BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe talenten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
chukkie76
 chukkie76 - zaterdag 17 mei 2014 - 08:49   quote  deeplink  
Mensen het gaat hier om het delen van meningen. Meningen verschillen gelukkig, anders zou het een saaie wereld worden. In eenddiscussie hoef je het niet altijd eens te zijn, maar houd wel respect voor ieders mening!

Los hiervan snap ik jullie beide wel in de discussie over Bony. Het lijkt me inderdaad een sterke speler, die het inzich kan hebben om een hoop goals te maken. Echter zekerheid heb je niet. Niemand kan met overtuiging zeggen dat Bony er ook daadwerkelijk veel in zal leggen bij Ajax. Machlas noem ik vaak als voorbeeld, dat leek ook een zekerheid, we kennen de geschiedenis....

Wat betreft Bony.... zou hij wel naar Nederland willen komen? Ik denk zelf van niet vooral het financiële aspect en d e competitie...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 17 mei 2014 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 08:49 schreef chukkie76 het volgende:
Mensen het gaat hier om het delen van meningen. Meningen verschillen gelukkig, anders zou het een saaie wereld worden. In eenddiscussie hoef je het niet altijd eens te zijn, maar houd wel respect voor ieders mening!

Los hiervan snap ik jullie beide wel in de discussie over Bony. Het lijkt me inderdaad een sterke speler, die het inzich kan hebben om een hoop goals te maken. Echter zekerheid heb je niet. Niemand kan met overtuiging zeggen dat Bony er ook daadwerkelijk veel in zal leggen bij Ajax. Machlas noem ik vaak als voorbeeld, dat leek ook een zekerheid, we kennen de geschiedenis....

Wat betreft Bony.... zou hij wel naar Nederland willen komen? Ik denk zelf van niet vooral het financiële aspect en d e competitie...
Nee was een discussie in het algemeen geen optie voor dit moment
hjf
 hjf - zaterdag 17 mei 2014 - 10:05   quote  deeplink  
mijn basisopstelling Ajax 2014/2015
Cillissen

Van Rhijn Veltman Moisander Boilissen

Klaassen Tadic Blind

Fisher Zivkovic Tadic

Ik zou zeggen: 5e titel en kwartfinale CL
Nog één opmerking: we hebben 24 nagenoeg gelijkwaardige spelers nodig.
nora
 nora - zaterdag 17 mei 2014 - 10:07   quote  deeplink  
HJF ik denk dat je voor Tadic linkerspits Kostic bedoelt ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2014 door nora --
hjf
 hjf - zaterdag 17 mei 2014 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 10:07 schreef nora het volgende:
HJF ik denk dat je voor Tadic linkerspits Kostic bedoelt ?
Scherp Nora. Ik was nog niet helemaal wakker.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 17 mei 2014 - 11:24   quote  deeplink  
Beste Ajax supporters, ja ik weet ik hoor niet op deze site maar vinden jullie het nu niet raar dat iemand van Feyenoord zonder enig besf wat hij doet overstapt naar jullie, dat geldt hetzelfde als het andersom zou gebeuren ( en gebeurt is) beide ploegen hebben toch hun club eer, ook al zijn we geen vrienden wat vinden jullie hier nu van..

Ps dit is een normale vraag graag ook normale antwoorden.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 17 mei 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 11:24 schreef piet de paler het volgende:
Beste Ajax supporters, ja ik weet ik hoor niet op deze site maar vinden jullie het nu niet raar dat iemand van Feyenoord zonder enig besf wat hij doet overstapt naar jullie, dat geldt hetzelfde als het andersom zou gebeuren ( en gebeurt is) beide ploegen hebben toch hun club eer, ook al zijn we geen vrienden wat vinden jullie hier nu van..

Die jeugdspelers mogen tch doen wat ze willen?
Misschien zijn hun ouders wel Ajax-fans...
remco k
 remco k - zaterdag 17 mei 2014 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 07:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als ik zie hoe sterk en doelgericht Bony is dan maakt het niks uit bij welk team in
de eredivisie hij speelt dan schiet hij er overal 20 in. Snap niet dat je dat
niet kunt en wilt zien.. Of vind je de weerstand in de eredivisie echt zo groot?
Maar het doet er verder niet heel veel toe en je mag prima je eigen kijk hebben
alleen zullen wij het niet heel vaak eens zijn. Ik verdedig vaak mijn kijk erop
want jij gaat graag de discussie aan. En dan kun je soms best irritant zijn maar
ach daar is een forum uiteindelijk voor. En ja discussie over speler
die toch niet naar Ajax komen zijn best zinloos. :-)
Soms heb je ook gewoon beide gelijk alleen zien we het misschien iets te zwart/wit
Blijf jij maar lekker aanvallen dan zal ik blijven verdedigen.
Eind van de dag gaat het toch maar om 1 ding AJAX!
En ik kan wil dat wel zien hoor. Ik vind alleen dat het niet waar is wat je zegt..

Maar goed, laten we erover op houden, die jongen komt niet naar Ajax.. Ik ben daar blij mee, jij vind het jammer.. Prima toch:-)

Overigens val jij aan, en verdedig ik.. :-)

Maar over je laatste zin ben ik het helemaal eens ( zie je wel, het kan wel)
remco k
 remco k - zaterdag 17 mei 2014 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 11:24 schreef piet de paler het volgende:

Wat is het verschil tussen een speler weghalen bij Excelsior, Sparta of Dordrecht in het geval van Feyenoord. Of in het geval van Ajax een speler bij Feyenoord weghalen??

Ik heb dat hele herenakkoord nog nooit begrepen..Het is voor de kleinere clubs in Nederland net zo erg dat er talenten worden weggekaapt door andere clubs..

Het gebeurt overal. Twente kaapt ze bij Zwolle weg.. Zwolle doet dat bij Go Ahead. Ajax bij PSv, PSV bij Heerenveen.. En zo gaat het maar verder..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 17 mei 2014 - 19:05   quote  deeplink  
Tja je hebt een beetje gelijk maar van feyenoord naar Ajax en vice versa geeft altijd iets meer emotie, kijk eens naar Galatasaray ,en fener bache. Of real Barcelona, misschien niet eerlijk maar emotie en tegenstellingen horen bij het voetbal. En een beetje pesten en rancune ( tot bepaalde hoogte) mag wel
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 17 mei 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 19:05 schreef piet de paler het volgende:
Tja je hebt een beetje gelijk maar van feyenoord naar Ajax en vice versa geeft altijd iets meer emotie, kijk eens naar Galatasaray ,en fener bache. Of real Barcelona, misschien niet eerlijk maar emotie en tegenstellingen horen bij het voetbal. En een beetje pesten en rancune ( tot bepaalde hoogte) mag wel
Het zou die jongens onderling een worst wezen Piet....wie betaald bepaald, het zijn meer de supporters die er moeite mee hebben.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 17 mei 2014 - 21:20   quote  deeplink  
Die jonge voetballers staan nog overal buiten, de profs trouwens ook, hoewel zij minder snel naar een directe concurent zullen overstappen. Het zijn de supporters van de clubs die hier veel meer moeite mee hebben dan de voetballers zelf..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 17 mei 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 21:20 schreef Ronald 1960 het volgende:
Die jonge voetballers staan nog overal buiten, de profs trouwens ook, hoewel zij minder snel naar een directe concurent zullen overstappen. Het zijn de supporters van de clubs die hier veel meer moeite mee hebben dan de voetballers zelf..
Dat zeg ik....gek ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 17 mei 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 12:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En ik kan wil dat wel zien hoor. Ik vind alleen dat het niet waar is wat je zegt..

Maar goed, laten we erover op houden, die jongen komt niet naar Ajax.. Ik ben daar blij mee, jij vind het jammer.. Prima toch:-)

Overigens val jij aan, en verdedig ik.. :-)

Maar over je laatste zin ben ik het helemaal eens ( zie je wel, het kan wel)
Weer niet eens hoor reageer bijna nooit op andermans posts..
Wel als je mij quote met een andere mening.. ;-)
Einde van de dag willen we allemaal goed voetbal zien en hoe dat bereikt
word maakt uiteindelijk geen fluit uit.
remco k
 remco k - zaterdag 17 mei 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 19:05 schreef piet de paler het volgende:
Natuurlijk, dat is te begrijpen.. Maar wat Nenam zegt is gewoon de realiteit.. Wie betaald bepaald.. En we kennen de achtergrond ook nog niet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 17 mei 2014 - 22:13   quote  deeplink  
Als depay wat meer om zich heen keek.... dan kan hij mij wel bekoren
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 mei 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als depay wat meer om zich heen keek.... dan kan hij mij wel bekoren
Eens is vaak te gehaast! jeugdigheid.. ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe talenten

0.0078210