|
|
Stylzz
|
|
|
quote: kan je ze allemaal wel wegstrepen. Cijfers worden gegeven op persoonlijke voorkeuren. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: HA HA je hebt dus geen verstand van voetbal kijk maar naar je cijfers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geeft niets dat je t niet snapt hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heerlijk dit wat een vermaak..d:-)))) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tussenstand, waarbij Vermeer de nieuwe koploper wordt:
EL poulefase (HNK Rijeka U: 3-1) 12 posts (tot nu toe)
Vermeer 6,9 = beste + koploper Wilkshire 6,0 Steenvoorden 6,1 Kongolo 5,6 Nelom 5,2 Clasie 6,7 El Ahmadi 6,0 Immers 5,8 Toornstra 6,5 Kazim Richards 4,8 = wederom slechtste Manu 5,4
Karsdorp 4,3 Te Vrede 5,4 Boëtius 5,7 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
El Ahmadi een 6 gemiddeld en Kazim een 4.8 is echt lachwekkend. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Omdat ie steeds miskleunen van spelers blijft opstellen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:06 schreef Stylzz het volgende:Basis Vermeer 7 Wilkshire7 Steenvoorden 7 Kongolo 7 Nelom 7 Clasie 7 El Ahmadi 7 Immers 7 Toornstra 7 Manu 7 Kâzim 9 Wissels Karsdorp 7 Te Vrede 7 Boëtius 7 zo. Jij was zeer tevreden blijkbaar! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 - 23:08 schreef sevillana het volgende:BASISTEAM: Vermeer 6 (stond ie niet wat ver voor het doel bij de 2e?) Wilkshire 5.5 Steenvoorden 6 Kongolo 5.5 Nelom 5 Clasie 6.5 El Ahmadi 6 Immers 5.5 Toornstra 6,5 Manu 5 (had er toch minimaal 1 mogen/moeten scoren?) Kâzim 4.5 WISSELSPELERS: Karsdorp 4 Te Vrede nvt Boëtius nvt Natuurlijk stond Vermeer te ver voor zijn goal ... maar de klasse van Kramaric druipt er ook vanaf bij dit doelpunt !!! Weer eens het bewijs dat de scouting cq management bij Feyenoord faalt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee. Maar voetballend was t niet zo slecht als sommige spelers hier weggezet worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Omdat een aantal het verschil niet zien tussen een op enkele momenten falende speler(s) en behoorlijk goed veldspel.
Slechts spelen en toch winnen geeft een hoger gemiddelde. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dan (wat mij betreft) de eindstand na de 17e wedstrijd:
De spelersgemiddelden met Vermeer als nieuwe koploper:
De gemiddelden per wedstrijd:
En de beste, slechtste van deze wedstrijd en de koploper:
Mooier kan ik het niet maken ... Op naar 3 punten morgen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De vorige punten waren overigens mijn laatste. Succes verder 😃 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tot volgende week! ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nope. Ik kan me niet vereenzelvigen met persoonlijke voorkeur en rancune. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Snap ik. Maar kan je ook denken. Laat lekker gaan, je eigen inzichten posten en de rest voor kennisgeving aannemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Cambuur-Feyenoord 0-1
Vermeer 7 Wilkshire 6 van Beek 7 Kongolo 6 Nelom 3 El Ahmadi 5 Clasie 7 Vilhena 7 Toornstra 7 Kazim 3 Manu 3
Boëtius 6 te Vrede 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Vermeer 7,5 Wilkshire 7 van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 6,5 El Ahmadi 7 Clasie 8 Vilhena 7 Toornstra 7,5 Kazim 6 Manu 5,5
Boëtius 6,5 te Vrede = |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Wat een verademing die Vermeer... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis Vermeer 8 Wilkshire 6 van Beek 7 Kongolo 6,5 Nelom 6 El Ahmadi 7 Clasie 8 Vilhena 7 Toornstra 7,5 Kazim 5,5 Manu 5,5
Wissels Boëtius 6,5 te Vrede - |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Vermeer 7,5 Wilkshire 6,5 van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 6,5 El Ahmadi 6,5 Clasie 8 Vilhena 6 Toornstra 7,5 Kazim 5 Manu 5,5
Boëtius 6 te Vrede = |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geen cijfers van mij vandaag |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis Vermeer 7,5 Wilkshire 6,5 van Beek 7 Kongolo 6,5 Nelom 4,5 El Ahmadi 6,5 Clasie 8 Vilhena 6,5 Toornstra 7 Kazim 5 Manu 4,5
Wissels Boëtius 6,5 te Vrede 4,5 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Doe mij dit weekend maar hetzelfde als Stylzz, die heeft er verstand van heb ik gehoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hadden we die maar eerder gehad, hadden we kunnen feesten op de coolsingel !!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vermeer 8 Wilkshire 7 van Beek 8 Kongolo 7 Nelom 5 El Ahmadi 6 Clasie 8 Vilhena 6,5 Toornstra 7,5 Kazim 5 Manu 6
Boëtius 6 te Vrede - |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tussenstand:
10e ronde (Cambuur U: 0-1) 6 posts tot nu toe
Vermeer 7,6 = koploper Wilkshire 6,5 Van Beek 7,2 Kongolo 6,7 Nelom 5,2 Clasie 7,8 = beste El Ahmadi 6,3 Vilhena 6,7 Toornstra 7,3 Kazim Richards 4,9 = slechtste (3e keer op rij) Manu 5,0
Boëtius 6,3 Te Vrede 3,8 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zitten mooie cijfers tussen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 7.5 Wilkshire 6.5 van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 6 El Ahmadi 6.5 Clasie 7.5 Vilhena 6.5 Toornstra 7 Kazim 4 Manu 4
Wissels: Boëtius 6.5 Te Vrede / |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 7 Nelom 6 Kongolo 7.5 van Beek 6.5 Wilkshire 6 Clasie 8 Vilhena 7.5 El Ahmadi 7.5 Manu 5 Kazim 5 Toornstra 7.5
Boëtius 6 Te Vrede -
Zeer blij met de 3 punten |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 14:32 schreef RenatoBos het volgende:BasisVermeer 8 Wilkshire 6 van Beek 7 Kongolo 6,5 Nelom 6 El Ahmadi 7 Clasie 8 Vilhena 7 Toornstra 7,5 Kazim 5,5 Manu 5,5 WisselsBoëtius 6,5 te Vrede - Helemaal eens met deze waarderen zou exact hetzelfde gezegd hebben. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Die heeft wel verstand van voetbal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee blinde, in die wedstrijd was el ahmadi ook bedroevend. Dat heeft alles te maken met persoonlijke voorkeur.
Maar dit is net als de stelling van Pythagoras uitleggen aan een geit, dus ik ga er mee ophouden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 11:21 schreef Stylzz het volgende:[..] nee blinde, in die wedstrijd was el ahmadi ook bedroevend. Dat heeft alles te maken met persoonlijke voorkeur. Maar dit is net als de stelling van Pythagoras uitleggen aan een geit, dus ik ga er mee ophouden. Ja aap dat is goed, stop er maar mee met je commetaar op de Topic's |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 11:21 schreef Stylzz het volgende:[..] nee blinde, in die wedstrijd was el ahmadi ook bedroevend. Dat heeft alles te maken met persoonlijke voorkeur. Maar dit is net als de stelling van Pythagoras uitleggen aan een geit, dus ik ga er mee ophouden. Ja aap dat is goed, stop er maar mee met je commetaar op de Topic's |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heilige maagd Maria wat een niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wacht ff jongens, ik ga er ff popcorn bij pakken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doen. Bluffert is al lange tijd cabaret. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Clasie speler vd week. Kongolo en Clasie in t elftal vd week. Clasie 2de alg klassement Vermeer 4de. bron VI |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 21:33 schreef van geil het volgende:Clasie speler vd week. Kongolo en Clasie in t elftal vd week. Clasie 2de alg klassement Vermeer 4de. bron VI Dat jij naar dat programma kijkt ! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tussenstand:
10e ronde (Cambuur U: 0-1) 9 posts tot nu toe
Vermeer 7,6 = koploper Wilkshire 6,4 Van Beek 7,1 Kongolo 6,8 Nelom 5,4 Clasie 7,8 = beste El Ahmadi 6,6 Vilhena 6,8 Toornstra 7,3 Kazim Richards 4,89 = slechtste (3e keer op rij) Manu 4,94
Boëtius 6,3 Te Vrede 3,8 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dan (wat mij betreft) de eindstand na de 18e wedstrijd:
De spelersgemiddelden met El Ahmadi en Kazim (vanaf?) nu bij de >50% spelers:
De gemiddelden per wedstrijd: