|
|
Jeli
|
|
|
Vermeer 7,5 Prima gekeept Wilkshire 6,5 Is na een uur spelen altijd op. Mathijsen 6,0 Opbouwend weer erg zwak, verdedigend foutloos Kongolo 6,0 Zie commentaar van Mathijsen Nelom 7,0 Wordt steeds zelfverzekerder Clasie 7,5 El Ahmadi 7,0 Als hij maar niet op doel schiet Immers 7,5 Wordt voetballend steeds sterker Toornstra 8,0 Vult zijn vrije rol perfect in! Kazim R. 5,0 Wel altijd aanspeelbaar, maar als afmaker veel te onrustig Manu 6,5 Twee belangrijke goals, maar verder weinig laten zien
Steenvoorden 7,0 Beviel mij wel Boëtius 7,5 Uitstekend ingevallen, gaat goed om mijn zijn positie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: SORRY SORRY
Toornstra 6.5 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lach me weer een scheur in de naad hier. Immers in 1 en dezelfde wedstrijd een 4 of een 7.5. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2014 - 11:07 schreef FR-Henk het volgende:Lach me weer een scheur in de naad hier. Immers in 1 en dezelfde wedstrijd een 4 of een 7.5. Mooi gemiddelde toch hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2014 - 11:07 schreef FR-Henk het volgende:Lach me weer een scheur in de naad hier. Immers in 1 en dezelfde wedstrijd een 4 of een 7.5. En wat zeg jij Henk?
Ik heb hem een 4 gegeven, voetballend weer bedroevend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's maar net hoe een persoon tegen de invulling van zijn rol aankijkt. Ik vind dat hij die naar behoren uitvoert.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik ging voor een 5.5. Was weer overal aanwezig. Werkte hard. Mist wel kansen, speelde technisch regelmatig onbeholpen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2014 - 15:35 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik ging voor een 5.5. Was weer overal aanwezig. Werkte hard. Mist wel kansen, speelde technisch regelmatig onbeholpen. Geef iedereen eens punten dan! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, ben ik veels te objectief voor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ah! Een bekentenis! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
VI Manu elftal van de week. Vermeer 2de in t alg klassement, Clasie 4de. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2014 - 11:07 schreef FR-Henk het volgende:Lach me weer een scheur in de naad hier. Immers in 1 en dezelfde wedstrijd een 4 of een 7.5. Kan je na gaan , wat voor een voetbal visie sommige hier hebben! Ieder zijn eigen meug hé ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2014 - 17:12 schreef JanM het volgende:Je doelt op El Ahmadi en Kazim? Hebben 7 van de 16 wedstrijden meegedaan dus minder dan 50%. okay, en minder speelminuten gemaakt dan Basacikoglu (3 x basis en 6 x als invaller) J 5,20 ? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2014 - 22:45 schreef sevillana het volgende:[..] okay, en minder speelminuten gemaakt dan Basacikoglu (3 x basis en 6 x als invaller) J 5,20 ? Ik hou best veel bij, maar niet het aantal speelminuten. Maar Bilal heeft ongetwijfeld minder minuten gemaakt, maar wel meer dan 50% van de wedstrijden (mee)gespeeld. Nog wel iig ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wat mij betreft de eindstand van deze ronde, maar er zullen alsnog nog wel punten komen ...
9e ronde (Heracles T: 4-0) 13 Vermeer 7,3 Wilkshire 5,8 Mathijsen 5,8 Kongolo 6,5 Nelom 6,3 Clasie 6,6 El Ahmadi 6,0 Immers 5,7 Toornstra 7,4 = beste + koploper Kazim Richards 4,6 = slechtste Manu 6,6
Steenvoorden 6,2 Boëtius 6,3
Gemiddeld na 16 gespeelde wedstrijden:
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens, als we de curve mogen geloven en het zet zich zo door speelt Kâzim aanstaande donderdag weer een goede wedstrijd.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 16:18 schreef RenatoBos het volgende:Eens, als we de curve mogen geloven en het zet zich zo door speelt Kâzim aanstaande donderdag weer een goede wedstrijd.. En Jens ook ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als je de curve volgt gaat die een 8 scoren d:-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 07:48 schreef JanM het volgende:[..] Ik hou best veel bij, maar niet het aantal speelminuten. Maar Bilal heeft ongetwijfeld minder minuten gemaakt, maar wel meer dan 50% van de wedstrijden (mee)gespeeld. Nog wel iig ... okay, okay, .. no further comments, just wondering. but you're doing a fine job ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Rijeka - Feyenoord uitslag ??? Hoogst waarschijnlijk teleurstellend .
Immers en Nelom een 3 ... :-) , de rest een 5 ... :-( Eerst maar eens afwachten! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Blijf maar lekker dromen Bossie ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verkeerde been uit bed gestapt L..(?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik stap altijd met het goeie been uit bed :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet je toch eens die andere proberen..d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee, dan gaat alles verkeerd ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In jouw ogen misschien, kan voor,ons mogelijk positief uitvallen..d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: HAha , wie weet ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 7,5 Wilkshire 6 Steenvoorden 6 Kongolo 5,5 Nelom 5,5 Clasie 6,5 Toornstra 7 Immers 6 El 5,5 Manu 6,5 Kazim 3,5
Rick Rutten 3. Te Vrede 5,5 Boetius 5,5 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vermeer 8,0 Wilkshire 6,5 Steenvoorden 6,5 Kongolo 5,5 Nelom 4,0 Clasie 6,5 El Ahmadi 5,0 Immers 4,5 Manu 5,5 Kazim 3,5 Toornstra 6,5
Karsdorp 3,5 te Vrede 5,0 Boëtius 5,0
Rutten 3,0 |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Vermeer 6,5 Wilkshire 6 Steenvoorden 6 Kongolo 6 Nelom 6 Clasie 6,5 Toornstra 6,5 Immers 6 El Ahmadi 6,5 Manu 5 Kazim 5,5 Karsdorp 5 Te Vrede = Boetius = |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 6 Steenvoorden 6 Kongolo 5,5 Nelom 6 Clasie 6,5 Toornstra 6,5 Immers 6 El Ahmadi 5,5 Manu 5 Kazim 5 Karsdorp 4,5 Te Vrede = Boetius =
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2014 door sportverteller -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis Vermeer 7 Wilkshire 6 Steenvoorden 6 Kongolo 5 Nelom 4,5 Clasie 7 El Ahmadi 6 Immers 6 Toornstra 7 Manu 5 Kâzim 4
Wissels Karsdorp 4,5 Te Vrede 5 Boëtius 5,5 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis Vermeer 7 Wilkshire 6 Steenvoorden 6 Kongolo 5 Nelom 4,5 Clasie 7 El Ahmadi 5,5 Immers 5 Toornstra 6,5 Manu 5,5 Kâzim 5
Wissels Karsdorp 4 Te Vrede 5 Boëtius 5,5 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Wilkshire 6 Steenvoorden 6 Kongolo 5 Nelom 4.5 Clasie 6.5 El Ahmadi 5.5 Immers 6 Toornstra 6 (dankzij zijn vrije trap, verder echt niet veel bijzonders) Kazim 4 Manu 5
Wissels: Karsdorp 3 Te Vrede / Boetius / |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Rei Fey
Vermeer 7 Wilkshire 6 Steenvoorden 6 Kongolo 5,5 Nelom 5,5 Clasie 6.5 El Ahmadi 6 Immers 6 Toornstra 5,5 Kazim 4,5 Manu 5,5
Wissels: Karsdorp 4 Te Vrede / Boetius / |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASISTEAM: Vermeer 6 (stond ie niet wat ver voor het doel bij de 2e?) Wilkshire 5.5 Steenvoorden 6 Kongolo 5.5 Nelom 5 Clasie 6.5 El Ahmadi 6 Immers 5.5 Toornstra 6,5 Manu 5 (had er toch minimaal 1 mogen/moeten scoren?) Kâzim 4.5
WISSELSPELERS: Karsdorp 4 Te Vrede nvt Boëtius nvt |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Vermeer 6 Wilkshire 5 Steenvoorden 6 Kongolo 5,5 Nelom 5 Clasie 6 El Ahmadi 6,5 Immers 7 Toornstra 6,5 Kazim 4 Manu 5,5
Wissels: Karsdorp 4 Te Vrede / Boetius / |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Basis Vermeer 7 Wilkshire7 Steenvoorden 7 Kongolo 7 Nelom 7 Clasie 7 El Ahmadi 7 Immers 7 Toornstra 7 Manu 7 Kâzim 9
Wissels Karsdorp 7 Te Vrede 7 Boëtius 7
zo. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nou nou, een wonder dat we niet gewonnen hebben dan. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
cijfers van Stylzz niet mee rekenen gewoon belachelijk |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 6 Steenvoorden 5.5 Kongolo 6 Nelom 5 Clasie 7.5 Immers 4.5 El Ahmadi 7 Toornstra 7 Manu 5 Kazim 5
Karsdorp 5 Te Vrede 5 Boëtius 5.5
Tot zondag in Leeuwarden |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2014 - 11:07 schreef FR-Henk het volgende:Lach me weer een scheur in de naad hier. Immers in 1 en dezelfde wedstrijd een 4 of een 7.5. Deze wedstrijd ook weer. Zag een 7 (vind ik persoonlijk wat hoog) en een 4,5 (is dat wel objectief?) voorbij komen voor hem. Apart. :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:16 schreef lijdensweg het volgende:Vermeer 8,0 Wilkshire 6,5 Steenvoorden 6,5 Kongolo 5,5 Nelom 4,0 Clasie 6,5 El Ahmadi 5,0 Immers 4,5 Manu 5,5 Kazim 3,5 Toornstra 6,5 Karsdorp 3,5 te Vrede 5,0 Boëtius 5,0 Rutten 3,0 Waarom Rutten nu een 3, heeft hij ook mee gedaan soms |
|
|
|