|
|
jodocus
|
|
|
Verbeek, Adriaanse, Rijkaard, Koeman,Litmanen, nou dat zijn ze wel zo ongeveer ,iemand nog een andere naam ? |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
Verbeek, Adriaanse, Rijkaard, Koeman,Litmanen, nou dat zijn ze wel zo ongeveer ,iemand nog een andere naam ? |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2014 - 19:20 schreef jodocus het volgende:Verbeek, Adriaanse, Rijkaard, Koeman,Litmanen, nou dat zijn ze wel zo ongeveer ,iemand nog een andere naam ? Seedorf |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Denk dat Frank blijft..... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
rijkaard word geen trainer meer. koeman gaat naar het buitenland. verbeek en adriaanse zijn geen voorstander van cruijff en cruijff ook niet van hun. litmanen, wil hij trainer worden en heeft hij de papieren? seedorf daar valt niet mee te werken
jaap wil wel hoofdtrainer worden en van mij mag hij het ook wel proberen.
mijn favoriet is laudrup. bij zijn vorige club speelde zijn team aanvallend |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Zat ik ook aan te denken(Laudrup), maar lag toch in de clinch met Ajax over geld |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
ik hoop dat frank blijf zo niet dan zijn dit mijn favorieten morten olsen,laudrup,rijkaard,v/d brom, |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Laudrup lijkt mij de ook de ideale man, maar ik denk dat Frank nog wel een jaar blijft.
Heeft Litmanen zijn papieren al? Zie in Verbeek ook wel een goede had met AZ ook europees succes en heeft altijd fitte en aanvallende teams.
Hiddink of Van Basten? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is Bosz een optie??
Bij een club waar het niet bepaald rustig is, heeft ie laten zien met jonge jongens erg goed voetbal te kunnen spelen. Hij durft belangrijke beslissingen te nemen. Kon goed met vedette Theo Janssen overweg. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Lopen we niet ieeetsje te hard van stapel? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2014 - 20:11 schreef remco k het volgende:Is Bosz een optie?? Bij een club waar het niet bepaald rustig is, heeft ie laten zien met jonge jongens erg goed voetbal te kunnen spelen. Hij durft belangrijke beslissingen te nemen. Kon goed met vedette Theo Janssen overweg. Opbokken met die druplul |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2014 - 20:11 schreef remco k het volgende:Is Bosz een optie?? Bij een club waar het niet bepaald rustig is, heeft ie laten zien met jonge jongens erg goed voetbal te kunnen spelen. Hij durft belangrijke beslissingen te nemen. Kon goed met vedette Theo Janssen overweg. Is meer een feyenoord man toch? Speelt ook wel aanvallend ten koste van alles... Dan vind ik Laudrup een betere. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een beetje brainstormen over namen mocht het helaas zo ver komen dat de Boer vertrekt..
Niet zo'n ramp toch.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2014 - 20:25 schreef remco k het volgende:[..] Een beetje brainstormen over namen mocht het helaas zo ver komen dat de Boer vertrekt.. Niet zo'n ramp toch.. Vertrek de Boer vind ik anders wel een mini-ramp... iig voor Ajax dan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat niet zo'n ramp slaat ook niet daarop he... Dat slaat op het wel of niet erover kunnen discussiëren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: haha, wat ik daaronder lees ben ik het trouwens wel mee eens... ''voor zover ik weet zou de Boer toch 10 jaar bij Ajax blijven...''
zou ook wel een naaistreek zijn van Frank, talenten verlengden hun contract met het idee dat ze onder de Boer zich zouden kunnen ontwikkelen... Zivkovic precies het zelfde. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
v/d Brom- Laudrup - Adriaanse maar kamp Cruyff zal dat niet willen denk ik en Rijkaard zou geen trainer meer willen zijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Boer blijft denk ik voor 85%....gaat hij toch weg dan komt de nieuwe trainer uit eigen gelederen...Cruijff zal dan een flinke vinger in de pap hebben....Stam of Jonk zouden dan heel goed kunnen...Bergkamp niet, heeft die ambities niet! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Frank blijft gewoon.... Zucht |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Hij zou toch jaren blijven en heeft het geweldig naar zijn zin. Eigen woorden van De Boer dus als hij nu gaat dan is hij in mijn ogen precies dezelfde als de FdB die destijds een arbitragezaak aanspande omdat hij naar Barcelona wilde. Ik hoef geen Rijkaard, Olsen of iemand anders. Schuif Trustful lekker door, kan prima met jonge gasten werken en ik wil iemand die blij is om bij Ajax te werken geen een of andere passant die zijn zakken komt vullen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Trustful ???.....pfff nee man, heeft niks bij Ajax te zoeken wat mij betreft.....dat hij er zit is mij een raadsel.....ongeschikt !! uitstraling van een kachelpijp...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2014 - 21:58 schreef Nenam_tiL het volgende:Trustful ???.....pfff nee man, heeft niks bij Ajax te zoeken wat mij betreft.....dat hij er zit is mij een raadsel.....ongeschikt !! uitstraling van een kachelpijp... Bij de B1 super gedaan en nu weer bij de A1. Binnen ajax iedereen zeer positief over hem en kan zeer goed met jeugd werken en kost weinig. Ik hoef geen ten cates, jol of andere zakkenvullers meer. We zijn namelijk niks beter geworden van al die zogenaamde toppers voor FdB |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2014 - 22:02 schreef Brandje het volgende:[..] Bij de B1 super gedaan en nu weer bij de A1. Binnen ajax iedereen zeer positief over hem en kan zeer goed met jeugd werken en kost weinig. Ik hoef geen ten cates, jol of andere zakkenvullers meer. We zijn namelijk niks beter geworden van al die zogenaamde toppers voor FdB Dat begrijp ik ook wel en snap wat je bedoeld....maar ik heb er zo'n Cocu gevoel bij, en ik vind het ook geen echte Ajacied, hij heeft bij Feijenoord en Vitesse gespeeld en ik kan me geen beelden voor me halen, tsja en die zogenaamde toppers heb je zeker een punt |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Frank blijft echt wel!
Hij is nog niet klaar bij onze club. Hij wil overwinteren in de CL en een 1/8 en/of 1/4 finale spelen met ajax in de CL of EL.
Hij blijft gewoon, maar legt wel z'noor te luisteren ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2014 - 23:00 schreef Ronald 1960 het volgende:Frank blijft echt wel! Hij is nog niet klaar bij onze club. Hij wil overwinteren in de CL en een 1/8 en/of 1/4 finale spelen met ajax in de CL of EL. Hij blijft gewoon, maar legt wel z'noor te luisteren ;-) Ik denk dat prive een grotere rol speelt.....maar hij blijft zeker Ron |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wat is Bergkamp's doel eigenlijk? Hoofdtrainer worden? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee Arsenal.....Furgesson model |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Laudrup is ook volgens de telegraaf de grootste kandidaat om Frank op te volgen en daar kan ik mij wel in vinden ook goed voor al onze deense talenten die kijken tegen hem op en zijn voetbal zoon Andersen zal daar heel gelukkig van worden denk ik. Ik hoop dat Frankie niet weg gaat maar als ik de berichten zo hoor is het zeer waarschijnlijk dat hij weg gaat. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Seedorf, hij wordt toch binnenkort ontslagen als trainer van AC Milaan |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2014 - 11:05 schreef nora het volgende:Laudrup is ook volgens de telegraaf de grootste kandidaat om Frank op te volgen en daar kan ik mij wel in vinden ook goed voor al onze deense talenten die kijken tegen hem op en zijn voetbal zoon Andersen zal daar heel gelukkig van worden denk ik. Ik hoop dat Frankie niet weg gaat maar als ik de berichten zo hoor is het zeer waarschijnlijk dat hij weg gaat. Dit zal zeker niet gebeuren. Ajax heeft hem laatst nog erg hard aangepakt en het gaat om miljoenen dat hij verschuldigd is. Hij was niet zo blij met die actie van Ajax recent, waarbij Ajax hem meer behandelde als een dakloze. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ferguson model??
Hij wil toch helemaal geen hoofdtrainer worden... Maar hoofd opleidingen op ten duur.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2014 - 11:55 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Dit zal zeker niet gebeuren. Ajax heeft hem laatst nog erg hard aangepakt en het gaat om miljoenen dat hij verschuldigd is. Hij was niet zo blij met die actie van Ajax recent, waarbij Ajax hem meer behandelde als een dakloze. Dat gaat en waarschijnlijk heeft Ajax dat al met hem geregeld ik heb daar nooit meer nagatiefs over gelezen en ook de telegraaf had dan wel gereageerd en die komen nu met Laudrup als een bekwame kandidaat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
'Spanjaard Martinez moet De Boer bij Ajax opvolgen'
Door: redactie 30-4-14 - 14:22 Roberto Martinez. © reuters. Mocht Frank de Boer tóch naar Tottenham Hotspur vertrekken, heeft clublegende Johan Cruijff al een opvolger op het oog. Roberto Martinez, trainer van Everton en tevens een goede vriend van El Salvador, zou de honneurs moeten gaan waarnemen in Amsterdam. Lees ook Tottenham ontkent benaderen De Boer De Boer ontkracht: 'Geen intentie Ajax te verlaten' Speculeren is begonnen: Rijkaard en Laudrup passen bij Ajax Tienduizenden likes voor 'Frank moet blijven' Neem nu een abonnement op het AD! Volgens Daily Mail ziet Cruijff in Martinez de ideale coach voor de landskampioen, gezien zijn speelstijl en filosofie die sterke overeenkomsten heeft met het spel van Ajax en FC Barcelona. De legendarische nummer 14 kent de Spanjaard goed, aangezien hij samenwoonde met JC's zoon Jordi toen beide spelers in Engeland voetbalden.
Martinez tekende echter na het vertrek van David Moyes naar Manchester United voor vier jaar bij de club uit Liverpool. Cruijff zou de Spaanse oefenmeester ervan willen overtuigen dat Ajax jaarlijks om de titel speelt en bijna elk jaar aan Champions League deelneemt en dat dit beter op zijn cv zou staan.
Ondanks dat Everton waarschijnlijk de voorronde van het kampioenenbal in Europa gaat missen, heeft Martinez een goede indruk gemaakt bij de club. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Everton heeft samen met Liverpool, City en Arsenal het leukste voetbal gespeeld van de PL...
Maar ik hoop toch echt dat de Boer gewoon blijft.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2014 - 17:02 schreef remco k het volgende:[..] Ferguson model?? Hij wil toch helemaal geen hoofdtrainer worden... Maar hoofd opleidingen op ten duur.. Eigenlijk heb ik liever niet dat je op mij reageert...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Moet je lekker vertrekken hier.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Beetje liever voor elkaar gappies ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nu moet ik weer op jou reageren en weetje.....Feijenoorders, tukkers ,lampekappen, een ban.....en zelfs Boudewijn kan ik allemaal hebben, maar jij.....pfffff jij bent zo irritant en vermoeiend, dus ik stel voor dat jij vertrekt, of in ieder geval een time out neem |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2014 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nu moet ik weer op jou reageren en weetje.....Feijenoorders, tukkers ,lampekappen, een ban.....en zelfs Boudewijn kan ik allemaal hebben, maar jij.....pfffff jij bent zo irritant en vermoeiend, dus ik stel voor dat jij vertrekt, of in ieder geval een time out neem :-(((
nou tot morgen dan maar :-((((
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
hahahahaha ouwe sjaggo :-)) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2014 - 18:33 schreef remco k het volgende:Everton heeft samen met Liverpool, City en Arsenal het leukste voetbal gespeeld van de PL... Maar ik hoop toch echt dat de Boer gewoon blijft.. Southampton verdient het genoemd te worden! Die waren in sommige wedstrijden ook echt ongelooflijk goed voor hun doen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Met jou wel ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2014 - 22:47 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hahahahahaha....is iets tussen Remco en mij ouwe, cynisch en sarcasme is ons niet vreemd johhh |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kut te laat....bijgochem ;-) |
|
|
|