|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, die zat er ook een aantal keer naast |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het was zeker armoedig ... En dan al die zielige supporters die langs het veld staan en steeds naar de directors box koekeloeren !!! Dat is ook zielig ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Loehansk - Feyenoord 1-1
Basis Mulder 7 Wilkshire 7 Van Beek 6 Mathijssen 6 Kongolo 7 Clasie 6 Vilhena 5,5 Immers 5 Schaken 7 Te Vrede 6 Boëtius 5
Wissels Vormer 6 Bilal 5,5 Karsdorp - (was ik ff vergeten)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Basis Mulder 6 Wilkshire 6 Van Beek 5 Mathijssen 5 Kongolo 6 Clasie 6 Vilhena 5 Immers 3 Schaken 7 Te Vrede 5 Boëtius 3
Wissels Vormer 5 Bilal 5 Karsdorp -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Basis Mulder 7 Wilkshire 6 Van Beek 4,5 Mathijssen 5 Kongolo 6 Clasie 6 Vilhena 4,5 Immers 4 Schaken 7 Te Vrede 5 Boëtius 3
Wissels Vormer 5 Bilal - Karsdorp - |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis Mulder 6,5 Wilkshire 6,5 Van Beek 5 Mathijssen 5 Kongolo 6,5 Clasie 6 Vilhena 5 Immers 3 Schaken 7 Te Vrede 5,5 Boëtius 3
Wissels Vormer 6 Bilal 6 Karsdorp - |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mulder 6,5 Zeer matig bij tegendoelpunt, daarna goed hersteld Wilkshire 6,0 Allemaal net niet van Beek 6,0 Allemaal net wel Mathijsen 4,5 Opa red het allemaal niet meer ... Kongolo 6,5 Hoort centraal te spelen met van Beek Clasie 5,5 Is teveel met Fc Porto bezig ! Immers 3,5 Slechter zijn ze er niet. Vilhena 5,0 Rendement moet omhoog: qua corners en scorend Boëtius 3,5 Dit is geen dipje maar een heuse vormcrisis te Vreda 4,5 Komt gewoon te kort voor dit niveau Schaken 6,5 Het komt weer
Vormer 4,5 Voegt niks toe Bilal 5,0 Mist een spielmacher met een inspeel pass Karsdorp 6,5 Bijna de winnende assist , maar helaas hebben we Immers ...
Rutten 3,5 Voetbal is nog steeds niet om over naar huis te schrijven !!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASISTEAM: Mulder 7.5 Wilkshire 6.5 Van Beek 5.5 Mathijssen 6 Kongolo 6.5 Clasie 6.5 Vilhena 5,5 Immers 5 Schaken 7 Te Vrede 6 Boëtius 5
WISSELSPELERS: Vormer 6 Bilal 5,5 Karsdorp nvt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 6 Wilkshire 6 Van Beek 5 Mathijsen 5 Kongolo 6 Clasie 6 Vilhena 5 Immers 3 Schaken 7 Te Vrede 6 Boëtius 3
Wissels: Vormer 5 Bilal 5 Karsdorp / |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Basis Mulder 7 Wilkshire 7 Van Beek 7 Mathijssen 6 Kongolo 7 Clasie 6 Vilhena 5,5 Immers 6 Schaken 6 Te Vrede 6 Boëtius 5
Wissels Vormer 7 Bilal 5,5 Karsdorp - |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Basis Mulder 7 Wilkshire 6 Van Beek 6 Mathijssen 6 Kongolo 6 Clasie 6 Vilhena 5,5 Immers 5 Schaken 7 Te Vrede 6,5 Boëtius 4
Wissels Vormer 5 Bilal - Karsdorp - (maakte op mij wederom een goede indruk) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan je niet menen Jump.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Basis Mulder 6 Wilkshire 6 Van Beek 6 Mathijssen 6 Kongolo 6 Clasie 6,5 Vilhena 5 Immers 5,5 Schaken 6 Te Vrede 5 Boëtius 3
Wissels Vormer 6 Bilal 5,5 Karsdorp - |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Loehansk - Feyenoord 1-1
Basis Mulder 7 Wilkshire 7 Van Beek 6 (erg wild) Mathijssen 6 Kongolo 6 Clasie 6,5 Vilhena 6 Immers 7 Schaken 8 Te Vrede 7 Boëtius 5
Wissels Vormer 6 Bilal 6 Karsdorp 7 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 08:39 schreef sportdwaas het volgende:Loehansk - Feyenoord 1-1 Basis Mulder 7 Wilkshire 7 Van Beek 6 (erg wild) Mathijssen 6 Kongolo 6 Clasie 6,5 Vilhena 6 Immers 7 Schaken 8 Te Vrede 7 Boëtius 5 Wissels Vormer 6 Bilal 6 Karsdorp 7 Ieder zijn mening maar deze cijfers zijn belachelijk hoog.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: of je standaard belachelijk laag. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: Ik zie verbetering en dat moet je belonen. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hoe bedoel je maat? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schei uit, tweede helft was bedroevend. En dan geef je Immers, de allerslechtste, een 7.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als je zulke hoge cijfers geeft, is je maatstaf erg laag, is wat ik bedoel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: Ik benader wedstrijden als volgt:
1. er is een tegenstander die ook zijn best doet (ik ga er niet zoals Derksen cs vanuit dat alles behalve Barcelona brandhout is) 2. ik kijk naar het team en niet zozeer naar individuele spelers. Is er een bereidheid elkaars fouten te compenseren, kortom wordt er binnen het veld gedacht aan het team en clubbelang. 3. is het team in staat tegenslagen te verwerken 4. worden er kansen gecreëerd 5. wordt er risico genomen in de opbouw en is daarin voldoende handelingssnelheid. 6. Bij keepers moet er sprake zijn van alertheid en goede reflexen en iets wat moeilijk meetbaar is een sterke uitstraling.
Immers is een speler die een behoorlijke techniek heeft en het hele veld bestrijkt. Omdat hij zo actief is valt alles extra op. Het is een speler waar je als tegenstander niet graag tegen speelt.
Kortom ik vond gisteren dat Mulder en de hele ploeg zich goed herpakte na de tegengoal. Ik vond dat Loegansk nog niet zo slecht en is te vergelijken met Groningen of Twente uit. Dus daarom een goede teamprestatie gisteren. Jammer dat ze niet nog een keer scoorden maar de Oekra's hadden ook een paar beste kansen.
Ik blijf zeggen niemand speelt graag tegen ons en niemand gaat makkelijk van ons winnen. Wenger complimenteerde Besiktas met de uitschakeling van Feyenoord. En zo is het maar net |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bij het geven van mijn cijfers kijk ik ook naar de zaken die een speler goed doet. Vergeet niet dat de aanval waaruit wij scoren begint bij Immers die Wilkshire zo aanspeelt dat hij bijna in één keer de voorzet op Mitchell kan geven en zo had hij nog een aantal goed acties. Hetzelfde geldt voor een aantal andere spelers. Ik probeer het altijd wat positiever te benaderen terwijl men hier over het algemeen eerst een flesje azijn lijkt leeg te drinken voor men cijfers geeft. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 08:39 schreef sportdwaas het volgende:Loehansk - Feyenoord 1-1 Basis Mulder 7 Wilkshire 7 Van Beek 6 (erg wild) Mathijssen 6 Kongolo 6 Clasie 6,5 Vilhena 6 Immers 7 Schaken 8 Te Vrede 7 Boëtius 5 Wissels Vormer 6 Bilal 6 Karsdorp 7 Inderdaad belachelijk hoog deze punten. Wat ga je doen als het wel loop? Allemaal een 12 en een 13 geven ?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 10:42 schreef hotjumper het volgende:Bij het geven van mijn cijfers kijk ik ook naar de zaken die een speler goed doet. Vergeet niet dat de aanval waaruit wij scoren begint bij Immers die Wilkshire zo aanspeelt dat hij bijna in één keer de voorzet op Mitchell kan geven en zo had hij nog een aantal goed acties. Hetzelfde geldt voor een aantal andere spelers. Ik probeer het altijd wat positiever te benaderen terwijl men hier over het algemeen eerst een flesje azijn lijkt leeg te drinken voor men cijfers geeft. ik zal geen namen noemen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Mulder 5 Wilkshire 6 Van Beek 4 Mathijsen 5,5 Nelom 5 Clasie 6 Vilhena 5 Immers 5 Schaken 3 Te Vrede 5,5 Manu 5
Boetius 4 Bilal 3 Karsdorp -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door Alexmem -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mulder 3 Wilkshire 5 Van Beek 4 Mathijsen 3 Nelom 3 Clasie 6 Vilhena 3 Immers 3 Schaken 3 Te Vrede 3 Manu 3
Boetius 3 Bilal 3 Karsdorp 4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 16:27 schreef Stylzz het volgende:Mulder 3 Wilkshire 5 Van Beek 4 Mathijsen 3 Nelom 3 Clasie 6 Vilhena 3 Immers 3 Schaken 3 Te Vrede 3 Manu 3 Boetius 3 Bilal 3 Karsdorp 4 Van Beek nog hoger dan veel anderen? Ging bij 2 goals de fout in.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eerste was fout Schaken, tweede komt hij 1op1, andere was slimmer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Van Beek staat ook zijn man op 3 meter te dekken. Grootste fout was Schaken, maar Van Beek ging absoluut niet vrijuit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 16:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Van Beek staat ook zijn man op 3 meter te dekken. Grootste fout was Schaken, maar Van Beek ging absoluut niet vrijuit. Dat verwacht je toch niet wat die opa doet? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je hoopt het niet. Maar voetbal is een spel van fouten. Van Beek had niet de luxe moeten nemen te verwachten dat Schaken het wel op zou lossen. Natuurlijk had Schaken het moeten oplossen, maar dan nog moet Van Beek gewoon bij zijn man staan. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Dacht dat het aan het middenveld lag? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASISTEAM: Mulder 5 Wilkshire 6 Van Beek 4 Mathijsen 4 Nelom 5 Clasie 6.5 Vilhena 5 Immers 5 Schaken 5 Te Vrede 5,5 Manu 5
WISSELSPELERS: Boëtius 4 Bilal 4 Karsdorp -
Was er trouwens al een beetje bang voor na dat nachtelijk avontuur Oost-Europa |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 4 Wilkshire 5 Van Beek 4 Mathijsen 3 Nelom 3 Clasie 6 Vilhena 4.5 Immers 3 Schaken 4 Te Vrede 5 Manu 5.5
Wissels: Boëtius 3 Bilal 3 Karsdorp / |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Mulder 5 Wilkshire 5 Van Beek 4 Mathijsen 5 Nelom 5 Clasie 6 Vilhena 5 Immers 4 Schaken 5.5 Te Vrede 5.5 Manu 5
Boetius 4.5 Bilal 4 Karsdorp |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mulder 3,0 Wilkshire 3,5 van Beek 3,0 Mathijsen 3,5 Nelom 4,0 Immers 3,0 Clasie 4,5 Vilhena 3,5 Schaken 4,5 te Vrede 3,0 Manu 3,0
Rutten 1,0
Bilal 3,5 Boëtius 3,5 Karsdorp 4,0 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik lag weer dubbel bij die actie van Mulder op het eind ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Normaal hoor ik bijna niemand negatief over Erwin Mulder, vandaag na de wedstrijd was het wel anders ... :-) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|