|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Que?
Als ik de pagina open, staat alles op 'alle' en staat Guardado bovenaan met een 6,86. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat kan, omdat hij dan nu genoeg wedstrijden heeft gespeeld. gebeurde eerder ook met Vermeer. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Denk dat Mkrabby hem wel aardig vindt. Als Feyenoord watcher praat je ook geregeld met die jongens. Denk dat zo ook wel voorkeuren ontstaan. Hij gaf na Vitesse-Feyenoord Kazim een 4 en Te Vrede (die geen stuk leder had beroerd) een 5. Puur uit statement dat hij het niet eens was met het in de spits zetten van Kazim.
Ik vind Nelom over heel het seizoen ook wel matig tot voldoende presteren. Niet die 4 die hij hier vaak krijgt. Het is de zwakke schakel, maar niet alles wat hij aanraakt sterft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2015 door MauricioAros -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ben ik niet met je eens. er zijn veel zwakkere schakels zeker de andere backs, de 10 en de 9. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 - 13:11 schreef van geil het volgende:ben ik niet met je eens. er zijn veel zwakkere schakels zeker de andere backs, de 10 en de 9. Excuses. Ik bedoelde niet DE zwakste schakel. Maar gewoon een zwakke schakel. Daarom krijgt hij hier vaak bij voorbaat al een 4. Ik vind hem altijd wel een 5 tot 6 waard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 - 12:29 schreef van geil het volgende:dat kan, omdat hij dan nu genoeg wedstrijden heeft gespeeld. gebeurde eerder ook met Vermeer. Maar het overzicht bij VI in de uitzending is de meest recente lijkt me. Welke beoordeling zou hij nog gekregen kunnen hebben tussen gisteravond en vanmiddag? ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Misschien te laat, maar toch;
Basis: Vermeer 6 Minste optreden tot nu toe. Als hij zondag a.s.maar niet zenuwachtig is. Boulahrouz 4 Deed helemaal niets met de ruimte die er lag, technisch ook matig Van Beek 7 Opbouwend mag hij iets meer doen Kongolo 7 Zie Van Beek Nelom 5 Verdedigend blijft hij kwetsbaar Clasie 6.5 Spaarde zich een beetje voor volgende week... El Ahmadi 7 Altijd aanspeelbaar Immers 6 Blijft veel kansen missen (89e minuut!), maar werkt altijd keihard Toornstra 6.5 Waarom nam hij de penalty niet? Kazim 7 matige 1e helft, goede 2e helft Boëtius 7 Is op de weg terug |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De uitslag van ronde 29 exclusief onzinpunten van de helaas weer teruggekeerde l:
De spelersgemiddelden:
De gemiddelden per wedstrijd:
En de beste, slechtste van deze wedstrijd en de koploper:
En morgen natuurlijk allemaal een 9! |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Vermeer 6,5 Wilkshire 7 Kongolo 7 van Beek 7 Nelom 7 Clasie 8 El Ahmadi 8 Immers 6,5 Boetius 6 Kazim 6,5 Toornstra 7,5
Wissels: te kort om te beoordelen
zonde, zonde, zonde |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Vermeer 6,5 Wilkshire 6 Kongolo 7 van Beek 7 Nelom 5 Clasie 8 El Ahmadi 7 Immers 6 Boetius 6 Kazim 6,5 Toornstra 6,5 |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 7 Kongolo 7.5 van Beek 7.5 Nelom 7 Clasie 8.5 El Ahmadi 8 Immers 6.5 Boetius 6.5 Kazim 6 Toornstra 6.5 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat een kansen, maar hier de punten
Vermeer 7 Wilkshire 6 Kongolo 7.5 Verbeek 7.5 Nelom 6.5 Clasie 8.5 El Ahmadi 7.5 Immers 6 Boetius 5 Kazim 6 Toornstra 7
Jammer toch dat Te Vrede niet is ingevallen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 5 Kongolo 8 Van Beek 8 Nelom 6 Clasie 8.5 El Ahmadi 7 Immers 6 Boetius 5 Kazim 5,5 Toornstra 6 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 8 Wilkshire 7 Kongolo 7 Van Beek 7 Nelom 7 Clasie 8.5 El Ahmadi 8 Immers 6.5 Boetius 6.5 Kazim 7 Toornstra 7 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 7 Kongolo 7 Van Beek 6,5 Nelom 7 Clasie 8,5 El 8 Toornstra 7 Immers 4,5 Kazim 4,5 Boetius 5,5 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vermeer 7,5 Wilkshire 7,0 van Beek 7,0 Kongolo 7,5 Nelom 6,5 Clasie 9,0 El Ahmadi 8,5 Immers 5,5 Toornstra 7,0 Kazim 6,0 Boëtius 7,0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis:
Vermeer 8 Wilkshire 6 Kongolo 7 Van Beek 7,5 Nelom 6 Clasie 9 El Ahmadi 8 Immers 6 Boetius 7 Kazim 7 Toornstra 7 |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 6.5 Kongolo 7.5 Verbeek 7.5 Nelom 6.5 Clasie 8.5 El Ahmadi 8,0 Immers 6,0 Boetius 5,5 Kazim 6,5 Toornstra 7,0
Jammer dat Manu niet fit was (zo'n type had Feyenoord nodig) en Bilal niet eerder mocht invallen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 6,5 Van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 6,5 Clasie 9 El Ahmadi 7 Immers 6 Toornstra 7 Kazim 6 Boëtius 6 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Wilkshire 6 Van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 6.5 Clasie 8.5 El Ahmadi 7.5 Immers 6 Toornstra 7 Kazim 6 Boëtius 6
Wissels: Vilhena / Bilal /
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 januari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASISTEAM: Vermeer 7 Wilkshire 6.5 Van Beek 7.5 Kongolo 7 Nelom 6.5 Clasie 9 El Ahmadi 7.5 Immers 6.5 Toornstra 7 Kazim 6 Boëtius 6.5
WISSELSPELERS: Vilhena nvt Bilal nvt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
JAN! Niet meetellen, zijn niet mijn cijfers. Maar wel van anderen....Van VI
Vermeer 6,5 Wilkshire 6 Nelom 6,5 Van Beek 6 Kongolo 7 Clasie 8 Immers 7 El Ahmadi 8 (83. Vilhena) - Toornstra 7 Kazim-Richards 5 Boëtius 6 (88. Basaçikoglu) -
Gewoon, voor de leuk. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 17:41 schreef RenatoBos het volgende:Basis:Vermeer 8 Wilkshire 6 Kongolo 7 Van Beek 7,5 Nelom 6 Clasie 9 El Ahmadi 8 Immers 6 Boetius 7 Kazim 7 Toornstra 7 Ben het vaak met je eens maar Boetius een 7. Ik heb echt totaal helemaal niets van hem gezien. Ja die valpartij en die kopbal tegen Kazim maar verder 0.0 komt geen lantarenpaal voorbij en geen normale voorzet. Verder redelijk eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 - 18:15 schreef FR-Henk het volgende:JAN! Niet meetellen, zijn niet mijn cijfers. Maar wel van anderen....Van VI Vermeer 6,5 Wilkshire 6 Nelom 6,5 Van Beek 6 Kongolo 7 Clasie 8 Immers 7 El Ahmadi 8 (83. Vilhena) - Toornstra 7 Kazim-Richards 5 Boëtius 6 (88. Basaçikoglu) - Gewoon, voor de leuk. Leuk |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 - 18:32 schreef legrande het volgende:[..] Ben het vaak met je eens maar Boetius een 7. Ik heb echt totaal helemaal niets van hem gezien. Ja die valpartij en die kopbal tegen Kazim maar verder 0.0 komt geen lantarenpaal voorbij en geen normale voorzet. Verder redelijk eens. Het blijkt maar weer dat je er GEEN KAAS van heb gegeten !! Je kan beter een degradant gaan supporteren ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Van alle cijfers die ik hier heb gezien, zijn jij en de VI de enigen die Kazim een onvoldoende geven.
Heb je er dan toch (een beetje) verstand van..? :) Of net zo 'blind' als VI? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
volgens mij t AD en sportnieuws ook 5 en 4,5 dacht ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 januari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik zet het even in Capslock, Bold en onderstreept.
"Van alle cijfers die ik HIER heb gezien.." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zo bedoelde ik t niet Bosi t zal wel toeval zijn overigens. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
My bad. Dacht dat je er overheen gelezen had ;)
Ik weet dat Mikos Gouka van het AD geen fan is. Althans, dat begrijp ik uit z'n Twitter conversaties. Sowieso speelde Kazim natuurlijk ook geen 7 of een 8, een lager cijfer is zeker op z'n plaats, maar toch zeker wel een (al dan niet) krappe voldoende in mijn ogen. Aan de andere kant mag ik niets zeggen, want ik geef geen cijfers :') |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet je het cijfer bij Immers eens zien.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 - 18:32 schreef legrande het volgende:[..] Ben het vaak met je eens maar Boetius een 7. Ik heb echt totaal helemaal niets van hem gezien. Ja die valpartij en die kopbal tegen Kazim maar verder 0.0 komt geen lantarenpaal voorbij en geen normale voorzet. Verder redelijk eens. Vond zondag dat hij best redelijk speelde en dit keer ook zijn bevliegingen had, paar keer behoorlijk gevaarlijk, afgezet tegen eerdere wedstrijden van hem viel hij mij nu positief op.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Te Vrede een 9 want bankzitten doet 'ie prima! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tussenstand:
19e ronde (020 U: 0-0) 13 posts
Vermeer 7,1 = koploper Wilkshire 6,4 Van Beek 7,2 Kongolo 7,3 Nelom 6,5 Clasie 8,6 = beste El Ahmadi 7,7 Immers 6,00 = slechtste Toornstra 6,9 Kazim Richards 6,1 Boëtius 6,04 |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis Vermeer 5 Wikshire - Van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 5 Clasie 7 El Ahmadi 6 Immers 5 Toornstra 5,5 Kazim 4 Boëtius 5
Wissels Boulahrouz 6 Bilal 6 Vilhena - |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
niet best. al greep Rutten ook niet in bij de verandering van Fraser. Vermeer 6 Boula 5 V Beek 5,5 Kongolo 6 Nelom 5,5 Clasie 6 El 5,5 Immers 5,5 Toornstra 4 Kazim 3 Boetius 3 |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Iedereen een 5,8, behalve Clasie een 6,1. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kongolo-Ver Beek en Clasie samen een 6.5 de rest een 5 |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Basis Vermeer 5,5 was wat onrustig met zijn (linker) uittrappen Wikshire - Van Beek 6 Kongolo 5,5 had tegen van Duinen aan moeten springen bij de tegengoal Nelom 5,5 Clasie 6,5 El Ahmadi 6 Immers 6 Toornstra 5 Kazim 5 Boëtius 5
Wissels Boulahrouz 5,5 Bilal 5,5 Vilhena - |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vermeer 5,5 Wilkshire 5,0 van Beek 6,5 Kongolo 6,5 Nelom 4,5 Clasie 6,0 Immers 4,5 El Ahmadi 5,5 Toornstra 5,0 Kazim 4,0 Boëtius 5,0
Boulahrouz 5,0 Basacikoglu 5,0 Vilhena 5,5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vond Clasie ook niet best hoor jongens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 5 Wikshire / Van Beek 6.5 Kongolo 6.5 Nelom 6 Clasie 6 El Ahmadi 6 Immers 4.5 Toornstra 5 Kazim 4 Boëtius 6
Wissels: Boulahrouz 5 Bilal 5 Vilhena / |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Basis: Vermeer 5,5 Wikshire / Van Beek 6.5 Kongolo 6.5 Nelom 5.5 Clasie 5,5 El Ahmadi 6 Immers 5,5 Toornstra 5 Kazim 6 Boëtius 4
Wissels: Boulahrouz 5 Bilal 3 Vilhena / |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Wikshire - Van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 5 Clasie 7 El Ahmadi 5 Immers 6 Toornstra 5 Kazim 4 Boëtius 3
Wissels: Boulahrouz 4
Bilal 3 Vilhena - |
|
|
|