|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vermeer 7 Kardorp 6 Van Beek 6,5 Kongolo 6,5 Nelom 5 Clasie 6,5 El Ahmadi 6,5 Toornstra 6,5 Bilal 7,5 Achahbar 7,5 JP 4
Manu 4 Kazim 6 Wilkshire -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2015 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik doe er niets meer mee ... Seizoen klaar wat mij betreft! Uithuilen en opnieuw beginnen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Kan de directie ook een stadionverbod opleggen aan spelers? Bijv. Manu voor een jaartje of twee. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2015 - 19:13 schreef JanM het volgende:Ik doe er niets meer mee ... Seizoen klaar wat mij betreft! Uithuilen en opnieuw beginnen ... +1 heb er ook (nog) niets van gezien, maar dat het klaar is lijkt me wel duidelijk. ergo; Sevillana : no points
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2015 door sevillana -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2015 - 19:13 schreef JanM het volgende:Ik doe er niets meer mee ... Seizoen klaar wat mij betreft! Uithuilen en opnieuw beginnen ... Nogmaals Jan, bedankt voor al het werk in deze. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 6.5 Nelom 4 Kongolo 6 v Beek 6 Karsdorp 5.5 El Ahmadi 7 Clasie 6.5 moet blijven Toornstra 6 Bilal 6.5 Achahbar 7 Boetius 6
wilkshire - jammer dat hij uitviel Kazim 5 Manu 5 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2015 - 19:39 schreef roddie het volgende:Kan de directie ook een stadionverbod opleggen aan spelers? Bijv. Manu voor een jaartje of twee. Dat zou TOP zijn: stadionverboden voor Nelom, Kazim, Immers en Manu !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Moge wel duidelijk zijn wie onze beste spelert was dit seizoen. Hoef ie niet eens gemiddelden bij te halen. Clasie, kleine grote held. Zal wel niet dat ie blijft maar ergens hoop ik het wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoop het ook, maar voor mij was Sven de beste..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Die zou voor mij ook hoog geklasseerd staan. Alleen met v Beek zie je af en toe nog foutjes. Schoonheidsfoutjes noem ik het maar. Als hij een paar jaar verder is word het absoluut een stabiele verdedigert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook Clasie maakt zijn foutjes toch, vind het een prima voetballer maar toch geen aanvoerder.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2015 - 17:38 schreef Sensi het volgende:Die zou voor mij ook hoog geklasseerd staan. Alleen met v Beek zie je af en toe nog foutjes. Schoonheidsfoutjes noem ik het maar. Als hij een paar jaar verder is word het absoluut een stabiele verdedigert. Elke speler maakt zijn foutjes. Vind eigenlijk dat Van Beek zijn foutjes zeer beperkt weet te houden. Zeker gezien zijn leeftijd en ervaring. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2015 - 18:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Elke speler maakt zijn foutjes. Vind eigenlijk dat Van Beek zijn foutjes zeer beperkt weet te houden. Zeker gezien zijn leeftijd en ervaring. Uiteraard, daarom noem ik het schoonheidsfoutjes. Hij was stabieler als Kongolo. Van Beek is een prima opvolger van de Vrij gebleken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wie is t eigenlijk officieel geworden? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De eindstand, speciaal voor van geil nogmaals:
De spelersgemiddelden:
De gemiddelden per wedstrijd:
En de beste, slechtste van deze wedstrijd en de koploper:
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
typisch , had n heel andere afbeelding |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: + nog meer :) goed bezig JanM |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: twee zijn er al . drie zo op te pikken , 4 zelfs |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het is het proberen waard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ook nog n's kloppende posities. rechtsback cv linkshalf en n 10 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: de back is international |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de twee middenvelders 20 goals extra de cv hard nodig als stand inn of basis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en gezien het feit dat ze in het elftal van het jaar staan : stabiel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zelfs Nelom is international. ;)
Botteghin en Ziyech vind ik goede spelers. Die andere 2 heb ik twijfels over.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juni 2015 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dan mag Gio de derde bepalende stem hebben. ik app m even |
|
|
|