|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:20 schreef jonass het volgende:[..] Heb je wel genoeg plaats voor mijn looprekje en kunnen we samen eendjes voeren gezellie Nog gefeliciteerd met je verjaardag ouwe.....nog niet lam genoeg ;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Dank dank maar voor wie geld dat - nog niet lam genoeg - ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Voor jou tukkertje.......proost trek net mijn eerste open, pang ouwe |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Nee nog niet heb nog een aantal te gaan ,maar ban wel van plan om kruipend naar mijn nest te gaan ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:27 schreef jonass het volgende:[..] Nee nog niet heb nog een aantal te gaan ,maar ban wel van plan om kruipend naar mijn nest te gaan ;-) Dan scheelt het dat je in een hunnebed woont....daar moet je altijd kruipen hahahaha |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dan scheelt het dat je in een hunnebed woont....daar moet je altijd kruipen hahahaha Schele maar ga nu ff mijn gasten drinken geven renato zeurt steeds om apfelsaft enne hoelaat komen jullie twee nu tis hier groot feest heb gorden,zangeres zonder naam,gert en hermien |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:37 schreef jonass het volgende:[..] Schele maar ga nu ff mijn gasten drinken geven renato zeurt steeds om apfelsaft enne hoelaat komen jullie twee nu tis hier groot feest heb gorden,zangeres zonder naam,gert en hermien Ria weigert....jij hebt Neil Diamond de deur uit gezet slome |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:37 schreef jonass het volgende:[..] Schele maar ga nu ff mijn gasten drinken geven renato zeurt steeds om apfelsaft enne hoelaat komen jullie twee nu tis hier groot feest heb gorden,zangeres zonder naam,gert en hermien Feest in het hunnegebied? Kijk maar uit dat oom Agent op het varken niet voorbij komt zetten! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Dat is gelul want hij ligt hier laveloos onder de bank |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Hij kan dus niet meer zingen? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:44 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Feest in het hunnegebied? Kijk maar uit dat oom Agent op het varken niet voorbij komt zetten! Is al geweest heb ik doodgeschoten |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Heeft hij nooit gekund |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahaha....cross eyed Jonass |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wie? De agent of het varken? In geval van het laatste komt nu de mobiele eenheid op koeien eraan! ;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:47 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wie? De agent of het varken? In geval van het laatste komt nu de mobiele eenheid op koeien eraan! ;-) Nee was vroeger ze zitten nu op pony`s |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Krijg nou wat, ze maken al progressie! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Huh....dat zijn toch rupsen ??? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Jaaa vooruitgang heet dat he zit jij nog steeds op je schilpadje want duurt zolang ,ga ff mijn gasten aandacht geven . |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 21:59 schreef jonass het volgende:[..] Jaaa vooruitgang heet dat he zit jij nog steeds op je schilpadje want duurt zolang ,ga ff mijn gasten aandacht geven . Hoezo? Ik ga niet naar een feestje van een pony hoor! Ik ben het kampioenschap van Ajax nog aan het vieren! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Meen je dit nu werkelijk? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 22:01 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hoezo? Ik ga niet naar een feestje van een pony hoor! Ik ben het kampioenschap van Ajax nog aan het vieren! Ho ho verkeerd begrepen jij bent niet uitgenodigd het is alleen voor vrienden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 22:03 schreef jonass het volgende:[..] Ho ho verkeerd begrepen jij bent niet uitgenodigd het is alleen voor vrienden Gelukkig maar, was even bang dat een pony wilde dat ik zijn vriendje was! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 22:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gelukkig maar, was even bang dat een pony wilde dat ik zijn vriendje was! Nee nee nee wees niet bang ik zoek mijn vrienden zorgvuldig uit . |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gelukkig maar, anders had ik toch geweigerd. Heb geen zin in ponykampen en dergelijke! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 22:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gelukkig maar, anders had ik toch geweigerd. Heb geen zin in ponykampen en dergelijke! Jaa maar gaf je de kans niet om te weigeren ,ga alleen met mensen om . |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach is wederzijds jongen! Hebben we dat tenminste gemeen! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Nee we hebben niks gemeen god dank. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dus dan mag je mij toch? Want ik mag jouw niet! ;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Tuurlijk mag ik jou wel ,heb hele grote eikenboom in de tuin ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja, neem ik wel plaats in de top want dat is waar Ajax ook al jaren staat! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 22:37 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja, neem ik wel plaats in de top want dat is waar Ajax ook al jaren staat! Jij mag in de top van mij als je voetjes maar 20 cm van de grond afblijven vind ik het goed!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 22:39 schreef jonass het volgende:[..] Jij mag in de top van mij als je voetjes maar 20 cm van de grond afblijven vind ik het goed!!!!! Ik blijf overeind, net als mijn club! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja ik blijf al jaren overeind maar ben nu ff aan de telefoon met die nar van jullie forum dus ff geduld |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 22:54 schreef jonass het volgende:[..] Ja ik blijf al jaren overeind maar ben nu ff aan de telefoon met die nar van jullie forum dus ff geduld Zit je met die maffe Warrior te bellen?? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hij blijft maar lullen ik heb het afgekapt komt geen zinnig woord uit uit die gozer. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De Boer heeft gisteren aangegeven er een ervaren spits bij te willen. Hehe......nu hopen dat ze ook gaan luisteren naar Frank. Geef die man wat meer salaris en behoudt hem. Doen ze zichzelf en ons een groot plezier mee. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2014 - 12:44 schreef Bobby1972 het volgende:De Boer heeft gisteren aangegeven er een ervaren spits bij te willen. Hehe......nu hopen dat ze ook gaan luisteren naar Frank. Geef die man wat meer salaris en behoudt hem. Doen ze zichzelf en ons een groot plezier mee. Ik hoop met je mee... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Jongens, er is maar 1 club die dit nog kan Dat is Ajax uit Amsterdam
Frank weet dit als geen ander. Frank wil niet naar een grote club, hij wil de spelers iets leren. Frank wil ook niet naar een kleine club want hij wil winnen.
Dan ga je dus nooit naar een grote competitie, want grote clubs hebben spelers die al op hun top zijn. Kleine clubs in de grote competitie winnen niet.
Dan hou je dus grote clubs in kleine landen over. Die hebben spelers die nog niet wereld top zijn en ze zijn wel de favoriet in de competitie. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Frank wil tegen iedereen zeggen: Als jullie willen dat ik blijf dan moet er naar mij worden geluisterd. Iedereen zijn dan de supporters, bestuur, staf, spelers. Frank heeft de spurs gebruikt om zijn macht te kunnen vergroten.
Ik zal verbaasd zijn als Frank niet onze trainer is voor volgend seizoen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Precies gewoon doen wat Frank zegt en je mond houden, dan komt het allemaal goed!
Kan niet zo moeilijk zijn toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2014 - 14:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Frank wil tegen iedereen zeggen: Als jullie willen dat ik blijf dan moet er naar mij worden geluisterd. Iedereen zijn dan de supporters, bestuur, staf, spelers. Frank heeft de spurs gebruikt om zijn macht te kunnen vergroten. Ik zal verbaasd zijn als Frank niet onze trainer is voor volgend seizoen. Oke.. Bron?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2014 - 14:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Frank wil tegen iedereen zeggen: Als jullie willen dat ik blijf dan moet er naar mij worden geluisterd. Iedereen zijn dan de supporters, bestuur, staf, spelers. Frank heeft de spurs gebruikt om zijn macht te kunnen vergroten. Ik zal verbaasd zijn als Frank niet onze trainer is voor volgend seizoen. hee goeroe? wat snuif jij dan man?dom gelul in de ruimte |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Frank heeft gezegd dat hij spelers wil opleiden. Dus alle clubs in de wereldtop vallen af.
Frank wil winnen, prijzen winnen. Clubs zoals spurs, liverpool, valencia. Vallen dan ook af.
Frank wil dus spelers opleiden en prijzen winnen. Dan kom je uit bij grote clubs in kleine landen. Befinca(groot in eigen land en CL onwaardig) Zenit, Anderlecht, Celtic, Rosenborg, Basel, Red Bull Salsburg. Dit zijn clubs die in eigen land favoriet zijn om prijzen te winnen en spelers opleiden voor de grote clubs.
Dit heeft frank altijd al gezegd. Hij heeft ook altijd gezegd dat hij ajax niet zou verlaten en dat hij 10 jaar bij ajax wil werken. Opeens wil hij gaan praten met andere clubs terwijl hij eerder de clubs nog naar de deur wees. Frank wil dat de spelers er alles uithalen wat er in zit, hij wil dat de spelers voor hem door het vuur gaan. Frank wil dat het bestuur voor een goede selectie zorgt. Frank wil dat de supporters eens normaal gaan doen, zoiets als trein slopen en wat er gebeurde tijdens de beker finale, dat wil hij niet meer zien.
Je moet af en toe dreigen met iets wat ze niet willen. Niemand wil dat frank vertrekt. Nu moet iedereen laten zien dat ze het ook willen dat hij niet vertrekt.
Dus als ze supporters willen dat hij blijft dan zullen ze normaal moeten gaan gedragen. als het bestuur wil dat hij blijft dan worden zijn wensen vervult. Als de spelers willen dat hij blijft dan gaan ze eerder voor hem door het vuur.
Er is geen bron hiervoor, maar dit is de logica van de Psychologie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2014 - 15:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Frank heeft gezegd dat hij spelers wil opleiden. Dus alle clubs in de wereldtop vallen af. Frank wil winnen, prijzen winnen. Clubs zoals spurs, liverpool, valencia. Vallen dan ook af. Frank wil dus spelers opleiden en prijzen winnen. Dan kom je uit bij grote clubs in kleine landen. Befinca(groot in eigen land en CL onwaardig) Zenit, Anderlecht, Celtic, Rosenborg, Basel, Red Bull Salsburg. Dit zijn clubs die in eigen land favoriet zijn om prijzen te winnen en spelers opleiden voor de grote clubs. Dit heeft frank altijd al gezegd. Hij heeft ook altijd gezegd dat hij ajax niet zou verlaten en dat hij 10 jaar bij ajax wil werken. Opeens wil hij gaan praten met andere clubs terwijl hij eerder de clubs nog naar de deur wees. Frank wil dat de spelers er alles uithalen wat er in zit, hij wil dat de spelers voor hem door het vuur gaan. Frank wil dat het bestuur voor een goede selectie zorgt. Frank wil dat de supporters eens normaal gaan doen, zoiets als trein slopen en wat er gebeurde tijdens de beker finale, dat wil hij niet meer zien. Je moet af en toe dreigen met iets wat ze niet willen. Niemand wil dat frank vertrekt. Nu moet iedereen laten zien dat ze het ook willen dat hij niet vertrekt. Dus als ze supporters willen dat hij blijft dan zullen ze normaal moeten gaan gedragen. als het bestuur wil dat hij blijft dan worden zijn wensen vervult. Als de spelers willen dat hij blijft dan gaan ze eerder voor hem door het vuur. Er is geen bron hiervoor, maar dit is de logica van de Psychologie. Barca valt niet af.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En de Boer staat volledig achter dit beleid.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Frank heeft gezegd dat hij messi en andere spelers niks bij kan leren. Bij barca ben je dan meer een manager dan een trainer. Frank heeft gezegd dat hij zich zelf een trainer ziet en geen manager
Dus valt Barca en alle andere clubs in die categorie af.
Pas als hij zich zelf meer als een manager gaat zien dan komt barca in beeld en dat duurt nog wel even. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2014 - 15:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Frank heeft gezegd dat hij messi en andere spelers niks bij kan leren. Bij barca ben je dan meer een manager dan een trainer. Frank heeft gezegd dat hij zich zelf een trainer ziet en geen manager Dus valt Barca en alle andere clubs in die categorie af. Pas als hij zich zelf meer als een manager gaat zien dan komt barca in beeld en dat duurt nog wel even. Barca is een club die opleid.. En Barca moet bouwen aan een deels nieuwe ploeg om weer mee te doen.. Met het talent dat daar in de opleiding rondloopt juist een werk voor hem.. Verwacht niet dat ie daar heen gaat.. Maar Tottenham is ook een ploeg in opbouw..
Ik denk dat je veel te kort door de bocht gaat als je zegt dat ie zeker blijft..
Zoals jij het namelijk stelt gaat ie nooit meer weg.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Dat klopt!
Maar je kan wel wat meer verwachten van het bestuur.
De boer wil wellicht een groter salaris plafond, zodat de spelers langer bij de club willen blijven. Wellicht wil hij dat er betere ervaren spelers richting ajax komen en dat het bestuur daar zich hard voor moet maken. Wellicht wil de boer dat de club zich hard gaat opstellen tegen de harde kern van Ajax.
Het beleid van veel geld investeren in de jeugd opleiding, daar staat hij achter. Maar de club draait ook om andere dingen en wellicht wil hij daar meer zeggenschap over.
De boer was geen voorstander van een trip naar Brazilie tijdens de winterstop. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2014 - 15:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dat klopt! Maar je kan wel wat meer verwachten van het bestuur. De boer wil wellicht een groter salaris plafond, zodat de spelers langer bij de club willen blijven. Wellicht wil hij dat er betere ervaren spelers richting ajax komen en dat het bestuur daar zich hard voor moet maken. Wellicht wil de boer dat de club zich hard gaat opstellen tegen de harde kern van Ajax. Het beleid van veel geld investeren in de jeugd opleiding, daar staat hij achter. Maar de club draait ook om andere dingen en wellicht wil hij daar meer zeggenschap over. De boer was geen voorstander van een trip naar Brazilie tijdens de winterstop. Suggestieve opmerkingen.. |
|
|
|