|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach, als ie net zo goed word, prima toch.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hihihhi lezen ouwe....zo goed was die maffe limburger niet |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dus eigenlijk hebben we met de komst van zijn vervanger ook een flater geslagen? Ik neem aan dat je het over Duarte hebt ja dat klopt gaat het ook niet redden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 22:14 schreef nora het volgende:[..] Ik neem aan dat je het over Duarte hebt ja dat klopt gaat het ook niet redden. Echt wel....vraag het de Boer die heeft hem binnen gehaald! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Helaas Jack de Boer gokt ook wel is en heeft in mijn ogen een vergissing gemaakt ik hoop dat ik ongelijk heb maar ik vrees van niet. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 11:38 schreef remco k het volgende:[..] Vermeer zou bij iedere vergelijkbare club in Europa ten op zichte van Ajax eerste keeper zijn zonder gezeik.. Bij een subtopper in Engeland Spanje Duitsland of Italie zou hij prima passen.. En leuk man dat je 1 wedstrijd op kan noemen.. En dan noem je er ook nog eens 1 waar die met vuurwerk bekogeld is, en 1 waar de rest van het elftal zo mogelijk nog slechter speelde dan hij... Of heb je de ons verdedigend werk daar niet gezien.. Vermeer is een goede keeper, dat heeft ie de afgelopen seizoenen zeker bewezen, ook niet voor niets dat van Gaal hem zo hoog aanschrijft.. En Vermeer zou prima passen bij een mooie club in het buitenland, wat al vrij snel hetzelfde niveau als Ajax zal hebben.. http://www.ajaxshowtime.com/mobile/opinie/79028 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tja ik had dat stukje al geplaatst bij Cilllissen of Vermeer.Het is onbegrijpelijk dat er na zondag nog mensen zijn die onze spring in t Veld nog verdedigen.Het is en blijft gewoon een zeer matige keeper die geen rust uitstraalt die zich constant fout opstelt die technisch zeer matig is en alleen keept op zijn geweldige reflexen.Maar geeneen club van Ajax niveau zal Vermeer als eerste keeper neer zetten en als ze die gok nemen dan zal hij dat zeker niet lang blijven. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2014 - 09:46 schreef nora het volgende:Tja ik had dat stukje al geplaatst bij Cilllissen of Vermeer.Het is onbegrijpelijk dat er na zondag nog mensen zijn die onze spring in t Veld nog verdedigen.Het is en blijft gewoon een zeer matige keeper die geen rust uitstraalt die zich constant fout opstelt die technisch zeer matig is en alleen keept op zijn geweldige reflexen.Maar geeneen club van Ajax niveau zal Vermeer als eerste keeper neer zetten en als ze die gok nemen dan zal hij dat zeker niet lang blijven. 100% eens, ook zonder interpunctie ;) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2014 - 09:46 schreef nora het volgende:Tja ik had dat stukje al geplaatst bij Cilllissen of Vermeer.Het is onbegrijpelijk dat er na zondag nog mensen zijn die onze spring in t Veld nog verdedigen.Het is en blijft gewoon een zeer matige keeper die geen rust uitstraalt die zich constant fout opstelt die technisch zeer matig is en alleen keept op zijn geweldige reflexen.Maar geeneen club van Ajax niveau zal Vermeer als eerste keeper neer zetten en als ze die gok nemen dan zal hij dat zeker niet lang blijven. Ach Cillissen is de eerste keeper en de rest vind ik niet zo belangrijk. Vind het in de media prijzen van de Boer over Serero misschien nog wel zorgwekkender |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2014 - 09:46 schreef nora het volgende:Tja ik had dat stukje al geplaatst bij Cilllissen of Vermeer.Het is onbegrijpelijk dat er na zondag nog mensen zijn die onze spring in t Veld nog verdedigen.Het is en blijft gewoon een zeer matige keeper die geen rust uitstraalt die zich constant fout opstelt die technisch zeer matig is en alleen keept op zijn geweldige reflexen.Maar geeneen club van Ajax niveau zal Vermeer als eerste keeper neer zetten en als ze die gok nemen dan zal hij dat zeker niet lang blijven. Ben ook nooit fan geweest van Vermeer. . Heeft het voorgaande jaren leuk gedaan maar dat ik het ook wel. Heeft (te)veel krediet gekregen en nu ook nog. Net als Siem de Jong momenteel hoop echt dat deze heren een leuke club vinden want zoveel heb je er momenteel niet aan. En dat gun ik ze ook nog wel ook want ze zijn wel belangrijk geweest alleen beide zijn voorbijgestreefd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als je dan toch bezig bent....flikker die Bojan er ook maar uit |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja mooi, hij heeft een minder seizoen, volgens mij ziet iedereen dat, maar iedereen heeft ook gezien dat ie bij de andere 3 titels heel erg belangrijk is geweest.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ben blij dat de Boer nadenkt over het aanblijven van Bojan.. Zou mooi zijn.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2014 - 22:48 schreef remco k het volgende:[..] Ben blij dat de Boer nadenkt over het aanblijven van Bojan.. Zou mooi zijn.. de Boer vindt hem ook tegenvallen....en Bojan gaat echt weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: De twijfel is er, is genoeg....exit Bojan en hoe jij daar over denkt boeit me geen hol, ik ben allang afgeleerd om met jou over zoiets in discussie te gaan. Ik kan wel aan de gang blijven |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Waren dit jaar heel weinig vlagen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2014 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] De twijfel is er, is genoeg....exit Bojan en hoe jij daar over denkt boeit me geen hol, ik ben allang afgeleerd om met jou over zoiets in discussie te gaan. Ik kan wel aan de gang blijven Je hebt geluk. Hij heeft zelf besloten te vertekken, jammer.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha Bojan vertrekt zelf al...was hier even op het forum en verschrok van jouw woorden...is een schijtlijster....tijd voor Hupperts?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2014 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoessen is verder in zijn ontwikkeling als Sigi alleen nu moet hij nog wel stappen maken...met name agressiever worden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2014 - 08:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha Bojan vertrekt zelf al...was hier even op het forum en verschrok van jouw woorden...is een schijtlijster....tijd voor Hupperts? Wordt weer ingetrokken, volgens de zaakwaarnemer bestaat de kans op een definitieve overname omdat hij het hier goed naar het zin heeft gehad.
Hij wil enkel niet meer verhuurd worden.
Maar ff serieus, Hupperts??
Heeft die nog gespeeld na de winterstop dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2014 - 08:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hoessen is verder in zijn ontwikkeling als Sigi alleen nu moet hij nog wel stappen maken...met name agressiever worden... Hoessen verder? Juist integendeel, hij is nog heel erg kinderlijk in zijn spel. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Juist dat agressieve dat is wat niet in zijn karakter zit en daarom vrees ik dat hij het nooit gaat worden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2014 - 09:21 schreef remco k het volgende:[..] Hoessen verder? Juist integendeel, hij is nog heel erg kinderlijk in zijn spel. kinderlijk...weet niet waar je dit op baseerd, hij heeft in ieder geval geen draaicirkel van een boeing 747...is beter in de kleine ruimte...hij zou zoals ik al eerder aangaf wat agressiever moeten worden...onvoorstelbaar snap niet dat zo veel forumtijgers hier aanwezig zolang in Sigthorsson geloofden...je hoeft alleen maar naar de beelden te kijken....zelfs Bulykin was beter!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
e]Op donderdag 08 mei 2014 - 11:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:
[..]
kinderlijk...weet niet waar je dit op baseerd, hij heeft in ieder geval geen draaicirkel van een boeing 747...is beter in de kleine ruimte...hij zou
Bulykin zijn draaicirkel is net zo groot.. Hij was wel koelbloediger. Pantelic liet andere beter spelen. Sigthorsson is alles net niet en voor het huidige spelletje had ik ook voor Hoesen gekozen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2014 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Blijkt door Ajax weer ontkend te worden. Die zeggen zelf dat ze hem niet nog een jaar zouden willen huren! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2014 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] De twijfel is er, is genoeg....exit Bojan en hoe jij daar over denkt boeit me geen hol, ik ben allang afgeleerd om met jou over zoiets in discussie te gaan. Ik kan wel aan de gang blijven Gelukkig is Ajax wel zo verstandig geweest hem niet nog een seizoen te huren! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2014 - 14:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gelukkig is Ajax wel zo verstandig geweest hem niet nog een seizoen te huren! Kopen kan natuurlijk wel....... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Lijkt me sterk dat die jongen een jaarsalaris van 3 miljoen gaat inleveren voor een jaarsalaris van ongeveer 1 miljoen! Dus geloof daar maar niet in! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2014 - 15:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Lijkt me sterk dat die jongen een jaarsalaris van 3 miljoen gaat inleveren voor een jaarsalaris van ongeveer 1 miljoen! Dus geloof daar maar niet in! Als hij slim is pakt ie Ajax met beide handen aan, ook voor 1 miljoen. Hij is net gewend bij ons en als hij nu een verkeerde keuze maakt horen we nooit meer van hem! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
hij is afgeserveerd door Ajax lijkt me duidelijk toch als ze hem niet meer willen huren...laat staan kopen...Ajax heeft al lang een andere speler op het oog die minder salaris verlangd. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2014 - 16:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:hij is afgeserveerd door Ajax lijkt me duidelijk toch als ze hem niet meer willen huren...laat staan kopen...Ajax heeft al lang een andere speler op het oog die minder salaris verlangd. Op het oog. En straks weer te laat geopteerd :-p |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2014 - 22:47 schreef remco k het volgende:[..] Ja mooi, hij heeft een minder seizoen, volgens mij ziet iedereen dat, maar iedereen heeft ook gezien dat ie bij de andere 3 titels heel erg belangrijk is geweest.. Ook daar ben ik het niet mee eens hij deed het niet slecht maar ook geen top alleen als team waren wij toen sterker met o.a Jantje en Toby en Eriksen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2014 - 11:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] kinderlijk...weet niet waar je dit op baseerd, hij heeft in ieder geval geen draaicirkel van een boeing 747...is beter in de kleine ruimte...hij zou zoals ik al eerder aangaf wat agressiever moeten worden...onvoorstelbaar snap niet dat zo veel forumtijgers hier aanwezig zolang in Sigthorsson geloofden...je hoeft alleen maar naar de beelden te kijken....zelfs Bulykin was beter!! Hij kan juist helemaal niet voetballen in de kleine ruimte..
Siggy is mislukt, dat klopt, maar datzelfde geld voor Hoessen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2014 - 14:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Blijkt door Ajax weer ontkend te worden. Die zeggen zelf dat ze hem niet nog een jaar zouden willen huren! Ja las het ja.. Denk dan niet dat ie terugkomt, ik vind het jammer, maar niet onoverkomelijk.. Maar dan moet er zeker nog een andere buitenspeler bij komen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2014 - 18:13 schreef nora het volgende:[..] Ook daar ben ik het niet mee eens hij deed het niet slecht maar ook geen top alleen als team waren wij toen sterker met o.a Jantje en Toby en Eriksen. Hij heeft toen heel erg veel punten gepakt in hele belangrijke potten.. Hij is niet voor niets in beeld gekomen bij Oranje ondanks de aanwezigheid van Krul, Stekelenburg en Vorm.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2014 - 20:37 schreef remco k het volgende:[..] Hij heeft toen heel erg veel punten gepakt in hele belangrijke potten.. Hij is niet voor niets in beeld gekomen bij Oranje ondanks de aanwezigheid van Krul, Stekelenburg en Vorm.. Steek vond je toch niks? Michel is uit vorm en Krul heeft het ook niet altijd laten zien. Zie zelf liever nog liever de Ruiter dan Vermeer.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Omdat hij bij Ajax uit beeld is gaat van Gaal provocerend als hij is hem juist uitnodigen dat heeft niks met talent te maken, hij zit niet eens bij de top 5 van de Nederlandse keepers een techn/onbenul en taktisch niet eens bij de top 10 van Nederland, maar als lijn keeper een topper in Nederland dus dat zou de enige reden kunnen zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2014 - 22:10 schreef Hummel10 het volgende:[..] Steek vond je toch niks? Michel is uit vorm en Krul heeft het ook niet altijd laten zien. Zie zelf liever nog liever de Ruiter dan Vermeer.. Nee vind ik ook niet heel goed, maar is/was wel een van de keepers van het NL elftal. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 11:17 schreef JOOD het volgende:Het is weer tijd om afscheid te nemen van een basispeler dit seizoen, namelijk Serero. Hij komt al jaren niet uit de verf en als we allemaal eerlijk zijn zien we dat hij het niet heeft. Hij is te klein, geen scorend vermogen en geen ballen. Geen lef, gochme... Geen topvoetballer. Hij mist wat Theo Janssen wel had, kracht en uitstraling. Dus kortom, genoeg kansen gehad maar gefaald. Jammer maar helaas. Zelfde verhaal als Vermeer lijkt me. Eens? of oneens? Ik moet terugkomen op mijn eerste post.
Gelukkig.
Het ziet er naar uit dat hij zich ontpopt tot een geweldige balveroverende snel passende speler op de nummer 6 positie. Super belangrijk de laatste 4-5 wedstrijden op die positie.
Snel inspelen, daar is hij goed in. Ballen veroveren ook.
Scoren niet, maar dat hoeft ook niet vanaf die positie, daar heb je twee vleugels een spits en twee aanvallende middenvelders voor.
Hij ontwikkeld zich zeer goed, ben blij dat hij bezig is mij te overtuigen :) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Toch vind ik hem te licht heel veel balverlies in de duels de scheidsrechters fluiten tot op heden er steeds voor maar als dat minder wordt kan hij een gevaar voor je eigen verdediging worden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2014 - 16:09 schreef nora het volgende:Toch vind ik hem te licht heel veel balverlies in de duels de scheidsrechters fluiten tot op heden er steeds voor maar als dat minder wordt kan hij een gevaar voor je eigen verdediging worden. Kutkabouter is het....je loopt hem zo omver |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Toch denk ik ook dat hij steeds beter wordt op deze positie..... |
|
|
|