|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb jij die nodig dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee maar ik vind het wel tof om te zien hoe een speler zich ontwikkeld.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Misschien een beetje een opportunistische opmerking, maar opvallend dat de top 3 uit aankopen bestaat. Van Geel heeft blijkbaar ook goede dingen gedaan afgelopen zomer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Opmerkelijk van de laatste wedstrijd was/is trouwens dat de hele top 11 in de basis stond. Op naar de volgende 3-punter! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Feyenoord - PEC Zwolle 2-0
Vermeer 7,5 Wilkshire 6,0 van Beek 8,0 Kongolo 8,0 Nelom 7,0 Clasie 6,5 Vilhena 5,5 El Ahmadi 7,0 Toornstra 6,5 Kazim 5,0 Boëtius 6,5
te Vrede 5,0 Basacikoglu 5,0 Karsdorp 5,0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 7 Van Beek 9 Kongolo 7,5 Nelom 7,5 Clasie 6,5 El 6,5 Vilhena 6 Toornstra 6,5 Kazim 4,5 Boetius 7
de wissels kwamen zeer laat dus eigenlijk onzinnig om te becijferen. Te Vrede 8 Bilal 8 Karsdorp 8
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 november 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Feyenoord - PEC Zwolle 2-0
Vermeer 7,5 Wilkshire 6,0 van Beek 8,0 Kongolo 8,0 Nelom 7,0 Clasie 7,0 Vilhena 5,5 El Ahmadi 6,5 Toornstra 7,0 Kazim 5,0 Boëtius 5,5
te Vrede - Basacikoglu - Karsdorp - |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vermeer 7,5 Wilkshire 7 Van Beek 8,5 Kongolo 8 Nelom 6,5 Clasie 6 El Ahmadi 7 Vilhena 6 Toornstra 7 Kazim 5 Boëtius 7
Wissels hebben geen speeltijd genoeg om een cijfer te geven |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis Vermeer 7 Wilshire 7 Van Beek 8 Kongolo 7,5 Nelom 7 Clasie 7,5 El Ahmadi 6,5 Vilhena 5,5 Toornstra 6,5 Kazim 5,5 Boëtius 6
Wissels Te Vrede - Bilal - Karsdorp - |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASISTEAM: Vermeer 7,5 Wilkshire 6,5 van Beek 7,5 Kongolo 8 Nelom 7 Clasie 7 Vilhena 6 El Ahmadi 7 Toornstra 7 Kazim 5 (voor de moeite) Boëtius 7
WISSELSPELERS: te Vrede 6 (voor de moeite) Bilal 6 idem Karsdorp 6 idem |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
BASISTEAM: Vermeer 7,5 Wilkshire 6,5 van Beek 8 Kongolo 8 Nelom 7 Clasie 7 Vilhena 6 El Ahmadi 7 Toornstra 7 Kazim 5 (voor de moeite) Boëtius 6.5
WISSELSPELERS: te Vrede 6 (voor de moeite) Bilal 6 idem Karsdorp 6 idem |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
BASISTEAM: Vermeer 7 Wilkshire 6,5 van Beek 7,5 Kongolo 6 Nelom 6,5 Clasie 6 Vilhena 5 El Ahmadi 7 Toornstra 6 Kazim 5,5 Boëtius 6
WISSELSPELERS: te Vrede 6 Bilal - Karsdorp - |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 7 van Beek 8 Kongolo 7,5 Nelom 7 Clasie 7 Vilhena 6 El Ahmadi 7 (voor rust slordig, na rust meesterlijk) Toornstra 7,5 Kazim 6 Boëtius 6,5
WISSELSPELERS: te Vrede 6 Bilal - Karsdorp - |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
Vermeer 7,5 Wilkshire 7 van Beek 8 Kongolo 7,5 Nelom 7 Clasie 7 Vilhena 5,5 El Ahmadi 7,5 Toornstra 8 Kazim 5,5 Boëtius 7
WISSELSPELERS: te Vrede 5 Bilal - Karsdorp - |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis Vermeer 7 Wilshire 7,5 Van Beek 8 Kongolo 7,5 Nelom 6 Clasie 7,5 El Ahmadi 6,5 Vilhena 5,5 Toornstra 6,5 Kazim 5,5 Boëtius 6
Wissels Te Vrede - Bilal - Karsdorp - |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tussenstand:
11e ronde (Zwolle T: 2-0) 11 posts (tot nu toe) Vermeer 7,3 = koploper Wilkshire 6,7 Van Beek 8,0 = beste Kongolo 7,6 Nelom 6,9 Clasie 6,8 El Ahmadi 6,9 Vilhena 5,7 Toornstra 6,9 Kazim Richards 5,2 = slechtste (4e keer op rij) Boëtius 6,3
Te Vrede 6,0 Basaçikoglu 6,3 Karsdorp 6,3 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te Vrede gemiddeld een 6....Lachwekkend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tsja, ik geef er geen commentaar meer op, t gaat op die manier nergens meer over! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als je cijfers geeft doe het dan met benul: niet om WIE het gaat maar WAT een speler bijdraagt.
En de boel beetje opschudden natuurlijk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vind ik ook een knappe, beetje merkwaardig ook |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Wilshire 5 Van Beek 7.5 Kongolo 7.5 Nelom 7 Clasie 7.5 El Ahmadi 7 Vilhena 5.5 Toornstra 6.5 Kazim 5 Boëtius 6
Wissels: Te Vrede / Bilal / Karsdorp /
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 november 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: De enige die daar 'schuldig' aan is von geil ... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik vond de 6,3 voor Karsdorp, verdiend in nog geen 3 minuten, nog opvallender. Kunnen we niet instellen dat een speler minimaal 20 minuten moet hebben meegespeeld voordat beoordeling meetelt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2014 - 10:12 schreef netsurfer het volgende:[..] Ik vond de 6,3 voor Karsdorp, verdiend in nog geen 3 minuten, nog opvallender. Kunnen we niet instellen dat een speler minimaal 20 minuten moet hebben meegespeeld voordat beoordeling meetelt? is al zo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2014 - 10:12 schreef netsurfer het volgende:[..] Ik vond de 6,3 voor Karsdorp, verdiend in nog geen 3 minuten, nog opvallender. Kunnen we niet instellen dat een speler minimaal 20 minuten moet hebben meegespeeld voordat beoordeling meetelt? Als Te Vrede al het veld in gaat haalt ie een 4. Haha. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En als ie verbaast kijkt, een 8. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Sorry was het vergeten gisteren:
Vermeer 7 Kongolo 8 Nelom 6.5 Van Beek 7.5 Wilskire 7 Clasie 7.5 Vilhena 5.5 El Ahmadi 7 Toornstra 6.5 Kazim 6 Boëtius 6.5
Te Vrede - Bilal - Karsdorp - |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2014 - 10:12 schreef netsurfer het volgende:[..] Ik vond de 6,3 voor Karsdorp, verdiend in nog geen 3 minuten, nog opvallender. Kunnen we niet instellen dat een speler minimaal 20 minuten moet hebben meegespeeld voordat beoordeling meetelt? Een paar weken geleden zijn er allerlei voorstellen voorbijgekomen om de regels hierover aan te passen, maar kwamen we daar niet uit. Ik vind alles prima, als we het er maar over eens zijn. En het moet werkbaar zijn. Mijn voorstel:
Als een speler van minder dan 50% van de stemmers punten heeft gekregen telt zijn score die ronde NIET mee.
Roept u maar! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zou deze ronde het volgende betekenen (als het zo blijft):
11e ronde (Zwolle T: 2-0) 13 posts (tot nu toe)
Vermeer 7,2 = koploper Wilkshire 6,6 Van Beek 8,0 = beste Kongolo 7,6 Nelom 6,8 Clasie 6,9 El Ahmadi 6,9 Vilhena 5,7 Toornstra 6,8 Kazim Richards 5,3 = slechtste (4e keer op rij) Boëtius 6,3
Te Vrede 6,0 7/13 dus telt WEL mee
Basaçikoglu 6,3 4/13 dus telt NIET mee
Karsdorp 6,3 4/13 dus telt NIET mee |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wat je altijd blijft houden is dat iemand met een extreem hoog of laag cijfer het gemiddelde van een speler manipuleert. Echter, dan wordt dat meestal wel door een ander 'jurylid' gecompenseerd met juist een extreem laag of hoog cijfer voor diezelfde speler ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2014 - 11:45 schreef JanM het volgende:[..] Een paar weken geleden zijn er allerlei voorstellen voorbijgekomen om de regels hierover aan te passen, maar kwamen we daar niet uit. Ik vind alles prima, als we het er maar over eens zijn. En het moet werkbaar zijn. Mijn voorstel: Als een speler van minder dan 50% van de stemmers punten heeft gekregen telt zijn score die ronde NIET mee. Roept u maar! Ja doe maar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een tip, Jan.
Haal na alle lijstjes 1 allerlaagste én allerhoogste waardering bij elke speler weg. Daarmee verwijder je iets meer subjectieve (ver)beoordelingen. Dus niet bij elk lijstje dan he.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 november 2014 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hetzelfde als met o.a. schoonspringen? Vind ik wel een goeie eigenlijk Henk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik heb ook een tip. Hou alleen mijn beoordelingen erin. Weet je zeker dat je goed zit. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tip van die slimme FR-Henk hoeft niet opgevolgd te worden.
Lach ik me evengoed de ballen uit m'n broek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Yep. Met het beperkte aantal lijstjes dat hier binnenkomt is 'afvlakken' een hulp bij een wat meer objectieve waardering. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2014 - 12:26 schreef FR-Henk het volgende:Een tip, Jan. Haal na alle lijstjes 1 allerlaagste én allerhoogste waardering bij elke speler weg. Daarmee verwijder je iets meer subjectieve (ver)beoordelingen. Dus niet bij elk lijstje dan he. En dat mag ik dan allemaal gaan bijhouden/verwerken? De groeten!
Of het blijft zoals het is, of de punten van de invallers tellen alleen als minimaal de helft van de posters punten gegeven heeft.
In all other cases stel ik mijn 'functie' graag ter beschikking. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2014 - 14:21 schreef JanM het volgende:[..] En dat mag ik dan allemaal gaan bijhouden/verwerken? De groeten! Of het blijft zoals het is, of de punten van de invallers tellen alleen als minimaal de helft van de posters punten gegeven heeft. In all other cases stel ik mijn 'functie' graag ter beschikking. Prima aanpassing.Ga verder zo door JanM. Goed bezig, mag ook wel eens gezegd worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van beek in het elftal van de week Clasie op 1 in t algemeen klassement gevolgd door El! bron VI |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer zit ook nog op t vinkentouw en Toornstra zit ook kort.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 november 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk nu al een uur VI, nul Feyenoord. |
|
|
|