|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee. Die was medeschuldig aan de 0-1 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Nelom 3 Kongolo 5 Van Beek 7 Karsdorp 4 El Ahmadi 4 Clasie 5 Toornstra 4 Manu 3 Anass 4 Kazim 5
Wissels: Boëtius 5 Vilhena 4 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eerder de schuld van Nelom. van Beek moest er nog maar achteraan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Werd kinderlijk voorbij gespeeld. Nee, ik vond niemand voldoende vandaag. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vind ik niet! Ik heb ze ook allemaal een 3 gegeven , een paar met een min ervoor ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Beek scoorde gewoon een voldoende.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vond ik van niet . Niemand was in goede doen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
Mensen klagen zoveel over immers maar die manu heb ook een goal nodig die groter is dan de kuip. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Basis: Vermeer 5.5 Karsdorp 4.5 Van Beek 4.5 Kongolo 4 Nelom 3 El Ahmadi 3.5 Clasie 4 Toornstra 2.5 Manu 2.5 Kazim 5 Achabhar 4
Wissels: Boëtius 4 Vilhena 4 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 17:00 schreef alexis gonzalez het volgende:Mensen klagen zoveel over immers maar die manu heb ook een goal nodig die groter is dan de kuip. Manu staat ook mijn lijstje NIET GESCHIKT ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik onthoud me dit keer (weer) van punten geven, allemaal zwaar onvoldoende voor de prestatie in eigen kuip.
p.s.: allemaal de schuld van azijnzeikert L.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2015 door sevillana -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 5.5 Nelom 4 Karsdorp 4.5 v Beek 6.5 Kongolo 5 El Ahmadi 6 Clasie 6 Toornstra 6 Manu 5 Anass 4 Kazim 5
Wissels: Boetius 5 Vilhena 5 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 14:28 schreef lijdensweg het volgende:Feyenoord - GAE 0-1 Vermeer 3 Karsdorp 3 van Beek 3 Kongolo 3 Nelom -3 Toornstra 3 Clasie 3 El Ahmadi 3 Achabar -3 Kazim -3 Manu --3 Boëtius 3 Vilhena -3 te Vrede 3 Rutten een O , waardeloze trainer ... Wat heeft hij nu WEER FOUT gedaan? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Nelom 5 Kongolo 5 Van Beek 7 Karsdorp 5 El Ahmadi 5 Clasie 5 Toornstra 5 Manu 3 Anass 5 Kazim 3
Wissels: Boëtius 4 Vilhena 4 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 19:06 schreef sevillana het volgende:ik onthoud me dit keer (weer) van punten geven, allemaal zwaar onvoldoende voor de prestatie in eigen kuip. p.s.: allemaal de schuld van aijnzeikert L. Haha, omdat ik niet meer ga kijken met mijn vrouw en kinderen? Wij hebben er tenminste oog voor ... niet zoals jij met de oogkleppen op !!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Karsdorp 3 van Beek 7 Kongolo 3 Nelom 3 El Ahmadi 4 Clasie 3.5 Toornstra 4 Achahbar 3 Kazim 4 Manu 3
Wissels: Boëtius 3 Vilhena 3 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die lijst is te lang! Je kan beter vragen wat ie goed heeft gedaan! NIKS DUS ...... |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Karsdorp 4 van Beek 6 Kongolo 5 Nelom 4 El Ahmadi 4 Clasie 3 Toornstra 3 Achahbar 1 Kazim 5 Manu -10 (zie ik nog liever immers)
Wissels: Boëtius 4 Vilhena 2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2015 - 12:20 schreef alexis gonzalez het volgende:Basis: Vermeer 6 Karsdorp 4 van Beek 6 Kongolo 5 Nelom 4 El Ahmadi 4 Clasie 3 Toornstra 3 Achahbar 1 Kazim 5 Manu -10 (zie ik nog liever immers) Wissels: Boëtius 4 Vilhena 2 LEXIE///HELD..!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2015 - 04:47 schreef lijdensweg het volgende:[..] Haha, omdat ik niet meer ga kijken met mijn vrouw en kinderen? Wij hebben er tenminste oog voor ... niet zoals jij met de oogkleppen op !!! hap |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2015 - 12:20 schreef alexis gonzalez het volgende:Basis: Vermeer 6 Karsdorp 4 van Beek 6 Kongolo 5 Nelom 4 El Ahmadi 4 Clasie 3 Toornstra 3 Achahbar 1 Kazim 5 Manu -10 (zie ik nog liever immers) Wissels: Boëtius 4 Vilhena 2 Nog even voor de goede orde de regels:
De minimale score = 3 en de maximale = 9. Lagere punten worden als een 3 meegenomen, hogere als een 9. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De uitslag van wedstrijd 43:
De spelersgemiddelden:
De gemiddelden per wedstrijd:
En de beste, slechtste van deze wedstrijd en de koploper:
Tussenstand debacle tegen GAE:
31e ronde (GAE T: 0-1) 10 posts
Vermeer 5,2 = koploper Karsdorp 3,7 Van Beek 5,5 = beste Kongolo 4,6 Nelom 3,5 Clasie 4,2 El Ahmadi 4,2 Toornstra 3,8 Manu 3,4 = slechtste Kazim Richards 4,1 Achahbar 3,9
Boëtius 4,1 10/10 dus telt WEL mee Vilhena 3,6 10/10 dus telt WEL mee Te Vrede 3,0 2/10 dus telt NIET mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 4 Karsdorp 4 Van Beek 5 Mathijsen 4 Nelom 3 Clasie 5 Immers 3 El Ahmadi 4 Toornstra 4 Kazim 4 Manu 3
Boulahrouz 3 Boëtius 5 Achahbar -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niks gezien dus geen punten van mij.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Karsdorp 3 van Beek 6 Mathijsen 6 Nelom 3 Clasie 6 El Ahmadi 4.5 Immers 3 Toornstra 4 Kazim 3.5 Manu 4
Wissels: Boulahrouz 3 Boëtius 4 Achahbar / |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 4 Van Beek 6 Mathijsen 6 Nelom 3 El 3 Toornstra 3 Immers 3 Clasie 6 Kazim 3 Manu 3 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 16:35 schreef van geil het volgende:Vermeer 6 Karsdorp 4 Van Beek 6 Mathijsen 6 Nelom 3 El 3 Toornstra 3 Immers 3 Clasie 6 Kazim 3 Manu 3 Ik heb er niks van gezien dus ga ik met van Geil mee betreft de punten ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 5 Karsdorp 5 Van Beek 6,5 Mathijsen 5 Nelom 3 Clasie 6 Immers 4,5 El Ahmadi 4,5 Toornstra 3 Kazim 3 Manu 3
Boulahrouz 3
Boëtius 5,5 Achahbar - |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 16:48 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb er niks van gezien dus ga ik met van Geil mee betreft de punten ... En twee weken terug nog commentaar als forumleden het eens zijn met de punten van een ander. Ja, logisch.
Na-aper. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis: Vermeer 6,5 Karsdorp 4 van Beek 7 Mathijsen 7 Nelom 3 Clasie 6 El Ahmadi 5 Immers 4 Toornstra 4 Kazim 4 Manu 4
Wissels: Boulahrouz 4 Boëtius 4 Achahbar / |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 16:52 schreef Bosifyable het volgende:[..] En twee weken terug nog commentaar als forumleden het eens zijn met de punten van een ander. Ja, logisch. Na-aper. Als je niks gezien heb dan heb ik er geen moeite mee .. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Punten geven terwijl je niets gezien hebt is helemaal achterlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En zet in één klap een vraagteken achter de objectieve waarneming in dit topic. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Karsdorp 4 van Beek 6 Mathijsen 7 Nelom 3.5 Clasie 6 El Ahmadi 4 Immers 3 Toornstra 4 Kazim 3.5 Manu 3
Wissels: Boulahrouz 1 domme rode kaart, met zijn ervaring mag dit niet gebeuren... exact t zelfde in Dubai.... stumpert... Boëtius 3 Achahbar / |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Vermeer 6 (vanwege redding op terugspeelbal van Nelom) Karsdorp 6 Van Beek 7 Mathijsen 6 (dat was het dan) Nelom 4 (seer swak) Clasie 6 (lijkt moe en verdient betere spelers om zich heen) Immers 5 (kon niet het verschil maken) El Ahmadi 5 (te veel draaien) Toornstra 5 (niet in vorm) Kazim 4 (nog steeds niet in vorm) Manu 5 (90 minuten lijkt te lang voor deze sympathieke man)
Boulahrouz 4 (zonder hem liep het beter) Boëtius 5 (komt dit jaar niet meer in vorm) Achahbar 6 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 5.5 Karsdorp 6 Mathijsen 6 Nelom 5 Clasie 6 Immers 4.5 El Ahmadi 6 Toornstra 5.5 Kazim 4.5 Manu 5
Boulahrouz 4 Boetius 5.5 Achahbar 5.5 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Je maakt me nu toch wel heel nieuwsgierig naar het cijfer voor Van Beek!
Bovendien nieuwsgierig naar het feit of er een speelronde voorbij gaat waar je géén speler vergeet? ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASISTEAM: Vermeer 5.5 Karsdorp 4.5 van Beek 7 Mathijsen 7 Nelom 3 Clasie 6 El Ahmadi 5.5 Immers 4 Toornstra 4 Kazim 4 Manu 3.5
WISSELSPELERS: Boulahrouz 3 Boëtius 4.5 Achahbar - |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nou de match nog maar bekeken: Fc Groningen - Feyenoord 1-1
Vermeer 7 ( dankzij die wereldredding op weer een flater van Nelom ) Karsdorp 4 ( toch maar eens te meer bewezen dat het geen verdediger is ) van Beek 8 ( helaas de enige echte verdediger bij Feyenoord ) Mathijsen 6 ( naar omstandigheden zijn niveau gehaald ) Nelom 3 ( Moeten we hier nog woorden aan vuil maken? ) El Ahmadi 4 ( zijn slechtste wedstrijd dit seizoen ) Immers 3 ( Moet dit een spelmaker voorstellen? ) Clasie 7 ( Heeft steeds meer moeite om er vol voor te gaan ) Toornstra 3 ( Wat heeft ie als rechtsbuiten te zoeken? ) Kazim 3 ( Wat een domme kip is dit zeg! ) Manu 3 ( Nog zo'n domme kip in dit elftal )
Boëtius 5 ( heeft meer voetbalverstand dan die 3 basisspelers in de voorhoede bij elkaar ) Ik hoop wel dat ie alsnog bijdraait met zijn eisen na zo'n rampseizoen dankzij Fred Rutten ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 07:19 schreef lijdensweg het volgende:Nou de match nog maar bekeken: Fc Groningen - Feyenoord 1-1 Vermeer 7 ( dankzij die wereldredding op weer een flater van Nelom ) Karsdorp 4 ( toch maar eens te meer bewezen dat het geen verdediger is ) van Beek 8 ( helaas de enige echte verdediger bij Feyenoord ) Mathijsen 6 ( naar omstandigheden zijn niveau gehaald ) Nelom 3 ( Moeten we hier nog woorden aan vuil maken? ) El Ahmadi 4 ( zijn slechtste wedstrijd dit seizoen ) Immers 3 ( Moet dit een spelmaker voorstellen? ) Clasie 7 ( Heeft steeds meer moeite om er vol voor te gaan ) Toornstra 3 ( Wat heeft ie als rechtsbuiten te zoeken? ) Kazim 3 ( Wat een domme kip is dit zeg! ) Manu 3 ( Nog zo'n domme kip in dit elftal ) Boëtius 5 ( heeft meer voetbalverstand dan die 3 basisspelers in de voorhoede bij elkaar ) Ik hoop wel dat ie alsnog bijdraait met zijn eisen na zo'n rampseizoen dankzij Fred Rutten ... Typisch gevalletje waaibomenhout ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waaibomenhout elftal ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
één ding mag wel gezegd worden over L., hij blijft de club steunen, in goede en in mindere tijden .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|