|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2015 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:BASISTEAM: Vermeer 5 Karsdorp 6 van Beek 6 Kongolo 5 Nelom 4 Immers 3 El Ahmadi 6 Clasie 6.5 Anass 5.5 Kazim 5 Manu 5.5 WISSELSPELERS: Toornstra 4.5 JPB 3 Vilhena 3 Ruzie met je vrouw?
Boëtius en Vilhena een 3, haha. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 7 v Beek 8 Kongolo 7 Nelom 6 Immers 6 El Ahmadi 7 Clasie 8 Achabar 7 Kazim 7 Manu 7
Wisselsspelers Toornstra 6 JPB 6 Vilhena 6 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hij moet 1 bal tegen houden, van een eigen speler notabene. Om dit soort acties is hij zijn basis plaats in het verleden kwijt geraakt. Wat mij betreft mogen ze volgend seizoen Hahn een kans geven. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2015 - 22:39 schreef MMM het volgende: Basis:Vermeer 5 Karsdorp 5 van Beek 6.5 Kongolo 6 Nelom 5 Clasie 8 El Ahmadi 7 Immers 3 (deed hij mee?) Manu 7 (had er veel meer moeten maken, maar toch 2 goals en 1 assist) Kazim 6.5 Achahbar 6.5 Wissels:Toornstra 5 Boëtius / Vilhena / Zo sneu weer met Immers, pakt hij elke week je zakgeld af of zo? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die speelt gewoon heel sneu !!! Immers kan gewoon niet mee op dit niveau ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2015 - 23:56 schreef hotjumper het volgende:[..] Hij moet 1 bal tegen houden, van een eigen speler notabene. Om dit soort acties is hij zijn basis plaats in het verleden kwijt geraakt. Wat mij betreft mogen ze volgend seizoen Hahn een kans geven. Dan kunnen we gelijk de doelstellingen veranderen naar plaatsen 5 t/m 8 ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Je wil toch niet gaan zeggen dat je Stylzz ooit serieus zijn mening als 'voetbalkenner' heb genomen !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Niet zo moeilijk om meer punten te pakken dan Mulder ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Alle drie de invallers maakten het spel alleen maar slechter. Vilhena en Boëtius waren é even slecht als Immers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2015 - 23:56 schreef hotjumper het volgende:[..] Hij moet 1 bal tegen houden, van een eigen speler notabene. Om dit soort acties is hij zijn basis plaats in het verleden kwijt geraakt. Wat mij betreft mogen ze volgend seizoen Hahn een kans geven. Om dit soort acties? Ik heb pas 2 fouten van hem gezien dit seizoen die ons een goal heeft gekost. Verder een top seizoen tot nu toe! Hahn gaat het niet beter doen.
Blij dat Kenneth nog jaren onder contract staat, topaankoop. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Deed hij mee dan? Onzichtbaar en dat als nummer 10, triest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2015 - 08:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Alle drie de invallers maakten het spel alleen maar slechter. Vilhena en Boëtius waren é even slecht als Immers Met een beetje mazzel had Boëtius nog een assist gehad. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2015 - 10:20 schreef MMM het volgende:[..] Om dit soort acties? Ik heb pas 2 fouten van hem gezien dit seizoen die ons een goal heeft gekost. Verder een top seizoen tot nu toe! Hahn gaat het niet beter doen. Blij dat Kenneth nog jaren onder contract staat, topaankoop. Daar ben ik ook zo blij mee ... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 5 Karsdorp 6 van Beek 8 Kongolo 7 Nelom 6 Immers 5 El Ahmadi 7,5 Clasie 8 Achahbar 7 Kazim 7 Manu 7
WISSELSPELERS: Toornstra 5 Boetius 5,5 Vilhena 5,5 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2015 - 22:39 schreef MMM het volgende: Basis:Vermeer 5 Karsdorp 5 van Beek 6.5 Kongolo 6 Nelom 5 Clasie 8 El Ahmadi 7 Immers 3 (deed hij mee?) Manu 7 (had er veel meer moeten maken, maar toch 2 goals en 1 assist) Kazim 6.5 Achahbar 6.5 Wissels:Toornstra 5 Boëtius / Vilhena / Sluit me hierbij aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook..goed gezien MMM..(dit keer 😉) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Te lui om het zelf uit te vogelen ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Blijkbaar wel als je het van een ander overneemt ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
het zal Jantje de L. weer eens niet zijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ach vond het niet eens de moeite te reageren.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik zal de boel morgen weer eens ff bijwerken! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar hebben we de volgende papegaai ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: beetje kritiek moet toch kunnen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tuurlijk, alleen steeds maar dat na-apen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Vermeer 5 Karsdorp 5,5 Van Beek 8 Kongolo 5,5 Nelom 4 Clasie 6 El Ahmadi 7 Immers 5 Achahbar 5 Kâzim 6 Manu 5,5
Wissels: Boëtius 6 Toornstra - |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Basis: Vermeer 4 Karsdorp 4 Van Beek 4 Kongolo 3.5 Nelom 4 Clasie 4 El Ahmadi 4 Immers 3 Achahbar 3 Kâzim 4 Manu 3
Wissels: Boëtius 5 Toornstra -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Basis: Vermeer 5,5 Karsdorp 6,5 Van Beek 6,5 Kongolo 5 Nelom 5 Clasie 6 El Ahmadi 7 Immers 4,5 Achahbar 5,5 Kâzim 6 Manu 5,5
Wissels: Boëtius 6 Toornstra 6 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vermeer 5 Karsdorp 6 van Beek 7 Kongolo 4 Nelom 4 Clasie 6 El Ahmadi 7 Immers 4 Achabar 4 Kazim 5 Manu 5
Boëtius 6 Toornstra 5 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 6 v Beek 6.5 Kongolo 5 Nelom 4 Clasie 6 El Ahmadi 7 Immers 5 Archahbar 4 Kazim 6 ( voor zijn werklust en het doelpunt) Manu 5
Wissels boetius 6 Toornstra 6 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Weer even een inhaalslag. Hierbij nog 4 wedstrijden:
De uitslag van wedstrijd 39:
De spelersgemiddelden:
De gemiddelden per wedstrijd:
En de beste, slechtste van deze wedstrijd en de koploper (heel vreemd: hier kwam telkens een "Taliban" plaatje te staan terwijl 't deze zou moeten zijn):
De uitslag van wedstrijd 40:
De spelersgemiddelden:
En de beste, slechtste van deze wedstrijd en de koploper:
De uitslag van wedstrijd 41:
De spelersgemiddelden:
De uitslag van wedstrijd 42:
De spelersgemiddelden:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2015 door JanM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat doet dat Taliban plaatje daartussen dan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahahahahahahahahahahahaha! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
WTF ??? Heb 'm inmiddels meerdere keren opnieuw geupload en telkens komt deze afbeelding er te staan. Heel vreemd! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t is Jan te veel geworden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaja....Verbaasd zijn dat het er tussen staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En hoe ik het ook probeer, bestandsnaam is steeds dezelfde. Voorbeeld is toch echt het juiste plaatje ... schiet mij maar lek hahaha
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onmiddellijk Jan opsporen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan TaliJanM hè! Laat l gewaarschuwd zijn hahaha. Die kan echt beter weer gaan emigreren! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASISTEAM: Vermeer 5.5 Karsdorp 6 Van Beek 6.5 Kongolo 5,5 Nelom 5 Clasie 6 El Ahmadi 6.5 Immers 5 Achahbar 5.5 Kâzim 5.5 Manu 5
WISSELSPELERS: Boëtius 5.5 Toornstra 5 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Sorry simpele ziel, maar kan je even (opnieuw) niet volgen, "na-apen" ??? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 5,5 Nelom 3 Kongolo 5,5 Van Beek 6 Karsdorp 3 El 3 Clasie 4,5 Toornstra 3 Manu 4 Anass 5 Kazim 3
Boetius 5 Vilhena 3 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Feyenoord - GAE 0-1
Vermeer 3 Karsdorp 3 van Beek 3 Kongolo 3 Nelom -3 Toornstra 3 Clasie 3 El Ahmadi 3 Achabar -3 Kazim -3 Manu --3
Boëtius 3 Vilhena -3 te Vrede 3
Rutten een O , waardeloze trainer ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 14:27 schreef van geil het volgende:Vermeer 5,5 Nelom 3 Kongolo 5,5 Van Beek 6 Karsdorp 3 El 3 Clasie 4,5 Toornstra 3 Manu 4 Anass 5 Kazim 3 Boetius 5 Vilhena 3 Alles bover een 3 is teveel beste Geil ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Vermeer 5,5 Nelom 3 Kongolo 5 Van Beek 7 Karsdorp 4 El Ahmadi 6 Clasie 5 Toornstra 4 Manu 4 Anass 5 Kazim 5
Wissels: Boëtius 5 Vilhena 4 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Collectief een drie Allemaal. |
|
|