BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spitsen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 13 mei 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 21:24 schreef bully het volgende:
Cilissen was al een jaar bij Ajax voordat Overmars kwam.
Schone en Poulsen zijn nuttige spelers maar beide geen toppers.
zegt natuurlijk al genoeg dat Schone dit jaar een van de belangrijkste spelers was.
Sana Hoesen van der Hooorn en Duarte plus nog aantal jeugdspelers die zijn aangetrokken en al weer weg.
laat toch niet zien dat ze wat dat betreft op de goede weg zijn.
ps ookSchone was al door oude bestuur gecontracteert.
Schone is tot beste Ajacied van het jaar verkozen.. Cilissen gehaald door de Boer. En volgens mijn laatste berichten is de Boer onderdeel van het TH..

En ze laten juist zien op de goede weg te zijn..

Het kopje aankopen is daarnaast maar een heel klein onderdeel van het geheel.. En nog lang niet alles is perfect..

Volgens sommige supporters kan je alleen maar op de juiste weg zitten als alles 100% gaat..

Overmars is ook niet de man die ff bepaald wie er wel en niet komt, dat doen ze samen..
Brandje
 Brandje - woensdag 14 mei 2014 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 19:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Veel geschreeuw in de ruimte. Maar je zegt eigenlijk helemaal niks kerel..

Mooi dat jij weet dat Ziyech 20 miljoen gaat opbrengen, doe me ook ff de uitslag van de komende lotto dan...

Maar kerel, blijf lekker namen verzinnen die Ajax nooit zal halen of nooit zou kunnen halen..

En je kan me wel een betweter noemen, maar in deze benoem ik enkel dat waar Ajax mee bezig is, namelijk het beleid dat ze voeren.. En volgens mij bewijzen ze al jaren dat wat ik net poste gewoon klopt..

Men haalt geen te dure spelers, en de gearriveerde top wil niet naar Ajax..
Wat jij post klopt niet want op Moisander en Schone na zijn het voor de rest allemaal miskopen geweest. Van Sana tot Bojan. Van Siggi tot aan vd Hoorn. Duarte ook niet best en vooralsnog breekt er niemand door van al die jeugd die we hebben aangetrokken. Ze vetrekken allemaal weer. Hoessen weg/niets gebracht. Van Kessel twee keer verhuurd. Mats Ritz niet verder dan Jong ajax. Lobotka is ook alweer weg. Meleg en Kishna krijgen geen echte kans maar De Sa mag week in week uit schutteren en uitblinken in kutvoorzetten.
Dus ja vier titels vergoeden een hele hoop maar dat MOET ook want met dit voetbal en geen kampioen dat is pas een martelgang!
mark23
 mark23 - woensdag 14 mei 2014 - 10:19   quote  deeplink  
ziyech weet niet of dat een versterking zou zijn, ook geen basisplaats bij heerenveen namelijk, eigenlijk alleen promes en vilhena hebben gewenste niveau maar lijken allen niet haalbaar vrees ik om verschillende redenen
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 mei 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woen 14 mei 2014 - 10:19 schreef mark23 het volgende:
ziyech weet niet of dat een versterking zou zijn, ook geen basisplaats bij heerenveen namelijk, eigenlijk alleen promes en vilhena hebben gewenste niveau maar lijken allen niet haalbaar vrees ik om verschillende redenen
Ziyech speelt niet om andere redenen dan zijn kwaliteiten volgens mij..
Clasie, Tadic, Kostic, Depay, Narsingh, Atsu, Pröper,
Van der Heijden, Finnbogason, Guiterrez, Piazon, Toornstra, Mokotjo
Halen ook wel het niveau wat we nu hebben (of beter in veel gevallen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2014 door Hummel10 --
3sterren
 3sterren - woensdag 14 mei 2014 - 19:02   quote  deeplink  
Dan denk ik maar "out of the box" iedereen roept dezelfde namen. Piazon zouden we gwn moeten halen en op ons middenveld zetten dan met de punt naar voren spele 2 controleurs dan kunnen de voorste 4 creatief zijn! Waarom haalt ajax voor ervaring geen spelers van 25, 26, 27 dat is niet over de hil maar toch best ervaren! We hebben weinig aan spelers die hier even hun carriere af komen bouwen!
Denk dat toornstra nog 1 stap kan maken! Emnes doet et laatste tijd ook nie slecht bij swansea weet alleen niet hoeveel hij zou kosten misschien ook huren??kan eventueel rechtsbuiten??? Weet niet wat voor plannen porto heeft met iturbe maar die draait best een goed seizoen bij hellas verona wellicht willen ze hem nog een jaar verhuren!
Peterhs
 Peterhs - woensdag 14 mei 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 19:02 schreef 3sterren het volgende:
Dan denk ik maar "out of the box" iedereen roept dezelfde namen. Piazon zouden we gwn moeten halen en op ons middenveld zetten dan met de punt naar voren spele 2 controleurs dan kunnen de voorste 4 creatief zijn! Waarom haalt ajax voor ervaring geen spelers van 25, 26, 27 dat is niet over de hil maar toch best ervaren! We hebben weinig aan spelers die hier even hun carriere af komen bouwen!
Denk dat toornstra nog 1 stap kan maken! Emnes doet et laatste tijd ook nie slecht bij swansea weet alleen niet hoeveel hij zou kosten misschien ook huren??kan eventueel rechtsbuiten??? Weet niet wat voor plannen porto heeft met iturbe maar die draait best een goed seizoen bij hellas verona wellicht willen ze hem nog een jaar verhuren!
Ieder heeft recht op zijn mening. Dit is dan ook niet om je af te zeiken, maar het is wel over het algemeen de waarheid.
Waarom haalt Ajax nooit geen 'top'spelers van 25-27 jaar?
Omdat dit de leeftijd is dat de speler op zijn hoogtepunt is. Dan komen ze dus niet bij ons balletje trap spelen.
2 controlerende middenvelders? Je wilt nog verdedigender spelen dan we nu al doen... Volgens mij is dat systeem bij het NL elftal nog niet zo lang geleden nationaal afgebrand weet je nog?
Piazon halen? Die is van olie maatschappij Chelsea. Net alsof je die gaat kunnen halen, laat staan dat ie naar ons wil. Daarnaast verkoopt vitesse niet aan ons, dus zijn we snel klaar.
Ben zelf niet zo'n fan van Toornstra en de anderen zeggen mij niets, dus kan ik geen oordeel over geven.
Ik vind dat we van het hele huren afmoeten. Dat is we weten niet of het wat is, dus laten we maar huren. Mislukt ie, goed gedaan. Heeft hij succes, mogen ze alsnog de jackpot betalen omdat hij zich in de kijker gespeelt heeft.
kruislandertje
 kruislandertje - woensdag 14 mei 2014 - 19:51   quote  deeplink  
Ik heb al een jaar geleden gezegd dat we koulibaly moesten halen nou brengt hij 10 miljoen op, beter als die tuinkabouters achterin en Assaidi halen, en m boyo en Ziyech
halen en heitinga voor de ervaring. sana ,hoesen, van der hoorn, duarte, de jong, siggie ,blind is te langzaam in handelingssnelheid,Ziyech stuk beter, ziet het spel beter.Van rhijn verkopen ligeon veel beter, de sa verkopen en lukoki verkopen Assaidi veel beter.
3sterren
 3sterren - woensdag 14 mei 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 19:20 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ieder heeft recht op zijn mening. Dit is dan ook niet om je af te zeiken, maar het is wel over het algemeen de waarheid.
Omdat dit de leeftijd is dat de speler op zijn hoogtepunt is. Dan komen ze dus niet bij ons balletje trap spelen.
2 controlerende middenvelders? Je wilt nog verdedigender spelen dan we nu al doen... Volgens mij is dat systeem bij het NL elftal nog niet zo lang geleden nationaal afgebrand weet je nog?
Piazon halen? Die is van olie maatschappij Chelsea. Net alsof je die gaat kunnen halen, laat staan dat ie naar ons wil. Daarnaast verkoopt vitesse niet aan ons, dus zijn we snel klaar.
Ben zelf niet zo'n fan van Toornstra en de anderen zeggen mij niets, dus kan ik geen oordeel over geven.
Ik vind dat we van het hele huren afmoeten. Dat is we weten niet of het wat is, dus laten we maar huren. Mislukt ie, goed gedaan. Heeft hij succes, mogen ze alsnog de jackpot betalen omdat hij zich in de kijker gespeelt heeft.
Ik had nooit 'top' spelers gezegt maar gwn degelijke spelers van rond de 25! Ipv van mensen die al oud zijn.
R madrid, bayern, dortmund, Arsenal etc spelen allemaal met 2 man voor de verdediging maar het zijn niet allebei verdedigende middenvelders zoals bij het nederlands 11tal, 1 daarvan is dynamisch.
Piazon wordt idd moeilijk nu ik goed nadenk.
Emnes speelde paar jaar geleden bij sparta is via middlesbrough naar swansea gegaan is gwn een nederlander.
Iturbe moet ff op youtube kijken
Als je niet wil kopen dan huur je met optie tot koop met een vooraf bepaalde transfersom.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 mei 2014 - 06:36   quote  deeplink  
quote:
Grappig dat je "out of de box" denkt en in mijn post daarboven piazon vermeld staat..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 mei 2014 - 06:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 19:20 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Het einde van je verhaal klopt niet helemaal. . Vaak wordt er bij het huur contract
een prijs afgesproken bij eventuele overname na dat seizoen. Tenminste
dat is vaak een optie bv. Paok wilde dat ook met Hoesen
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 mei 2014 - 06:41   quote  deeplink  
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/32895_VI%3A%20Toch%20optie%20tot%20koop%20Hoesen%20voor%20PAOK.php
remco k
 remco k - donderdag 15 mei 2014 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 07:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat jij post klopt niet want op Moisander en Schone na zijn het voor de rest allemaal miskopen geweest. Van Sana tot Bojan. Van Siggi tot aan vd Hoorn. Duarte ook niet best en vooralsnog breekt er niemand door van al die jeugd die we hebben aangetrokken. Ze vetrekken allemaal weer. Hoessen weg/niets gebracht. Van Kessel twee keer verhuurd. Mats Ritz niet verder dan Jong ajax. Lobotka is ook alweer weg. Meleg en Kishna krijgen geen echte kans maar De Sa mag week in week uit schutteren en uitblinken in kutvoorzetten.
Dus ja vier titels vergoeden een hele hoop maar dat MOET ook want met dit voetbal en geen kampioen dat is pas een martelgang!
Wat klopt er dan niet wat ik poste??

Overigens krijgt Kishna voldoende kans en heeft in de ED 8 keer op mogen draven, terwijl hij pas na de winterstop erbij is gekomen, de Sa 12 keer maar speelde ook al voor de winterstop.
De jonge jongens die aangetrokken zijn, hebben tijd nodig en zijn nog niet zo ver. Ik verwacht wel minuten voor Meleg en Bazoer komend seizoen.

En vd Hoorn/Duarte kan zeker nog niet als miskoop bestempeld worden..

Siggy is een mikoop, Hoessen en Sana dreigen dat ook te worden..
remco k
 remco k - donderdag 15 mei 2014 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 11:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ziyech speelt niet om andere redenen dan zijn kwaliteiten volgens mij..
Clasie, Tadic, Kostic, Depay, Narsingh, Atsu, Pröper,
Van der Heijden, Finnbogason, Guiterrez, Piazon, Toornstra, Mokotjo
Halen ook wel het niveau wat we nu hebben (of beter in veel gevallen)
En allemaal met 20 meter meer ruimte voor hun neus.. Compleet niet te vergelijken..
remco k
 remco k - donderdag 15 mei 2014 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Denk je nu echt dat Ajax het systeem even gaat veranderen?? En zoals jij het stelt, waar gaat Klaassen dan spelen?
remco k
 remco k - donderdag 15 mei 2014 - 07:54   quote  deeplink  
MISBRUIK - Nu de komst van Arkadiusz Milik naar Ajax er al een tijdje aan zit te komen, heeft menigeen een blik geworpen op de statistieken van de twintigjarige centrumspits. Wat direct opvalt is dat de Pool afgelopen seizoen in de Bundesliga voor FC Augsburg in achttien wedstrijden twee goals maakte.

Milik is geen pinchhitter

Twee goals in achttien wedstrijden, dat lijkt niet best, maar het ligt genuanceerder. Als huurling startte Milik op de bank bij FC Augsburg. Naarmate de eerste seizoenshelft vorderde, werd duidelijk dat FC Augsburg de boomlange aanvaller als pinchhitter zag. Doordat hij vooral als pinchhitter fungeerde, kreeg Milik afgelopen seizoen slechts 619 minuten speeltijd in de Bundesliga. Dat komt gezamenlijk neer op nog geen zeven volle wedstrijden.

Ondertussen liet Milik bij Jong Polen zien juist wel goed te functioneren wanneer hij niet als pinchhitter werd ingezet. Bij de nationale jeugdploeg startte hij tijdens de EK-kwalificaties telkens in de basis. In zes volle wedstrijden maakte de spits negen doelpunten voor zijn land.

Augsburgse voetbalpolitiek

In de tweede seizoenshelft besloot de jonge hoofdtrainer van FC Augsburg, Markus Weinzierl, nauwelijks meer gebruik te maken van Milik. Dat had een heldere reden. FC Augsburg had zich na een prima eerste seizoenshelft zo goed als veilig gespeeld in de Bundesliga. De club had geen optie tot koop voor Milik en met de blik op komend seizoen kregen spitsen met langlopende contracten de kans. Milik viel zodoende definitief buiten de boot.

In de laatste vijftien speelronden kreeg Milik slechts 195 minuten speeltijd, waarin hij wel een doelpunt maakte. De spitsen die langlopende contracten hadden en dus wél veel aan spelen toekwamen (Sascha Mölders en Raúl Bobadilla), scoorden in de laatste vijftien speelronden ook elk een doelpunt. Zij kregen daar aanzienlijk meer tijd voor dan Milik: Mölders 427 speelminuten en Bobadilla 463 speelminuten.

Conclusie

FC Augsburg maakte een fout door Milik voor een seizoen te huren, zonder optie tot koop, en hem vervolgens als pinchhitter in te zetten. Die rol lag hem niet. Nadat de ploeg in de winterstop vrijwel zeker veilig was gespeeld, richtte men zich op de toekomst. Spitsen die aantoonbaar minder presteerden dan Milik, kregen dankzij hun langlopende contracten telkens de kans. Milik was als huurling zonder koopoptie niet meer interessant voor het veilig gespeelde FC Augsburg.

Door dit slecht gelopen seizoen zonder kans als basisspeler, telt er voor Milik nu nog maar één ding: speeltijd krijgen. Vandaar dat hij onlangs vijf clubs uit de Premier League de deur wees. Hij wil zelf het liefst zien wat er voor hem mogelijk is wanneer hij bij Ajax voor het eerst een goede kans zal krijgen op niveau.
3sterren
 3sterren - donderdag 15 mei 2014 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 07:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat Ajax het systeem even gaat veranderen?? En zoals jij het stelt, waar gaat Klaassen dan spelen?
Zou wel moeten, als je nie met de tijd meegaat en een systeem blijft aanhouden terwijl je er de spelers of kwaliteiten niet voor heb wordt et saaie spel van ajax nooit beter en zou je die gewenste "stap" op europees niveau nie kunnen make . En klaassen zou op zich prima als aanvallende middenvelder kunnen spelen wat hem ook meer ligt denk ik.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 mei 2014 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 07:52 schreef remco k het volgende:

[..]

En allemaal met 20 meter meer ruimte voor hun neus.. Compleet niet te vergelijken..
Dus er slaagt er geen 1 bij Ajax?

Fischer---Depay, Promes, Boetius
Sigthorsson---Finbogasson, Johansson
Schone---Atsu, Kostic
Blind---Clasie, vd Heijden
Serero----Tadic, Vilhena

Zijn er al een paar die ik aan durf hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2014 door Hummel10 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 15 mei 2014 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 07:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat klopt er dan niet wat ik poste??

Overigens krijgt Kishna voldoende kans en heeft in de ED 8 keer op mogen draven, terwijl hij pas na de winterstop erbij is gekomen, de Sa 12 keer maar speelde ook al voor de winterstop.
De jonge jongens die aangetrokken zijn, hebben tijd nodig en zijn nog niet zo ver. Ik verwacht wel minuten voor Meleg en Bazoer komend seizoen.

En vd Hoorn/Duarte kan zeker nog niet als miskoop bestempeld worden..

Siggy is een mikoop, Hoessen en Sana dreigen dat ook te worden..
Volgens vi wordt Meleg verhuurd aan Groningen, althans dat is de verwachting
Peterhs
 Peterhs - donderdag 15 mei 2014 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 06:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het einde van je verhaal klopt niet helemaal. . Vaak wordt er bij het huur contract
een prijs afgesproken bij eventuele overname na dat seizoen. Tenminste
dat is vaak een optie bv. Paok wilde dat ook met Hoesen
Klopt, maar dit word enkel afgesproken wanneer de eigenaar van de speler het niet perse meer ziet zitten in die speler. Als ze nog grootse plannen hebben met die speler zal er nooit een optie tot koop worden ingezet.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 15 mei 2014 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 12:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schone---Atsu, Kostic
Serero----Tadic, Vilhena

Aangezien je 010 ers gaat posten, neem ik je niet serieus.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 15 mei 2014 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Waarom heb je 4 maanden na dato deze link gepost...??
dat was toch al bekend...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2014 door Ronald 1960 --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 15 mei 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 20:19 schreef remco k het volgende:
Wat een dom gezeik weer zeg..

Haalt Ajax de spelers eens voordat de voorbereiding is begonnen, gaat men nu al weer lopen zeiken over spelers die men nog nooit hebben zien spelen.

Gearriveerde namen zullen NOOIT naar Ajax komen, daar is de ED te zwak voor en het salaris te laag.

Geef mensen toch eens het voordeel van de twijfel..
Ik ben het hier volledig mee eens. Ajax handelt een keer snel en dan is dat weer niet goed.
We hebben alleen veel te veel jonge spelers in het eerst.
Eigenlijk zouden Rafael van der Vaart en Heitinga gehaald moeten worden.
Tevens hebben we geen flankspelers met een voorzet dus ook daar zie ik graag wat versterkingen komen.
Andersen, Duarte, de Sa, van der Hoorn, Hoesen, Riedewald, Ligeon, Vermeer en Moisander zou ik afscheid van nemen. Die zijn niet goed genoeg voor AJAX.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 mei 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 15:51 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Waarom heb je 4 maanden na dato deze link gepost...??
dat was toch al bekend...
Gast lees eerst eens wat er boven staat
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 15 mei 2014 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 16:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gast lees eerst eens wat er boven staat
Weet je wel hoeveel moeite dat kost??

Ik had alleen de post van vandaag ff vlug gelezen....

vandaar mijn vraag ;-)
nora
 nora - donderdag 15 mei 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 16:19 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ik ben het hier volledig mee eens. Ajax handelt een keer snel en dan is dat weer niet goed.
We hebben alleen veel te veel jonge spelers in het eerst.
Eigenlijk zouden Rafael van der Vaart en Heitinga gehaald moeten worden.
Tevens hebben we geen flankspelers met een voorzet dus ook daar zie ik graag wat versterkingen komen.
Andersen, Duarte, de Sa, van der Hoorn, Hoesen, Riedewald, Ligeon, Vermeer en Moisander zou ik afscheid van nemen. Die zijn niet goed genoeg voor AJAX.
Volgens mij wil is Andersen het grootste talent en die wil je nu al weg doen ?
remco k
 remco k - donderdag 15 mei 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 12:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Volgens vi wordt Meleg verhuurd aan Groningen, althans dat is de verwachting
Oke, zou een prima optie zijn.. Denk dat ie daar goed past om zich verder te ontwikkelen.

Veel Ajax jongens bij Groningen..
remco k
 remco k - donderdag 15 mei 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 12:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schone---Atsu, Kostic
Serero----Tadic, Vilhena

Ik zeg niet dat ze niet zullen slagen.. Maar aangezien er meer aankopen bij Ajax door de tijd heen niet slagen dan wel. Blijkt vaak wel dat ze het gewoon niet redden..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 15 mei 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze niet zullen slagen.. Maar aangezien er meer aankopen bij Ajax door de tijd heen niet slagen dan wel. Blijkt vaak wel dat ze het gewoon niet redden..
Waar wat je zegt, maar Ajax kan er ook faliekant naast zitten....kijk maar naar die gozer die nu in rusland speelt....obelix of zoiets (sorry ben slecht in namen)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 mei 2014 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk ook eens welke aankopen er falen zit op Sulejmani bijna geen jonge
Uitblinkende suptopper bij.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 16 mei 2014 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 17:30 schreef nora het volgende:

[..]

Volgens mij wil is Andersen het grootste talent en die wil je nu al weg doen ?
Waaruit blijkt dat dan? Ik heb hem alleen nog zien falen.
Geen fysiek en alles veel te mooi willen doen.
Verhuur hem maar een jaartje aan Roda ofzo zodat hij wat sterker word.
remco k
 remco k - vrijdag 16 mei 2014 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 22:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waar wat je zegt, maar Ajax kan er ook faliekant naast zitten....kijk maar naar die gozer die nu in rusland speelt....obelix of zoiets (sorry ben slecht in namen)
Ja van ozbiliz vond ik het heel erg jammer dat ie vertrok. Nu speelt ie de sterren van de hemel. En natuurlijk zit ajax er ook naast. Waar gewerkt wordt vallen spaanders.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spitsen

0.0132229