|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mwah, zal zeker niet voor ieder gelden. Er zijn er enkelen aan wiens lijstje ik regelmatig geloofwaardigheid aan koppel. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 11:53 schreef FR-Henk het volgende:[..] Mwah, zal zeker niet voor ieder gelden. Er zijn er enkelen aan wiens lijstje ik regelmatig geloofwaardigheid aan koppel. Wanneer je naam hebt valt het wel eerder op als je door het ijs zakt. Je merkt wel dat als een spits (tijdens de discussie) niet scoort, hij meteen een 4 krijgt. Pelle zou dan nog wel een 6 voor het meevoetballen krijgen. Schiet Toornstra die hakbal van Kazim erin, krijgt Kazim spontaan voldoendes.
Een middenvelder als Clasie zal nooit onder de 6 scoren. Als hij zijn dag niet heeft, kan hij dat voor de cijfergevers verbloemen door hard te werken.
Zo komt het in ieder geval bij mij over |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 11:58 schreef MauricioAros het volgende:[..] Wanneer je naam hebt valt het wel eerder op als je door het ijs zakt. Je merkt wel dat als een spits (tijdens de discussie) niet scoort, hij meteen een 4 krijgt. Pelle zou dan nog wel een 6 voor het meevoetballen krijgen. Schiet Toornstra die hakbal van Kazim erin, krijgt Kazim spontaan voldoendes. Een middenvelder als Clasie zal nooit onder de 6 scoren. Als hij zijn dag niet heeft, kan hij dat voor de cijfergevers verbloemen door hard te werken. Zo komt het in ieder geval bij mij over Hahaha, nou verklap je de geheimen van enige usual suspects! Ik geef je gelijk. Tis zó voorspelbaar en sneu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voel me niet aangespraken maar wil toch reageren :) Kijk maar eens naar vorig jaar, heb bijvoorbeeld Clasie zat onvoldoendes gegeven. En ik zal nooit fan worden van Immers maar als hij prima speelt geef ik hem gewoon een hoog cijfer.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 12:06 schreef MMM het volgende:Voel me niet aangespraken maar wil toch reageren :) Kijk maar eens naar vorig jaar, heb bijvoorbeeld Clasie zat onvoldoendes gegeven. En ik zal nooit fan worden van Immers maar als hij prima speelt geef ik hem gewoon een hoog cijfer.. Terecht daar ben ik mee eens moet gewoon |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 11:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat Rutten een 3 kreeg is meer voor het feit dat ie geen spits kan afleveren ... En voor de rest kijk ik vooral naar de fouten en die waren er weer teveel bij Immers ... vandaar dat ie bij mij niet bij de 'betere' spelers hoort !!! Maar meningen verschillen Immers is ook geen goeie speler maar soms een nuttige speler hij is ook bij mij lang niet de beste hij mag van mij wel weg terug naar Den haag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey d:-(
Ik wist niet dat we al een pagina verder waren, ik reageer de eigenlijk, op een andere post.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nieuwe pagina, never mind.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 12:06 schreef MMM het volgende:Voel me niet aangespraken maar wil toch reageren :) Kijk maar eens naar vorig jaar, heb bijvoorbeeld Clasie zat onvoldoendes gegeven. En ik zal nooit fan worden van Immers maar als hij prima speelt geef ik hem gewoon een hoog cijfer.. Doet er ook niet toe wie, MMM. Wie zich aangesproken voelt...Succes met meer zelfkritiek, of gewoon je ding doen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 11:12 schreef de bluffer het volgende:Vermeer 7 Nelom 6 Kongolo 7 v Beek 7 Karsdorp 6 Immers 6 El Ahmadi 7.5 Vilhena 6.5 Toornstra 7 Kazim 6 Bilal6. 5 Schaken 6 te Vrede - Boëtius ??? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Vermeer 8 Nelom 6 Kongolo 7 van Beek 7 Karsdorp 6 Immers 6 El Ahmadi 7 Vilhena 6- Toornstra 5(vond hem echt slecht. Gleed 20 keer uit, miste mooie kans gaf slecht voor zijn zwakste wedstrijd tot nu toe) Kazim 6.5( scoort nog niet maar vind hem wel steds beter worden. Moet alleen die gebaartjes weglaten. Boetius 6
Hoopte echt dat Schaken zou invallen 2e helft en dat deed hij heel behoorlijk. Tot dat hij erin kwam geen goede voorzet geweest en zo kan Kazim natuurlijk nooit score. Schaken een 7
Werkweigering is onzin hij is rechtsbuiten en zeker geen rechtsback. Een electricien laat je ook niet heel de dag verven. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 00:15 schreef feyenoordq het volgende:Feyenoord - Fc Dordrecht 2-0 Vermeer 7 Karsdorp 5.5 van Beek 6.5 Kongolo 6.5 Nelom 6.5 Immers 5 El Ahmadi 6 Vilhena 6 Toornstra 6 Kazim 3 Boëtius 6 Basacokoglu 5 Schaken 7.5 te Vrede Tekort, maar heeft meer laten zien dan Kazim in 90 minuten... Wat een grote onzin wat heb je van te Vrede gezien niets helemaal niets die Kazim is echt niet zo slecht heeft rutten volkomen gelijk n die komt er wel. Maar ja zonder vleugels en aanvoer is het lastig scoren. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 11:26 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Tuurlijk, meningen kunnen verschillen. Maar dan lijkt me een reactie als 'dat zegt genoeg' overbodig om hier te plaatsen, vind je niet? ;) En ondanks dat meningen verschillen kan een ieder er nog wel zijn argument bij vertellen waarom hij dit vindt. Jij geeft Rutten een 3, omdat hij geen goede spits kan afleveren. Ik zou dan ook de vraag stellen of Rutten wel een goede spits kan afleveren als hij slechts deze twee spitsen ter beschikking heeft gekregen. Te Vrede is voetballend naar mijn idee zoveel minder dan de rest van de selectie dat een basisplaats niet te houden is voor hem. Er stranden dan simpelweg te veel aanvallen door verkeerde aannames e.d. Kazim is wel voetballend goed, maar is niet de echte spits qua afmaken. Tsja, in hoeverre ligt dat aan Rutten? De staf kan met deze spelers aan de slag, maar die staan er dan natuurlijk niet direct in een paar weken. En buiten dat, moeten de voorzetten ook goed zijn, wat tegen Dordrecht absoluut niet het geval was. Tsja, je kan het Rutten verwijten, maar die heeft nu eenmaal geen Pellè in zijn selectie zitten... En de fouten van Immers? Ik vond er gisteren maar weinig fout gaan bij Immers en was zeer belangrijk bij de bevrijdende treffer. Dusja, dan krijgt hij van mij een 7,5. Dat hij dan gelijk de beste is, kan ook te maken hebben met de rest van de spelers dan toch? Feyenoord helemaal gelijk zeker als je kijkt dat kazim ook 0,0 aanvoer krijgt van de vleugels. Boetius geen goede voorzet. Toornstra die zijn dag niet had en Karsdorp die hard werkt maar ook niet echt goede voorzetten geeft dan blijft het voor ieder spits lastig. Te Vrede hoort niet eens in Neptunes 1 thuis. Kan echt totaal niet voetballen. Stond bij Excelsior al reserve. Als pinchhitter de laatste 10 min misschien ok. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 13:41 schreef legrande het volgende:[..] Feyenoord helemaal gelijk zeker als je kijkt dat kazim ook 0,0 aanvoer krijgt van de vleugels. Boetius geen goede voorzet. Toornstra die zijn dag niet had en Karsdorp die hard werkt maar ook niet echt goede voorzetten geeft dan blijft het voor ieder spits lastig. Te Vrede hoort niet eens in Neptunes 1 thuis. Kan echt totaal niet voetballen. Stond bij Excelsior al reserve. Als pinchhitter de laatste 10 min misschien ok. Kazim heeft ook maar één echt goede kans gehad tegen Dordrecht en dat was de kopbal. Die moest erin ja. Maar 1 echte kans is ook niet veel. Verder had hij nog een kleinere kans na die pass van Toornstra, maar met een uitkomende doelman was dat beslist geen gemakkelijke kans. En de voorzetten waren inderdaad belabberd. Buiten dat zette Kazim wel Toornstra 1 op 1 voor de keeper, maar die miste. Nou kan dat gebeuren dat Toornstra een keer zijn dag niet had, maar mensen vergeten de goede acties van Kazim snel. Tuurlijk, het is ook geen wereldspits, maar met Te Vrede kan je helemaal niet voetballen. Terwijl dat in dit systeem met dit voetbal juist heel belangrijk is dat onze spits dat kan. En wanneer er een goede spits gehaald kan worden in de winter, graag. Maar tot die tijd blijf ik Kazim ondersteunen, want ik vind hem echt stukken beter dan Te Vrede. En die goals komen nog wel, het zullen er geen 25 zijn, maar hij zal beslist nog meer gaan scoren.
Ik ben blij dat ik in elk geval niet de enige ben die meer ziet in Kazim dan in Te Vrede. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tussenstand:
13e ronde (Dordrecht T: 2-0) 12 posts (tot nu toe)
Vermeer 7,0 = beste + koploper Karsdorp 5,6 Van Beek 6,7 Kongolo 6,7 Nelom 5,9 Vilhena 5,8 El Ahmadi 5,8 Immers 5,6 Toornstra 6,1 Kazim Richards 4,9 = slechtste Boëtius 5,5
Basaçikoglu 6,0 11/12 dus telt WEL mee
Schaken 6,5 12/12 dus telt WEL mee
Te Vrede 5,5 2/12 dus telt NIET mee |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Inclusief scores legrande:
13e ronde (Dordrecht T: 2-0) 13 posts (tot nu toe)
Vermeer 7,1 = beste + koploper Karsdorp 5,6 Van Beek 6,7 Kongolo 6,7 Nelom 5,9 Vilhena 5,8 El Ahmadi 5,9 Immers 5,6 Toornstra 6,0 Kazim Richards 5,0 = slechtste Boëtius 5,5
Basaçikoglu 6,0 11/13 dus telt WEL mee
Schaken 6,5 13/13 dus telt WEL mee
Te Vrede 5,5 2/13 dus telt NIET mee |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk dat onze bluffer hem gemist heeft? ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Typisch....Toornstra in elftal van de week. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vond ik ook apart. rendement telt zwaar bij VI .. bij mijn cijfers ook. maar dit vond ik overdreven. wel leuk, dat wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Overdreven ja, of klaaglijk laag eredidivieniveau dit weekend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Meeste wedstrijden waren niet best. Wat ik me wel afvraag trouwens is wat zij zo'n wedstrijd nu aan Vermeer geven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 22:06 schreef Stylzz het volgende:Meeste wedstrijden waren niet best. Wat ik me wel afvraag trouwens is wat zij zo'n wedstrijd nu aan Vermeer geven. Een 10 is logisch. Niks fout gedaan. Zal wel 7 worden, lekker veilig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie was er gezakt van de drie Feyenoorders? Ik nam blind aan dat het Vermeer was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2014 - 13:53 schreef Bosifyable het volgende:Klopt, voor de volledigheid ook de volgorde en cijfers volgens VI; 1. Clasie - 6,85 2. El Ahmadi - 6,75 3. Vermeer - 6,72 Bosi's post, 2 weken terug. Had Vermeer vanavond niet een lager gemiddelde? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik weet t niet. zat half te kijken. Clasie kan niet. t gaat om tienden , dus EL of Vermeer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vermeer stond 4e, dacht ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan zal hij wel een 6 gehad hebben, omdat hij mee deed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik denk twee keer 6,5 of n 6 ik weet t niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft ie aan z'n team te danken. Heeft zich niet kunnen bewijzen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik vind t een verademing. maar dat komt ook door zijn voorganger. Hij pikt alles op. voorkomt kansen, speelt snel en strak in.. dat alleen al motiveert mij om m hoge cijfers te geven. mijn bloeddruk is volledig onder controle :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En...Er STAAT iemand. Ook dat mist Mulder. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dan (wat mij betreft) de eindstand na de 22e wedstrijd:
De spelersgemiddelden:
De gemiddelden per wedstrijd:
En de beste, slechtste van deze wedstrijd en de koploper:
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 22:27 schreef van geil het volgende:[..] ik vind t een verademing. maar dat komt ook door zijn voorganger. Hij pikt alles op. voorkomt kansen, speelt snel en strak in.. dat alleen al motiveert mij om m hoge cijfers te geven. mijn bloeddruk is volledig onder controle :) Dat vind ik dus ook, en mijn bloeddruk is ook sinds jaren weer onder controle ... :-0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb ik die dan? Dat jij dat ooit zou toegeven ... Dank je ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog steeds niet onder controle dus..d:-) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Feyenoord-Sevilla
Vermeer 6,5 Boulahrouz 6 van Beek 7 Kongolo 6,5 Nelom 5 Clasie 6,5 El Ahmadi 7 Immers 6 Toornstra 6 Kazim 6 Boëtius 6 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Feyenoord - Sevilla 2-0
Vermeer 7,0 Boulahrouz 6,0 van Beek 7,5 Kongolo 7,5 Nelom 4,5 Clasie 6,5 El Ahmadi 7,0 Immers 5,5 Toornstra 6,0 Kazim 5,0 Boëtius 6,5 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t was SEVILLA he. Vermeer 7 Boula 6,5 Kongolo 7 Nelom 5,5 V Beek 8 Clasie 6,5 EL 8 Immers 6,5 Toornstra 6,5 Kazim 6,5 Boetius 7,5 |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Feyenoord - Sevilla 2-0
Vermeer 7,0 Boulahrouz 6,0 van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 4,5 Clasie 6,5 El Ahmadi 7,0 Immers 5,5 Toornstra 6,5 Kazim 5,5 Boëtius 6,5 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vermeer 7 Boulahrouz 6,5 Van Beek 7,5 Kongolo 7 Nelom 5 Clasie 6,5 El Ahmadi 8 Immers 6,5 Toornstra 7 Kazim 7 Boëtius 7
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Vermeer 8 Boularouz 6.5 Van Beek 8.5 Kongolo 8.5 Nelom 5.5 Clasie 6 El Ahmadi 6.5 Immers 6 Toornstra 6.5 Kazim 5.5 Boetius 6.5
Legioen 9.5 |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Vermeer 7 Boulahrouz 6.5 van Beek 7.5 Kongolo 7 Nelom 6.5 Clasie 6.5 El Ahmadi 7 Immers 6.5 Toornstra 6.5 Kazim 4.5 Boëtius 7 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2014 - 21:27 schreef lijdensweg het volgende:Feyenoord - Sevilla 2-0 Vermeer 7,0 Boulahrouz 6,0 van Beek 7,5 Kongolo 7,5 Nelom 4,5 Clasie 6,5 El Ahmadi 7,0 Immers 5,5 Toornstra 6,0 Kazim 5,0 Boëtius 6,5 Echt hee. Wat ben jij toch dom en eendimensionaal. Lees: voorspelbaar. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASISTEAM: Vermeer 7.5 Boulahrouz 6 Van Beek 7.5 Kongolo 7 Nelom 5 Clasie 7 El Ahmadi 7.5 Immers 6,5 Toornstra 7 Kazim 6 Boëtius 7
WISSELSPELERS n.v.t. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we ons vooral niet druk maken over de cijfers van een ander. zeker als je zelf niet meedoet. negatieve energie . |
|
|
|