BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord ACADEMY 5 keer op rij beste jeugdopleiding!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 mei 2014 - 15:18   quote  deeplink  
FEYENOORD ACADEMY VIJF KEER OP RIJ BESTE JEUGDOPLEIDING!

30ab22d7b068aebf1a143b3b2adcce67_660_300_crop.jpg

Feyenoord Academy is voor het vijfde seizoen op rij verkozen tot beste jeugdopleiding van Nederland! Hoofd jeugdopleiding Damien Hertog en Academy-manager Rob Kurvers namen vrijdagmiddag in Zwolle de Rinus Michels Award 2014 in de categorie Beste Jeugdopleiding Betaald Voetbal in ontvangst. De andere genomineerden in deze categorie waren de jeugdopleidingen van Ajaks en PSV/Eindhoven/Helmond Sport/VVV. Feyenoord heeft vanaf het seizoen 2009-2010 elk jaar de prijs voor beste jeugdopleiding gekregen.

De prijs kwam als een grote verrassing voor Hertog. We hadden gehoopt, maar eerlijk gezegd niet verwacht dat we de award voor het vijfde jaar op rij zouden winnen, zei hij in een eerste reactie. We zijn hier ontzettend trots op, deze onderscheiding is een heel mooie erkenning en waardering voor het werk dat we doen, met name omdat de keuze wordt gemaakt door collegas uit het vak.

Volgens Hertog heeft Feyenoord Academy een goed jaar achter de rug. Er speelt veel talent van Varkenoord in het eerste elftal van Feyenoord, we leveren veel spelers aan het Nederlands elftal en de nationale jeugdteams en veel van onze elftallen kampioen zijn geworden, waaronder B1, B2 en D1. Dit is een prijs voor iedereen binnen Feyenoord Academy, een beloning voor het werk dat we met zijn allen afgelopen jaar hebben verricht.

Ronald Koeman was evenals de afgelopen twee jaar genomineerd voor de Rinus Michels Award voor trainer van het jaar, samen met Frons de Hoer (Ajaks), Peter Bosz (Vitesse), Dwight Lodeweges (ex-SC Cambuur) en Harry van den Ham (FC Dordrecht). Deze prijs werd in de wacht gesleept door Ajaks-coach Frons de Hoer.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 mei 2014 - 15:19   quote  deeplink  
Proficiat..
Leonidas
 Leonidas - vrijdag 09 mei 2014 - 15:49   quote  deeplink  
Proficiat Feyenoord!!!!
Leonidas
 Leonidas - vrijdag 09 mei 2014 - 15:51   quote  deeplink  
Moet dat nou dat Frons de Hoer? Ik heb veel respect voor de Boer. Als beginnend trainer 4 maal achter elkaar kampioen worden is mijns inziens een grote prestatie.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 mei 2014 - 15:55   quote  deeplink  
Nee moet niet natuurlijk maar zo noem ik hem al jaren, ik heb totaal geen respect voor die lul, sorry..
Leonidas
 Leonidas - vrijdag 09 mei 2014 - 16:05   quote  deeplink  
Sorry hoeft nou ook weer niet. Ik had/heb ook een negatieve grondhouding t.o.v. Ajax maar mijn zoon van 19 vindt dat kinderachtig en niet zelfbewust. Waarom zeiken over Ajax zegt hij, kijk naar onze club en voor de rest zal het je worst zijn. Hij is overigens een echte Feyenoorder met een seizoenkaart vanaf zijn dertiende.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 mei 2014 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 16:05 schreef Leonidas het volgende:
Sorry hoeft nou ook weer niet. Ik had/heb ook een negatieve grondhouding t.o.v. Ajax maar mijn zoon van 19 vindt dat kinderachtig en niet zelfbewust. Waarom zeiken over Ajax zegt hij, kijk naar onze club en voor de rest zal het je worst zijn. Hij is overigens een echte Feyenoorder met een seizoenkaart vanaf zijn dertiende.
Je zoon heeft een goede opvoeding genoten schat ik zo in Leonidas..d:-)
Leonidas
 Leonidas - vrijdag 09 mei 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 16:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je zoon heeft een goede opvoeding genoten schat ik zo in Leonidas..d:-)
In ieder geval ben ik trots op hem. Dat waren mijn ouders niet op mij :-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 mei 2014 - 16:19   quote  deeplink  
smiley-laughing024.gif
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 mei 2014 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 15:51 schreef Leonidas het volgende:
Moet dat nou dat Frons de Hoer? Ik heb veel respect voor de Boer. Als beginnend trainer 4 maal achter elkaar kampioen worden is mijns inziens een grote prestatie.
Muggenzifters ... Die hebben last van het 020 syndroom , is helaas ongeneeslijk!
Leonidas
 Leonidas - zaterdag 10 mei 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 09:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Muggenzifters ... Die hebben last van het 020 syndroom , is helaas ongeneeslijk!
Zo, ook al deskundig op het gebied van geneeskunde en psychiatrie.
van geil
 van geil - zaterdag 10 mei 2014 - 10:27   quote  deeplink  
infantiele crematorium potloodventers zijn het
JanM
 JanM - zaterdag 10 mei 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 09:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Muggenzifters ... Die hebben last van het 020 syndroom , is helaas ongeneeslijk!
Huh? Echt? Serieus? Meen je dat nou?! Hou eens op!
van geil
 van geil - zaterdag 10 mei 2014 - 10:33   quote  deeplink  
schennispleger_potloodventer_460.jpg
Leonidas
 Leonidas - zaterdag 10 mei 2014 - 10:35   quote  deeplink  
Ronald Koeman vindt het niet onterecht dat de jeugdopleiding van Feyenoord voor de vijfde keer op rij is uitgeroepen tot de beste van Nederland.

De Rotterdammers werden vrijdag onderscheiden en lieten de jeugdopleidingen van Ajax en PSV achter zich.

"Wat de opleiding doet is fantastisch", reageert de vertrekkende hoofdtrainer tegenover De Telegraaf. "Mensen moeten niet onderschatten hoeveel minder de faciliteiten bij deze opleiding zijn in vergelijking met Ajax en PSV. Die twee clubs stoppen ook veel meer geld in de jeugd. Toch is Feyenoord in staat om elk jaar een groot aantal jeugdinternationals en de laatste jaren ook A-internationals af te leveren."

Koeman vindt het mooi om te zien dat veel van zijn spelers zijn uitgenodigd voor de oefenstage van het Nederlands elftal. "Er zijn nu jongens bij het Nederlands elftal op stage, die vanaf de F-pupillen bij Feyenoord zitten. Kijk naar Tonny Vilhena, Jean-Paul Boëtius en Terence Kongolo", besluit de keuzeheer in Telesport. Naast Vilhena, Boëtius en Kongolo zijn ook Feyenoorders Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij en Jordy Clasie aanwezig in Hoenderloo.
Jan Tol
 Jan Tol - zaterdag 10 mei 2014 - 11:52   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Feyenoord, een terechte erkenning voor onze opleiding en dat 5x op rij...!
Die Den Boer wordt wel opzichtelijk geprezen, wat Koeman de laatste 3 jaar gefikst heeft is toch een grotere prestatie!!
van geil
 van geil - zaterdag 10 mei 2014 - 11:53   quote  deeplink  
?huh
Jan Tol
 Jan Tol - zaterdag 10 mei 2014 - 14:06   quote  deeplink  
Tuurlijk joh, met ons budget en al die EIGEN Jeugdspelers kan niet beter !!
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 10 mei 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Feyenoord met nu voor de 5e keer de beste opleiding te hebben
020-De Gloeilampen en de Tukkers waar blijven jullie nou
Wim2
 Wim2 - zondag 11 mei 2014 - 17:48   quote  deeplink  
Moet je die frustratie van 020 en Pisvlek zien!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord ACADEMY 5 keer op rij beste jeugdopleiding!









0.0070841