|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Ik wil vaste basisplaats en daarna naar Engeland......... hahaha....... Ik wil een Porsche panamera en een huis op kreta.....
Kom op mitch ...wat denk je nou zelluf......
of zie ik t verkeerd??
Wat denk jij dan ........????? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zou vreemder zijn als hij geen ambitie zou hebben als prof. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mankeert niks aan die uitspraak.. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Maar jij denkt dat hij dat waar kan maken.......haha Sorry hoor ..maar denk t niet |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Je mag best ambitie hebben .....maar zelf kritisch mag ook toch..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik ben echt TEVREDEN, en overal hard voor gevochten en gewerkt , Mitchell ga voor je dromen , ik sluit mij aan aan de vorige spreker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 19:57 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] Maar jij denkt dat hij dat waar kan maken.......haha Sorry hoor ..maar denk t niet Vooralsnog denk ik het ook niet, maar de kans heeft ie ook niet gehad om te laten zien wat hij kan, moest meestal Pelle voor zich dulden natuurlijk. Maar vind zijn uitspraken ambitieus en voor een profvoetballer niet verkeerd.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 19:57 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] Maar jij denkt dat hij dat waar kan maken.......haha Sorry hoor ..maar denk t niet Dat dachten drie jaar geleden miljoenen mensen over Pelle. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk maar ik kan me niet voorstellen dat ie zegt dat ie graag op de tweede plaats komt toch.. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Hij scoorde nooit meer als 4 goals bij az en Excelsior ..... Nee dan Lars veldwijk .....ik geloof 28 goals..... Kost niks ...t proberen waard.....ik denk beter als mitch Engeland tevreden Maar ja ....hij heeft teveel goals gescoord en misschien niet interessant ... Vandaar dat Heerenveen m op de korrel hep ........ Maar ja mitch the man is beter toch ..........." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:02 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tuurlijk maar ik kan me niet voorstellen dat ie zegt dat ie graag op de tweede plaats komt toch.. zo simpel is het ja. en hij is beter dan vele denken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Omdat vele nog niet hebben kunnen zien denk wat hij allemaal kan.. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:03 schreef R'dam-ech wel het volgende:Hij scoorde nooit meer als 4 goals bij az en Excelsior ..... Nee dan Lars veldwijk .....ik geloof 28 goals..... Kost niks ...t proberen waard.....ik denk beter als mitch Engeland tevreden Maar ja ....hij heeft teveel goals gescoord en misschien niet interessant ... Vandaar dat Heerenveen m op de korrel hep ........ Maar ja mitch the man is beter toch ..........." Denk je dat Mitchell bij Excelsior als vaste waarde er ook niet 20+ in zal schieten..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Veldwijk vind ik voor de breedte een prima aanvulling maar niet als topscorer van de eredivisie volgend seizoen die we zoeken.. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Denk je dat Mitchell bij Excelsior als vaste waarde er ook niet 20+ in zal schieten..(?) NEE |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Maar ja ...als jullie denken dat hij pelle gaat vergeten dan heb je boter op je .............. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Is dit iets uit t boerenland .... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:08 schreef R'dam-ech wel het volgende:Maar ja ...als jullie denken dat hij pelle gaat vergeten dan heb je boter op je .............. Wie heeft dat waar gezegd dan..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Ach ja ....tevreden in de spits volgend seizoen....ik zeg niet doen maar jij wel ....hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:11 schreef R'dam-ech wel het volgende:Ach ja ....tevreden in de spits volgend seizoen....ik zeg niet doen maar jij wel ....hahaha O ja joh, quote me even waar ik dat gezegd heb.. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: T gaat toch over een vaste basisplaats ..???? Jullie geven toch argumenten aan waarvoor hij dat niet zou kunnen ??? |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Klopt jij heb gelijk ...maar kom op ,je kan toch niet vrolijk worden van mitch Engeland tevreden |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: De enige die denkt dat ie beter is ......is Mitchell zelluf |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:14 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] T gaat toch over een vaste basisplaats ..???? Jullie geven toch argumenten aan waarvoor hij dat niet zou kunnen ??? Gaat over zijn ambitie.. Te Vrede is momenteel niet de beoogde spits die we nu zouden moeten hebben, maar wel een prima stand-in op het moment. Hij is nog erg jong en kan nog verder groeien, ik krijg bij jouw het idee dat ie al op zijn top zit.. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Maar misschien ben jij wel GEIL van mitchel......... |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:14 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] T gaat toch over een vaste basisplaats ..???? Jullie geven toch argumenten aan waarvoor hij dat niet zou kunnen ??? Ik snap het niet helemaal meer " ech wel". |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:16 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] Klopt jij heb gelijk ...maar kom op ,je kan toch niet vrolijk worden van mitch Engeland tevreden Nu niet als eerste spits nee, ik zie hem niet aan de lopende band scoren in de CL momenteel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Gaat over zijn ambitie.. Te Vrede is momenteel niet de beoogde spits die we nu zouden moeten hebben, maar wel een prima stand-in op het moment. Hij is nog erg jong en kan nog verder groeien, ik krijg bij jouw het idee dat ie al op zijn top zit.. Je hep een punt ...stand in ...verder zal hij NOOIT komen bij Feyenoord... Hij is jong ..maar veels te licht voor de spits positie ....dus wat dat betreft aan de top van zijn kunnen bij Feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:22 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] Je hep een punt ...stand in ...verder zal hij NOOIT komen bij Feyenoord... Hij is jong ..maar veels te licht voor de spits positie ....dus wat dat betreft aan de top van zijn kunnen bij Feyenoord Word aan gewerkt d:-) |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Neem wat van mij .... |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: En een doossie bonbons ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mitchell heeft t volgens mij nét niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar lijkt het tot nu toe zeker op ja.. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Youve got brains..... |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Aha, dat maakt alles een stuk duidelijker. Bedankt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Wat is er mis met het hebben van ambitie. Wel typisch Nederland, zodra iemand zegt een hoger doel te hebben wordt zo iemand meteen als arrogant beschouwd.
Verder vind ik Te Vrede een redelijke spits in de breedte, denk dat hij bij een FC Groningen prima zou functioneren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Michel:
" Mijn droom is om de eerste spits van Feyenoord te worden. Het is zó geweldig om in De Kuip te scoren en het hele stadion uit zijn dak te zien gaan".
Geweldig toch dat die jongen hier van droomt!! En ik beloof je Michel ook ik zal als een gek staan juichen. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:46 schreef ViezeFurr het volgende:Wat is er mis met het hebben van ambitie. Wel typisch Nederland, zodra iemand zegt een hoger doel te hebben wordt zo iemand meteen als arrogant beschouwd. Verder vind ik Te Vrede een redelijke spits in de breedte, denk dat hij bij een FC Groningen prima zou functioneren. Wij zijn Feyenoord toch of wa ??? |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:54 schreef Leonidas het volgende:Michel: " Mijn droom is om de eerste spits van Feyenoord te worden. Het is zó geweldig om in De Kuip te scoren en het hele stadion uit zijn dak te zien gaan". Geweldig toch dat die jongen hier van droomt!! En ik beloof je Michel ook ik zal als een gek staan juichen. Hahahaha wat zit er in jou bonbons dan .....ghb.....hahaha |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Nee joh .....eindelijk iemand met verstand |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: En, vertel eens wat zit er in die van jou? |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: En hij heet Mitchell .........dat je niet in de war ben .. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:54 schreef Leonidas het volgende:Michel: " Mijn droom is om de eerste spits van Feyenoord te worden. Het is zó geweldig om in De Kuip te scoren en het hele stadion uit zijn dak te zien gaan". Geweldig toch dat die jongen hier van droomt!! En ik beloof je Michel ook ik zal als een gek staan juichen. Hij heet Mitchell ...dat je niet in de war ben |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Hier was ikzelf ff in de war hahaha |
|
|
|