BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Bosz vreselijk overschat.

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nick 25
 nick 25 - zaterdag 03 mei 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Dat Vitesse zich niet rechtstreeks plaatst ligt aan de huidige trainer na de wedstrijd tegen eagles vond hij dat vitesse de wedstrijd onder controle had, maar als je met 2-0 achter komt is er van controle geen sprake en heb je een andere wedstrijd gezien dan de rest van Nederland. Ook blijft hij vertrouwen houden in de huidige spits maar die scoort nog niet in een leeg doel. Nee vitesse moet een andere trainer die wel in staat is de juiste tactiek en opstelling op het veld te brengen en een realistisch beeld heeft van voetbal
tomson
 tomson - zondag 04 mei 2014 - 01:51   quote  deeplink  
Zie nu maar eens een ticket voor de EL te bemachtigen.En dan nog extra kwalificaties in het EL gebeuren. Volgens mij heeft Jordania de halve selectie omgekocht de competitie te verneuken. Dat is Georgische payback voor dat stadionverbod dat de directie hem aansmeerde...(geintjeee)Ongelooflijk dat een ploeg die eerst beresterk speelde zo weg kan zakken... Dat kan nooit puur aan de trainer liggen. Neemt niet weg dat Bosz een gladjakker is. Staat bij heel veel Feyenoorders in het zwarte boekkie..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2014 door tomson --
hammer george
 hammer george - donderdag 15 mei 2014 - 09:46   quote  deeplink  
Denk dat Peter Bosz een uitstekende trainer ook volgend jaar voor Vitesse is. Houdt van aanvallend voetbal met jonge veelbelovende talenten en is derhalve uitstekend in staat om gemotiveerde talenten beter te maken. Piazon is een uitzondering maar dat verbaasd mij niets. Ik bezoek regelmatig een training en Piazon was al begin dit jaar niet toevankelijk voor coaching en goede wijze raad van de trainers. Stelde zich afstandelijk op en liep rond alsof hij Kaka himself was op het arrogante af. Piazon neemt alleen wijze raad aan van zijn inwonende vader en volgens zijn vader kon bij Vitesse de spelers en de trainers er niets van. Ik had al in de winterstop afscheid genomen van de heer Piazon maar dit zal gevoelig liggen bij Chelsea.
Kortom heb veel vertrouwen in in volgens seizoenm waarin ongetwijfeld geleerd zal zijn van de fouten van dit jaar. 1 tip, neem snel afscheid van Havenaar, die kan er geen pepernoot van maar denkt dat hij geweldig kan voetballen gezien zijn opstelling dat hij nog niet wil tekenen voor kontraktverlenging.
Zorg voor een goede spit, wellicht Kasabele van de graafschap.
nick 25
 nick 25 - dinsdag 20 mei 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Je heb gelijk Hammer george Peter Bosz heeft zijn doelstelling gehaald voor de winter stop nummer 1 en eindigen op de 6 plaats met misschien wel de beste selectie van Nederland , dit volgens Ronald de Boer. knap hoor!!
tomson
 tomson - woensdag 21 mei 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 10:07 schreef nick 25 het volgende: misschien wel de beste selectie van Nederland , dit volgens Ronald de Boer. knap hoor!!
Hadden ze de Boer dronken gevoerd of zo ?
remco k
 remco k - woensdag 21 mei 2014 - 20:47   quote  deeplink  
In zijn verdediging.. Hij zei wel "misschien" he..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 13:33   quote  deeplink  
Altijd al geweten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Bosz vreselijk overschat.

0.0062739