|
|
JanM
|
|
|
Tussenstand:
12e ronde (Vite$$e U: 0-0) 10 posts
Vermeer 8,1 = beste + koploper Karsdorp 6,3 Van Beek 7,0 Kongolo 7,0 Nelom 6,5 Clasie 6,6 El Ahmadi 6,1 Immers 6,0 Toornstra 6,1 Kazim Richards 5,10 Manu 5,05 = slechtste (2e keer op rij)
Te Vrede 4,0 10/10 dus telt WEL mee Boulahrouz 5,4 9/10 dus telt WEL mee Boëtius 5,8 6/10 dus telt WEL mee |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Basis: Vermeer 8 Karsdorp 6 van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 7 Clasie 7 El Ahmadi 6 Immers 6 Toornstra 5 Kazim 4,5 Manu 4
Wissels: Te Vrede 3 Boulahrouz 6 Boëtius / |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Te Vrede 4,0 10/10 dus telt WEL mee, TD van Feyenoord, valt U iets op? |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Vermeer 7,5 Karsdorp 6 van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 7 Clasie 7 El Ahmadi 6 Immers 6 Toornstra 6 Kazim 5 Manu 6
Wissels: Te Vrede 4,5 Boulahrouz 6 Boëtius = |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nr 1 2 en drie in het algemeen klassement. bij VI |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Vermeer 8 Karsdorp 6,5 Van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 6,5 Clasie 6,5 El Ahmadi 6 Immers 6,5 Toornstra 6,5 Kazim Richards 5,5 Manu 5
Te Vrede 4,5 Boulahrouz 5,5 Boëtius 5,5
Tussenstand:
12e ronde (Vite$$e U: 0-0) 13 posts
Vermeer 8,0 = beste + koploper Karsdorp 6,3 Van Beek 7,0 Kongolo 7,0 Nelom 6,5 Clasie 6,6 El Ahmadi 6,1 Immers 6,0 Toornstra 6,0 Kazim Richards 5,08 Manu 5,04 = slechtste (2e keer op rij)
Te Vrede 4,0 12/13 dus telt WEL mee Boulahrouz 5,5 12/13 dus telt WEL mee Boëtius 5,8 7/13 dus telt WEL mee |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer, Clasie en el Ahmadi volgens mij. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Klopt, voor de volledigheid ook de volgorde en cijfers volgens VI;
1. Clasie - 6,85 2. El Ahmadi - 6,75 3. Vermeer - 6,72 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2014 - 13:53 schreef Bosifyable het volgende:Klopt, voor de volledigheid ook de volgorde en cijfers volgens VI; 1. Clasie - 6,85 2. El Ahmadi - 6,75 3. Vermeer - 6,72 Klopt niet, moet zijn:
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We kunnen zo in de VI. de lijst aan de top wijkt nauwelijks af. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jammer dat ze die fouten maken bij het overnemen van onze resultaten, de prutsers! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Krabbendam leest hier natuurlijk gewoon mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ik wil wederom niet teveel afreageren op Te Vrede. Maar Krabbendam geeft hem een 5 en Kazim een 4. Op basis waarvan dan? Als je geen balleen aanraakt ben je dus beter dan wanneer er twee van je voet springen en je wel een paar keer gevaar sticht.
Het is maar net wie hij mag en wie niet. Hij spreekt ze veel voor interviews e.d. Ekramy en Lee waren ook altijd de gebeten honden. Het klopt, die waren zeker niet goed. Maar die kregen toen bijvoorbaat al een 2(!) van hem. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dan (wat mij betreft) de eindstand na de 21e wedstrijd:
De spelersgemiddelden:
De gemiddelden per wedstrijd:
En de beste, slechtste (opnieuw Manu) van deze wedstrijd en de koploper:
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zaterdag laatste keer Mathijsen bovenin? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die keer gaat komen. goed werk Jan. Volgens mij zijn de laagste waarderingen pertinent voor een van de twee voorwaartsen.de laatste 6 of 7 keer? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 november 2014 - 19:52 schreef van geil het volgende:die keer gaat komen. goed werk Jan. Volgens mij zijn de laagste waarderingen pertinent voor een van de twee voorwaartsen.de laatste 6 of 7 keer? Idd, laatste 2 keer Manu en daarvoor 4 keer op rij Kazim.
Daarvoor Nelom, Immers 2x, Boëtius, Nelom, Schaken, Te Vrede (2x), Mulder, Schaken, Boëtius, Mathijsen, Boëtius, Nelom en Mulder. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Feyenoord - Fc Dordrecht 2-0
Vermeer 7 Karsdorp 5 van Beek 6 Kongolo 7 Nelom 4 Immers 5 El Ahmadi 6 Vilhena 6 Toornstra 5 Kazim 3 Boëtius 6
Basacokoglu 5 Schaken 5 te Vrede 4
Rutten 3 , dat ie niet eens een spits kan klaar stomen voor het echte werk ... |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Vermeer 7 Karsdorp 6 van Beek 6.5 Kongolo 6.5 Nelom 5.5 Immers 6 El Ahmadi 6 Vilhena 5.5 Toornstra 6 Kazim 5 Boëtius 6
Basacokoglu - Schaken 6.5 te Vrede - |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 7,5 Karsdorp 6 Van Beek 6,5 Kongolo 6,5 Nelom 6,5 Vilhena 5,5 Immers 4 El 4 Toornstra 6 door de goal Kazim als voetballer n 6 als spits n 2 . dus n 4 Boetius 5
Bidal 7 Schaken 7,5 Te Vrede eigenlijk geen cijfer, 8 minuten pff geen bal gehad .maar door L n 7
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 november 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis Vermeer 7 Karsdorp 5,5 Van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 6 Vilhena 6 El Ahmadi 4,5 Immers 4 Toornstra 6 Kazim 5 JP 5,5
Wissels Bilal 7 Schaken 7,5 Te Vrede - |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Vermeer 7 Karsdorp 5.5 van Beek 6.5 Kongolo 6.5 Nelom 6.5 Immers 5 El Ahmadi 6 Vilhena 6 Toornstra 6 Kazim 3 Boëtius 6
Basacokoglu 5 Schaken 7.5 te Vrede Tekort, maar heeft meer laten zien dan Kazim in 90 minuten... |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Basis Vermeer 7 Karsdorp 5 Van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 6 Vilhena 6 El Ahmadi 6 Immers 6 Toornstra 6,5 Kazim 6 JP 5
Wissels Bilal 6 Schaken 6,5 Te Vrede - |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Basis Vermeer 7 Karsdorp 5 (verdedigend was hij prima, maar zijn voorzetten moeten echt beter) Van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 6 Vilhena 6 (zeurde wel tegen Kazim, maar schoot zelf ook 1 à 2 keer vanaf een vrij kansloze positie) El Ahmadi 6 Immers 7,5 (werkte weer hard, gaf een aantal goede ballen en was toch betrokken bij de belangrijke openingsgoal) Toornstra 7 (vond hem minder dan voorgaande wedstrijden, maar wel weer goud waard met zijn goal) Kazim 6,5 (goed aanspeelpunt (alweer), maar kon weer niet scoren. Kreeg twee goede kansen, maar veelal waren de voorzetten ook gewoon slecht. vind hem teveel kritiek krijgen, want het ligt niet alleen aan hem) Boëtius 5,5
Wissels Bilal 6 Schaken 5,5 (scoorde weliswaar, maar zijn voorzetten kwamen meestal niet aan, dat kan hij beter) Te Vrede -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2014 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 10:54 schreef feyenoord!!! het volgende:Basis Vermeer 7 Karsdorp 5 (verdedigend was hij prima, maar zijn voorzetten moeten echt beter) Van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 6 Vilhena 6 (zeurde wel tegen Kazim, maar schoot zelf ook 1 à 2 keer vanaf een vrij kansloze positie) El Ahmadi 6 Immers 7,5 (werkte weer hard, gaf een aantal goede ballen en was toch betrokken bij de belangrijke openingsgoal) Toornstra 7 (vond hem minder dan voorgaande wedstrijden, maar wel weer goud waard met zijn goal) Kazim 6,5 (goed aanspeelpunt (alweer), maar kon weer niet scoren. Kreeg twee goede kansen, maar veelal waren de voorzetten ook gewoon slecht. vind hem teveel kritiek krijgen, want het ligt niet alleen aan hem) Boëtius 5,5 Wissels Bilal 6 Schaken 5,5 (scoorde weliswaar, maar zijn voorzetten kwamen meestal niet aan, dat kan hij beter) Te Vrede - Immers als beste man? Tja , wat moet ik daar van zeggen ... dit zegt al genoeg ! |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Want? zeg dan ook gewoon wat dat volgens jou zegt...
En kijk dan ook nog eens naar je eigen cijfers aub, want jij geeft een coach een 3 bij een gewonnen wedstrijd? Tegen een tegenstander die veel verdedigt is het lastiger voetballen. En wie moet dan het hoogste cijfer krijgen? Vermeer, die 1 bal pakt en verder niks te doen had? De verdediging die bijna niks te doen hadden? Ze hebben prima gespeeld, maar ik vond Immers gewoon een goede wedstrijd spelen deze keer. En was op zijn manier belangrijk voor het elftal. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 11:05 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Want? zeg dan ook gewoon wat dat volgens jou zegt... En kijk dan ook nog eens naar je eigen cijfers aub, want jij geeft een coach een 3 bij een gewonnen wedstrijd? Tegen een tegenstander die veel verdedigt is het lastiger voetballen. En wie moet dan het hoogste cijfer krijgen? Vermeer, die 1 bal pakt en verder niks te doen had? De verdediging die bijna niks te doen hadden? Ze hebben prima gespeeld, maar ik vond Immers gewoon een goede wedstrijd spelen deze keer. En was op zijn manier belangrijk voor het elftal. Dat Rutten een 3 kreeg is meer voor het feit dat ie geen spits kan afleveren ... En voor de rest kijk ik vooral naar de fouten en die waren er weer teveel bij Immers ... vandaar dat ie bij mij niet bij de 'betere' spelers hoort !!!
Maar meningen verschillen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 11:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat Rutten een 3 kreeg is meer voor het feit dat ie geen spits kan afleveren ... En voor de rest kijk ik vooral naar de fouten en die waren er weer teveel bij Immers ... vandaar dat ie bij mij niet bij de 'betere' spelers hoort !!! Maar meningen verschillen Tuurlijk, meningen kunnen verschillen. Maar dan lijkt me een reactie als 'dat zegt genoeg' overbodig om hier te plaatsen, vind je niet? ;)
En ondanks dat meningen verschillen kan een ieder er nog wel zijn argument bij vertellen waarom hij dit vindt. Jij geeft Rutten een 3, omdat hij geen goede spits kan afleveren. Ik zou dan ook de vraag stellen of Rutten wel een goede spits kan afleveren als hij slechts deze twee spitsen ter beschikking heeft gekregen. Te Vrede is voetballend naar mijn idee zoveel minder dan de rest van de selectie dat een basisplaats niet te houden is voor hem. Er stranden dan simpelweg te veel aanvallen door verkeerde aannames e.d. Kazim is wel voetballend goed, maar is niet de echte spits qua afmaken. Tsja, in hoeverre ligt dat aan Rutten? De staf kan met deze spelers aan de slag, maar die staan er dan natuurlijk niet direct in een paar weken. En buiten dat, moeten de voorzetten ook goed zijn, wat tegen Dordrecht absoluut niet het geval was. Tsja, je kan het Rutten verwijten, maar die heeft nu eenmaal geen Pellè in zijn selectie zitten...
En de fouten van Immers? Ik vond er gisteren maar weinig fout gaan bij Immers en was zeer belangrijk bij de bevrijdende treffer. Dusja, dan krijgt hij van mij een 7,5. Dat hij dan gelijk de beste is, kan ook te maken hebben met de rest van de spelers dan toch? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 11:26 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Tuurlijk, meningen kunnen verschillen. Maar dan lijkt me een reactie als 'dat zegt genoeg' overbodig om hier te plaatsen, vind je niet? ;) En ondanks dat meningen verschillen kan een ieder er nog wel zijn argument bij vertellen waarom hij dit vindt. Jij geeft Rutten een 3, omdat hij geen goede spits kan afleveren. Ik zou dan ook de vraag stellen of Rutten wel een goede spits kan afleveren als hij slechts deze twee spitsen ter beschikking heeft gekregen. Te Vrede is voetballend naar mijn idee zoveel minder dan de rest van de selectie dat een basisplaats niet te houden is voor hem. Er stranden dan simpelweg te veel aanvallen door verkeerde aannames e.d. Kazim is wel voetballend goed, maar is niet de echte spits qua afmaken. Tsja, in hoeverre ligt dat aan Rutten? De staf kan met deze spelers aan de slag, maar die staan er dan natuurlijk niet direct in een paar weken. En buiten dat, moeten de voorzetten ook goed zijn, wat tegen Dordrecht absoluut niet het geval was. Tsja, je kan het Rutten verwijten, maar die heeft nu eenmaal geen Pellè in zijn selectie zitten... En de fouten van Immers? Ik vond er gisteren maar weinig fout gaan bij Immers en was zeer belangrijk bij de bevrijdende treffer. Dusja, dan krijgt hij van mij een 7,5. Dat hij dan gelijk de beste is, kan ook te maken hebben met de rest van de spelers dan toch? punt . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASISTEAM: Vermeer 7 Karsdorp 5.5 Van Beek 6.5 Kongolo 7 Nelom 6.5 Vilhena 6 El Ahmadi 6 Immers 6 Toornstra 6.5 Kazim 5.5 Boëtius 5.5
WISSELSPELERS: Bilal 6.5 Schaken 6.5 Te Vrede nvt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2014 door sevillana -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Karsdorp 6 Van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 6 Vilhena 5,5 El Ahmadi 6 Immers 6,5 Toornstra 6.5 Kâzim 5.5 Boëtius 5.5
Wissels: Bilal 6 Schaken 7 Te Vrede - |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Karsdorp 6 Van Beek 7 Kongolo 6 Nelom 6 Vilhena 5 El Ahmadi 5.5 Immers 5 Toornstra 5 Kâzim 4 Boëtius 5
Wissels: Bilal 5.5 Schaken 6 Te Vrede / |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Effe he... Vermeer een 7 geven. Vrijwel geen moer te doen gehad. Geef je 'm toch een 9 of 10? Want foutloos? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 13:39 schreef FR-Henk het volgende:Effe he... Vermeer een 7 geven. Vrijwel geen moer te doen gehad. Geef je 'm toch een 9 of 10? Want foutloos? be my guest Henkert, vrees alleen dat een 10 niet geteld wordt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2014 door sevillana -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Daarom ook beter dat ik niet mee doe hieraan, Sevi. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jammer ben best wel benieuwd naar jouw becijfering..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 13:39 schreef FR-Henk het volgende:Effe he... Vermeer een 7 geven. Vrijwel geen moer te doen gehad. Geef je 'm toch een 9 of 10? Want foutloos? Gaat niet alleen om iets te doen hebben, gaat ook om hoe hij het spel ziet, hoe snel hij hervat en hoe goed zijn hervattingen zijn. Voor mij is een keeper meer dan alleen een bal tegenhouden. Maar iedereen zijn mening. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is precies wat Henk zegt. Heeft gisteren nul fouten gemaakt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Doe ik ook niet als ik de wedstrijd alleen op tv zie, Renato. Dan kan ik nooit een volkomen oordeel geven. Ik wil bv. ook kunnen zien of een speler buiten het camerabeeld goed in positie loopt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zullen wel meer dingen zijn die we niet zien, je geeft toch cijfers op basis van wat je ziet.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 14:51 schreef RenatoBos het volgende:Zullen wel meer dingen zijn die we niet zien, je geeft toch cijfers op basis van wat je ziet.. Ja, maar in het stadion kies ik zelf waar ik naar kijk.
Tv kiest ervoor naar welk deel van het veld ik moet kijken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tussenstand:
13e ronde (Dordrecht T: 2-0) 10 posts (tot nu toe)
Vermeer 7,1 = beste + koploper Karsdorp 5,6 Van Beek 6,7 Kongolo 6,8 Nelom 5,9 Vilhena 5,8 El Ahmadi 5,6 Immers 5,5 Toornstra 6,1 Kazim Richards 4,8 = slechtste Boëtius 5,5
Basaçikoglu 5,9 10/11 dus telt WEL mee
Schaken 6,6 11/11 dus telt WEL mee
Te Vrede 5,5 2/11 dus telt NIET mee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 15:46 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ja, maar in het stadion kies ik zelf waar ik naar kijk. Tv kiest ervoor naar welk deel van het veld ik moet kijken. Okay okay.. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Vermeer 7 Karsdorp 5,5 Van Beek 6 Kongolo 6 Nelom 6 Vilhena 6 El Ahmadi 6 Immers 6 Toornstra 5,5 Kazim Richards 5 Boëtius 5
Basaçikoglu 6
Schaken 6
Te Vrede = |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 7 Nelom 6 Kongolo 7 v Beek 7 Karsdorp 6 Immers 6 El Ahmadi 7.5 Vilhena 6.5 Toornstra 7 Kazim 6
Bilal6. 5 Schaken 6 te Vrede - |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: De meesten geven de cijfers op naam niet naar het spel van een speler |
|
|