelijk nog slechter speelde dan hij... Of heb je de ons verdedigend werk daar niet gezien..

Vermeer is een goede keeper, dat heeft ie de afgelopen seizoenen zeker bewezen, ook niet voor niets dat van Gaal hem zo hoog aanschrijft.. En Vermeer zou prima passen bij een mooie club in het buitenland, wat al vrij snel hetzelfde niveau als Ajax zal hebben..
Ben ik met je eens, het was een aparte wedstrijd. En hij was zeker niet de enige die onder de maat presteerde.

Wat me opvalt bij Vermeer is dat hij vaak niet duikt, of niet eens een poging doet om te duiken. Daardoor lijkt het alsof hij veel ballen wel had kunnen hebben. Van der Sar bijvoorbeeld dook altijd, ook als hij wist dat de bal achter zou gaan. Hij liet daarmee zien dat hij altijd de bal had.

Herinner je de laatste keer nog dat PSV kampioen was? (lang geleden weet ik ;) Maar mede dankzij Gomez zijn ze kampioen geworden dat jaar. Die ene vrije trap van Sneijder bijvoorbeeld, vol in de kruising tegen PSV duikt hij gewoon uit het doel. Dat is nou punten pakken.. Zie ik bij Vermeer niet terug.

Hij heeft goede reflexen, maar die heeft iedere aardige keeper van Ajax. Hij mist teveel en straalt geen vertrouwen uit vind ik.

On topic: Ik denk wel dat Serero mag blijven van de Boer. Ben ook benieuwd hoe Duarte zich ontwikkeld ten opzichte van Serero.
remco k
 remco k - zondag 27 april 2014 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 11:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach, bij Eriksen duurde het ook 2 jaar voordat hij een corner normaal en hoog in het 16-meter gebied kreeg! Dus we hebben alle tijd! ;-)
Serrero is al wat ouder toch?? Zou het namelijk niet precies weten.. Maar had jij er niet al wat meer van verwacht dan??
remco k
 remco k - zondag 27 april 2014 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 11:54 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, het was een aparte wedstrijd. En hij was zeker niet de enige die onder de maat presteerde.

Wat me opvalt bij Vermeer is dat hij vaak niet duikt, of niet eens een poging doet om te duiken. Daardoor lijkt het alsof hij veel ballen wel had kunnen hebben. Van der Sar bijvoorbeeld dook altijd, ook als hij wist dat de bal achter zou gaan. Hij liet daarmee zien dat hij altijd de bal had.

Herinner je de laatste keer nog dat PSV kampioen was? (lang geleden weet ik ;) Maar mede dankzij Gomez zijn ze kampioen geworden dat jaar. Die ene vrije trap van Sneijder bijvoorbeeld, vol in de kruising tegen PSV duikt hij gewoon uit het doel. Dat is nou punten pakken.. Zie ik bij Vermeer niet terug.

Hij heeft goede reflexen, maar die heeft iedere aardige keeper van Ajax. Hij mist teveel en straalt geen vertrouwen uit vind ik.

On topic: Ik denk wel dat Serero mag blijven van de Boer. Ben ook benieuwd hoe Duarte zich ontwikkeld ten opzichte van Serero.
Ik heb Vermeer ons het kampioenschap zien pakken uit bij NEC... En hij bezorgt ons tegen AZ de finale dit jaar van de beker.. En zo echt nog veel meer voorbeelden te bedenken..
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 27 april 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:

[..]

Sorry hoor, maar bij hoeveel van de goals, blunderde vermeer?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 april 2014 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Serrero is al wat ouder toch?? Zou het namelijk niet precies weten.. Maar had jij er niet al wat meer van verwacht dan??
Ik had sowieso meer verwacht van dit seizoen! Ben zwaar teleurgesteld in het elftal, maar mijn blijdschap na het kampioenschap is er niet minder om.

Serero is 2 jaar ouder dan Eriksen, maar is ook veel korter in Nederland. Eriksen is sinds 2008 in Nederland en heeft eerst in de jeugd gespeeld. In 2010 speelde hij zijn eerste volledige seizoen. In het jaar daarvoor kwam hij maar tot 21 wedstrijden en 1 doelpunt, verdeeld over de Eredivisie, KNVB-beker en Europese wedstrijden.

Serero is pas sinds 2011 in Nederland en heeft tijd nodig om te aclimatiseren. Dit is voor Serero pas zijn eerste volledige seizoen. Met 38 wedstrijden en 5 doelpunten zit hij gemiddeld een beetje aan hetzelfde percentage als het eerste volledige seizoen van Eriksen. Die wist namelijk in 48 wedstrijden 8 keer te scoren.

Nou weet ik dat het natuurlijk geen bal zegt al die statistieken, maar gezien de huidige selectie en de selectie waarin Eriksen speelde, denk ik dat Eriksen een beter bedje had!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 april 2014 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:15 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar bij hoeveel van de goals, blunderde vermeer?
Ongeveer 0, en in hoeveel gevallen iemand van de verdediging of het middenveld?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2014 door Ajax Warrior --
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 27 april 2014 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Damn dat ik het met jou nog eens eens moet zijn!;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 april 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:21 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Damn dat ik het met jou nog eens eens moet zijn!;)
En dan zou je niet eens meer reageren op me! ;-)
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 27 april 2014 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dan zou je niet eens meer reageren op me! ;-)
Ik moest nu wel. Er zijn krachten bezig, sterker dan mij;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 april 2014 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:26 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Ik moest nu wel. Er zijn krachten bezig, sterker dan mij;)
Of je kan je niet aan je woord houden, dat kan natuurlijk ook! ;-)
remco k
 remco k - zondag 27 april 2014 - 12:31   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik had sowieso meer verwacht van dit seizoen! Ben zwaar teleurgesteld in het elftal, maar mijn blijdschap na het kampioenschap is er niet minder om.

Serero is 2 jaar ouder dan Eriksen, maar is ook veel korter in Nederland. Eriksen is sinds 2008 in Nederland en heeft eerst in de jeugd gespeeld. In 2010 speelde hij zijn eerste volledige seizoen. In het jaar daarvoor kwam hij maar tot 21 wedstrijden en 1 doelpunt, verdeeld over de Eredivisie, KNVB-beker en Europese wedstrijden.

Serero is pas sinds 2011 in Nederland en heeft tijd nodig om te aclimatiseren. Dit is voor Serero pas zijn eerste volledige seizoen. Met 38 wedstrijden en 5 doelpunten zit hij gemiddeld een beetje aan hetzelfde percentage als het eerste volledige seizoen van Eriksen. Die wist namelijk in 48 wedstrijden 8 keer te scoren.

Nou weet ik dat het natuurlijk geen bal zegt al die statistieken, maar gezien de huidige selectie en de selectie waarin Eriksen speelde, denk ik dat Eriksen een beter bedje had!
Maar puur zijn kwaliteiten, wat vind je daarvan.

Zijn draaien en als het echt snel moet 1 keer raken vind ik echt heel goed.. En ook nog eens leuk om naar te kijken.. Maar zijn schot, man dat kan toch niet.. Die jongen krijgt een bal van de 16 echt niet over de achterlijn..

Ik vind het dit seizoen trouwens zeker niet de minste Ajacied, maar had er echt veel meer van verwacht..

Onze gehele aanval is namelijk de minste van alle linies, we krijgen weinig tegengoal, Klaassen en Blind doen het erg goed op het middenveld, dus het kan eigenlijk alleen maar daar echt fout zitten..
remco k
 remco k - zondag 27 april 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

tegen PEC 10 keer.. en de helft ging er niet in..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 april 2014 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn draaien en als het echt snel moet 1 keer raken vind ik echt heel goed.. En ook nog eens leuk om naar te kijken.. Maar zijn schot, man dat kan toch niet.. Die jongen krijgt een bal van de 16 echt niet over de achterlijn..

Ik vind het dit seizoen trouwens zeker niet de minste Ajacied, maar had er echt veel meer van verwacht..

Onze gehele aanval is namelijk de minste van alle linies, we krijgen weinig tegengoal, Klaassen en Blind doen het erg goed op het middenveld, dus het kan eigenlijk alleen maar daar echt fout zitten..
Ik vind het een speler met flair! Afrondend een drama, maar ja daar hebben we er nog een aantal van lopen. Hij zorgt met zijn flair wel voor ruimte bij anderen.

Van mij hoeft hij dan ook echt niet weg!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 april 2014 - 12:34   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2014 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 27 april 2014 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vind het een speler met flair! Afrondend een drama, maar ja daar hebben we er nog een aantal van lopen. Hij zorgt met zijn flair wel voor ruimte bij anderen.

Van mij hoeft hij dan ook echt niet weg!
Maar dan blijft het middenveld dus komend jaar zoals het nu staat??? Met Blind Klaassen en Serrero???
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 27 april 2014 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of je kan je niet aan je woord houden, dat kan natuurlijk ook! ;-)
Dat blijkt!;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 april 2014 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dan blijft het middenveld dus komend jaar zoals het nu staat??? Met Blind Klaassen en Serrero???
Weet ik niet Remco, je weet dat ik geen fan ben van Blind. Klaassen valt ook de laatste tijd behoorlijk tegen en Serero is ook vervangbaar. Er komen ook weer spelers aan de voordeur kloppen van andere teams. Ik vind dat je altijd de beste 11 moet opstellen en daar schort het bij De Boer nog wel eens aan. Dat hebben we dit seizoen meermalen gezien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 april 2014 - 12:45   quote  deeplink  
-

nora
 nora - zondag 27 april 2014 - 12:49   quote  deeplink  
Sorry ik ben het met de meeste niet eens Serero is een klasse minder als Eriksen en is gewoon te licht voor de top, zijn vervanger Duarte komt qua handelingssnelheid te kort.In het tegenwoordige voetbal red je het niet meer alleen met een goede techniek en snelheid als je bij elke actie op de grond ligt wordt je nooit een topper hij mist gewoon een gedeelte fysiek en zijn scoorend vermogen is beneden peil hij is dit seizoen een aantal keren alleen voor de keeper geweest niet gescoord en ook zijn schoten zijn gewoon te zacht en hij heeft geen vrijtrap in zijn benen dat zijn allemaal dingen waarom hij het niet red bij Ajax en ik denk ook dat Ajax twijfelt anders hadden zij allang verlengd met Serero.Over Vermeer ben ik snel klaar een keeper voor een subtopper techn/geen top en zal hij ook nooit worden sorry voor de Vermeer fans.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 april 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:49 schreef nora het volgende:
Sorry ik ben het met de meeste niet eens Serero is een klasse minder als Eriksen en is gewoon te licht voor de top, zijn vervanger Duarte komt qua handelingssnelheid te kort.In het tegenwoordige voetbal red je het niet meer alleen met een goede techniek en snelheid als je bij elke actie op de grond ligt wordt je nooit een topper hij mist gewoon een gedeelte fysiek en zijn scoorend vermogen is beneden peil hij is dit seizoen een aantal keren alleen voor de keeper geweest niet gescoord en ook zijn schoten zijn gewoon te zacht en hij heeft geen vrijtrap in zijn benen dat zijn allemaal dingen waarom hij het niet red bij Ajax en ik denk ook dat Ajax twijfelt anders hadden zij allang verlengd met Serero.Over Vermeer ben ik snel klaar een keeper voor een subtopper techn/geen top en zal hij ook nooit worden sorry voor de Vermeer fans.
Dus eigenlijk hebben we met de komst van zijn vervanger ook een flater geslagen?
remco k
 remco k - zondag 27 april 2014 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet ik niet Remco, je weet dat ik geen fan ben van Blind. Klaassen valt ook de laatste tijd behoorlijk tegen en Serero is ook vervangbaar. Er komen ook weer spelers aan de voordeur kloppen van andere teams. Ik vind dat je altijd de beste 11 moet opstellen en daar schort het bij De Boer nog wel eens aan. Dat hebben we dit seizoen meermalen gezien.
Ik vind dat de Boer vrijwel altijd de sterkste 11 op het veld neer zet..

Maar Klaassen en Blind zijn onomstreden, ook bij de Boer dus die zullen daar zeer zeker spelen..

Van welke andere teams kloppen er spelers op de voordeur??? Voor die posities zie ik ze namelijk niet op Keskin na, maar die is weer geblesseerd..
remco k
 remco k - zondag 27 april 2014 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hebben we met de komst van zijn vervanger ook een flater geslagen?
Duarte zou gehaald zijn als de vervanger van de Jong toch..

Ik denk dat die veel te snel wordt afgeschreven, zoals wel vaker aangegeven heb je een brede en goede selectie nodig die in balans is zonder te veel gezeik van spelers die niet altijd spelen.. Duarte hoeft niet perse een basisspeler te worden om belangrijk te zijn bij Ajax..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 april 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat de Boer vrijwel altijd de sterkste 11 op het veld neer zet..

Maar Klaassen en Blind zijn onomstreden, ook bij de Boer dus die zullen daar zeer zeker spelen..

Van welke andere teams kloppen er spelers op de voordeur??? Voor die posities zie ik ze namelijk niet op Keskin na, maar die is weer geblesseerd..
Als Ajax hem contracteert dan zal Lobotka ook wel bij het eerste komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 april 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Duarte zou gehaald zijn als de vervanger van de Jong toch..

Ik denk dat die veel te snel wordt afgeschreven, zoals wel vaker aangegeven heb je een brede en goede selectie nodig die in balans is zonder te veel gezeik van spelers die niet altijd spelen.. Duarte hoeft niet perse een basisspeler te worden om belangrijk te zijn bij Ajax..
Het zijn de woorden van Nora, niet die van mij!
remco k
 remco k - zondag 27 april 2014 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als Ajax hem contracteert dan zal Lobotka ook wel bij het eerste komen.
Ja, die zag ik even over het hoofd, zou ook daar kunnen spelen inderdaad....
remco k
 remco k - zondag 27 april 2014 - 13:04   quote  deeplink  
Al heeft die wel een wat mindere periode achter de rug.. Maar daar komt ie weer:-) Dat hoort bij jonge spelers..
sebas1
 sebas1 - zondag 27 april 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Eens, Serero komt tekort voor Ajax
MBB
 MBB - zondag 27 april 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 11:17 schreef JOOD het volgende:
Het is weer tijd om afscheid te nemen van een basispeler dit seizoen, namelijk Serero.

Hij komt al jaren niet uit de verf en als we allemaal eerlijk zijn zien we dat hij het niet heeft. Hij is te klein, geen scorend vermogen en geen ballen. Geen lef, gochme... Geen topvoetballer. Hij mist wat Theo Janssen wel had, kracht en uitstraling.

Dus kortom, genoeg kansen gehad maar gefaald. Jammer maar helaas. Zelfde verhaal als Vermeer lijkt me.

Eens? of oneens?
Totaal oneens, z'n afwerking moet inderdaad beter. Echter technisch gezien vind ik hem misschien wel de beste van onze jongens. Waarom andere jongens wel de tijd geven en Serero niet?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 april 2014 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 11:40 schreef remco k het volgende:
Serrero..Tsjaa.

Twijfelgeval.
Mee eens! Duarte zal volgend jaar ook beter uit de verf komen...is zijn eerste jaar...alle aankopen hebben in het verleden tijd nodig gehad om zich aan te passen....Serero speelt al een aantal seizoenen bij Ajax, ik denk dat hij op zijn top zit...dus mag hij weg van mij...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 april 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:31 schreef remco k het volgende:

[..]

wederom eens...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 april 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 12:49 schreef nora het volgende:
Dat zie je niet goed, Duarte komt er wel...heeft veel meer power in zijn schot, is een bijtertje met een goede techniek!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 april 2014 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 14:21 schreef MBB het volgende:

[..]

Totaal oneens, z'n afwerking moet inderdaad beter. Echter technisch gezien vind ik hem misschien wel de beste van onze jongens. Waarom andere jongens wel de tijd geven en Serero niet?
Omdat Serero langer meeloopt, ik dacht 3 a 4 seizoenen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 april 2014 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 15:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat Serero langer meeloopt, ik dacht 3 a 4 seizoenen...
Dit is pas het derde seizoen van Serero in Nederland en pas het eerste seizoen dat hij een heel volledig seizoen speelt. Vorig jaar maar 9 wedstrijden en het seizoen daarvoor maar 7 wedstrijden in de Eredivisie!
Stanley
 Stanley - zondag 27 april 2014 - 21:02   quote  deeplink  
Red je het als prof of niet?
Krijg je een kans of niet?

Alles valt en staat of de juiste persoon jou op de juiste tijd ziet zitten of niet!

Persoonlijke voorkeur dus. En mij bevalt Serero uitstekend. Mag iets meer scoren, maar als je tikkietakkie one touch football
wilt spelen is hij technisch in ieder geval goed genoeg.

Met een betere voorhoede zal hij, meer gaan renderen wat betreft goals.

Ik ben in ieder geval fan van Serero!
remco k
 remco k - zondag 27 april 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 21:02 schreef Stanley het volgende:
Red je het als prof of niet?
Krijg je een kans of niet?

Alles valt en staat of de juiste persoon jou op de juiste tijd ziet zitten of niet!

Persoonlijke voorkeur dus. En mij bevalt Serero uitstekend. Mag iets meer scoren, maar als je tikkietakkie one touch football
wilt spelen is hij technisch in ieder geval goed genoeg.

Met een betere voorhoede zal hij, meer gaan renderen wat betreft goals.

Ik ben in ieder geval fan van Serero!
Ik las een paar uur terug een uitspraak van hem die mij wel bevalt, en als dat zo is dan denk ik dat we nog veel plezier aan hem kunnen beleven.

Hij zegt daar zijn eigen seizoen een 4 of een 5 te geven. Hij zegt dat ie blij is het vertrouwen van de Boer te hebben gekregen, maar dat ie nog veel en veel beter kan en dat ook van zichzelf eist en dus ook niet tevreden is met zijn eigen spel...

Ik vind dat een hele goede uitspraak en het sluit ook wel aan bij wat ik dit seizoen van hem vond..

Voorlopig dan dus het voordeel van de twijfel... En wat jij zegt kan ook nog weleens zo zijn, met een betere voorhoede zal het voor hem makkelijker gaan..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 27 april 2014 - 21:06   quote  deeplink  
Kan er nog nix zinnig over zeggen behalve dat ik het een frommelaartje vind
remco k
 remco k - zondag 27 april 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 21:06 schreef Nenam_tiL het volgende:
Kan er nog nix zinnig over zeggen behalve dat ik het een frommelaartje vind
Op zich wel leuk toch, Suarez was ook een frommelaartje, en kijk hem nu....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 27 april 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2014 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Op zich wel leuk toch, Suarez was ook een frommelaartje, en kijk hem nu....
Dat is Tyson vergelijken met die maffe vanderleijde

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Serero

0.0103621