|
|
mark23
|
|
|
wat is nu het plan, we hebben zivkovic en kopen nu milik voor dezelfde positie en moeten maar zien of siem vertrekt voor een goed bedrag. Anders 3 spelers voor 1 positie heb je ook nog meleg of el ghazi als spits voor de toekomst, moeten in 2014 ook wel eens debuut gaan maken |
|
|
|
|
nora
|
|
|
het wordt ingewikkeld persoonlijk had ik v/d Vaart gehaald die dan als opstap en leider van deze jonge groep neergezet, ik kan deze spits niet en is er ook een die het nog niet heeft kunnen waar maken in de Bundesliga dus wat moeten wij hier mee. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ja vd Vaart zie ik ook als een betere optie.. Hooper en van Wolfswinkel zijn ook gedegradeerd dus misschien voor een leuk bedrag op te halen? (Gelijk even vragen wat Fer moet kosten) Milik ken ik niet misschien kan hij voor een mooie verassing zorgen? Sigthorsson en de Jong zsm zien te verkopen in ieder geval1 van beide
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2014 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Hier opnieuw gepost, want hier is het toepasselijker.
Nu halen ze ineens sneller dan snel spelers binnen, maar de Boer spreekt zichzelf tegen. Hij zoekt een ervaren spits die bewezen heeft doelpunten te kunnen maken. Nu komen ze met een of andere huurling van 18 jaar die afgedankt is bij de lagere regione van Duitsland.... Volgens mij wilde hij ook ervaring halen... dat haal je hiermee niet binnen. Ook niet met die 17 jarige buitenspeler waar ze nu achteraan zitten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 14:18 schreef Peterhs het volgende:Hier opnieuw gepost, want hier is het toepasselijker. Nu halen ze ineens sneller dan snel spelers binnen, maar de Boer spreekt zichzelf tegen. Hij zoekt een ervaren spits die bewezen heeft doelpunten te kunnen maken. Nu komen ze met een of andere huurling van 18 jaar die afgedankt is bij de lagere regione van Duitsland.... Volgens mij wilde hij ook ervaring halen... dat haal je hiermee niet binnen. Ook niet met die 17 jarige buitenspeler waar ze nu achteraan zitten. Misschien wachten ze daarmee tot Sig of De Jong weggaan? |
|
|
|
|
ajax12345678910
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oke dan Yolo.....ik ben iets ouder ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ietsje maar, whahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat zeg ik toch...iets
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Het is duidelijk....Ajax gaat wederom voor middelmaat. Zivkovic kan een grote worden maar heeft tijd nodig maar Milik......die speelt 18 wedstrijden en scoort 2 keer......nee dat schiet lekker op. Haal inderdaad vd Vaart terug en zorg nou eens dat je Ziyech binnenhaalt voor een paar miljoen. Dat ventje is beter dan Fischer en brengt straks het veelvoudige op! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 15:46 schreef echte ajaxfan! het volgende:Het is duidelijk....Ajax gaat wederom voor middelmaat. Zivkovic kan een grote worden maar heeft tijd nodig maar Milik......die speelt 18 wedstrijden en scoort 2 keer......nee dat schiet lekker op. Haal inderdaad vd Vaart terug en zorg nou eens dat je Ziyech binnenhaalt voor een paar miljoen. Dat ventje is beter dan Fischer en brengt straks het veelvoudige op! Onzin!
Neem Sana als voorbeeld, hij begon goed, maar komt zeer veel tekort. Heeft zijn geld opgebracht, gaat het nooit redden. Is dus een situatie waarbij gegokt wordt zonder al te veel risico.
Zivkovic heeft gewoon veel talent, maar is nog jong en zal dus de komende jaren moeten groeien. Of denk jij dat hij 50 wedstrijden in de basis staat?
De rest staat als een huis hoor. Alleen nog een beetje routine en dan klaar. Overwinteren. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ajax heeft zowel in het 1ste als bij jong Ajax een probleem. Ze missen een scorende spits. Als er bij A1 en verder in de jeugd geen spitsen te vinden zijn, dan word het lastig om een vervanger uit de jeugd te halen.
Sigthorsson wil vertrekken, Siem de Jong wacht op een club die komt. Danny Hoessen voldoet zeer waarschijnlijk niet aan de eisen.
Als je van der vaart haalt en siem de jong blijft dan heb je een probleem. 2 spelers voor 1 positie en het zijn geen spelers die voor de bank zijn.
Millic is een talent uit polen, heeft in elke jeugd team van polen gespeeld. Enkel is hij bij Bayer Leverkussen niet geslaagd. Dat is duidelijk.
Maar word hij gehaald voor het spitsen probleem in Ajax 1 of voor het spitsen probleem in Jong Ajax. Ik denk het laatste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Milik is best een goede speler voor ajax begrippen maar niet aanmerkelijk beter dan zivkovic. Qua speelminuten en ontwikkeling is zivkovic voorruit gegaan en milik heeft eigenlijk stilgestaan met invalbeurten! Dan kan je net zo goed zivko de voordeel van de twijfel geven denk ik..... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Huren kan niet veel kwaad. s'All. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
We hoeven niet moeilijk te doen de Jong gaat gewoon weg en inplaats daar van heb je nog een topper Raffie die zeker nog 2 jaar heel veel van waarde kan zijn voor Ajax in mijn ogen moet je die nemen.Dus ik heb geen idee wat ze met deze pool moeten hij is niet alleen bij Bayer niet geslaagd maar ook bij Augsburg. |
|
|
|
|
mark23
|
|
|
jong ajax heben we meleg, is laatste maanden goed in vorm en scoort en dan al ghazi toptalent in a1 die ook naar het eerste moet met ca 1 jaar dus 2 eigen talenten! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
OOk deze spits is wederom erg jong. V/d Vaart komt als geroepen. Ideaal als aanvoerder en kan de jonge mensen perfect aansturen. Ajax moet wel balans in de groep brengen met een aantal oudere en meer ervaren spelers. Ik hoop dat ze zich daar goed van bewust zijn! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Muric is volgens overmars ook al bijna binnen zag een filmpje op youtube best goede speler rechtsbuiten(linkspoot) ben wel benieuwd |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 16:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ajax heeft zowel in het 1ste als bij jong Ajax een probleem. Ze missen een scorende spits. Als er bij A1 en verder in de jeugd geen spitsen te vinden zijn, dan word het lastig om een vervanger uit de jeugd te halen. Sigthorsson wil vertrekken, Siem de Jong wacht op een club die komt. Danny Hoessen voldoet zeer waarschijnlijk niet aan de eisen. Als je van der vaart haalt en siem de jong blijft dan heb je een probleem. 2 spelers voor 1 positie en het zijn geen spelers die voor de bank zijn. Millic is een talent uit polen, heeft in elke jeugd team van polen gespeeld. Enkel is hij bij Bayer Leverkussen niet geslaagd. Dat is duidelijk. Maar word hij gehaald voor het spitsen probleem in Ajax 1 of voor het spitsen probleem in Jong Ajax. Ik denk het laatste. Dat laatste denk ik juist niet. je gaat toch geen speler huren voor een veredeld jeugdteam. Jong ajax is voor ontwikkeling van eigen jeugd en om spelers van een blessure weer wedstrijdfit te krijgen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 12:52 schreef nora het volgende:het wordt ingewikkeld persoonlijk had ik v/d Vaart gehaald die dan als opstap en leider van deze jonge groep neergezet, ik kan deze spits niet en is er ook een die het nog niet heeft kunnen waar maken in de Bundesliga dus wat moeten wij hier mee. Kan altijd nog. VDV op de plaats van Serero en in de CL in de spits. Serero mag dan weer opdraven tegen thuis tegen heracles |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Vergeleken met hem ben jij een opa! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Alleen qwa leeftijd....voor de rest een jonge god met lichtelijk bierbuik(je) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een dom gezeik weer zeg..
Haalt Ajax de spelers eens voordat de voorbereiding is begonnen, gaat men nu al weer lopen zeiken over spelers die men nog nooit hebben zien spelen.
Gearriveerde namen zullen NOOIT naar Ajax komen, daar is de ED te zwak voor en het salaris te laag.
Geef mensen toch eens het voordeel van de twijfel.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 20:19 schreef remco k het volgende:Wat een dom gezeik weer zeg.. Haalt Ajax de spelers eens voordat de voorbereiding is begonnen, gaat men nu al weer lopen zeiken over spelers die men nog nooit hebben zien spelen. Gearriveerde namen zullen NOOIT naar Ajax komen, daar is de ED te zwak voor en het salaris te laag. Geef mensen toch eens het voordeel van de twijfel.. Eens...doe ik bij jou dagelijks ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 18:34 schreef 3sterren het volgende:Muric is volgens overmars ook al bijna binnen zag een filmpje op youtube best goede speler rechtsbuiten(linkspoot) ben wel benieuwd Weer iemand die naar binnen komt? Maar kan zo iemand er nu al staan? Twijfel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 19:11 schreef Brandje het volgende:[..] Kan altijd nog. VDV op de plaats van Serero en in de CL in de spits. Serero mag dan weer opdraven tegen thuis tegen heracles Ik zie VDV nu ook niet meer komen als Milik komt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 20:25 schreef Loetje het volgende:[..] Weer iemand die naar binnen komt? Maar kan zo iemand er nu al staan? Twijfel Hoeft ook niet toch. ligt er maar net aan waarvoor die gehaald wordt, als die jongen gehaald wordt voor de toekomst, dan is het erg mooi, die kans acht ik groter dan dat ie al direct voor het eerste elftal gehaald wordt..
Overigens kan ik nergens iets vinden over het feit dat Overmars dat gezegd zou hebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom niet, dit jaar hebben we het ook met 3 of 4 spitsen gedaan.. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 20:19 schreef remco k het volgende:Wat een dom gezeik weer zeg.. Haalt Ajax de spelers eens voordat de voorbereiding is begonnen, gaat men nu al weer lopen zeiken over spelers die men nog nooit hebben zien spelen. Gearriveerde namen zullen NOOIT naar Ajax komen, daar is de ED te zwak voor en het salaris te laag. Geef mensen toch eens het voordeel van de twijfel.. Wat lul je nou dom man? Ajax haalt al jaren middenmoot spelers uit het buitenland terwijl men relatieve goedkope nederlandse talenten laat schieten (Maher, Ziyech, enz). En klets nou niet dat Maher niks heeft gepresteerd want dat ligt aan psv en hoe ze daar met voetballers omgaan! Je kan op je vingers natellen dat iemand als Ziyech graag naar ajax wil, 4 milj moet kosten en het grootste talent van nederland is. Die brengt over 3 jaar 20. Milj op! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 21:50 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Wat lul je nou dom man? Ajax haalt al jaren middenmoot spelers uit het buitenland terwijl men relatieve goedkope nederlandse talenten laat schieten (Maher, Ziyech, enz). En klets nou niet dat Maher niks heeft gepresteerd want dat ligt aan psv en hoe ze daar met voetballers omgaan! Je kan op je vingers natellen dat iemand als Ziyech graag naar ajax wil, 4 milj moet kosten en het grootste talent van nederland is. Die brengt over 3 jaar 20. Milj op! Knap man, echt knap! |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote: De alles- en betweter Remco K |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat is mijn tweelingbroer....zelfde karakter als ik....wat is daar mee dan ?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 22:24 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat is mijn tweelingbroer....zelfde karakter als ik....wat is daar mee dan ?? Jij komt langs en hij is gelijk weer stil! Pffffffff spelbreker! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 22:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jij komt langs en hij is gelijk weer stil! Pffffffff spelbreker! ;-) Sorry....hij kent me zeker nog niet ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 21:42 schreef remco k het volgende:[..] Hoeft ook niet toch. ligt er maar net aan waarvoor die gehaald wordt, als die jongen gehaald wordt voor de toekomst, dan is het erg mooi, die kans acht ik groter dan dat ie al direct voor het eerste elftal gehaald wordt.. Overigens kan ik nergens iets vinden over het feit dat Overmars dat gezegd zou hebben.. Zeker op de rechtsbuiten positie mag er wel eens iemand direct staan. Vind Ajax daar zeer beperkt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 03:57 schreef Loetje het volgende:[..] Zeker op de rechtsbuiten positie mag er wel eens iemand direct staan. Vind Ajax daar zeer beperkt. De Sa en Schöne zijn toch prima haha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 22:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jij komt langs en hij is gelijk weer stil! Pffffffff spelbreker! ;-) En dan heb ik nog helemaal niets gezegd....;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jaja... Komend jaar winnen we er de CL mee |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Die garantie heb je zelfs met Messi niet.. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 21:50 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Wat lul je nou dom man? Ajax haalt al jaren middenmoot spelers uit het buitenland terwijl men relatieve goedkope nederlandse talenten laat schieten (Maher, Ziyech, enz). En klets nou niet dat Maher niks heeft gepresteerd want dat ligt aan psv en hoe ze daar met voetballers omgaan! Je kan op je vingers natellen dat iemand als Ziyech graag naar ajax wil, 4 milj moet kosten en het grootste talent van nederland is. Die brengt over 3 jaar 20. Milj op! Veel geschreeuw in de ruimte. Maar je zegt eigenlijk helemaal niks kerel..
Mooi dat jij weet dat Ziyech 20 miljoen gaat opbrengen, doe me ook ff de uitslag van de komende lotto dan...
Maar kerel, blijf lekker namen verzinnen die Ajax nooit zal halen of nooit zou kunnen halen..
En je kan me wel een betweter noemen, maar in deze benoem ik enkel dat waar Ajax mee bezig is, namelijk het beleid dat ze voeren.. En volgens mij bewijzen ze al jaren dat wat ik net poste gewoon klopt..
Men haalt geen te dure spelers, en de gearriveerde top wil niet naar Ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 19:03 schreef remco k het volgende:[..] Veel geschreeuw in de ruimte. Maar je zegt eigenlijk helemaal niks kerel.. Mooi dat jij weet dat Ziyech 20 miljoen gaat opbrengen, doe me ook ff de uitslag van de komende lotto dan... Maar kerel, blijf lekker namen verzinnen die Ajax nooit zal halen of nooit zou kunnen halen.. En je kan me wel een betweter noemen, maar in deze benoem ik enkel dat waar Ajax mee bezig is, namelijk het beleid dat ze voeren.. En volgens mij bewijzen ze al jaren dat wat ik net poste gewoon klopt.. Men haalt geen te dure spelers, en de gearriveerde top wil niet naar Ajax.. Maar moet toch zeggen dat de aankopen van de laatste jaren niet top waren...toch zie ik een verbetering want Zivkovic is een goede aankoop...overigens had ik Ziyech graag zien komen...jammer! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 03:57 schreef Loetje het volgende:[..] Zeker op de rechtsbuiten positie mag er wel eens iemand direct staan. Vind Ajax daar zeer beperkt. Helemaal mee eens... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 20:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar moet toch zeggen dat de aankopen van de laatste jaren niet top waren...toch zie ik een verbetering want Zivkovic is een goede aankoop...overigens had ik Ziyech graag zien komen...jammer! Is nog helemaal niks zeker over Ziyech..
Schone Poulsen en Cilissen zijn toch prima aangetrokken spelers gebleken.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
Cilissen was al een jaar bij Ajax voordat Overmars kwam. Schone en Poulsen zijn nuttige spelers maar beide geen toppers. zegt natuurlijk al genoeg dat Schone dit jaar een van de belangrijkste spelers was. Sana Hoesen van der Hooorn en Duarte plus nog aantal jeugdspelers die zijn aangetrokken en al weer weg. laat toch niet zien dat ze wat dat betreft op de goede weg zijn. ps ookSchone was al door oude bestuur gecontracteert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2014 door bully -- |
|
|
|