|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk al vanaf minuut 1. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ik kan het niet bevatten dat Sevilla, psv en ajax helemaal zoek gespeeld worden en een periode regelmatig goed voetbal laten zien, en dan zo diep zinken. Zelfde trainers en spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 20:35 schreef Vincent1970 het volgende:Ik kan het niet bevatten dat Sevilla, psv en ajax helemaal zoek gespeeld worden en een periode regelmatig goed voetbal laten zien, en dan zo diep zinken. Zelfde trainers en spelers. ik blijf er bij dat in die periode dusdanig met kracht gesmeten is door het ontbreken van voldoende voetballend vermogen(of t niet gebruiken van) dat de motoren van de meeste spelers leeg zijn. maar goed, is mijn bescheiden mening. ik doel met name op Toornstra Kazim Immers El maar ook Clasie |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 20:38 schreef van geil het volgende:[..] ik blijf er bij dat in die periode dusdanig met kracht gesmeten is door het ontbreken van voldoende voetballend vermogen(of t niet gebruiken van) dat de motoren van de meeste spelers leeg zijn. maar goed, is mijn bescheiden mening. ik doel met name op Toornstra Kazim Immers El maar ook Clasie Dat moet toch op te brengen zijn voor die gasten? Tegen Sevilla gaf strijd de doorslag, maar vooral tegen Ajax waren ze voetballend veel sterker en dat was in meer wedstrijden. Dat kan toch niet weg zijn? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
??? maar geloof maar dat ze er alles aan gedaan hebben ze gaan echt niet voor de lol hun vakanties uitstellen. dat gaat er bij mij niet in. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 20:46 schreef van geil het volgende:??? maar geloof maar dat ze er alles aan gedaan hebben ze gaan echt niet voor de lol hun vakanties uitstellen. dat gaat er bij mij niet in. Dan is het nog erger |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 20:46 schreef van geil het volgende:??? maar geloof maar dat ze er alles aan gedaan hebben ze gaan echt niet voor de lol hun vakanties uitstellen. dat gaat er bij mij niet in. Vanwaar de vraagtekens m'n beste? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: op jou vraag of t op te brengen was. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik dus ook niet. als t fysiek niet meer gaat , en t voetballend er niet in zit. dan blijft mentaal over, en als ik eerlijk ben ligt Feyenoord op dat vlak in mijn ogen heel ver achter .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Karsdorp 3 van Beek 4 Mathijsen 6 Nelom 3 (lager kan niet) Clasie 4 Vilhena 4 (Eerste helft prima, tweede erg slecht) Immers 3 Toornstra 3 Kazim 3 Boëtius 4.5
Wissels: Achahbar 4 Manu / Kongolo / |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: laat het mij dan voor jou nog ff uitleggen, bijgoochem. ten eerste heb ik niet één minuut beeld gezien, daar had dus absoluut geen behoefte aan. ten tweede heb een redelijk goed vertrouwen in de beoordeling van Jumpert, wat ik van enkele anderen, o.a. jouw persoontje, niet kan zeggen. hoop dat dit duidelijk zal zijn. PUNT |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 4 v Beek 5 Marthijsen 6 Nelom 4 Clasie 4 Immers 3 Vilhena 5 Toornstra 4 Kazim 4 Boëtius 4
Manu 3 Kongolo 4 Achahbar - |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kudt, nou moet ik hopelijk nog 4 extra wedstrijden ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoezo? Je kan er nu mee stoppen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoe zit het, zal ik het volgend seizoen eens bijhouden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 1.
Die andere doen we schriftelijk af. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik doe het in ieder geval niet meer ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Thanx voor de bijdragen de afgelopen seizoenen Jan, zag er altijd netjes uit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik wens je veel succes VV, top dat je het op je neemt. Aan jou de zware taak Jan te overtreffen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Over dit topic was ik altijd uiterst tevreden. vakmanschap Jan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hoeren-fans - Feyenoord 1-0
Vermeer 7 Wilkshire 6 van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 4 Clasie 6 El Ahmadi 6 Toornstra 5 Bilal 5 Kazim 3 Boëtius 6
Gio 7, ondanks het verlies goed begonnen. Alleen nog verder door selecteren in de basis ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2015 - 20:32 schreef lijdensweg het volgende:Hoeren-fans - Feyenoord 1-0 Vermeer 7 Wilkshire 6 van Beek 7 Kongolo 7 Nelom 4 Clasie 6 El Ahmadi 6 Toornstra 5 Bilal 5 Kazim 3 Boëtius 6 Gio 7, ondanks het verlies goed begonnen. Alleen nog verder door selecteren in de basis ... Eens met L alleen Karim geef ik een 5 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das lekker makkelijk beoordelen voor me zo..😁 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 6 Van Beek 7 Kongolo 6 Clasie 6 El 5 Toornstra 5 Bilal 7 Kazim 3 Boetius 5 Nelom 3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 4 van Beek 5 Kongolo 5 Nelom 3 Clasie 5 El Ahmadi 3 Toornstra 4 Bilal 6 Kazim 3 Boëtius 3 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2015 - 20:34 schreef van geil het volgende:Vermeer 7 Wilkshire 6 Van Beek 7 Kongolo 6 Clasie 6 El 5 Toornstra 5 Bilal 7 Kazim 3 Boetius 5 Nelom 3 Sluit ik me bij aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 3 van Beek 5 Kongolo 5 Nelom 2 Clasie 5 El Ahmadi 2 Toornstra 5 Bilal 5 Kazim 1 Boëtius 2 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat ben je toch ook lui om even op die toetsen te drukken ja het seizoen is toch ook zo lang vergeet het niet, je moet hierna nog 3 maal invullen hoor |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Vermeer 7 Wilkshire 5 van Beek 5,5 Kongolo 5,5 Nelom 5 Clasie 5,5 El Ahmadi 5 Toornstra 4 Bilal 6 Kazim 4 Boëtius 3 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2015 - 20:52 schreef de bluffer het volgende:[..] Wat ben je toch ook lui om even op die toetsen te drukken ja het seizoen is toch ook zo lang vergeet het niet, je moet hierna nog 3 maal invullen hoor Ghehe..😉 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 6.5 Wilkshire 5 v Beek 6 Kongolo 6 Nelom 4 Clasie 6 El Ahmadi 6.5 Toornstra 6 Bilal 5 Kazim 5 Boetius 6
Achahbar 5
1 Opmerking naar de staf Achahbar te laat in gebracht |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Vermeer 6.5 Wilkshire 6 v Beek 7 Kongolo 6 Nelom 4 Clasie 6 El Ahmadi 6 Toornstra 5 Bilal 5,5 Kazim 5 Boetius 6
Achahbar 5 |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Vermeer 6.5 Wilkshire 6 v Beek 6.5 Kongolo 6 Nelom 3.5 Clasie 6 El Ahmadi 5 Toornstra 4 Bilal 5.5 Kazim 2.5 Boetius 5.5
Achahbar - |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Wilkshire 5.5 Van Beek 6.5 Kongolo 6 Nelom 3 Clasie 6 El Ahmadi 4 Toornstra 4 Bilal 6 Kazim 3 Boetius 5.5
Wissels: Achahbar / |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASISTEAM: Vermeer 7 Wilkshire 5.5 Van Beek 6.5 Kongolo 6 Nelom 3 Clasie 6 El Ahmadi 4.5 Toornstra 5 Bilal 6 Kazim 3 Boetius 4.5
WISSELSPELER(S): Achahbar nvt (had van mij in de basis mogen/moeten starten) |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Vermeer 6,5 Wilkshire 5 van Beek 5 Kongolo 5 Nelom 2 Clasie 5,5 El Ahmadi 5 Toornstra 5 Bilal 6 Kazim 1 Boëtius 4 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Jullie hadden de dramatische wedstrijden tegen Vite$$e en Zwolle nog van me tegoed. Toen ik bijna klaar was met Zwolle ontdekte ik dat ik een foutje gemaakt had de wedstrijd ervoor (Mathijsen speelde i.p.v. Kongolo). Dat heb ik niet meer aan kunnen passen bij de wedstrijd tegen Vite$$e, maar bij de laatste klopt alles weer:
De uitslag van wedstrijd 46:
De spelersgemiddelden:
De gemiddelden per wedstrijd:
En de beste, slechtste van deze wedstrijd en de koploper:
En de uitslag van wedstrijd 47:
De spelersgemiddelden:
De gemiddelden per wedstrijd:
En de beste, slechtste van deze wedstrijd en de koploper:
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Sneuvelt Feyenoord zondag, dan feliciteer ik bij deze Kenneth Vermeer met het behalen van de titel en wens ik VVout succes met het vervolg van dit topic!
Maar uiteraard ga ik er van uit dat ik alsnog 4 wedstrijden in te kloppen heb! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Heerenveen - Feyenoord 1-0
Vermeer 6,5 Wilkshire 5 van Beek 6 Kongolo 6 Nelom 4 Clasie 6 El Ahmadi 4 Toornstra 4 Bilal 5 Kazim 3 Boëtius 3 |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Feyenoord - Heerenveen 2-2
Vermeer 6,5 Nelom 5 Kongolo 6 Van Beek 6 Karsdorp 6 El Ahmadi 6,5 Clasie 6 Toornstra 6,5 Bilal 7,5 Achahbar 8 Boetius 6
Wissels: Wilkshire 2 Kazim 6 Manu 5,5 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 7 Nelom 5 Kongolo 6,5 van Beek 7 Karsdorp 5,5 El 6 Clasie 6 Toornstra 4 Bilal 8 Achabar 8,5 Boetius 4
Kazim 4 Manu 5 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis:
Vermeer 7 Nelom 4,5 Kongolo 6 Van Beek 7 Karsdorp 5,5 El Ahmadi 6 Clasie 6,5 Toornstra 5 Bilal 8 Achahbar 8 Boetius 5
Wissels: Wilkshire - Kazim 5 Manu 5 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2015 - 18:29 schreef RenatoBos het volgende:Basis:Vermeer 7 Nelom 4,5 Kongolo 6 Van Beek 7 Karsdorp 5,5 El Ahmadi 6 Clasie 6,5 Toornstra 5 Bilal 8 Achahbar 8 Boetius 5 Wissels:Wilkshire - Kazim 5 Manu 5 Ik neem die van RenatoBos wel over ... of ik moet tot dinsdag wachten als we weer terug in NL zijn. |
|
|
|