|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op en af. Zijn er wel weinig over. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 19:59 schreef JanM het volgende:[..] De lol is er voor mij (op het forum) al een tijdje af, maar ik zal het seizoen netjes afmaken. heeft dat misschien met een bepaald individu te maken, Jan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat helpt niet, maar het wordt mij gewoon een beetje teveel herhaling van zetten, zeiken en zagen. Ik merk dat ik meer en meer moeite krijg met mensen die mijn club lopen af te zeiken, zelfs al hebben ze (deels) gelijk. Iedereen moet met zijn poten van Feyenoord afblijven! Ik zal Feyenoord altijd blijven steunen, hoe slecht het ook gaat.
Met weglopers zoals L heb ik helemaal niets, hooguit medelijden! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 - 10:24 schreef JanM het volgende:[..] Dat helpt niet, maar het wordt mij gewoon een beetje teveel herhaling van zetten, zeiken en zagen. ...... Ik kan mij hierbij wel het een en ander voorstellen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 - 10:24 schreef JanM het volgende:[..] Dat helpt niet, maar het wordt mij gewoon een beetje teveel herhaling van zetten, zeiken en zagen. Ik merk dat ik meer en meer moeite krijg met mensen die mijn club lopen af te zeiken, zelfs al hebben ze (deels) gelijk. Iedereen moet met zijn poten van Feyenoord afblijven! Ik zal Feyenoord altijd blijven steunen, hoe slecht het ook gaat. Met weglopers zoals L heb ik helemaal niets, hooguit medelijden! Dat is je goed recht Jan, net zoals wij dat recht hebben om het op te zeggen omdat wij het AANZIEN niks waard vinden ... Ook wij als familie zullen Feyenoord blijven volgen maar om de thuiswedstrijden te bezoeken na weer een wanprestatie , daar hadden we geen van alle zin meer in! En dan mag JIJ ons weglopers noemen, daar hebben wij helemaal geen moeite mee. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Schuif je jezelf naar voren ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nou beste Stylzz , dan wens ik je verder veel plezier en vooral VEEL STERKTE toe ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: In de kuip komen we voorlopig niet mee, hier wordt het anders ... :-))) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: jij blijft je ook maar als kleuter gedragen hè, stumper |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 - 10:24 schreef JanM het volgende:[..] Dat helpt niet, maar het wordt mij gewoon een beetje teveel herhaling van zetten, zeiken en zagen. Ik merk dat ik meer en meer moeite krijg met mensen die mijn club lopen af te zeiken, zelfs al hebben ze (deels) gelijk. Iedereen moet met zijn poten van Feyenoord afblijven! Ik zal Feyenoord altijd blijven steunen, hoe slecht het ook gaat. Met weglopers zoals L heb ik helemaal niets, hooguit medelijden! daar is naar mijn idee dit forum ook niet voor bedoeld, dat zeiken en zagen. er zullen ongetwijfeld andere forums bestaan waar die lui zich volop kunnen uitleven. ik zie ze hier liever ook niet dan wel verschijnen, begrijp dus een beetje wat je bedoelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik kan me vergissen. dat is juist n beetje de Feyenoord cultuur, maar wel onvoorwaardelijk achter de club blijven staan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 - 20:19 schreef van geil het volgende:Ik kan me vergissen. dat is juist n beetje de Feyenoord cultuur, maar wel onvoorwaardelijk achter de club blijven staan. Doen we ook met zijn allen, achter de mooie club Feyenoord blijven staan. Alleen voorlopig niet meer in de kuip ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 - 20:10 schreef sevillana het volgende:[..] daar is naar mijn idee dit forum ook niet voor bedoeld, dat zeiken en zagen. er zullen ongetwijfeld andere forums bestaan waar die lui zich volop kunnen uitleven. ik zie ze hier liever ook niet dan wel verschijnen, begrijp dus een beetje wat je bedoelt. Wat doe jij dan hier ??? Je bent van hetzelfde pak laken !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat bedoel ik! Wat doe je hier dan ??? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is er wat gebeurt dan dat je niet meer naar de Kuip kan gaan of ga je weer kas? |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote: Wat ben jij een lamzak! Je moet altijd het laatste woord hebben, le loopt op alles en iedereen zeiken... Het is prima dat je graag negatief over de club bent, dat doen we allemaal wel eens.Maar ik vind het al helemaal prima dat jij niet (meer) in de kuip komt, met die houding van je zou ik jou niet als buurman willen hebben. Dwars, zeikerig, schreeuwend om aandacht, en het ligt altijd aan een ander, met jou is dit forum idd een lijdensweg aan het worden... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En we leren er collectief geen zak van |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Forum als therapie misschien? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ook niet echt goed opgelet tijdens de Nederlandse les op school hè, kleuter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 februari 2015 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: echt weer zo'n kinderachtige reactie, raakt kant noch wal, .. wat ik al eerder opmerkte, je bent gewoon een kleutertje |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 - 22:40 schreef feyenoordq het volgende:[..] Wat ben jij een lamzak! Je moet altijd het laatste woord hebben, le loopt op alles en iedereen zeiken... Het is prima dat je graag negatief over de club bent, dat doen we allemaal wel eens.Maar ik vind het al helemaal prima dat jij niet (meer) in de kuip komt, met die houding van je zou ik jou niet als buurman willen hebben. Dwars, zeikerig, schreeuwend om aandacht, en het ligt altijd aan een ander, met jou is dit forum idd een lijdensweg aan het worden... precies |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: daar zullen er maar zeer weinig om treuren, lijkt me zo |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 - 20:19 schreef van geil het volgende:Ik kan me vergissen. dat is juist n beetje de Feyenoord cultuur, maar wel onvoorwaardelijk achter de club blijven staan. een beetje narren is okay, maar sommige bezoekers hier zijn gewoon bloedzuigers, die zal niemand missen als ze weg blijven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zelf positief blijven..!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 - 22:40 schreef feyenoordq het volgende:[..] Wat ben jij een lamzak! Je moet altijd het laatste woord hebben, le loopt op alles en iedereen zeiken... Het is prima dat je graag negatief over de club bent, dat doen we allemaal wel eens.Maar ik vind het al helemaal prima dat jij niet (meer) in de kuip komt, met die houding van je zou ik jou niet als buurman willen hebben. Dwars, zeikerig, schreeuwend om aandacht, en het ligt altijd aan een ander, met jou is dit forum idd een lijdensweg aan het worden... Gelukkig maar dat je mijn buurman niet bent ...amateurisme van de bovenste plank is nooit goed voor de uitstraling !!! Met jou erbij zou de buurt een hele lijdensweg worden . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als je het goed gelezen had: Wij kunnen de lijdensweg met spelers als, Nelom, Immers, Kazim, Wilkshire, Boulahrouz en te Vrede niet meer aan zien . Met ander woorden: Het is niet leuk en gezellig meer ...
Dus , veel PLEZIER en VEEL STERKTE |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 - 23:08 schreef sevillana het volgende:[..] echt weer zo'n kinderachtige reactie, raakt kant noch wal, .. wat ik al eerder opmerkte, je bent gewoon een kleutertje kleutertjes onder elkaar ... al zal je dat NOOIT toe geven
Jij bent ook gewoon EEN ZEIKERD VAN DE BOVENSTE PLANK ... dus veel plezier met je kleuterklas |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Mensen! nu is het genoeg. Even slikken allemaal, de mouwen opstropen en nu weer verder.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2015 - 07:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als je het goed gelezen had: Wij kunnen de lijdensweg met spelers als, Nelom, Immers, Kazim, Wilkshire, Boulahrouz en te Vrede niet meer aan zien . Met ander woorden: Het is niet leuk en gezellig meer ... Dus , veel PLEZIER en VEEL STERKTE Ik wou gewoon weten of je ook in slechte tijden achter dat éne woord staat, dus niet je bent gewoon een gloriefuckerT dus.
Ik kan me gewoon veel slechtere tijden voor de geest halen, ook toen bleven we gewoon naar Feyenoord kijken omdat het Feyenoord is.
Pleurt jij toch gewoon op naar een club als Barcelona of Ajax, daar horen mafkezen zoals jij thuis, die gelijk hun seizoenkaart opzeggen en met een zakdoekje beginnen te wapperen als je afzakt naar een 3e plaats. Voordat je nu begint te zeiken of ik er tevreden mee bent, nee natuurlijk niet maar Feyenoord is en blijft een club van Feyenoorders en die lopen niet weg voor problemen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 februari 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar hoef je Feyenoorders en echte Rotterdammers niet van te overtuigen, maar je hebT gelijk André... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2015 - 10:30 schreef VVout het volgende:[..] Ik wou gewoon weten of je ook in slechte tijden achter dat éne woord staat, dus niet je bent gewoon een gloriefuckerT dus. Ik kan me gewoon veel slechtere tijden voor de geest halen, ook toen bleven we gewoon naar Feyenoord kijken omdat het Feyenoord is. Pleurt jij toch gewoon op naar een club als Barcelona of Ajax, daar horen mafkezen zoals jij thuis, die gelijk hun seizoenkaart opzeggen en met een zakdoekje beginnen te wapperen als je afzakt naar een 3e plaats. Voordat je nu begint te zeiken of ik er tevreden mee bent, nee natuurlijk niet maar Feyenoord is en blijft een club van Feyenoorders en die lopen niet weg voor problemen... Ik heb er na dit seizoen 38 jaar aaneen opzitten, en dan neem jij me nu kwalijk dat ik dat anti voetbal niet meer aan kan zien? Mijn vrouw en kinderen hebben er minder opzitten , maar ik respecteer hun mening niet die van jullie . Zeikerds ... Op den duur was daar de druppel, 1, 2 of 3 spelers die 'minder' zijn in een elftal kan ik nog wel aan . Maar 4 en af toe zelfs 5 of 6 , dat is voor mij teveel van het goeie ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is al tien jaar zo. Is nog te doen als t jeugd is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2015 - 18:36 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb er na dit seizoen 38 jaar aaneen opzitten, en dan neem jij me nu kwalijk dat ik dat anti voetbal niet meer aan kan zien? Mijn vrouw en kinderen hebben er minder opzitten , maar ik respecteer hun mening niet die van jullie . Zeikerds ... Op den duur was daar de druppel, 1, 2 of 3 spelers die 'minder' zijn in een elftal kan ik nog wel aan . Maar 4 en af toe zelfs 5 of 6 , dat is voor mij teveel van het goeie ... AanstellerT. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2015 - 07:13 schreef lijdensweg het volgende:[..] kleutertjes onder elkaar ... al zal je dat NOOIT toe geven Jij bent ook gewoon EEN ZEIKERD VAN DE BOVENSTE PLANK ... dus veel plezier met je kleuterklas Nou, vooruit, ondanks je wederom zeer slappe reactie, ... jij mag kiezen, wie van de drie kwalificeert jou het best;
DE KLEUTERT, DE ZEIKERT, OF MISSCHIEN DE TOBBERT ! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2015 - 18:36 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb er na dit seizoen 38 jaar aaneen opzitten, en dan neem jij me nu kwalijk dat ik dat anti voetbal niet meer aan kan zien? Mijn vrouw en kinderen hebben er minder opzitten , maar ik respecteer hun mening niet die van jullie . Zeikerds ... Op den duur was daar de druppel, 1, 2 of 3 spelers die 'minder' zijn in een elftal kan ik nog wel aan . Maar 4 en af toe zelfs 5 of 6 , dat is voor mij teveel van het goeie ... zou het geen goed idee zijn als jij jezelf ook hier niet meer laat zien? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Op dinsdag 10 februari 2015 - 22:49 schreef Stylzz het volgende: En we leren er collectief geen zak van
kun je wel zeggen ja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zeg ook bewust 'we' :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat kunnen we wel zeggen ja -.- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Een pak laken ... whahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Doet me (weer) denken aan Hansje Teeuwen:
Middelbare school (#12 Dat Dan Weer Wel)
Maar als ik dan bedenk hè, wat wilden ze mij nu op die middelbare school leren? Bijv. wilden ze mij aan m'n verstand brengen hoe, bij biologie wilden, ze mij leren hoe bijna onzichtbare beestjes hm, zich ongeslachtelijk voortplanten op de bodem van de oceaan. Who gives a fuck, ik kom daar nooit! Van die rare termen, van die rare termen bij Nederlands, een onwelvoegelijkvoornaamzetsel.
En bij geschiedenis, dat de cralacralamatius 6000 voor Christus cralamantius veroverde onder leiding van palmaxdelangpanglangkangkang. Nee maar heyhey, je moet eigelik zo in de geschiedenisles gaan zitten, ik heb een hele goeie tip, als er mensen zijn die nog op school zitten, een geweldige tip, je moet zo gaan zitten, je moet PAL voor die leraar gaan zitten, en dan bij alles wat hij zegt: "zo zeg, echt waar? Serieus, meen je dat nou? Zo nou, daar sta ik van te kijken, echt waar? Zóó hey, en das allemaal echt gebeurd? Zó man, das boeiend, ik hang aan je lippen, ga door, zóó zeg, boeiend, boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend, interessant boeiend! Hey, hoe weet je dat allemaal? Boek? Welk boek? HEY!"
Ja wij waren heel erg jonge, wij waren heel erg op de middelbare school. We hadden ook een leraar en die zei altijd, ja daar kon hij niets aan doen, maar die zei altijd uh, jongens kunnen jullie uh kunnen jullie uh, en dan zei ik eh, en die jongen naast me ih. Dan krijg je zo jongens kunnen jullie uh eh ih! En er was ook een leraar, er was een leraar was op een gegeven moment in slaap gevallen en hadden we hem met kabels zo zn handen bij elkaar gebonden, en van die passers in zn nek gestoken tot hij helemaal dood was man. Ja en dat kon in die tijd helemáál nog niet hè. Nee een leraar doodsteken in die tijd, daar kwam je niet mee weg. Ik zal je zeggen, als je in die tijd een leraar doodstak waren de rapen gaar, dat wil zeggen, de spreekwoordelijke rapen, geen echte rapen natuurlijk, dat snap je hè. Zijn geen echte rapen die gaar waren, dat zijn spreekwoordelijke rapen, is een uitdrukking, is een gezegde, is een manier om iets duidelijk te maken, is een gezegswijze. Maar geen echte rapen natuurlijk hè dat snap je hè. Geen echte rapen die gaar waren dat waren spreekwoordelijke rapen, die waren gaar, maar geen echte rapen natuurlijk, natuurlijk niet. Spreekwoordelijke rapen, die waren gaar, maar de echte rapen natuurlijk niet. Tuurlijk niet! Dachten jullie dat dat echte rapen zijn? Tuurlijk waren dat geen echte rapen, denk nu toch eens na! Dat kan toch helemaal niet! Echte rapen die gaar waren! Op zon moment?! Op zon moment?! Dat kan toch helemaal niet man! Dus die vent die ligt daar dood te bloeden, en in een keer van: "Hey de rapen hè!" Dat kan toch niet man! Dat zijn spreekwoordelijke rapen, die zijn gaar! Luister, luister, luister! Ik wil alleen maar zeggen, als je zoiets flikte in die tijd, dan had je de poppen aan het dansen. Dat bedoel ik. Maar geen echte poppen natuurlijk. Nee! Poppen kunnen toch niet dansen man! Je kan ze wel laten dansen, met een touwtje kun je ze laten dansen maar als je ze weg dan uggg, gebeurt er niks. Die poppen kunnen helemaal niet dansen, dat zijn spreekwoordelijke poppen, dat overdraaglijk, das allemaal niet echt, das figuurlijk.
Ik bedoel, luister, die rapen en die poppen is van hetzelfde laken een pak, dat bedoel ik. Ja, das geen echt pak. Tuurlijk is dat geen echt pak, een echt pak. Wie maakt dr een pak van lakens? Wie? Wie? Wie? Zal ik zeggen wie? De kukluxklan. Die wel. Maar luister, nee! Die hebben er niets mee te maken. Die worden er dan met de haren bijgesleept, met de spreekwoordelijke haren worden ze er bijgesleept. Want dat kan niet hè, want dan moeten ze eerst die puntmuts af.
Maar mensen denk nou toch eens na! Mag ik even iets zeggen misschien, das heel raar, jullie denken nou die vent die ligt daar met 30 passers in nek kapot te gaan in zn eigen bloed, op dat moment denkt iemand: "zo dan gaan we eens even wat rapen klaarmaken hè" "Hey hallo poppetjes, wat zijn jullie daar leuk aan het dansen" "Oh, daar hebben we de kukluxklan, "hallo gezellig, kom erbij, puntmuts af, bij de haren pakken" Dat kan toch niet man. Alles moet ik uitleggen, ik vind dat zo vervelend! Was allemaal in de jaren 80 hè, mijn middelbareschooltijd. Wat een verschrikkelijk decennium was dat. Zat ik daar in een of ander kraakpand, met een dun jasje vol met principiële buttons, zat je daar lauwe cola te drinken, en te genieten van de schitterende muziek van de jaren 80: "Shout, shout, let it all out, these are the things I can do without, come on!" |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat klopt, met eigen jeugd heb ik ook veel minder moeite ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De uitslag van wedstrijd 33:
De spelersgemiddelden:
De gemiddelden per wedstrijd:
En de beste, slechtste van deze wedstrijd en de koploper:
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Reiken we aan het eind van het seizoen nog een Headliner-bokaaltje uit aan de winnaar? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hebben we de afgelopen 4 seizoenen ook niet gedaan, maar als jij je geroepen voelt..? :P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
topic gesloten. Jan M is als benzinepomp carnaval aan het vieren. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is het een dwerg uit het zuiden dan ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Heracles Almelo - Feyenoord 2-0
Vermeer 6 Karsdorp 6 van Beek 6,5 Kongolo 4,5 Nelom 4 Clasie 5 El Ahmadi 4,5 Immers 3,4 Boëtius 4 Kazim 3,5 Toornstra 4
Vilhena 5 te Vrede 3,5
Rutten 3 Gio 3 JPvG 3 Lodew 3 |
|
|
|
|
|