BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe talenten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
mark23
 mark23 - dinsdag 13 mei 2014 - 10:00   quote  deeplink  
wie van de talenten staat voor een doorbraak
meleg spits
al ghazi spits
becker rechtsvoor
van kessel rechtsvoor
bazoer
lobotka

verwacht dat bazoer, meleg en al ghazi wel bij de selectie komen en speeltijd krijgen
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 13 mei 2014 - 10:21   quote  deeplink  
El ghazi was toch een rechtsbuiten?
Bazoer zal er inderdaad wel bij komen
Meleg zal nu wel moeten of verhuur aan een eredivisie club.
Lobotka ben ik nieuwschierig naar of binnen nu en twee jaar bij de selectie kan zitten
mooi voetballertje
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 13 mei 2014 - 11:16   quote  deeplink  
Lobotka is nog niet eens van Ajax!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 13 mei 2014 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 11:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
Lobotka is nog niet eens van Ajax!
Lees ook net dat ze nog niet besloten hebben
of hij van Ajax wordt.. Vind het wel een leuk spelertje!
Wat moet hij eigenlijk kosten?
remco k
 remco k - dinsdag 13 mei 2014 - 18:59   quote  deeplink  
van Kessel is meer spits dan rechtsbuiten, daar is ie alleen gepositioneerd bij Trencin.
El Ghazi is gewoon rechtsbuiten bij de A1.
Becker is inderdaad rechtsbuiten, of die het gaat maken moeten we afwachten.
En Meleg is sinds de winterstop als spits opgesteld, is eigenlijk ook meer middenvelder of buitenspeler..

Lobotka is inmiddels afscheid van genomen, men weet niet of ze alsnog met hem doorgaan.

De rest zal wel aansluiten bij de eerste selectie in de voorbereiding.

Of ze het gaan halen is aan de trainer, daar valt geen zinnig woord over te zeggen..
Brandje
 Brandje - dinsdag 13 mei 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 18:59 schreef remco k het volgende:
van Kessel is meer spits dan rechtsbuiten, daar is ie alleen gepositioneerd bij Trencin.
El Ghazi is gewoon rechtsbuiten bij de A1.
Becker is inderdaad rechtsbuiten, of die het gaat maken moeten we afwachten.
En Meleg is sinds de winterstop als spits opgesteld, is eigenlijk ook meer middenvelder of buitenspeler..

Lobotka is inmiddels afscheid van genomen, men weet niet of ze alsnog met hem doorgaan.

De rest zal wel aansluiten bij de eerste selectie in de voorbereiding.

Of ze het gaan halen is aan de trainer, daar valt geen zinnig woord over te zeggen..
Dan moet je die jongens wel een kans geven anders weet je het nooit. Vooralsnog is er weinig terecht gekomen van die talenten waar zogenaamd half Europa achteraan zat.
Ik heb Meleg meerdere malen zien spelen en die die is niet een klasse maar vier klasse beter dan De Sa. Kishna idem dito maar De Sa mag klaarblijkelijk kutwedstrijd op kutwedstrijd stapelen en anderen krijgen zelden een kans.
Frank is een prima trainer maar sprankelend voetbal gaan we onder hem helaas niet meer te zien krijgen. balverlies of een aktie verprutsen mag niet van de trainer. Alleen in het keurslijf van overloos breed spelen! Ja vier titels op rij vergoeden veel maar stel als je geen kampioen wordt? Dan heb je pas echt een kutseizoen gehad!!!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 mei 2014 - 06:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 22:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan moet je die jongens wel een kans geven anders weet je het nooit. Vooralsnog is er weinig terecht gekomen van die talenten waar zogenaamd half Europa achteraan zat.
Ik heb Meleg meerdere malen zien spelen en die die is niet een klasse maar vier klasse beter dan De Sa. Kishna idem dito maar De Sa mag klaarblijkelijk kutwedstrijd op kutwedstrijd stapelen en anderen krijgen zelden een kans.
Frank is een prima trainer maar sprankelend voetbal gaan we onder hem helaas niet meer te zien krijgen. balverlies of een aktie verprutsen mag niet van de trainer. Alleen in het keurslijf van overloos breed spelen! Ja vier titels op rij vergoeden veel maar stel als je geen kampioen wordt? Dan heb je pas echt een kutseizoen gehad!!!
Inderdaad helemaal mee eens maar dat roep ik al meer dan 1 seizoen..
Maar kijk nu wat je er mee heb bereikt toch vier kampioenschappen financieel
sta je er echt heel goed voor. Nu is dan ook het moment om een sterk team te gaan bouwen
en een grote stap vooruit te maken. Nog zo een billenknijpend lelijk seizoen trek ik niet
en dan hoop ik dat we keihard op ons kloten krijgen de eerste vijf wedstrijden
kijken wat er dan gebeurt. Kan nog verdrietig worden als ik terugdenk aan Red Bull.
En de saaie baggerpotten zijn ook niet op 1 hand te tellen het was geen spanning maar frustratie vaak.
We gaan het zien
Brandje
 Brandje - woensdag 14 mei 2014 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 06:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad helemaal mee eens maar dat roep ik al meer dan 1 seizoen..
Maar kijk nu wat je er mee heb bereikt toch vier kampioenschappen financieel
sta je er echt heel goed voor. Nu is dan ook het moment om een sterk team te gaan bouwen
en een grote stap vooruit te maken. Nog zo een billenknijpend lelijk seizoen trek ik niet
en dan hoop ik dat we keihard op ons kloten krijgen de eerste vijf wedstrijden
kijken wat er dan gebeurt. Kan nog verdrietig worden als ik terugdenk aan Red Bull.
En de saaie baggerpotten zijn ook niet op 1 hand te tellen het was geen spanning maar frustratie vaak.
We gaan het zien
Het mooiste zou zijn om het trio VDV, Sneijder en Heitinga terug te halen. Dan heb je in elke linie een ervaren ajaxjongen staan. VDV en Heitinga moet lukken denk ik en ook Sneijder is wel erg positief over ajax en FdB.
Ik ben echt een voorstander van het nieuwe beleid maar ik zie het voetbal van Ajax1 eigenlijk alleen maar slechter worden ipv beter.
nora
 nora - woensdag 14 mei 2014 - 09:32   quote  deeplink  
Dat het voetbal saai en niet des Ajax was dat klopt, maar ik vrees dat dit ook te maken heeft met de kwaliteit en dat heeft Frank ook gezien en hij heeft dat opgevangen door dit collectieve systeem te spelen geen risico en de tegenstander achter de bal aan laten rennen weinig tegen doelpunten en kleine overwinningen stelen in het laatste halfuur van de wedstrijd een beetje Twenteachtig zo als zij speelde een paar jaar geleden.Waar zijn de spelers die 2 tot 3 man uitspeelde of een poortje deden bij de tegenstander.Ik hoop dat we v/d Vaart terug krijgen die kan al een hele verandering brengen in het aanvallende spel van Ajax ik zie hem nog regelmatig proberen die houthakkers van HSV aan het voetballen te krijgen alleen is dat onbegonnen werk want drie kwart van dat zooitje kan nog geen bal behoorlijk aannemen, het enige wat die gasten kunnen is rennen en rennen en de beuk er in gooien.Wekelijks is Raffie ver boven de rest verheven daar maar zie ik ook de wanhoop bij hem als hij weer een geweldige pas geeft die weer niet begrepen wordt of als hij weer niet goed wordt aangenomen, en wat ook zo jammer is dat hij zich eigen de kolere moet rennen om te storen en dat kost hem zo veel kracht ik denk dat dit ook de reden is dat hij vaak na 75/80 minuten wordt gewisseld.Dit hoeft hij bij Ajax niet te doen en het techn/voetbal van Ajax ligt hem veel beter en met hem erbij gaat hij en wij weer plezier krijgen in ons Ajax.
mark23
 mark23 - woensdag 14 mei 2014 - 10:16   quote  deeplink  
vdv zou erg mooi zijn laten we hopen dat hsv degradeert dat maakt het misschien makkelijker
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 mei 2014 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 07:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Het mooiste zou zijn om het trio VDV, Sneijder en Heitinga terug te halen. Dan heb je in elke linie een ervaren ajaxjongen staan. VDV en Heitinga moet lukken denk ik en ook Sneijder is wel erg positief over ajax en FdB.
Ik ben echt een voorstander van het nieuwe beleid maar ik zie het voetbal van Ajax1 eigenlijk alleen maar slechter worden ipv beter.
Zal leuk zijn ja
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 mei 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 09:32 schreef nora het volgende:
Dat het voetbal saai en niet des Ajax was dat klopt, maar ik vrees dat dit ook te maken heeft met de kwaliteit en dat heeft Frank ook gezien en hij heeft dat opgevangen door dit collectieve systeem te spelen geen risico en de tegenstander achter de bal aan laten rennen weinig tegen doelpunten en kleine overwinningen stelen in het laatste halfuur van de wedstrijd een beetje Twenteachtig zo als zij speelde een paar jaar geleden.Waar zijn de spelers die 2 tot 3 man uitspeelde of een poortje deden bij de tegenstander.Ik hoop dat we v/d Vaart terug krijgen die kan al een hele verandering brengen in het aanvallende spel van Ajax ik zie hem nog regelmatig proberen die houthakkers van HSV aan het voetballen te krijgen alleen is dat onbegonnen werk want drie kwart van dat zooitje kan nog geen bal behoorlijk aannemen, het enige wat die gasten kunnen is rennen en rennen en de beuk er in gooien.Wekelijks is Raffie ver boven de rest verheven daar maar zie ik ook de wanhoop bij hem als hij weer een geweldige pas geeft die weer niet begrepen wordt of als hij weer niet goed wordt aangenomen, en wat ook zo jammer is dat hij zich eigen de kolere moet rennen om te storen en dat kost hem zo veel kracht ik denk dat dit ook de reden is dat hij vaak na 75/80 minuten wordt gewisseld.Dit hoeft hij bij Ajax niet te doen en het techn/voetbal van Ajax ligt hem veel beter en met hem erbij gaat hij en wij weer plezier krijgen in ons Ajax.
Daarom is dit kampioenschap wel knap hoor alleen nu moeten we een grote stap kunnen maken.
Er is geld beschikbaar, Khisna, Bazoer, Zivcovic, Milik sluiten aan. Hopelijk komen er nu
weer wat betere jaren aan. Voor mij toch wel afhankelijk van nog wel 1 of twee gerichte aankopen. .
hjf
 hjf - woensdag 14 mei 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 10:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom is dit kampioenschap wel knap hoor alleen nu moeten we een grote stap kunnen maken.
Er is geld beschikbaar, Khisna, Bazoer, Zivcovic, Milik sluiten aan. Hopelijk komen er nu
weer wat betere jaren aan. Voor mij toch wel afhankelijk van nog wel 1 of twee gerichte aankopen. .
Tadic en Kostic. Kwartfinale CL ligt dan binnen handbereik. Je moet alleen even € 15 mln uitgeven en dat gaat Overmars niet doen. Jammer. Gemiste kans.
nora
 nora - woensdag 14 mei 2014 - 13:58   quote  deeplink  
Alleen Kostic zou al een vooruitgang zijn
mark23
 mark23 - woensdag 14 mei 2014 - 15:18   quote  deeplink  
en dan fischer en khisna op de bank lijkt mij nogal onverstandig
kostic is slechte keuze
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 mei 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 13:58 schreef nora het volgende:
Alleen Kostic zou al een vooruitgang zijn
Yup
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 mei 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 15:18 schreef mark23 het volgende:
kostic is slechte keuze
Goed onderbouwd ook..
3sterren
 3sterren - woensdag 14 mei 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Iedereen roept VDV die is goed voor 60 min en is elke x geblesseerd wat heb je daar nou aan!
Ja ervaring mee eens kan ook voor ajax begrippen goed voetballen maar dat is niet alles vooral niet europees!
Mijn mening
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 14 mei 2014 - 22:29   quote  deeplink  
Leuk hoor die jeugdspelers maar wat dacht frankie van ervaring, missen we dat niet ouwe pikke likker...
nora
 nora - woensdag 14 mei 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 15:18 schreef mark23 het volgende:
kostic is slechte keuze
Roleren )) je kan niet met 2 buitenspelers het hele seizoen spelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2014 door nora --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 mei 2014 - 06:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 22:58 schreef nora het volgende:

[..]

Ja maar dan moet een goede speler op de bank. ;-)
Fischer in de vorm van afgelopen seizoen mag van mij eerder op de bank
dan 18 wedstrijden prutsen
remco k
 remco k - donderdag 15 mei 2014 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 22:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak.. Wedstrijd na wedstrijd.. Hij heeft er maar 12 gespeeld in de ED waarvan veruit het merendeel als invaller..
remco k
 remco k - donderdag 15 mei 2014 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 22:58 schreef nora het volgende:

[..]

Daarvoor zou je jeugd of een type Ooijer op de bank moeten hebben, niet jongens die wegkwijnen op de bank omdat die jongens wekelijks zouden moeten spelen.
hjf
 hjf - donderdag 15 mei 2014 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 07:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarvoor zou je jeugd of een type Ooijer op de bank moeten hebben, niet jongens die wegkwijnen op de bank omdat die jongens wekelijks zouden moeten spelen.
Remco. Ik ben het helemaal met Nora eens. We hebben al genoeg jeugdspelers. Maar die zijn nog niet rijp genoeg voor de top van de ED en het halen van de kwartfinales CL. Dat laatste moet nu het doel voor het komend seizoen worden. En dan moet je investeren in spelers, die echt beter zijn dan we nu hebben. Noem maar nu maar een speler bij ons, waarvoor je naar de Arena gaat. Ik kan met de wetenschap die we nu hebben er geen 1 noemen. En voor Tadic en Kostic daar zou ik nu een seizoenskaart voor kopen. Succes is gegarandeerd.
nora
 nora - donderdag 15 mei 2014 - 17:39   quote  deeplink  
Ook als je Tadic of Kostic koopt is dat nog geen garantie, maar Tadic is gewoon de beste van de ED en Kostic is een ventje die een geweldig linker been heeft en regelmatig scoort, een bijter en regelmatig zijn direkte tegenstander voorbij gaat en mijn gevoel zegt mij dat zou wel eens een kanjer kunnen worden.
remco k
 remco k - donderdag 15 mei 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 10:49 schreef hjf het volgende:

[..]

Remco. Ik ben het helemaal met Nora eens. We hebben al genoeg jeugdspelers. Maar die zijn nog niet rijp genoeg voor de top van de ED en het halen van de kwartfinales CL. Dat laatste moet nu het doel voor het komend seizoen worden. En dan moet je investeren in spelers, die echt beter zijn dan we nu hebben. Noem maar nu maar een speler bij ons, waarvoor je naar de Arena gaat. Ik kan met de wetenschap die we nu hebben er geen 1 noemen. En voor Tadic en Kostic daar zou ik nu een seizoenskaart voor kopen. Succes is gegarandeerd.
Ficher Kishna blind Veltman Klaasen Boilesen. Dat zijn jongens die ik heel erg graag zie spelen.. Zivkovic daar dadelijk bij... Millik daar dadelijk bij..

Succes absoluut niet gegarandeerd met wat jij zegt.. Dat heeft het verleden met "zeker succesvolle" aankopen wel bewezen. En ook dat waren stuk voor stuk jongens die half de wereld graag naar Ajax zagen komen..
remco k
 remco k - donderdag 15 mei 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 17:39 schreef nora het volgende:
Ook als je Tadic of Kostic koopt is dat nog geen garantie, maar Tadic is gewoon de beste van de ED en Kostic is een ventje die een geweldig linker been heeft en regelmatig scoort, een bijter en regelmatig zijn direkte tegenstander voorbij gaat en mijn gevoel zegt mij dat zou wel eens een kanjer kunnen worden.
Ik vraag me af of je wel de wedstrijden van Twente kijkt.. De helft van de wedstrijden gewoon onopvallend of slecht gespeeld. En als iemand dat bij Ajax flikt, dan zijn de supporters er naar 3 keer al weer helemaal klaar mee, is het een miskoop en wordt ie uitgekotst..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 15 mei 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Kostic halen? Die man heeft net zoveel ervaring als De Sa. Kostic heeft nog niet eens Europees gespeeld. Kostic is wel degelijk de beste speler van Groningen. Zal ook even duur zijn als Suarez. Zo 7 a 8 miljoen. Gezien dat zijn contract volgend seizoen niet afloopt. Kostic speelt leuk tegen de kleine clubs maar ik zag hem niet tegen Ajax of een andere topper.

Tadic is een stuk duurder, die ging met een bedrag van 7 a 8 miljoen van groningen naar twente. Twente zal wel winst eruit willen halen. Dus ik gok rond de 11 a 12 miljoen. Heeft tot Maart geen veld goal gemaakt, enkel penalty's. In top wedstrijden maakt hij geen sterke indruk. Goed spelen tegen Rkc en Zwolle, dat kan iedereen.
Belangrijker zijn de grote wedstrijden en dan haakt hij meestal af. Zonde, het is een goede speler. Maar niet voor dat geld en ook niet voor een zeker basisplek.
nora
 nora - vrijdag 16 mei 2014 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je wel de wedstrijden van Twente kijkt.. De helft van de wedstrijden gewoon onopvallend of slecht gespeeld. En als iemand dat bij Ajax flikt, dan zijn de supporters er naar 3 keer al weer helemaal klaar mee, is het een miskoop en wordt ie uitgekotst..
Het gaat om wat je kan en als iedereen roept in Nederland dat Tadic de beste speler van de eredivisie is dan zeg kom jij weer met het tegendeel helaas ga jij natuurlijk zeggen het is mijn mening maar het wordt af en toe een beetje chanant zoals jij een andere mening profileert t/o heel veel andere misschien moet je daar is over gaan nadenken.Volgens mij ben jij nog in staat om Messi slecht te vinden en uiteraard kom je dan na heel lang zoeken weer met voorbeeldjes want die vind je van iedere speler wel.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 mei 2014 - 06:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 22:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Kostic halen? Die man heeft net zoveel ervaring als De Sa. Kostic heeft nog niet eens Europees gespeeld. Kostic is wel degelijk de beste speler van Groningen. Zal ook even duur zijn als Suarez. Zo 7 a 8 miljoen. Gezien dat zijn contract volgend seizoen niet afloopt. Kostic speelt leuk tegen de kleine clubs maar ik zag hem niet tegen Ajax of een andere topper.

Tadic is een stuk duurder, die ging met een bedrag van 7 a 8 miljoen van groningen naar twente. Twente zal wel winst eruit willen halen. Dus ik gok rond de 11 a 12 miljoen. Heeft tot Maart geen veld goal gemaakt, enkel penalty's. In top wedstrijden maakt hij geen sterke indruk. Goed spelen tegen Rkc en Zwolle, dat kan iedereen.
Belangrijker zijn de grote wedstrijden en dan haakt hij meestal af. Zonde, het is een goede speler. Maar niet voor dat geld en ook niet voor een zeker basisplek.
Misschien eerst even je huiswerk doen? Kostic heeft tegen Psv, Ajax, Twente, Vitesse(3) gescoord..
Dus onzichtbaar in toppers tja
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 mei 2014 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is inderdaad wisselvallig maar kan wel echt geniaal zijn hoor..
Een speler waar je ook van kunt genieten die wel na een actie een medespeler vindt..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 mei 2014 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 00:20 schreef nora het volgende:

[..]

Het gaat om wat je kan en als iedereen roept in Nederland dat Tadic de beste speler van de eredivisie is dan zeg kom jij weer met het tegendeel helaas ga jij natuurlijk zeggen het is mijn mening maar het wordt af en toe een beetje chanant zoals jij een andere mening profileert t/o heel veel andere misschien moet je daar is over gaan nadenken.Volgens mij ben jij nog in staat om Messi slecht te vinden en uiteraard kom je dan na heel lang zoeken weer met voorbeeldjes want die vind je van iedere speler wel.
Geen idee hoe hij voetbal beleefd.. Forum is voor hem volgens mij ook om
lekker dwars te liggen of hij heeft er echt geen kijk op.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 mei 2014 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ficher Kishna blind Veltman Klaasen Boilesen. Dat zijn jongens die ik heel erg graag zie spelen.. Zivkovic daar dadelijk bij... Millik daar dadelijk bij..

Succes absoluut niet gegarandeerd met wat jij zegt.. Dat heeft het verleden met "zeker succesvolle" aankopen wel bewezen. En ook dat waren stuk voor stuk jongens die half de wereld graag naar Ajax zagen komen..
Ook dat half de wereld valt wel mee. Noem maar eens spelers die iederen graag zag komen
die het niet gered hebben? Sulejmani ja maar dat lag niet alleen aan zijn kwaliteiten.
Die was mentaal gewoon te zwak en kon niet met de 16 miljoen omgaan.
Janssen vind ik niet helemaal geflopt omdat hij verkeerd gebruikt is en
uiteindelijk toch nog redelijk belangrijk geweest is. Spelers als Lugue, Bakkie choco,
Wielaert, Duarte, Oleguer, Autuba, Mido ect. de geflopte dus die zag ik niet graag komen hoor.
De spelers die ik graag zag komen kwamen nooit.
Dost, Mertens, Strootman, Elia, Chadli, Stoch, Ruiz, Berg, Arnautovic,
Djuricic, Maher, Aissaidi, Tadic, Ola John ect.
Suarez wilde ik ook graag resultaat weten we..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 mei 2014 - 08:34   quote  deeplink  
Ow en dan vergeet ik Honda en Musa nog
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 16 mei 2014 - 08:56   quote  deeplink  
Ik heb ook ooit gezegd dat ze Messi, C onaldo en Bale moesten halen.
Kwamen ook niet en zie het resultaat..
Sorry, maar ik kan ook met bergen namen gaan strooien.
Komt alleen maar bijdehand over.
Je kan altijd wel veel namen roepen die je graag ziet komen. Vanzelf zullen er een paar bij zitten die over een paar jaar flink goede spelers zijn en wat zullen bereiken.
Dat is niet omdat je inzicht dan zo goed is, maar gewoon common sense...
remco k
 remco k - vrijdag 16 mei 2014 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 06:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij is inderdaad wisselvallig maar kan wel echt geniaal zijn hoor..
Een speler waar je ook van kunt genieten die wel na een actie een medespeler vindt..
Ik zeg ook niet dat ie slecht is want hij kan wel degelijk goed voetballen.
remco k
 remco k - vrijdag 16 mei 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 06:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geen idee hoe hij voetbal beleefd.. Forum is voor hem volgens mij ook om
lekker dwars te liggen of hij heeft er echt geen kijk op.
Een andere mening. Maar heel vaak gewoon gelijk. Sorry
remco k
 remco k - vrijdag 16 mei 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 06:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ook dat half de wereld valt wel mee. Noem maar eens spelers die iederen graag zag komen
die het niet gered hebben? Sulejmani ja maar dat lag niet alleen aan zijn kwaliteiten.
Die was mentaal gewoon te zwak en kon niet met de 16 miljoen omgaan.
Janssen vind ik niet helemaal geflopt omdat hij verkeerd gebruikt is en
uiteindelijk toch nog redelijk belangrijk geweest is. Spelers als Lugue, Bakkie choco,
Wielaert, Duarte, Oleguer, Autuba, Mido ect. de geflopte dus die zag ik niet graag komen hoor.
De spelers die ik graag zag komen kwamen nooit.
Dost, Mertens, Strootman, Elia, Chadli, Stoch, Ruiz, Berg, Arnautovic,
Djuricic, Maher, Aissaidi, Tadic, Ola John ect.
Suarez wilde ik ook graag resultaat weten we..
Van dat laatste lijstje wat je noemt is de helft of meer gewoon geflopt.
remco k
 remco k - vrijdag 16 mei 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 00:20 schreef nora het volgende:

[..]

Als iedereen dat vind. Waarom wint hij hier dan niet de gouden schoen.

Maar dus omdat heel veel andere mensen dezelfde mening hebben die anders is dan die van mij moet ik maar eens gaan nadenken? Het merendeel van de succesvolle mensen in het leven zijn juist succesvol omdat ze anders denken. Denk daar maar eens over na. Mensen die de menigte volgen worden nooit onthouden.
hjf
 hjf - vrijdag 16 mei 2014 - 12:39   quote  deeplink  
Beste Remco. Van mij mag je jouw mening blijven verkondigen. Dat respecteer ik. Maar een beetje meer inlevingsvermogen van jouw kant in een andere mening is welkom. Zo hou je de discussie open en levendig. Dat Nora, Hummel en ik op dezelfde golflengte zitten verbaast mij echter niet. Wij kijken naar spelers, die echt een directe versterking zijn voor de basis en niet naar spelers die de bank warm komen houden. Je verheugt je nu al op de komst van ene Millik. Deze jongen is totaal geflopt bij Leverkusen en Augsburg. Waar hebben we het in godsnaam over. Ik begrijp de visie van Overmars c.s. wel, maar ik zou als ik hem was wel investeren in de twee jongens, die ik genoemd heb, en die bij ons alleen maar beter worden. Tadic heeft bij Twente niet de spelers om zich heen die hij bij ons zou hebben. Voor het seizoen 2014/2015 hebben we minimaal 4 gelijkwaardige buitenspelers op topniveau nodig. Dan kom je vanzelfsprekend bij Kostic terecht. Op deze jongen zit een goeie kop op. Is mentaal sterk en heeft een geweldige voorzet. En ik zie momenteel in onze selectie geen speler zitten met een fatsoenlijke voorzet.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 mei 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 11:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Een andere mening. Maar heel vaak gewoon gelijk. Sorry
Dat vind jij ja vele andere zien wat anders.
Dan ga ik er toch vanuit dat het zo is inplaats van de mening van een betweter
die beweert dat hij altijd gelijk heeft..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2014 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 mei 2014 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 11:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Van dat laatste lijstje wat je noemt is de helft of meer gewoon geflopt.
Dus dat waren ze dan ook bij ons?
In de mickey mouse competitie
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 mei 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Volgens jou ging de jong naar een topclub
Kan Bony er niks van
Moest Anita in oranje en zo heb ik nog tig discussies met je gehad
en altijd had jij gelijk vond je..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 mei 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 11:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Als iedereen dat vind. Waarom wint hij hier dan niet de gouden schoen.

Maar dus omdat heel veel andere mensen dezelfde mening hebben die anders is dan die van mij moet ik maar eens gaan nadenken? Het merendeel van de succesvolle mensen in het leven zijn juist succesvol omdat ze anders denken. Denk daar maar eens over na. Mensen die de menigte volgen worden nooit onthouden.
Als dat jou doel is.. Andere mening te hebben dan anderen tja dat lukt
maar je moet we reëel blijven anders wordt je alleen onthouden omdat
je dwars en eigewijs was..
remco k
 remco k - vrijdag 16 mei 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 13:22 schreef Hummel10 het volgende:
Volgens jou ging de jong naar een topclub
Kan Bony er niks van
Moest Anita in oranje en zo heb ik nog tig discussies met je gehad
en altijd had jij gelijk vond je..
Ik heb nooit gezegd dat de Jong naar de absolute top zou gaan. Anita speelde destijds in oranje. En ik vind bony niet goed.

Maar jij vond van jezelf dat je ongelijk had dan ofzo? Zo niet ben je namelijk dezelfde betweter als waar je mij van beschuldigd. Je geeft namelijk ook je ongelijk niet toe.
Dat noemt men een discussie.
remco k
 remco k - vrijdag 16 mei 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 13:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als dat jou doel is.. Andere mening te hebben dan anderen tja dat lukt
maar je moet we reëel blijven anders wordt je alleen onthouden omdat
je dwars en eigewijs was..
Je moet mensen geen woorden in de mond leggen. Nergens staat dat dit het doel is.
nora
 nora - vrijdag 16 mei 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Hoi mannen ik ben er weer heb effe alles gelezen wat Remco over mijn stukje neer zet en ja het is precies wat ik dacht, hij vind dat als veel mensen een voetballer heel goed vinden omdat deze voetballer techn/goed is en overzicht heeft en een goed schot heeft VOLGERS oke Remco wij zijn volgers. Ik had ook echt niet het idee om jou een andere mening op te dringen over een bepaalde voetballer want dat heb ik al opgegeven .
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 mei 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat de Jong naar de absolute top zou gaan. Anita speelde destijds in oranje. En ik vind bony niet goed.

Maar jij vond van jezelf dat je ongelijk had dan ofzo? Zo niet ben je namelijk dezelfde betweter als waar je mij van beschuldigd. Je geeft namelijk ook je ongelijk niet toe.
Dat noemt men een discussie.
Een discussie is overbodig als de feiten overduidelijk zijn.
Nu staat jou mening 9 van de 10 haaks op die van velen hier..
Zo haaks en zo vaak dat het irritant en betweterig is..
En ja water bij de wijn doen is voor mij geen probleem ik hoef mijn gelijk niet te halen..
Dat jij Bony bv. Niet goed vind dat is verder prima daar hoor je mij niet over
dat mag jij vinden. Dat je dan niet toe kan geven dat hij er bij ons ook gewoon 20
inschiet dat is zorgelijk.. Je kan het niks vinden prima maar hij heeft
voldoende kwaliteit om ze te maken.
remco k
 remco k - vrijdag 16 mei 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 19:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Een discussie is overbodig als de feiten overduidelijk zijn.
Nu staat jou mening 9 van de 10 haaks op die van velen hier..
Zo haaks en zo vaak dat het irritant en betweterig is..
En ja water bij de wijn doen is voor mij geen probleem ik hoef mijn gelijk niet te halen..
Dat jij Bony bv. Niet goed vind dat is verder prima daar hoor je mij niet over
dat mag jij vinden. Dat je dan niet toe kan geven dat hij er bij ons ook gewoon 20
inschiet dat is zorgelijk.. Je kan het niks vinden prima maar hij heeft
voldoende kwaliteit om ze te maken.
Mooi dat je dat vind, maar ik vind van niet.. Waarom zou ik dan ineens moeten vinden dat ie er wel 20 inschiet..

Die 9 van de 10 keer slaat trouwens nergens op. Kijk voor de grap mijn opstelling maar eens na met die van jezelf. Hoeveel verschillen zitten er nu echt in..

Ik heb overigens geen enkel probleem met water bij de wijn doen, maar aangezien eigenlijk alles rondom voetbal gebaseerd is op de meningen van mensen moet men van hele goede huize komen wil je me overtuigen..

Overigens krijgt iedere aankoop zodra hij bij Ajax is van mij het voordeel van de twijfel, zelfs als Bony bij Ajax zou komen spelen zou ik dat zeggen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 17 mei 2014 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi dat je dat vind, maar ik vind van niet.. Waarom zou ik dan ineens moeten vinden dat ie er wel 20 inschiet..

Die 9 van de 10 keer slaat trouwens nergens op. Kijk voor de grap mijn opstelling maar eens na met die van jezelf. Hoeveel verschillen zitten er nu echt in..

Ik heb overigens geen enkel probleem met water bij de wijn doen, maar aangezien eigenlijk alles rondom voetbal gebaseerd is op de meningen van mensen moet men van hele goede huize komen wil je me overtuigen..

Overigens krijgt iedere aankoop zodra hij bij Ajax is van mij het voordeel van de twijfel, zelfs als Bony bij Ajax zou komen spelen zou ik dat zeggen.
Als ik zie hoe sterk en doelgericht Bony is dan maakt het niks uit bij welk team in
de eredivisie hij speelt dan schiet hij er overal 20 in. Snap niet dat je dat
niet kunt en wilt zien.. Of vind je de weerstand in de eredivisie echt zo groot?
Maar het doet er verder niet heel veel toe en je mag prima je eigen kijk hebben
alleen zullen wij het niet heel vaak eens zijn. Ik verdedig vaak mijn kijk erop
want jij gaat graag de discussie aan. En dan kun je soms best irritant zijn maar
ach daar is een forum uiteindelijk voor. En ja discussie over speler
die toch niet naar Ajax komen zijn best zinloos. :-)
Soms heb je ook gewoon beide gelijk alleen zien we het misschien iets te zwart/wit
Blijf jij maar lekker aanvallen dan zal ik blijven verdedigen.
Eind van de dag gaat het toch maar om 1 ding AJAX!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe talenten

0.0111389