|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga je nu jezelf al quoten..(?)
|
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Beetje slordig misschien, de bonbons zijn dan ook zo lekker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De topictitel geeft toch echt iets anders aan..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Over ambitie gesproken.. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Dat krijg je er van als je iemand op taal terecht gaat wijzen. Wel grappig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 21:07 schreef Leonidas het volgende:[..] Dat krijg je er van als je iemand op taal terecht gaat wijzen. Wel grappig. ech wel.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Als een speler geen ambitie heeft dan kan ie beter stoppen! Hij kan niks anders zeggen dan wat ie doet dus dat mag m nooit kwalijk genomen worden! Red ie het?.. NEE |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Speelde 1 op 1 tijdens de eerste 3 afwezige wedstrijden van Pelle.. Die andere 4 heeft hij er dacht ik 3 gescoort.. Hij heeft nog niet verloren in de basis,en dat met Schaken op de vleugel.. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2014 - 10:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Speelde 1 op 1 tijdens de eerste 3 afwezige wedstrijden van Pelle.. Die andere 4 heeft hij er dacht ik 3 gescoort.. Hij heeft nog niet verloren in de basis,en dat met Schaken op de vleugel.. Plezierige feiten. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 21:48 schreef el triste het volgende:Als een speler geen ambitie heeft dan kan ie beter stoppen! Hij kan niks anders zeggen dan wat ie doet dus dat mag m nooit kwalijk genomen worden! Red ie het?.. NEE Ben ik niet direct met je eens. Hij is wel heel erg kopsterk hè. Ik denk dat ze hem bij Feyenoord niet voor niets gehaald hebben. Ze zien het dus vast wel in hem zitten... Daar komt bij dat we hem eigenlijk pas echt kunnen beoordelen als hij wat langer in de basis staat. Tot nu toe viel hij me niet echt tegen. Of hij zo goed wordt als een Pellè moet ik ook nog zien hoor, maar ik vind het wat vroeg om hem al af te serveren... |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2014 - 11:47 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ben ik niet direct met je eens. Hij is wel heel erg kopsterk hè. Ik denk dat ze hem bij Feyenoord niet voor niets gehaald hebben. Ze zien het dus vast wel in hem zitten... Daar komt bij dat we hem eigenlijk pas echt kunnen beoordelen als hij wat langer in de basis staat. Tot nu toe viel hij me niet echt tegen. Of hij zo goed wordt als een Pellè moet ik ook nog zien hoor, maar ik vind het wat vroeg om hem al af te serveren... Hoop dat ie het red maar zie het niet gebeuren. Voetballend simpelweg niet hoed genoeg. Nogmaals ik hoop dat ie het tegendeel bewijst |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik ben tot nu toe best Tevrede! |
|
|
|