|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
vd Hoorn en Blind centraal achterin, Kishna Bojan en Siggie in de aanval.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahaha...... kwijluitzijnbekkie en vermeer doen aan matchfixing |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Wat een verademing om naar Kishna te kijken zeg, eindelijk ook iemand met een voorzet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kishna en Bojan tenminste met leuke acties, Maar waar Siggie toch mee bezig is.. Veel voorzetten en gewoon niet 1 keer in de buurt van waar de bal komt..
Serrero en Poulsen ook prima tot nu toe.. Net als vd Hoorn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vermeer had medelijden, dacht gewoon, laat die Ajacied Castilijon dan maar de 1-1 ff maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die jongens van NEC zijn lekker aan het ballen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zullen ze ook wel moeten gezien de stand in Deventer |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
No worries, peterhs maakt zo de winnende voor ons XD |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Slaapverwekkend zoals altijd. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind het wel prima eigenlijk na een feestweek...
Je speelt tegen een ploeg die vecht voor z'n laatste kans om in de ED te blijven.. En die ploeg komt niet in het stuk voor..
En natuurlijk kan er nog heel veel beter... Maar ik heb van Kishna en Bojan een paar leuke acties gezien.. Tsjaa, dat er dan een spits loopt die er werkelijk waar niks van bakt kunnen zei niet veel aan doen..
Ajax heeft de bal snel terug als het hem al verliest.. Wel wat te weinig echte grote kansen gecreëerd..
Ik vind van den Hoorn positief goed spelen trouwens.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
geniet van Bojan en Kishna durven tenminste een man uit te spelen.Er mag wel meer geschoten worden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ghehehehe. Nee man. Ga jij op de plaats van Sigi staan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zal geen enkel verschil maken.. Die heeft nog geen bal geraakt op een normale manier en loopt erbij alsof ie geen zin meer heeft.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:06 schreef remco k het volgende:[..] Zal geen enkel verschil maken.. Die heeft nog geen bal geraakt op een normale manier en loopt erbij alsof ie geen zin meer heeft.. Vandaar dat ik hem in de spits wil |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:06 schreef remco k het volgende:[..] Zal geen enkel verschil maken.. Die heeft nog geen bal geraakt op een normale manier en loopt erbij alsof ie geen zin meer heeft.. Misschien zit ie in zijn hoofd al bij een andere club omdat hij weg wil? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er is geen club die hem wil.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Kan helaas de wedstrijd niet zien omdat de kaart niet werkt op het moment op het werk, dus zal het moeten doen met de samenvatting dit keer. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een tweede helft.. Pfffffff.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oeps....dat wordt een onderzoek van de KNVB |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gaat lekker weer! Pfffff
Op de radio zeggen ze dat Ajax het expres doet? Is dat ook zo? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:16 schreef Ajax Warrior het volgende:Gaat lekker weer! Pfffff Op de radio zeggen ze dat Ajax het expres doet? Is dat ook zo? Gewoon geen zin vandaag.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:16 schreef Ajax Warrior het volgende:Gaat lekker weer! Pfffff Op de radio zeggen ze dat Ajax het expres doet? Is dat ook zo? Nieuw spel in de Arena bij Ajax-NEC
Zoek de belChinees!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2014 door Peterhs -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Stadion half leeg, van de week lekker feestje gehad.. Medelijden met NEC... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het zou wel terecht zijn dat Roda degradeert.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
De kampioen is zich nu toch wel volstrekt belachelijk aan het maken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Heb je hem al gevonden? ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Waarom? Ze zijn toch al kampioen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dus toch geen belchinees? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik had hem gevonden en hem eruit gebonjourd ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Schande!! Van mij mag Roda namelijk degraderen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
O jee, ze luisteren dus toch naar me! ;-) |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
2 drama,s bij elkaar Vermeer en Blind |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zal me worst wezen gap..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe wij zijn kampioen en dat is het belangrijkste! Maar we sluiten het seizoen dus blijkbaar in stijl af! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Waarschijnlijk was die taart van Roda niet zo goed gevallen! ;-) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een schande ... zal mij worst wezen of NEC of Roda JC verdwijnt, maar hiermee maak je jezelf totaal ten schande. Een kampioen onwaardig, maar natuurlijk gewoon in lijn met het dramatische voetbal van dit seizoen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:38 schreef pth het volgende:Wat een schande ... zal mij worst wezen of NEC of Roda JC verdwijnt, maar hiermee maak je jezelf totaal ten schande. Een kampioen onwaardig, maar natuurlijk gewoon in lijn met het dramatische voetbal van dit seizoen. Weet niet wat jij hebt gezien.....maar Ajax speelde met de mes tussen de tanden ouwe......Champions Leage waardig |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Weet niet wat jij hebt gezien.....maar Ajax speelde met de mes tussen de tanden ouwe......Champions Leage waardig Alsof iemand verwacht dat Ajax, na een week van feest, de laatste speeldag alle voorgaande wedstrijden doet vergeten? Ik weet niet hoor, maar we spelen al maanden ruk dus had ik niets anders verwacht! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Weet niet wat jij hebt gezien.....maar Ajax speelde met de mes tussen de tanden ouwe......Champions Leage waardig Klopt, minimaal kwartfinale ... alles minder zou een grote teleurstelling zijn. Nog een paar spelers van een knaak of drie erbij en het kan niet meer mis. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:43 schreef pth het volgende:[..] Klopt, minimaal kwartfinale ... alles minder zou een grote teleurstelling zijn. Nog een paar spelers van een knaak of drie erbij en het kan niet meer mis. Zie je wel....jij hebt er wel kijk op, niet te bescheiden hé ;-) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik hoop echt dat Ajax inziet dat ER HEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEL MOETEN VERANDEREN VOOR VOLGEND SEIZOEN.
Ik ben echt boos dat Ajax zo slecht speelt. Ben benieuwd wat Ajax gaat doen voor volgend jaar. Dit kun je toch niet je supporters blijven voorschotelen.
Kampioen met 71 punten zegt alles, dan hoef ik niks meer toe te voegen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Goede wedstrijd jongens. Vermeer keepte de wedstrijd van zijn leven. Van Rhijn heeft laten zien zo naar Barcelona te kunnen. Van der Hoorn was briljant en is de beste van de Eredivisie. Blind is net zo goed als zijn vader. Klaassen en Serero zijn zo godsgruwelijk goed dat ze beide voor 80 miljoen naar Real gaan. Poulsen was geweldig. Bejaardeflat heeft er 3 euro van over. Sightorsson is gewoon swerelds beste spits, goed in de passing, altijd aanspeelbaar. Wie wil hem nou niet. Bojan deed het aardig net als Kishna.
Kut, de wekker gaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk grappig eigenlijk dat er mensen zijn die echt denken dat je na een slechte periode zomaar weer geweldig speelt..
Eerste helft vandaag was prima, tweede helft was heel erg slecht.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:51 schreef remco k het volgende:Ongelooflijk grappig eigenlijk dat er mensen zijn die echt denken dat je na een slechte periode zomaar weer geweldig speelt.. Eerste helft vandaag was prima, tweede helft was heel erg slecht.. Nee hoor. Had dit eigenlijk wel verwacht. NEC moest ook he |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:51 schreef remco k het volgende:Ongelooflijk grappig eigenlijk dat er mensen zijn die echt denken dat je na een slechte periode zomaar weer geweldig speelt.. Eerste helft vandaag was prima, tweede helft was heel erg slecht.. Ja pap... |
|
|
|