|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooie beelden.
Frank de Boer is een echte held, ik hoop dan ook dat ie nog lang bij ons is... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2014 - 21:15 schreef remco k het volgende:Mooie beelden. Frank de Boer is een echte held, ik hoop dan ook dat ie nog lang bij ons is... En dat hoop ik met je mee!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Denk jij werkelijk dat ik zoiets kan? ;-)
Ik ben alleen goed in jatten van internet! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2014 - 23:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Denk jij werkelijk dat ik zoiets kan? ;-) Ik ben alleen goed in jatten van internet! ;-) Goed gejat ouwe;-)
Ik kan nog steeds geen foto plaatsen... Heb ook geen zin om muit te proberen wil gewoon weer een baan :-(
(Melancholisch gezwam van mij hé) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2014 - 00:07 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Goed gejat ouwe;-) Ik kan nog steeds geen foto plaatsen... Heb ook geen zin om muit te proberen wil gewoon weer een baan :-( (Melancholisch gezwam van mij hé) Hehehehe blijf je wakker van! Ga nu werken, dus wakker blijven is voor mij heel belangrijk! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2014 - 00:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehe blijf je wakker van! Ga nu werken, dus wakker blijven is voor mij heel belangrijk! ;-) Werkse man! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De aanklager gaat nu dir salonremise onderzoeken.... Kan Ajax daardoor punten in mindering krijgen? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
We hebben het kampioenschap al binnen |
|
|
|