|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Kuipverbod voor v.d. Gijp (FR-Fanatic)
|
|
|
berpie
|
|
|
weet iedereen wel waar die van de gijp dat doe enkel omdat ze vriendje de kuip moest verlaten omdat meneer niet vooldeed dat is de oorzaak en derksen heeft zoo hekel aan van geel daarom doet hij ook zoo negatief over feijenoord en het is een echte 020 man want anders mag hij niet meer bij cruif tehuis komen als hij negatief over ajax is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gijp tja ach hij wordt schijtlollig, |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Waarom? Zijn er dan ook mensen die hem serieus nemen? |
|
|
|
|
JeroenSturing
|
|
|
Niet op reageren, laat hem lekker. Schrijver van dit artikel moet zich niet druk maken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff, lekker laten gaan als je het niet in Vd Gijp ziet zitten. Onzinnig om zelfs maar een stadionverbod te overwegen. Ook hij heeft de vrijheid om zijn mening te uiten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aan clowns maak ik geen woorden vuil. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ok vrije meningsuiting mag maar dit was echt niet normaal zoals gijp feyenoord kleineerde komt misschien omdat er geen kaartjes klaarlagen voor zijn oom? nou gewoon te zielig om daarom altijd maar weer feyenoord proberen voor schut te zetten,als ik boskamp was zou ik hem daarover aanspreken en als hij dan weer zo lollig probeert onderuit te komen ineenkeer op zijn bek slaan dan kunnen wij eens echt lachen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op z'n bek slaan is dan wel weer goeie televisie. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik wou net zeggen, daar zou ik voor betalen hoor om Boskamp hem een muilpeer zien te verkopen whaha. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik neem geen enkele rtl zender serieus, en sbs6 ook niet, ze zijn bedoeld voor sensatie en entertainment, erop reageren is precies wat ze willen.
Laat gaan die lijpe gijp. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hahaha, wordt die van de Gijp nog serieus genomen door die mafkezen van FR-Fanatic ...Krijgt ie toch maar weer voor elkaar! Zijn net kleine kinderen daar bij FR-Fanatic! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een circus weer. Gijp heeft precies zijn zin. Al moet ik toegeven dat zijn geouwehoer overdreven en tenenktommend irritant vind.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
Rensss
|
|
|
Nooit iemand censureren en ook niet de toegang ontzeggen, dus ook v.d. Gijp niet. Hij zit vol frustatie en is nog platter en vulgaider dan menig programma van sbs 6. Feyenoord doet bij hem alles op tilt slaan en natuurlijk zijn wij geen Barcelona of Real maar zo slecht als hij verklaard is alleen maar onstaan uit rancune. Heb medelijden met deze man die trots is op zijn nietszeggende bestaan als orakel van VI. |
|
|
|