|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ach, met mooi voetbal win je ook niet alles.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hahaha hadden ze maar op zondag moeten spelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat ben ik met je eens. Maar ik vind dat er geen idee achter zit. t staat niet solide, los zand. en dat is zorgelijk. 4 middenvelders lijkt me de oplossing. of weer 5-3-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 20:00 schreef van geil het volgende:[..] Dat ben ik met je eens. Maar ik vind dat er geen idee achter zit. t staat niet solide, los zand. en dat is zorgelijk. 4 middenvelders lijkt me de oplossing. of weer 5-3-2 Ik vind dit al minimaal een jaar of 10 een probleem bij Feyenoord. Geen lijn, geen idee, geen werkende huisstijl. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 20:01 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik vind dit al minimaal een jaar of 10 een probleem bij Feyenoord. Geen lijn, geen idee, geen werkende huisstijl. met uitzondering van het eerste jaar Koeman. maar toen deden de spelers het. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met name Clasie Bakkal en El dirigeerden t spel. veel combinaties , positiewisselingen , en tempowisselingen om de voorwaartsen vrij te krijgen , en de verdediging te ontlasten door veel balbezit. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Sinds 2002 geen echte lijn meer kunnen herkennen in het spel van Feyenoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oh toen pas? Ik al vanaf 1996 ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en dat merk je ook aan het transferbeleid. totaal geen profielschetsen. en zo was t eigenlijk ook met de trainer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 20:18 schreef van geil het volgende:en dat merk je ook aan het transferbeleid. totaal geen profielschetsen. en zo was t eigenlijk ook met de trainer. Dat is al jaren zo! Ze kijken alleen wat er beschikbaar is , verder is het onbelangrijk of de speler of trainer wel bij een club als Feyenoord pas ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Daarom wilde jij van Gaal. Want het wad niet belangrijk of iemand wel of niet bij Feyenoord past. Alleen resultaten telden, blabla.
Tot een bepaalde hoogte heb je gelijk, maar kraam dan verder geen onzin uit. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 21:09 schreef Bosifyable het volgende:Daarom wilde jij van Gaal. Want het wad niet belangrijk of iemand wel of niet bij Feyenoord past. Alleen resultaten telden, blabla. Tot een bepaalde hoogte heb je gelijk, maar kraam dan verder geen onzin uit. Ik vind nog steeds dat een trainer als Louis van Gaal heel goed bij Feyenoord past!! Meer dan een Fred Rutten ... Dat jij een 'haat' jegens Amsterdammers heb daar kan ik niks mee ...
Met een andere selectie was waarschijnlijk een Fred Rutten meer de juiste trainer geweest ...
Het gaat bij mij ook om de samenstelling van een selectie welke trainer erbij past !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahaha, grapjas. Daar heb je me wat voetballers of trainers betreft nog nooit op kunnen betrappen, dus praat wat je wil. Je hebt er geen idee van. Maar goed, je hebt je 'punt' wel gemaakt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 21:14 schreef Bosifyable het volgende:Hahaha, grapjas. Daar heb je me wat voetballers of trainers betreft nog nooit op kunnen betrappen, dus praat wat je wil. Je hebt er geen idee van. Maar goed, je hebt je 'punt' wel gemaakt. Dan zal ik met vergist hebben betreft persoon , dus dan mijn excuses! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 21:07 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat is al jaren zo! Ze kijken alleen wat er beschikbaar is , verder is het onbelangrijk of de speler of trainer wel bij een club als Feyenoord pas ... Absoluut. ik heb t best lang kunnen begrijpen. maar nu echt niet meer. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 21:12 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik vind nog steeds dat een trainer als Louis van Gaal heel goed bij Feyenoord past!! Meer dan een Fred Rutten ... Dat jij een 'haat' jegens Amsterdammers heb daar kan ik niks mee ... Met een andere selectie was waarschijnlijk een Fred Rutten meer de juiste trainer geweest ... Het gaat bij mij ook om de samenstelling van een selectie welke trainer erbij past !!! Dat had dan vorig jaar moeten gebeuren, met die gasten had hij een klik, met wat er over is niet. Verder wil hij een dikke vinger in de pap wie er gekocht wordt. Ik denk niet dat hij met het beperkte budget van Feyenoord had kunnen leven |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 22:17 schreef hotjumper het volgende:[..] Dat had dan vorig jaar moeten gebeuren, met die gasten had hij een klik, met wat er over is niet. Verder wil hij een dikke vinger in de pap wie er gekocht wordt. Ik denk niet dat hij met het beperkte budget van Feyenoord had kunnen leven Dat denk ik ook ... Het is helaas niet zo en moeten we het met Fredje doen !!! Dit seizoen krijgt ie wat mij betreft het voordeel van de twijfel . |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Om snel te vergeten, maar voor de volledigheid toch nog maar even ...
QCL (Besiktas uit: 3-1) 10 posts
Mulder 3,9 Van Beek 4,3 Mathijsen 4,3 Kongolo 4,4 Nelom 3,7 Clasie 5,4 Vilhena 5,3 Immers 4,0 Schaken 5,4 Te Vrede 4,9 Boëtius 4,8
Manu 6,5 Vormer 5,7 Karsdorp 6,0
TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld
Karsdorp (1 x als invaller) J 5,95 Clasie (2 x basis) J 5,93 Manu (2 x als invaller) J 5,87 Van Beek (2 x basis) J 5,81 Vormer (1 x als invaller) J 5,70 Vilhena (2 x basis) J 5,69 Verhoek (1 x basis) J 5,63 Kongolo (2 x basis) J 5,43 Te Vrede (2 x basis) J 5,14 Schaken (2 x basis) J 4,94 Boulahrouz (1 x als invaller) J 4,71 Boëtius (2 x basis) J 4,47 Mathijsen (2 x basis) J 4,13 Immers (2 x basis) J 4,00 Mulder (2 x basis) J 3,79 Nelom (1 x basis) J 3,70
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door JanM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De eerste ronde dan maar snel. De 3 punten waren natuurlijk het allerbelangrijkst:
1e ronde (ADO uit: 0-1) 16 posts
Mulder 5,4 Wilkshire 5,6 Van Beek 5,3 Mathijsen 4,5 Kongolo 5,0 Clasie 5,2 Vilhena 5,3 Immers 4,3 Basacikoglu 5,2 Manu 4,5 Boëtius 3,5
Te Vrede 6,1 Schaken 4,6 Vormer 5,6
Gemiddeld na 3 gespeelde wedstrijden:
Clasie (3 x basis) J 5,67 Vormer (2 x als invaller) J 5,66 Van Beek (3 x basis) J 5,62 Vilhena (3 x basis) J 5,56 Te Vrede (2 x basis en 1 x als invaller) J 5,45 Manu (1 x basis en 2 x als invaller) J 5,42 Kongolo (3 x basis) J 5,29 Boëtius (3 x basis) J 4,90 Schaken (2 x basis en 1 x als invaller) J 4,81 Mulder (3 x basis) J 4,32 Mathijsen (3 x basis) J 4,24 Immers (3 x basis) J 4,08
Minder dan 50% (mee)gespeeld:
Karsdorp (1 x als invaller) N 5,95 Verhoek (1 x basis) N 5,63 Wilkshire (1 x basis) N 5,56 Basacikoglu (1 x basis) N 5,22 Boulahrouz (1 x als invaller) N 4,71 Nelom (1 x basis) N 3,70 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij ook al, hier nog 1 kan geen vrij krijgen. Hopelijk is dit de enigste wedstrijd op vrijdag.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hen het speelschema niet bekeken maar jij weet blijkbaar al meer..d:-( |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar waarom bang dan..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mulder 4 Wilkshire 5 Van Beek 6 Mathijsen 3 Kongolo 5 Vormer 4 Vilhena 5 Immers 4 Bilal 4 Schaken 6,5 Te Vrede 5 Boëtius 4 Manu 3 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder 5 Wilkshire 5 Van Beek 7 Mathijsen 5 Kongolo 6 Vormer 4 Immers 4 Vilhena 7 Bilal 3,5 Boetius 6 Te Vrede 6,5
Manu 6,5 Schaken 7
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Mulder 6,5 Wilkshire 5,5 Van Beek 7 Mathijsen 5 Kongolo 6 Vormer 5,5 Immers 5 Vilhena 7 Bilal 3,5 Boetius 6,5 Te Vrede 7
Manu 6,5 Schaken 7 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis Mulder 5 Wilkshire 5 Van Beek 7 Mathijsen 4 Kongolo 5 Vormer 5 Vilhena 6 Immers 5 Bilal 5 Te Vrede 5,5 Boëtius 5
Wissels Schaken 6 Manu 5 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Basis Mulder 5 Wilkshire 5 Van Beek 7 Mathijsen 4 Kongolo 5 Vormer 4,5 Vilhena 5 Immers 5 Bilal 5 Te Vrede 6 Boëtius 5
Wissels Schaken 6 Manu 5 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
IK zit nog in de Auto maar hier onder de cijfers snel vergeten de wedstrijd
Mulder 6 Wilkshire 5 Van Beek 7 Mathijsen 4 Kongolo 5 Vormer 5 Vilhena 5.5 Immers 5 Bilal 5 Te Vrede 5.5 Boetius 5.5
Schaken 6 Manu 5
Op naar volgende week met Fc. Utrecht thuis |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mulder 4,0 Elke lul weet dat ie in de korte hoek ging Wilshire 4,5 Dommer dan dom ... van Beek 6,5 De enige die een voldoende verdient Mathijsen 4,5 Kan echt niet meer mee Kongolo 5,0 Is veel te vroeg weer begonnen Vormer 4,0 Vandaag weer gezien wat ie tekort komt Immers 4,5 Een werkpaard zal nooit een sierpaard worden Vilhena 4,0 Moet de bank maar eens even warm gaan houden Basacicoglu 3,5 Heeft ie al last van faalangst? te Vrede 4,0 Kan ook al geen bal bij zich houden ... Boëtius 3,5 Moet Vilhena maar eens even gezelschap gaan houden
Schaken 5,0 Af en toe een fatsoenlijke voorzet , vaker niet! Manu 4,0 Ik weet ook niet waar hij mee bezig is .
Rutten 3,0 Die bakt er tot nu werkelijk niks van !!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mulder 5,5 Wilkshire 5,5 Van Beek 7,0 Mathijsen 4,5 Kongolo 5,5 Vormer 4,5 Vilhena 6,0 Immers 4,5 Basacikoglu 4,5 Te Vrede 6,0 Boëtius 5,5
Schaken 6,5 Manu 5,5 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Basis Mulder 5 Wilkshire 5 Van Beek 6 Mathijsen 4 Kongolo 5 Vormer 6 Vilhena 5 Immers 5 Bilal 5 Te Vrede 5 Boëtius 5
Wissels Schaken 6 Manu 6 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:57 schreef Stylzz het volgende:Mulder 4 Wilkshire 5 Van Beek 6 Mathijsen 3 Kongolo 5 Vormer 4 Vilhena 5 Immers 4 Bilal 4 Schaken 6,5 Te Vrede 5 Boëtius 4 Manu 3 Eens |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Basis Mulder 6 Wilkshire 6 Van Beek 6 Mathijsen 5 Kongolo 6 Vormer 6 Vilhena 6 Immers 6 Bilal 5 Te Vrede 6,5 Boëtius 6
Wissels Schaken 6,5 Manu 6,5
Rutten 6,5
Heerenveen thuis blijft lastig, Verwacht pas beter voetbal na sluiten transfermarkt. Teveel onrust rond het team. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 23:21 schreef lijdensweg het volgende:Mulder 4,0 Elke lul weet dat ie in de korte hoek ging Wilshire 4,5 Dommer dan dom ... van Beek 6,5 De enige die een voldoende verdient Mathijsen 4,5 Kan echt niet meer mee Kongolo 5,0 Is veel te vroeg weer begonnen Vormer 4,0 Vandaag weer gezien wat ie tekort komt Immers 4,5 Een werkpaard zal nooit een sierpaard worden Vilhena 4,0 Moet de bank maar eens even warm gaan houden Basacicoglu 3,5 Heeft ie al last van faalangst? te Vrede 4,0 Kan ook al geen bal bij zich houden ... Boëtius 3,5 Moet Vilhena maar eens even gezelschap gaan houden Schaken 5,0 Af en toe een fatsoenlijke voorzet , vaker niet! Manu 4,0 Ik weet ook niet waar hij mee bezig is . Rutten 3,0 Die bakt er tot nu werkelijk niks van !!! vergeet je niet iemand?
Lijdensweg ..,.. ............................................... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASISTEAM: Mulder 5.5 Wilkshire 5 Van Beek 7 Mathijsen 5 Kongolo 5.5 Vormer 5.5 Vilhena 6 Immers 5 Bilal 5.5 Te Vrede 6 Boëtius 5
WISSELSPELERS: Schaken 6 Manu 5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door sevillana -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 4 Wilkshire 4.5 Van Beek 6.5 Mathijsen 3 Kongolo 5 Vormer 4 Vilhena 6.5 Immers 4 Bilal 3.5 Te Vrede 6 Boëtius 4
Wissels: Schaken 6.5 Manu / |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oké, Lijdensweg 8,5 voor een voortreffelijke analyse !
En Ziyech 8,0 Heeft meer voetbal in zijn linker kleine teen dan Vormer, Immers en Vilhena bij elkaar !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Ik vandaag punten zou geven kreeg niemand een voldoende. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tussenstand na 13 posts:
Gemiddeld:
2e ronde (Heerenveen T: 1-1) Mulder 5,0 Wilkshire 5,1 Van Beek 6,6 Mathijsen 4,2 Kongolo 5,3 Vormer 4,8 Vilhena 5,7 Immers 4,7 Basacikoglu 4,4 Te Vrede 5,7 Boëtius 5,0
Schaken 6,3 Manu 5,1
Van Beek (4 x basis) J 5,87 Clasie (3 x basis) J 5,67 Vilhena (4 x basis) J 5,59 Te Vrede (3 x basis en 1 x als invaller) J 5,50 Vormer (1 x basis en 2 x als invaller) J 5,36 Manu (1 x basis en 3 x als invaller) J 5,34 Wilkshire (2 x basis) J 5,32 Kongolo (4 x basis) J 5,30 Schaken (2 x basis en 2 x als invaller) J 5,18 Boëtius (4 x basis) J 4,92 Basacikoglu (2 x basis) J 4,80 Mulder (4 x basis) J 4,50 Immers (4 x basis) J 4,24 Mathijsen (4 x basis) J 4,22
<50% (mee)gespeeld:
Karsdorp (1 x als invaller) N 5,95 Verhoek (1 x basis) N 5,63 Boulahrouz (1 x als invaller) N 4,71 Nelom (1 x basis) N 3,70 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Sven van Beek was de enige die een voldoende verdiende na dat debacle tegen Hoerenveen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan nog tot donderdag neem je tijd.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 03:07 schreef lijdensweg het volgende:[..] Oké, Lijdensweg 8,5 voor een voortreffelijke analyse ! En Ziyech 8,0 Heeft meer voetbal in zijn linker kleine teen dan Vormer, Immers en Vilhena bij elkaar !!! wat ruik ik toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos