|
|
Ajax Warrior
|
|
|
WIJ ZIJN KAMPIOEN, WIJ ZIJN KAMPIOEN,
WIJ ZIJN KAMPIOEN, WIJ ZIJN KAMPIOEN,
WIJ ZIJN KAMPIOEN, WIJ ZIJN KAMPIOEN!!!
Mede-Ajacieden, gefeliciteerd met het kampioenschap! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jij en alle andere Ajacieden ook gefeliciteerd..
Geweldig.... |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Alle mede Ajacieden gefeliciteerd;-)★★★33 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk nog een jaartje CL.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Alle Ajacieden Gefeliciteerd |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gefeliciteerd Ajacieden !!!!!!!
|
|
|
|
|
geert1
|
|
|
Aan iedereen die ons aller AJAX een warm hart toe draagt......
GEFELICITEERD MET DE VIERDE TITEL OP RIJ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sportief van je, bedankt.. Jullie ook met de 2e plek.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Gvd eindelijk...gefeliciteerd joodjes |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Haha ik ben heel sportief |
|
|
|
|
MatthijsK
|
|
|
Iedereen gefeliciteerd, ook de Fey fans, jullie hebben dit jaar eindelijk weer eens goed gepresteerd. Ajax dit jaar eerlijk gezegd matig, maarja, wel goed genoeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat moet wel ja..
Als Feyenoordse zoveel medelijden hebben met een eenzame Ajacied dat je maar besluit met hem verder te gaan....:-)
Netjes van je.. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 19:05 schreef remco k het volgende:[..] Dat moet wel ja.. Als Feyenoordse zoveel medelijden hebben met een eenzame Ajacied dat je maar besluit met hem verder te gaan....:-) Netjes van je.. Medelijden heeft daar niets mee te maken en eenzaam was hij zeer zeker niet hij was en is gewoon heel lief kan ik van jou soms niet zeggen :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2014 door muisje1966 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
wij allemaal, en muisje natuurlijk ook, gefeliciteerd met onze 33e titl en de 4e op rij
KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 19:23 schreef muisje1966 het volgende:[..] Medelijden heeft daar niets mee te maken en eenzaam was hij zeer zeker niet hij was en is gewoon heel lief kan ik van jou soms niet zeggen :-) Was een grapje he..:-)
Maar jij kent Nenam, en mij niet..:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Warrior....volgend jaar moeten we toch maar weer naar de huldeging gaan ouwe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 20:53 schreef Nenam_tiL het volgende:Hey Warrior....volgend jaar moeten we toch maar weer naar de huldeging gaan ouwe Hey, Ik lees net dat je vrouwtje jou wel aardig vind... Leuk man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ......en daar hoef ik niet eens mijn best voor te doen, plus ik ben Ajacied....een godenzoon dus ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 20:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] ......en daar hoef ik niet eens mijn best voor te doen, plus ik ben Ajacied....een godenzoon dus ;-) Ach ja, dat is waar ook.. Een godenzoon.. Iedereen houd van ons.... |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Ja Duhhhhhhhhhhh dacht je dat ik dat niet wist Aan Nenam heb ik me handen vol dus hoef niet iedereen te kennen :-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Tsjaaaa, in ieder geval weer een nieuwe ronde in het CL bal, verder kan ik er niet echt een hosanna gevoel bij krijgen. Sorry! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 21:05 schreef Stanley het volgende:Tsjaaaa, in ieder geval weer een nieuwe ronde in het CL bal, verder kan ik er niet echt een hosanna gevoel bij krijgen. Sorry! Moet je bier tot je nemen ouwe.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 21:01 schreef muisje1966 het volgende:[..] Ja Duhhhhhhhhhhh dacht je dat ik dat niet wist Aan Nenam heb ik me handen vol dus hoef niet iedereen te kennen :-) Gelukkig maar.... Houd je het nog wel een beetje vol met hem dan??
Lijkt er trouwens wel een beetje op dat je hem onder de duim hebt.. Hij is hier namelijk zo mak als een lammetje.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 21:08 schreef remco k het volgende:[..] Gelukkig maar.... Houd je het nog wel een beetje vol met hem dan?? Lijkt er trouwens wel een beetje op dat je hem onder de duim hebt.. Hij is hier namelijk zo mak als een lammetje.. Dat komt meer omdat jullie zo verdomde braaf zijn hiero......kolere groen links en pechtold zijn er niks bij, beetje rellen wordt gelijk de kop in gedrukt |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 21:08 schreef remco k het volgende:[..] Gelukkig maar.... Houd je het nog wel een beetje vol met hem dan?? Lijkt er trouwens wel een beetje op dat je hem onder de duim hebt.. Hij is hier namelijk zo mak als een lammetje.. Houd het prima vol hoor en nee hoor heb hem niet onder de duim is niet nodig ook haha Rellen kan hij nog steeds hoor maar krijgt niet veel respons alleen via de telefoon haha en dan weet die gene wel wie ik bedoel hihi |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Zo weer thuis ga nie teveel zeggen ben zo dronken als een malle.. sfeer stadion TOP dus alle ajacieden die er met me waren.. netjes !! Tevens hulde aan het heracles publiek die samen met ons bloed zweet en tranen hebben gezongen en kampioenen hebben gezongen voor ons... Daarna cafe in almelo met tig ajacieden.. was top !! Losballos en iedereen gefeliciteerd !! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 20:53 schreef Nenam_tiL het volgende:Hey Warrior....volgend jaar moeten we toch maar weer naar de huldeging gaan ouwe Gaan we doen ouwe!! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 21:29 schreef muisje1966 het volgende:[..] Houd het prima vol hoor en nee hoor heb hem niet onder de duim is niet nodig ook haha Rellen kan hij nog steeds hoor maar krijgt niet veel respons alleen via de telefoon haha en dan weet die gene wel wie ik bedoel hihi Bedoel je mij weer? Maar Rellen doe ik met jouw en niet met een Ajacied! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Gefeliciteerd Ajacieden klasse hoor, hopelijk volgend jaar beter voetbal. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: maar ook wel de titel natuurlijk;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Liever sprankelend voetbal en dan maar geen titel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Het is kut, blabber tenenkrommend kut om aan te zien....Cillessen heeft meer de bal als de spits (welke spits ??)....ik hou dit geen seizoen meer vol hoor.
Ik krijg gvd aambeien van die dicht geknepen naad van me |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Niks liever dit of liever dat.
Gewoon allebei!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 23:46 schreef Nenam_tiL het volgende:Het is kut, blabber tenenkrommend kut om aan te zien....Cillessen heeft meer de bal als de spits (welke spits ??)....ik hou dit geen seizoen meer vol hoor. Ik krijg gvd aambeien van die dicht geknepen naad van me je noemt gelijk het probleem. We hebben geen spits;-) |
|
|
|
|
coolcool
|
|
|
Eriksen en Toby weg geen grote aankopen eigen jeugd eerst! Geweldig!!!!!!! geen club kan aan Ajax tippen in NL
Laat ze maar lulluh wij zijn de beste!!!! |
|
|
|
|
coolcool
|
|
|
Rondvaart door de grachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Allen gefeliciteerd gappies!!!!!! Volgend seizoen hebben we Kishna op links...Zivkovic in de spits....en een nieuwe rechtsbuiten of ev Schone... ziet er beter uit als wat er nu staat...hoop dat we dan iets verder komen in de C.L.... maar goed we gaan het zien en mee maken!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Proficiat stelletje eikels ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Alle ajacieden gefeliciteerd !!! Voor alle mensen die van voetbal houden zeg ik : gecondoleerd ! Niveau glijdt met de jaren verder af..... Triest dat je met dit anti-voetbal kampioen kan worden eigenlijk, maar goed. zeg ik al 4 jaar........proost |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2014 - 06:13 schreef joduh het volgende:Alle ajacieden gefeliciteerd !!! Voor alle mensen die van voetbal houden zeg ik : gecondoleerd ! Niveau glijdt met de jaren verder af..... Triest dat je met dit anti-voetbal kampioen kan worden eigenlijk, maar goed. zeg ik al 4 jaar........proost Ghehe titels verbloemen gelukkig veel! Spelers als Suarez Vertongen Erikssen Janssen ect maakten het spelletje nog enigzins interessant dit jaar was toch qua voetbal echt het allerslechtste. Gelukkig was ik Cl alle wedstrijden daar heb ik nog wel van genoten de rest was een vreselijke leidensweg met dieptepunten Red bull waar ik ook bij was en Pec tja.. Heb de helft nog niet eens afgekeken omdat mij ogen dicht vielen. Kostic scoorde weer het weekend Kishna------Zivcovic-----Kostic (Liever Atsu want Fischer mist start seizoen) Ziyech voor Serero helpt ons al wel aan een stukje creativiteit |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou het lijkt me wel dat er wat versterking moet komen de titel is geweldig maar het voetbal MOET gewoon beter!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dank je wel, vriend en eeuwige tweede ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En dan vooral weer dat eeuwige tweede! Hahahahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2014 - 06:13 schreef joduh het volgende:Alle ajacieden gefeliciteerd !!! Voor alle mensen die van voetbal houden zeg ik : gecondoleerd ! Niveau glijdt met de jaren verder af..... Triest dat je met dit anti-voetbal kampioen kan worden eigenlijk, maar goed. zeg ik al 4 jaar........proost Je hebt helemaal gelijk ouwe, maar voor nu overheerst even de euforie van het kampioenschap! De rest lul ik later wel weer over! Over een maandje of 2 even afspreken? ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Overmars belooft fans na Zivkovic meer aankopen
Hoewel het landskampioenschap van Ajax al enige weken in de lucht hing, is het uiteindelijk pas in de voorlaatste speelronde kampioen geworden. De meesten zijn het er over eens dat het de terechte kampioen is, maar of het ook sprankelend was?
"Ik heb wel eens het gevoel gehad dat het hele land op mijn rug zat en zei: koop wat. Daarom is het mooi dat onze Ajax-visie leidend bleef", stelt technisch directeur Overmars in de Telegraaf. "We weten heus wel dat het beter kan en dat er op bepaalde vlakken vooruitgang moet worden geboekt." Maar de kritiek die de club dit jaar bij tijd en wijle kreeg vond hij slechts ten dele terecht. "Het slechtste Ajax ooit sloeg nergens op", steekt hij fel van wal. "We hebben zestig wedstrijden gespeeld en het was een lang seizoen. Een paar duels zijn we door de ondergrens gezakt, maar desondanks vind ik ons de terecht kampioen." Toch is Overmars het eens met de stelling dat er vers bloed moet komen, misschien wel van buitenaf. "Er moet kwaliteit bij. We moeten heel veel mensen hebben die wedstrijden kunnen beslissen. Er zal na Richairo Zivkovic heus wel een of twee spelers gekocht worden. Wat we willen hebben is intern allang bekend." |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2014 - 10:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:Overmars belooft fans na Zivkovic meer aankopen Hoewel het landskampioenschap van Ajax al enige weken in de lucht hing, is het uiteindelijk pas in de voorlaatste speelronde kampioen geworden. De meesten zijn het er over eens dat het de terechte kampioen is, maar of het ook sprankelend was? "Ik heb wel eens het gevoel gehad dat het hele land op mijn rug zat en zei: koop wat. Daarom is het mooi dat onze Ajax-visie leidend bleef", stelt technisch directeur Overmars in de Telegraaf. "We weten heus wel dat het beter kan en dat er op bepaalde vlakken vooruitgang moet worden geboekt." Maar de kritiek die de club dit jaar bij tijd en wijle kreeg vond hij slechts ten dele terecht. "Het slechtste Ajax ooit sloeg nergens op", steekt hij fel van wal. "We hebben zestig wedstrijden gespeeld en het was een lang seizoen. Een paar duels zijn we door de ondergrens gezakt, maar desondanks vind ik ons de terecht kampioen." Toch is Overmars het eens met de stelling dat er vers bloed moet komen, misschien wel van buitenaf. "Er moet kwaliteit bij. We moeten heel veel mensen hebben die wedstrijden kunnen beslissen. Er zal na Richairo Zivkovic heus wel een of twee spelers gekocht worden. Wat we willen hebben is intern allang bekend." Goed nieuws en wat overschot verkopen alsjeblieft! |
|
|
|