|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 september 2014 - 20:24 schreef JanM het volgende:[..] Da's me te veel werk (of iemand moet me vertellen hoe ik die grafiekjes zonder omweg kan copy pasten), maar ik denk dat ik er wel iedere wedstrijd eentje uit kan pikken. heb je een excel? Dump me die anders even, kan ik wel een template bouwen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Alle spelers in één grafiek wordt een janboel, maar 3 kan bijvoorbeeld wel:
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Via PB? Waar het mij om gaat is dat ik nu via tinypic iedere grafiek apart moet uploaden. Kan dat slimmer, of maak je daar een template voor? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 september 2014 - 21:00 schreef JanM het volgende:[..] Via PB? Waar het mij om gaat is dat ik nu via tinypic iedere grafiek apart moet uploaden. Kan dat slimmer, of maak je daar een template voor? Dat is wel wat lastiger, je kan met Photoshop wel 1 groot document maken. Maar dat moet je wel elke keer doen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 september 2014 - 21:04 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat is wel wat lastiger, je kan met Photoshop wel 1 groot document maken. Maar dat moet je wel elke keer doen. Ik kan nu wel heel simpel na iedere wedstrijd de grafiekjes updaten en dan de gewenste speler(s) aan- of uitvinken, dus dan doe ik iedere wedstrijd wel het teamgemiddelde en 3 spelers. Indien iemand een voorkeur heeft voor een bepaalde speler kan die dat aangeven en hou ik daar (behalve bij lijdensweg uiteraard) rekening mee! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou er uit elke linie 1 nemen..(?) van Beek, Clasie en Kâzim of zo..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
SHIT, t was maar n geintje. heb ik de boel aan t werk gezet. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Of gewoon de beste en de slechtste van die wedstrijd. Kan je meteen zien of t structureel is. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat vind ik een hele goeie! En geen speler wil de slechtste zijn op ons forum dus vanavond zullen ze ongetwijfeld nog een stapje extra doen ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die 14 uur declareer ik bij je. PB ff je mailadres, dan mail ik je een factuur ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kun je ook aan mij vragen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Helaas helemaal eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 6,5 Wilkshire 6 Van Beek 6,5 Kongolo 6,5 Nelom 5,5 Clasie 4 Vilhena 4 Toornstra 6,5 Boetius 4 Kazim 4 Schaken 5
Manu 6,5 Te Vrede 6 Bilal 5 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
GAE-Feyenoord 2-0
Vermeer 3 Wilkshire 3 van Beek 3 Kongolo 3 Nelom 3 Clasie 3 Vilhena 3 Toornstra 3 Schaken 3 Kazim 3 Boetius 3
Manu 3 te Vrede 3 Bilal 3
Zo beter?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oh, jij had al collectief een 3 gegeven ! Heb ik ook maar snel verandert ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heeft ook een ruggengraat van waaibomenhout die lijdensweg hè! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Stylzz was niet tevreden dus .... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Normaal heb en verkondig je tot vervelens toe jouw mening. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kheb er niks van gezien, dus geen oordeel van mij over deze wedstrijd, maar heb het idee dat het merendeels onvoldoendes geweest zouden zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: volgens mij jij nu ook n beetje? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Cijfers bekerwedstrijd 24-09-2014
Alle spelers en de reservice een 5 Technische staf een 8 omdat ze Vermeer hebben laten keepen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 23:05 schreef sevillana het volgende:kheb er niks van gezien, dus geen oordeel van mij over deze wedstrijd, maar heb het idee dat het merendeels onvoldoendes geweest zouden zijn Dito.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik geef voor deze bagger prestatie geen punten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eens. Der was er niet 1 veel beter of slechter dan de rest. Collectief is er niet, dus allemaal een 3. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Bij spelers die kwalitatief veel te kort komen ja !!! En er komen er alweer meerdere aan: Nelom, Schaken, Immers, Manu, te Vrede en Mathijsen ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2014 - 06:17 schreef lijdensweg het volgende:[..] Bij spelers die kwalitatief veel te kort komen ja !!! En er komen er alweer meerdere aan: Nelom, Schaken, Immers, Manu, te Vrede en Mathijsen ... Ai dat wordt overwerk L, daar gaan heel wat uurtjes tik werk in zitten. Maar mischien ontbreekt het ook wel aan een gestructureerde en bruikbare tactische training op het veld.
We gebruiken hier het excuus dat FR nieuw is en dat hij alles nog moet opbouwen. Koeman is ook nieuw bij Southampton, de as van het veld zowat volledig vernieuwd en zie. Hij staat 2e in de PL en wint zijn wedstrijd tegen Arsenal in de L cup.
Hoe je argumenten gebruikt kan je zelf invullen, maar de resultaten zijn een vast feit en die beginnen er toch zorgwekkend uit te zien. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
GAE - FEY
Vermeer 6 Wilkshire 5 Van Beek 6 Kongolo 5,5 Nelom 5 Clasie 5,5 Vilhena 4 Toornstra 6 Boetius 3 Kazim 5 Schaken 4,5
Manu 6 Te Vrede 5,5 Bilal 5,5 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Beker (GAE U: 0-1) 6 Vermeer 4,4 Wilkshire 4,2 Van Beek 4,4 Kongolo 4,3 Nelom 4,1 Clasie 3,9 Vilhena 3,7 Toornstra 4,4 Schaken 3,9 Kazim Richards 3,8 Boëtius 3,5
Manu 4,4 Te Vrede 4,3 Bilal 4,1
Gemiddeld na 12 wedstrijden is de trieste constatering dat eigenlijk alleen Toornstra zich nog een beetje staande houdt:
TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld
Clasie (10 x basis) J 5,87 Manu (3 x basis en 8 x als invaller) J 5,67 Van Beek (12 x basis) J 5,56 Wilkshire (10 x basis) J 5,54 Kongolo (9 x basis) J 5,35 Vilhena (11 x basis en 1 als invaller) J 5,22 Te Vrede (8 x basis en 3 x als invaller) J 5,20 Schaken (10 x basis en 2 x als invaller) J 5,15 Nelom (6 x basis en 1 x als invaller) J 5,07 Mulder (8 x basis) J 4,94 Basacikoglu (3 x basis en 4 x als invaller) J 4,91 Boëtius (9 x basis en 2 x als invaller) J 4,85 Mathijsen (10 x basis) J 4,73 Immers (9 x basis) J 4,37
Minder dan 50% (mee)gespeeld:
Toornstra (3 x basis en 2 x als invaller) N 6,15 El Ahmadi (3 x basis) N 6,12 Achahbar (1 x als invaller) N 6,05 Karsdorp (4 x als invaller) N 5,93 Vermeer (4 x basis) N 5,88 Kazim Richards (2 x basis en 1 x als invaller) N 5,69 Verhoek (1 x basis) N 5,63 Boulahrouz (1 x als invaller) N 4,71
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Conclusies: van Clasie zou je (mogen?) verwachten dat hij zich wekelijks onderscheid van de rest en Manu verdient zo langzamerhand toch echt de voorkeur boven Boëtius! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Vermeer 6 Wilkshire 4.5 van Beek 5.5 Kongolo 6 Nelom 4 Clasie 6 Vilhena 5 Toornstra 6.5 Schaken 4 Kazim 5 Boetius 4
Manu 6 te Vrede 2 Bilal 2 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat is die stippellijn in de eerste grafiek? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Waarom geef jij eigenlijk geen punten meer? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Heb ik volgens mij met de Klassieker van januari 2012 voor het laatst gedaan.
Hecht er zelf niet zoveel waarde aan, en bovendien heb ik er geen reet verstand van ;) Om spelers met een cijfer te beoordelen, tsja, het ene moment in de wedstrijd bevalt hij me, maar dan weer niet, ik kan er niet echt een cijfer aan hangen in mijn beleving. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2014 - 14:28 schreef Bosifyable het volgende:Heb ik volgens mij met de Klassieker van januari 2012 voor het laatst gedaan. Hecht er zelf niet zoveel waarde aan, en bovendien heb ik er geen reet verstand van ;) Om spelers met een cijfer te beoordelen, tsja, het ene moment in de wedstrijd bevalt hij me, maar dan weer niet, ik kan er niet echt een cijfer aan hangen in mijn beleving. Je hebt er vast niet meer/minder verstand van dan degenen die wel punten geven. Het gaat om wat er leeft bij de forumbezoekers, dus gewoon weer wekelijks jouw mening geven wat mij betreft! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
GAE-FEY
Iedereen een 3 dan maar. Afgekeken bij anderen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hahaha, daar wordt het gemiddeld niet beter van ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, die heeft er verstand van! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Absoluut, geeft dezelfde punten als Stylzz en ik (en lijdensweg, maar die veranderde zijn punten na een opmerking van Stylzz, onze voormalig CEO met zonder ruggengraat ;-P)! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2014 - 15:31 schreef JanM het volgende:[..] Absoluut, geeft dezelfde punten als Stylzz en ik (en lijdensweg, maar die veranderde zijn punten na een opmerking van Stylzz, onze voormalig CEO met zonder ruggengraat ;-P)! Der was nog een kenner die iedereen een 3 gaf! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Had jouw post ff gemist, maar bij deze verwerkt! |
|
|
|