|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Johan heeft een grote invloed en dus ook op de keuze. Daarom denk ik zeker dat Laudrup een serieuze optie zal zijn. Ik denk dat de meesten van ons hier hopen dat Frank blijft. Die kans is zeker nog wel aanwezig. Maar toch denk ik dat die kans kleiner is dan 50%. Het is de vraag of Rijkaard nog wil. Ook hem zie ik als een serieuze gegadigde die op veel steun kan rekenen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe......shit rellen lukt me al niet meer, maar ach Remco reageert er niet eens meer op |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
V/d brom? Dan zou ik persoonlijk naar Amsterdam komen om te vragen of ze een klap op mijn hoofd hebben gehad. Net als dat Bosz en Jans ook van die domme opmerkingen zijn als mogelijkheden. Dan snap ik niet wat voor bril mensen op hebben. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2014 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nu moet ik weer op jou reageren en weetje.....Feijenoorders, tukkers ,lampekappen, een ban.....en zelfs Boudewijn kan ik allemaal hebben, maar jij.....pfffff jij bent zo irritant en vermoeiend, dus ik stel voor dat jij vertrekt, of in ieder geval een time out neem Jezus man, je had een kut moeten hebben ouwe! Je klinkt als een wijf die ongesteld is pik! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer Nenam over Litmanen begint, dan begrijp ik nog tenminste waarom iemand als hij dat balletje opgooit. Los daarvan zie ik Ajax niet het risico nemen om hem aan te stellen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het is hier wel weer erg gezellig, zitten jullie aan de drank of zo? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2014 - 23:00 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer Nenam over Litmanen begint, dan begrijp ik nog tenminste waarom iemand als hij dat balletje opgooit. Los daarvan zie ik Ajax niet het risico nemen om hem aan te stellen. En toch sta ik achter zijn aanstelling! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2014 - 23:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jezus man, je had een kut moeten hebben ouwe! Je klinkt als een wijf die ongesteld is pik! pipo'tje.....kssssst |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2014 - 23:00 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer Nenam over Litmanen begint, dan begrijp ik nog tenminste waarom iemand als hij dat balletje opgooit. Los daarvan zie ik Ajax niet het risico nemen om hem aan te stellen. Hé ouwe waar woon jij......kom ik ff buurten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Waarheid is hard gap? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb geen waarheid.....ik ondervind, moet je ook eens doen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik heb je wel eens anders horen lullen ouwe! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
In woon in de meest noordelijke stad van ons land.....
Denk wel dat Litmanen een prima functie zou kunnen bekleden in de opleiding van Ajax. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het mooie van dit Forum is dat iedereen zijn mening kan ventileren. Als realist denk ik wel na over wat mogelijk zou kunnen zijn.
Denk dat Overmars een drukke tijd gaat krijgen de komende tijd. Ik hoop dat hij op scherp staat en geleerd heeft van zijn fouten. En dat hij sneller handelt dan in het verleden.
Met de spelers die er zijn en de begroting zou het een schandaal zijn wanneer Ajax niet mee zou doen om de titel. Toch hoop ik op een leuker jaar dan het afgelopen jaar. Met iets meer ontspanning en plezier een wedstrijd kunnen kijken zou toch wel heel fijn zijn! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2014 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nu moet ik weer op jou reageren en weetje.....Feijenoorders, tukkers ,lampekappen, een ban.....en zelfs Boudewijn kan ik allemaal hebben, maar jij.....pfffff jij bent zo irritant en vermoeiend, dus ik stel voor dat jij vertrekt, of in ieder geval een time out neem Kun je doen.. Gaat niet gebeuren..
En je weet het he.. Als je er last van hebt...... Moet je... ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2014 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehehe......shit rellen lukt me al niet meer, maar ach Remco reageert er niet eens meer op Jawel joh... Had gister even een zware avond bij een zieke vriendin van mn ouders... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 april 2014 - 23:53 schreef Bobby1972 het volgende:Het mooie van dit Forum is dat iedereen zijn mening kan ventileren. Als realist denk ik wel na over wat mogelijk zou kunnen zijn. Denk dat Overmars een drukke tijd gaat krijgen de komende tijd. Ik hoop dat hij op scherp staat en geleerd heeft van zijn fouten. En dat hij sneller handelt dan in het verleden. Met de spelers die er zijn en de begroting zou het een schandaal zijn wanneer Ajax niet mee zou doen om de titel. Toch hoop ik op een leuker jaar dan het afgelopen jaar. Met iets meer ontspanning en plezier een wedstrijd kunnen kijken zou toch wel heel fijn zijn! Je zegt realist te zijn... Maar Overmars heeft in zijn ogen geen fouten gemaakt.. En ik ben het volledig met hem eens. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dat mag jij vinden Remco. Persoonlijk en ik denk ook diverse anderen hier zijn het daar niet mee eens. Poulsen gaat weg omdat het aangeboden salaris niet voldoende is. Zegt ook iets over Overmars.
Ik acht Overmars hoofverantwoordelijk voor de aankopen van spelers. In mijn optiek heeft hij zowel vorig jaar zomer als in de winter niet adequaat gehandeld. En is hij grotendeels verantwoordelijk voor het matige spel. Wat voor velen een grote teleurstelling was. En ja dat neem ik hem kwalijk! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 13:10 schreef Bobby1972 het volgende:Dat mag jij vinden Remco. Persoonlijk en ik denk ook diverse anderen hier zijn het daar niet mee eens. Poulsen gaat weg omdat het aangeboden salaris niet voldoende is. Zegt ook iets over Overmars. Ik acht Overmars hoofverantwoordelijk voor de aankopen van spelers. In mijn optiek heeft hij zowel vorig jaar zomer als in de winter niet adequaat gehandeld. En is hij grotendeels verantwoordelijk voor het matige spel. Wat voor velen een grote teleurstelling was. En ja dat neem ik hem kwalijk! Dat zegt niks over Overmars, dat zegt iets over het beleid. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Gaan we fijn klagen over Marc Overmars? Hahaha zielig gewoon... We staan er zooooo goed voor en ja....eede dankzij Overmars!!
De tijd dat we geld uitgaven als water (sulejmani) is voorbij! We zijn WEER kampioen en dat zonder veel uitgaven. ..
Ajax is de club van Nederland en zal dat BLIJVEN mede dankzij Marc Overmars! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 22:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Gaan we fijn klagen over Marc Overmars? Hahaha zielig gewoon... We staan er zooooo goed voor en ja....eede dankzij Overmars!! De tijd dat we geld uitgaven als water (sulejmani) is voorbij! We zijn WEER kampioen en dat zonder veel uitgaven. .. Ajax is de club van Nederland en zal dat BLIJVEN mede dankzij Marc Overmars! +1.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Makkelijk praten als we kampioen zijn. Weet je wat het is. Ze zullen het bij de ene altijd goed gedaan hebben en bij de ander altijd slecht. Nu worden we 4x kampioen en word er gezegd, dat is uitzonderlijk goed gedaan en goed beleid. Van tevoren schermde zij zich af voor wanneer resultaten uit zouden blijven. Als we dus geen kampioen waren geworden deze jaren dan had er simpel gezegd kunnen worden: Ja we zijn met nieuw beleid bezig dus we hebben tijd nodig om het op de rails te krijgen.
Om dit succes enkel toe te wijzen aan de Boer, Overmars of het beleid gaat mij toch echt wat te ver. Maar het is natuurlijk wel makkelijk te zeggen wanneer het resultaat er is. (we kunnen bij geen winst de slechtste kampioen qua punten worden sinds invoering van 3-punten regel, dus dat zegt ook wel iets) |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 01:14 schreef Peterhs het volgende:Makkelijk praten als we kampioen zijn. Weet je wat het is. Ze zullen het bij de ene altijd goed gedaan hebben en bij de ander altijd slecht. Nu worden we 4x kampioen en word er gezegd, dat is uitzonderlijk goed gedaan en goed beleid. Van tevoren schermde zij zich af voor wanneer resultaten uit zouden blijven. Als we dus geen kampioen waren geworden deze jaren dan had er simpel gezegd kunnen worden: Ja we zijn met nieuw beleid bezig dus we hebben tijd nodig om het op de rails te krijgen. Om dit succes enkel toe te wijzen aan de Boer, Overmars of het beleid gaat mij toch echt wat te ver. Maar het is natuurlijk wel makkelijk te zeggen wanneer het resultaat er is. (we kunnen bij geen winst de slechtste kampioen qua punten worden sinds invoering van 3-punten regel, dus dat zegt ook wel iets) In zekere zin heb je wel gelijk;-) maar liever de 'slechtste kampioen' dan helemaal geen kampioen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 01:14 schreef Peterhs het volgende:Makkelijk praten als we kampioen zijn. Nu worden we 4x kampioen en word er gezegd, dat is uitzonderlijk goed gedaan en goed beleid. Van tevoren schermde zij zich af voor wanneer resultaten uit zouden blijven. Als we dus geen kampioen waren geworden deze jaren dan had er simpel gezegd kunnen worden: Ja we zijn met nieuw beleid bezig dus we hebben tijd nodig om het op de rails te krijgen. We hadden idd gewoon nog 30 miljoen moeten uitgeven....dan waren we ook kampioen!!!!
Ajax moest weer gezond(er) worden, want we gingen bijna de afgrond in! Dat is wat er is gebeurd en nog met 4 kampioenschappen ook!
Snappie ouwe? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 01:14 schreef Peterhs het volgende:Makkelijk praten als we kampioen zijn. Weet je wat het is. Ze zullen het bij de ene altijd goed gedaan hebben en bij de ander altijd slecht. Nu worden we 4x kampioen en word er gezegd, dat is uitzonderlijk goed gedaan en goed beleid. Van tevoren schermde zij zich af voor wanneer resultaten uit zouden blijven. Als we dus geen kampioen waren geworden deze jaren dan had er simpel gezegd kunnen worden: Ja we zijn met nieuw beleid bezig dus we hebben tijd nodig om het op de rails te krijgen. Om dit succes enkel toe te wijzen aan de Boer, Overmars of het beleid gaat mij toch echt wat te ver. Maar het is natuurlijk wel makkelijk te zeggen wanneer het resultaat er is. (we kunnen bij geen winst de slechtste kampioen qua punten worden sinds invoering van 3-punten regel, dus dat zegt ook wel iets) Ja dat zegt zeker iets.. Dat we dit seizoen weer de beste zijn in Nederland.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Nu gaat het alweer om het nieuwe seizoen. Je moet altijd verder kijken. Ik ben van mening dat men te kortzichtig is geweest. Het niveau is in geheel Nederland naar beneden gegaan. Bij Ajax helaas ook. En dat is nu juist wat negatief werkt voor de toekomst.
Met de spelers en de financiële middelen heeft Ajax niet ineens goed gepresteerd. Kampioen worden is leuk, maar wanneer je in een jaar tijd duidelijk bent achteruit gegaan kwa spel en niveau is er toch sprake van een neerwaartse spiraal. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Daarom moet Ajax adequater en daadkrachtiger handelen voor het nieuwe seizoen. Want je wordt niet zomaar opnieuw kampioen! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 22:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Gaan we fijn klagen over Marc Overmars? Hahaha zielig gewoon... We staan er zooooo goed voor en ja....eede dankzij Overmars!! De tijd dat we geld uitgaven als water (sulejmani) is voorbij! We zijn WEER kampioen en dat zonder veel uitgaven. .. Ajax is de club van Nederland en zal dat BLIJVEN mede dankzij Marc Overmars! Eens! We zijn weer gezond, hebben weer wat geld op de bank en zijn net niet in de afgrond verdwenen. Nu er weer geld is kan er verder uitgebouwd worden en een fundament gelegd worden zoals in Munchen. Er mag vanaf nu best weer wat geinvesteerd worden. Maar dan wel maximaal aan wat er binnenkomt We moeten in de toekomst namelijk ook nog van de beurs af en het liefst het stadion in eigen bezit. De Boer blijft naar mijn gevoel |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nee man!! Peterhs zegt heel iets anders... Luister nou gewoon naar hem en dan komt alles goed! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 16:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Nee man!! Peterhs zegt heel iets anders... Luister nou gewoon naar hem en dan komt alles goed! En dan nog zeggen dat hij geen vete heeft. Jij verkondigd dingen dat ik het huidige beleid niet ondersteun en dat ik keiharde versterkingen wil. Ga lekker even een en ander terug lezen, want blijkbaar kan je echt niet lezen of onthouden. En ik probeer sowieso niemand mijn mening op te dringen wat voor een aantal hier niet gezegd kan worden. Ergens mee eens zijn of niet is heel iets anders dan opdringen. Ga dus lekker even research doen volgende keer als je iemand onderuit probeert te halen sukkel. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Onderuit? Jij ligt al man, ik zou je misschien alleen kunnen helpen opstaan?
Hou nou maar op, mn bier wordt lauw... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 16:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Onderuit? Jij ligt al man, ik zou je misschien alleen kunnen helpen opstaan? Hou nou maar op, mn bier wordt lauw... Ga vooral door met slap uit je nek lullen. Je kan beter overstappen op alcoholvrij bier. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
In het café schenken ze dat niet... Ken jij niet wat regelen? Jij hebt nogal wat zeggenschap hier en daar.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man....beetje sparren, komt goed....had ik met Joduh |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Man, dat viel reuze mee! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
tomajaxrijdt
|
|
|
Hoop dat frank blijft
maar anders graag laudrup en assistent litmanen als frank spijkerman mee naar spurs neemt |
|
|
|