|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 5 Karsdorp 4 van Beek 4 Kongolo 3 Nelom 4 Clasie 4 El Ahmadi 4 Immers 3 Boëtius 3 Kazim 3 Toornstra 3
Vilhena 3 te Vrede 3 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ff (nog) geen beoordeling van mij, wil de emotie niet mee laten spelen, eerst even tot wat bezinning komen. wellicht later ... (?) |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Vermeer 5 Karsdorp 4 van Beek 4.5 Kongolo 3.5 Nelom 4.5 Clasie 4 El Ahmadi 4 Immers 4 Boëtius 3 Kazim 2 Speelde hij? Toornstra 3
Vilhena 3 te Vrede 3
Rutten tactisch onbenul... irriteer me al het hele seizoen op hem... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 20:36 schreef sevillana het volgende:ff (nog) geen beoordeling van mij, wil de emotie niet mee laten spelen, eerst even tot wat bezinning komen. wellicht later ... (?) Haha, wat een watje !!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zucht, ..... pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Je zou toch niet meer reageren !!! Dus niet
WATJE ..................... |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote: Probeer je weer wat te compenseren? Aandachtrekkert.... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 5 Karsdorp 4 Van Beek 6 Kongolo 5 Nelom 5 Clasie 6 El Ahmadi 3 Immers 4 Toornstra 4 Kazim 3 Boëtius 3
Te Vrede 5 Vilhena 4
Rutten 1 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 6 van Beek 6 Kongolo 5 Nelom 5 Clasie 5 El Ahmadi 5 Immers 4 Boëtius 5 Kazim 4 Toornstra 5
Technischestaf voetbalt niet mee dus ook geen cijfers |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet die LUL niet zeggen dat ie niet meer op mij reageert! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Karsdorp 5,5 Van Beek 6 Kongolo 5 Nelom 5 Clasie 6 El Ahmadi 5 Immers 5 Toornstra 4 Kazim 4 Boëtius 5
Wissels: Te Vrede 5 Vilhena 5 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij bent geen Feyenoorder. Je bent een ego, die zijn eigen gelijk vele malen belangrijker vindt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 01:24 schreef FR-Henk het volgende:[..] Jij bent geen Feyenoorder. Je bent een ego, die zijn eigen gelijk vele malen belangrijker vindt. Als het KUT met Feyenoord ga wel . Dan komt mijn ego opspelen en sabel ik die waardeloze spelers en trainers neer ja ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's te hopen dat harakiri dan ook opspeelt bij je.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 01:24 schreef FR-Henk het volgende:[..] Jij bent geen Feyenoorder. Je bent een ego, die zijn eigen gelijk vele malen belangrijker vindt. tja.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: waarschijnlijk vroeger veel gepest, probeert zich nu via internet te profileren als "het mannetje" ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het moet ergens fout gegaan zijn..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ongetwijfeld, dat blijkt ook wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 5 Karsdorp 3 van Beek 5 Kongolo 3 Nelom 4 Clasie 4 El Ahmadi 4 Immers 3 Boëtius 3 Kazim 3 Toornstra 3
Wissels: Vilhena 3 Te Vrede 3 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 22:26 schreef MMM het volgende:Basis:Vermeer 5 Karsdorp 3 van Beek 5 Kongolo 3 Nelom 4 Clasie 4 El Ahmadi 4 Immers 3 Boëtius 3 Kazim 3 Toornstra 3 Wissels:Vilhena 3 Te Vrede 3 zo iets dergelijks, ja .. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat wens ik mijn ergste vijand nog niet toe! Dat is het verschil tussen jou en mij ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies jij noemt je eigen supporters debielen en zou je schoonmoeder verkopen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Het slecht(st)e in mensen naar boven halen is ook een kwaliteit! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja noemt het maar een kwaliteit.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik ken mensen die daar trots op zijn ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ken ze niet maar weet dat ze er zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Debielen noemen of harakiri toewensen is een wereld van verschil !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jullie vinden elkaar leuk he. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe kan je nou harakiri toewensen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Debielen toewensen is ook overwegen waard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb me hier al geregistreerd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: In Zeeland denk ik niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Waar WvH en RenatoBos vandaan komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat hoort toch bij België? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 7 Boula 7,5 Kongolo 7 Wilkshire 5,5 Nelom 6 Clasie 6 El 5,5 Toornstra 5,5 Immers 6 (vd assist) Kazim 7 Vilhena 5,5
Karsdorp 7,5 |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Vermeer 6,5 Boula 6 Kongolo 7 Wilkshire 5,5 Nelom 6 Clasie 7 El 6,5 Toornstra 5,5 Immers 6,5 Kazim 7 Vilhena 5,5
Karsdorp 7 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers ruim voldoende. Kon iedereen zien. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Roma-Feyenoord Vermeer 6,5 Boula 6,5 Kongolo 6,5 Wilkshire 6 Nelom 6 Clasie 6,5 El 7,5 Toornstra 6,5 Immers 6,5 Kazim 7 Vilhena 5,5
Karsdorp 6,5 |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Vermeer 7.5 Wilkshire 5.5 Boulahrouz 7.5 Kongolo 7 Nelom 7 Clasie 7.5 El Ahmadi 7 Immers 6.5 Toornstra 6 Kazim 6.5 Vilhena 6.5
Wissel: Karsdorp 7 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 5 Boulahrouz 6 Kongolo 6,5 Nelom 5 Clasie 7 El Ahmadi 6,5 Immers 6 Toornstra 6 Kazim 7,5 Vilhena 5,5
Wissel: Karsdorp 8 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 4 Boulahrouz 7 Kongolo 7 Nelom 6 (eerste helft net zo slecht als Wilkshire, maar een van de beteren de tweede helft) Clasie 7,5 El Ahmadi 6,5 Immers 6 Toornstra 5,5 Kazim 7 Vilhena 5,5
Karsdorp 7 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 6 Wilkshire 4 Boulahrouz 7 Kongolo 6 Nelom 6 Clasie 7,5 El Ahmadi 7 Immers 6,5 Toornstra 5,5 Kazim 7,5 Vilhena 6,5
Wissel: Karsdorp 7
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2015 door Alexmem -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
persoonlijk vind ik de gem cijfers voor Clasie en El te hoog. zoveel momenten dat ze diep konden spelen , met name op Karsdorp en toch kozen ze voor tikkie terug/breed. vooral El overdreef het in mijn ogen. weinig creatief. hiermee dus mijn cijfers uitgelegd .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2015 door van geil -- |
|
|
|