|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Hakim Ziyech: ''Ik ga luisteren naar geïnteresseerde clubs'' (Voetbalcentraal)
|
|
|
al 40 jaar Feaner
|
|
|
Ik sta werkelijk paf over de uitspraken(als ze tenminste waar zijn) van Ziyech!! Wat een over het paard getilde blaag. Als Heerenveen zichzelf respecteert, zal het korte metten moeten maken met zulke jongetjes. Of je tekent en bent een Feaner en zet je in voor de ploeg of je zout op. Als Ziyech bijtekent, kijkt ie een dag later al weer om zich heen. SC. wordt volwassen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mag hij wel naar ons komen hoor :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach, en als er wordt uitgedeeld mag ie ook bij ons komen ballen.. |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Lekkere voetballer zeg! Kom aub naar Twente.
Ziyech <3 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha die Uwe... als ik Ziyech was zou het dus zeker Twente niet worden |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Toch een heerlijke speler man...techniek, rust, en het oogt allemaal zo makkelijk en sierlijk. Ik zou het wel weten! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Oeh ! En dat zonder smileys... Je meent t wel he ? |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Wie Ziyech geen heerlijke voetballer vind houdt gewoon niet van voetbal. Een en al klasse die jongen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dat is dan alleen Feyenoord |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lijkt toch naar Twente te gaan.. Hoe kan dat gezien de financiële huishouding van Twente? |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Update 14 mei 09.12 uur - Ziyech 'weet van niets' en gaat eerst vakantie vieren Het Algemeen Dagblad berichtte woensdagochtend dat FC Twente al meerdere keren heeft gepraat met sc Heerenveen-middenvelder Hakim Ziyech. Zelf spreekt hij dat tegen in een reactie aan de Leeuwarder Courant. "Ik weet van niets, hoor", zegt Ziyech, die dit seizoen doorbrak in het shirt van de Friezen. "Ik ga eerst op vakantie en daarna zet ik alles op een rij", verzekert de middenvelder. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dat is er maar één FEYENOORD ga nou morgen tekenen (DOEN HOOR) dan kun je a.s. vrijdagavond er 2 voor ons maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
vosboer
|
|
|
Alleen FC Twente is een geweldige ploeg voor hem, trouwens zijn friend speelt ook bij Twente en daarom gaat hij naar Twente. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 17:18 schreef vosboer het volgende:Alleen FC Twente is een geweldige ploeg voor hem, trouwens zijn friend speelt ook bij Twente en daarom gaat hij naar Twente. Zijn grote vriend is toch Bilal Basacikoglu en die speelt toch in de mooie KUIP in Rotterdam! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 19:47 schreef Uwe Warstein het volgende:Kom naar Twente Hakim!! [/qu Ja op 31 Augustus a.s. samen met o.a. Vilhena,Immers in het shirt van FEYENOORD |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hakim Ziyech en Hans Vonk ik zal deze deze week snel een afspraak maken met Martin van Geel als ik jullie was, jullie komen er dan wel uit over de prijs doen hoor |
|
|
|