BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Veldwijk goeie vervanger pelle

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - zondag 11 mei 2014 - 16:49   quote  deeplink  
Ik had blijkbaar niks te doen maar heb net weer is een wedstrijdje Excelsior gezien,
Maar is Lars veldwijk niet een ideale en goedkopere vervanger van pelle?

Is altijd aanspeelbaar, sterk aan de bal en erg goed schot, maar uiteraard ook minder snel,
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 mei 2014 - 16:53   quote  deeplink  
Inderdaad: ook al naar voren gebracht, alleszins interessant. Ik verwacht dat deze jongen -bij gebrek aan betaalbare spits- zomaar naar zuid overstapt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 mei 2014 - 17:03   quote  deeplink  
Scoort er aardig op los in ieder geval..
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 mei 2014 - 17:04   quote  deeplink  
Ruilen met tevrede
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 mei 2014 - 17:08   quote  deeplink  
Haha, maar dan hebben we nog geen vervanger voor die Veldwijk als ie geblesseerd of geschorst word..
Wim2
 Wim2 - zondag 11 mei 2014 - 17:42   quote  deeplink  
Als je degradatie wil spelen misschien.. Gewoon proberen Pelle te houden anders voor het geld een waardige vervanger aantrekken
bijft007
 bijft007 - zondag 11 mei 2014 - 17:48   quote  deeplink  
Met te vrede ging t ook niet onaardig hoor, maar denk dat veldwijk net als pelle nog net wat meer extra's kan brengen,
En kun je met de rest van het evt overgebleven geld op andere posities wat meer besteden.
Wim2
 Wim2 - zondag 11 mei 2014 - 17:49   quote  deeplink  
Ik blijft stiekem hopen op Guidetti
Wim2
 Wim2 - zondag 11 mei 2014 - 17:49   quote  deeplink  
Of ik fantaseer erover..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 mei 2014 - 18:39   quote  deeplink  
Rukkert..
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 mei 2014 - 19:37   quote  deeplink  
En ik over D K
Wim2
 Wim2 - zondag 11 mei 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 19:37 schreef piet de paler het volgende:
En ik over D K
Join the club.. Hoewel Kate Upton ook regelmatig in mijn dromen verschijnt..
moa
 moa - zondag 11 mei 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Vind die Veldwijk ook wel wat, 30 doelpunten dan kan je wel wat.

Ik vind niet dat we al onze hoop op zo'n aankoop moeten vestigen, maar zo'n jongen kan mooi samen met te Vrede onze nog aan te kopen topspits op scherp houden.
moa
 moa - zondag 11 mei 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 19:37 schreef piet de paler het volgende:
En ik over D K
syb_site_522x391.jpg
bijft007
 bijft007 - zondag 11 mei 2014 - 20:28   quote  deeplink  
Daar heb je inderdaad een goed punt moa, hangt er ook vanaf
Met Wat voor systeem Rutte wil spelen want met dat 5-3-2 kun je misschien nog wel beter
2 rappe aanvallers spelen
Wim2
 Wim2 - zondag 11 mei 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 20:06 schreef moa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Omg! Zonder make up zeker..
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 mei 2014 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 19:38 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Join the club.. Hoewel Kate Upton ook regelmatig in mijn dromen verschijnt..
sorry, maar ik deel niet!
tomson
 tomson - maandag 12 mei 2014 - 02:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 19:38 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Join the club.. Hoewel Kate Upton ook regelmatig in mijn dromen verschijnt..
D.K = Dirk K.
dr love
 dr love - maandag 12 mei 2014 - 06:49   quote  deeplink  
Ongelooflijk hebben we een spits lopen bij excelsior die 30 erin jast, wil die tukker de rukkèr havenaar halen nou dat belooft niets goed aan z,n voetbalvisie.net als v.gaal Let maar op die gaat hard op zijn muil als man.united verstandig is wacht men eerst af hoe Nederlands elftal presteert. Ik kan je nu al vertellen dat de jeugd een flop word te veel feyenoord jeugdige die geen extra kwaliteit hebben voor de top zoals : clasie, de vrij, martins indie, vilhena heeft het wel inzicht, helaas om in nationale team te mogen spelen moet je min 2 jaar een constante en meerwaarde speler zijn vindt ik èn daarom is de Nederlandse competitie zo zwak geworden we zijn niet kritisch en analytisch genoeg het kapitalisme domineert dan het kwaliteit.
tomson
 tomson - maandag 12 mei 2014 - 07:14   quote  deeplink  
Tja.. wat er ook gebeurt, jij zal altijd op je zeepkistje staan schreeuwen dat het einde der tijden nabij is. En het is de media die ten Havenaar linken aan Feyenoord. Ik heb het "tukker de rukker" niet horen zeggen. Veel succes met alle leeuwen en beren van de weg jagen kerel. O nee, nu wordt het te ingewikkeld natuurlijk. ..
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 mei 2014 - 07:20   quote  deeplink  
Ruilen voor Te Vrede
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 12 mei 2014 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 20:05 schreef moa het volgende:
Vind die Veldwijk ook wel wat, 30 doelpunten dan kan je wel wat.

Ik vind niet dat we al onze hoop op zo'n aankoop moeten vestigen, maar zo'n jongen kan mooi samen met te Vrede onze nog aan te kopen topspits op scherp houden.
Ik zie in ieder geval liever een Veldwijk komen dan een Havenaar ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 12 mei 2014 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 02:59 schreef tomson het volgende:

[..]

D.K = Dirk K.
Die kan beter weg blijven , lekker in Istanbul laten ...
Wim2
 Wim2 - maandag 12 mei 2014 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 02:59 schreef tomson het volgende:

[..]

D.K = Dirk K.
Ooohh ik dacht Doutzen Kroes..
MMM
 MMM - maandag 12 mei 2014 - 10:29   quote  deeplink  
Slotje
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 06:49 schreef dr love het volgende:
Ongelooflijk hebben we een spits lopen bij excelsior die 30 erin jast, wil die tukker de rukkèr havenaar halen nou dat belooft niets goed aan z,n voetbalvisie.net als v.gaal Let maar op die gaat hard op zijn muil als man.united verstandig is wacht men eerst af hoe Nederlands elftal presteert. Ik kan je nu al vertellen dat de jeugd een flop word te veel feyenoord jeugdige die geen extra kwaliteit hebben voor de top zoals : clasie, de vrij, martins indie, vilhena heeft het wel inzicht, helaas om in nationale team te mogen spelen moet je min 2 jaar een constante en meerwaarde speler zijn vindt ik èn daarom is de Nederlandse competitie zo zwak geworden we zijn niet kritisch en analytisch genoeg het kapitalisme domineert dan het kwaliteit.
Eens d:-)
cat
 cat - maandag 12 mei 2014 - 10:46   quote  deeplink  
moet niet gekker worden....
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 12 mei 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 06:49 schreef dr love het volgende:
Ongelooflijk hebben we een spits lopen bij excelsior die 30 erin jast, wil die tukker de rukkèr havenaar halen nou dat belooft niets goed aan z,n voetbalvisie.net als v.gaal Let maar op die gaat hard op zijn muil als man.united verstandig is wacht men eerst af hoe Nederlands elftal presteert. Ik kan je nu al vertellen dat de jeugd een flop word te veel feyenoord jeugdige die geen extra kwaliteit hebben voor de top zoals : clasie, de vrij, martins indie, vilhena heeft het wel inzicht, helaas om in nationale team te mogen spelen moet je min 2 jaar een constante en meerwaarde speler zijn vindt ik èn daarom is de Nederlandse competitie zo zwak geworden we zijn niet kritisch en analytisch genoeg het kapitalisme domineert dan het kwaliteit.
Geweldige trainer die Louis van Gaal, zeer jammer dat ie niet voor Feyenoord koos !!!
Dat is een gemiste kans en ik wens hem veel succes bij Man United
En verder geef je uiting hier wel weer inzicht in je verstandelijke voetbal inzichten ...
Wim2
 Wim2 - maandag 12 mei 2014 - 13:49   quote  deeplink  
Hoeveel zou Guidetti nu moeten kosten of krijgt hij te veel salaris?
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 mei 2014 - 14:03   quote  deeplink  
1,5 Burger King
Wim2
 Wim2 - maandag 12 mei 2014 - 14:27   quote  deeplink  
Nu je het zegt..

Burger_King_Whopper_Combo.jpg
tomson
 tomson - maandag 12 mei 2014 - 14:29   quote  deeplink  
Die paar keer dat ik Guidetti zag invallen bij Stoke was hij onherkenbaar. Als zoals ik hem bezig gezien zijn niveau is hoef ik m niet meer terug te zien in de Kuip. Doe mij Immers dan maar.
de bluffer
 de bluffer - maandag 12 mei 2014 - 14:48   quote  deeplink  
Ik ga nog altijd voor: als Pellè, Janmaat en De vrij verkocht worden dan proberen Finnbogason. Ziyech of Kosic en Leerdam te halen. maar geen Veldwijk of Havenaar
die zijn niet beter dan Te Vrede
de bluffer
 de bluffer - maandag 12 mei 2014 - 14:48   quote  deeplink  
Ik ga nog altijd voor: als Pellè, Janmaat en De vrij verkocht worden dan proberen Finnbogason. Ziyech of Kosic en Leerdam te halen. maar geen Veldwijk of Havenaar
die zijn niet beter dan Te Vrede
de bluffer
 de bluffer - maandag 12 mei 2014 - 14:49   quote  deeplink  
Sorry voor twee keer plaatsen
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 12 mei 2014 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 14:48 schreef de bluffer het volgende:
Ik ga nog altijd voor: als Pellè, Janmaat en De vrij verkocht worden dan proberen Finnbogason. Ziyech of Kosic en Leerdam te halen. maar geen Veldwijk of Havenaar
die zijn niet beter dan Te Vrede
Leerdam? Leuke degelijke voetballer. Maar bracht meer ellende dan succes mijns inziens. Zo ontiegelijk vaak een domme overtreding waarmee hij een penalty veroorzaakte. Vaak ff vasthouden.

Bij VItesse ineens weer rechtsback terwijl hij bij Feyenoord ging jammeren dat hij op het middenveld wilde. Ook wilde Feyenoord met hem doorgaan, maar wilde hij zelf niet. Hij verklaarde dat het niet om het geld ging. Als het niet om het geld ging, waar dan wel om? Dat fantastische Gelredome?
Laat Kella lekker wegblijven. Van Beek kan daar ook prima spelen als de centrale verdediging nog staat.
de bluffer
 de bluffer - maandag 12 mei 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 07:20 schreef Stylzz het volgende:
Ruilen voor Te Vrede
Nooit nooit
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 12 mei 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 14:48 schreef de bluffer het volgende:
Ik ga nog altijd voor: als Pellè, Janmaat en De vrij verkocht worden dan proberen Finnbogason. Ziyech of Kosic en Leerdam te halen. maar geen Veldwijk of Havenaar
die zijn niet beter dan Te Vrede
Ziyech en Kostic ben ik ook wel een voorstander van maar niet van die lul genaamd Kelvin Leerdam ... en een buitenspeler ala Basacicoglu of vd La Parra
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 mei 2014 - 07:59   quote  deeplink  
25% kunnen ze investeren.....
Wim2
 Wim2 - dinsdag 13 mei 2014 - 08:24   quote  deeplink  
De rest verdwijnt in de dikke protonen van gudde
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 mei 2014 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 08:24 schreef Wim2 het volgende:
De rest verdwijnt in de dikke protonen van gudde
Leg uit!
Geef eens inhoud!
Overtuig!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 mei 2014 - 09:02   quote  deeplink  
T snijdt geen hout en raakt kant noch wal.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 09:35   quote  deeplink  
Wim2 has returned..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2014 door RenatoBos --
van geil
 van geil - dinsdag 13 mei 2014 - 20:47   quote  deeplink  
lange speler.
is n optie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 16 mei 2014 - 18:42   quote  deeplink  
Cor Pot: 'Feyenoord moet Veldwijk halen'

Cor Pot ziet in Excelsior-spits Lars Veldwijk de opvolger van Graziano Pellè bij Feyenoord.

"Ik zou Feyenoord adviseren om hem naar de Kuip te halen", zei de voormalig speler van Sparta en Excelsior in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.

De oud-trainer van Excelsior en Jong Oranje had lovende woorden over voor de topscorer van de Jupiler League. "Het is gewoon een heel goede spits, hij scoort dertig keer in de competitie en ook nog in de play-offs. Hij is sterk, snel en heeft een enorm schot."

Pot ziet ook wel wat tekortkomingen bij de aanvaller. "Zijn basistechniek kan wat verbeterd worden, maar daar heb je trainers voor. Bovendien is het de laatste periode toch ook zeker al wat beter geworden."

http://www.fr-fanatic.com/cor-pot-feyenoord-moet-veldwijk-halen/
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 16 mei 2014 - 18:44   quote  deeplink  
Best een aardige speler hoor, maar hoe komt Pot erbij dat ie snel is?? Sterk is hij wel en vind makkelijk de goal. Maar hij is minder wendbaar en technisch dan Pellè. Dus ik vraag me af of hij Feyenoord echt sterker zou maken. Denk dat ie gewoon nog een jaartje bij Excelsior kan blijven als ze promoveren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 16 mei 2014 - 18:45   quote  deeplink  
En 30 goals in de Jupiler League is leuk. Maar goed, dat had Van Beukering ook.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 16 mei 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 18:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
En 30 goals in de Jupiler League is leuk. Maar goed, dat had Van Beukering ook.
Ja, maar als we zo gaan beginnen, zijn er ook genoeg spelers die in de JL niet veel scoorden, maar het wel fantastisch deden in de eredivisie. Kijk bijvoorbeeld naar Dries Mertens. Die maakte er ook geen 30 per jaar, maar is wel via Utrecht en PSV in de mondiale subtop terecht gekomen, waar hij het ook nog eens meer dan prima doet bij Napoli.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 16 mei 2014 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 19:06 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, maar als we zo gaan beginnen, zijn er ook genoeg spelers die in de JL niet veel scoorden, maar het wel fantastisch deden in de eredivisie. Kijk bijvoorbeeld naar Dries Mertens. Die maakte er ook geen 30 per jaar, maar is wel via Utrecht en PSV in de mondiale subtop terecht gekomen, waar hij het ook nog eens meer dan prima doet bij Napoli.
Natuurlijk. Ik geef alleen aan dat 30 goals in de Jupiler League niet veel hoeft te zeggen. Dat is uiteraard geen reden om hem bij voorbaat af te schrijven.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 16 mei 2014 - 19:27   quote  deeplink  
Blijkbaar luisteren er nog anderen naar deze scout:) waarom veel geld
Uitgeven als je ongeveer dezelfde type al ontdekt en is ook nog maar 21 jaartjes,
Hij kan dus nog veel bijleren van Makaay en Co.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Veldwijk goeie vervanger pelle









0.0083968