|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax huurt Milik van Bayer Leverkusen (Ajax Clubsite)
|
|
|
Loetje
|
|
|
2e aankoop en tevens de 2e spits die we erbij krijgen. Welke spitsen verwachten jullie die weggaan? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2014 - 20:20 schreef Loetje het volgende:2e aankoop en tevens de 2e spits die we erbij krijgen. Welke spitsen verwachten jullie die weggaan? Welke niet? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
18 wedstrijden, 2 goals....jammer dat het weer middelmaat is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Misschien je eerst eens verdiepen in spelers voordat je oordeelt..
MISBRUIK - Nu de komst van Arkadiusz Milik naar Ajax er al een tijdje aan zit te komen, heeft menigeen een blik geworpen op de statistieken van de twintigjarige centrumspits. Wat direct opvalt is dat de Pool afgelopen seizoen in de Bundesliga voor FC Augsburg in achttien wedstrijden twee goals maakte.
Milik is geen pinchhitter
Twee goals in achttien wedstrijden, dat lijkt niet best, maar het ligt genuanceerder. Als huurling startte Milik op de bank bij FC Augsburg. Naarmate de eerste seizoenshelft vorderde, werd duidelijk dat FC Augsburg de boomlange aanvaller als pinchhitter zag. Doordat hij vooral als pinchhitter fungeerde, kreeg Milik afgelopen seizoen slechts 619 minuten speeltijd in de Bundesliga. Dat komt gezamenlijk neer op nog geen zeven volle wedstrijden.
Ondertussen liet Milik bij Jong Polen zien juist wel goed te functioneren wanneer hij niet als pinchhitter werd ingezet. Bij de nationale jeugdploeg startte hij tijdens de EK-kwalificaties telkens in de basis. In zes volle wedstrijden maakte de spits negen doelpunten voor zijn land.
Augsburgse voetbalpolitiek
In de tweede seizoenshelft besloot de jonge hoofdtrainer van FC Augsburg, Markus Weinzierl, nauwelijks meer gebruik te maken van Milik. Dat had een heldere reden. FC Augsburg had zich na een prima eerste seizoenshelft zo goed als veilig gespeeld in de Bundesliga. De club had geen optie tot koop voor Milik en met de blik op komend seizoen kregen spitsen met langlopende contracten de kans. Milik viel zodoende definitief buiten de boot.
In de laatste vijftien speelronden kreeg Milik slechts 195 minuten speeltijd, waarin hij wel een doelpunt maakte. De spitsen die langlopende contracten hadden en dus wél veel aan spelen toekwamen (Sascha Mölders en Raúl Bobadilla), scoorden in de laatste vijftien speelronden ook elk een doelpunt. Zij kregen daar aanzienlijk meer tijd voor dan Milik: Mölders 427 speelminuten en Bobadilla 463 speelminuten.
Conclusie
FC Augsburg maakte een fout door Milik voor een seizoen te huren, zonder optie tot koop, en hem vervolgens als pinchhitter in te zetten. Die rol lag hem niet. Nadat de ploeg in de winterstop vrijwel zeker veilig was gespeeld, richtte men zich op de toekomst. Spitsen die aantoonbaar minder presteerden dan Milik, kregen dankzij hun langlopende contracten telkens de kans. Milik was als huurling zonder koopoptie niet meer interessant voor het veilig gespeelde FC Augsburg.
Door dit slecht gelopen seizoen zonder kans als basisspeler, telt er voor Milik nu nog maar één ding: speeltijd krijgen. Vandaar dat hij onlangs vijf clubs uit de Premier League de deur wees. Hij wil zelf het liefst zien wat er voor hem mogelijk is wanneer hij bij Ajax voor het eerst een goede kans zal krijgen op niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Altijd fijn om te zien dat er mensen zijn die zich ergens in verdiepen en niet gelijk iemand afserveren. Welkom Milik !! Je hoeft er van mij geen 25 te maken. Als je maar zorgt dat anderen ze er in schieten. Als ajax namelijk een centrumspits heeft die er 25 in schiet, worden ze over het algemeen geen kampioen. Tenminste, de laatste 30 jaar niet. Veel succes !!!! |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2014 - 22:17 schreef remco k het volgende:[..] Misschien je eerst eens verdiepen in spelers voordat je oordeelt.. MISBRUIK - Nu de komst van Arkadiusz Milik naar Ajax er al een tijdje aan zit te komen, heeft menigeen een blik geworpen op de statistieken van de twintigjarige centrumspits. Wat direct opvalt is dat de Pool afgelopen seizoen in de Bundesliga voor FC Augsburg in achttien wedstrijden twee goals maakte. Milik is geen pinchhitter Twee goals in achttien wedstrijden, dat lijkt niet best, maar het ligt genuanceerder. Als huurling startte Milik op de bank bij FC Augsburg. Naarmate de eerste seizoenshelft vorderde, werd duidelijk dat FC Augsburg de boomlange aanvaller als pinchhitter zag. Doordat hij vooral als pinchhitter fungeerde, kreeg Milik afgelopen seizoen slechts 619 minuten speeltijd in de Bundesliga. Dat komt gezamenlijk neer op nog geen zeven volle wedstrijden. Ondertussen liet Milik bij Jong Polen zien juist wel goed te functioneren wanneer hij niet als pinchhitter werd ingezet. Bij de nationale jeugdploeg startte hij tijdens de EK-kwalificaties telkens in de basis. In zes volle wedstrijden maakte de spits negen doelpunten voor zijn land.Augsburgse voetbalpolitiek In de tweede seizoenshelft besloot de jonge hoofdtrainer van FC Augsburg, Markus Weinzierl, nauwelijks meer gebruik te maken van Milik. Dat had een heldere reden. FC Augsburg had zich na een prima eerste seizoenshelft zo goed als veilig gespeeld in de Bundesliga. De club had geen optie tot koop voor Milik en met de blik op komend seizoen kregen spitsen met langlopende contracten de kans. Milik viel zodoende definitief buiten de boot. In de laatste vijftien speelronden kreeg Milik slechts 195 minuten speeltijd, waarin hij wel een doelpunt maakte. De spitsen die langlopende contracten hadden en dus wél veel aan spelen toekwamen (Sascha Mölders en Raúl Bobadilla), scoorden in de laatste vijftien speelronden ook elk een doelpunt. Zij kregen daar aanzienlijk meer tijd voor dan Milik: Mölders 427 speelminuten en Bobadilla 463 speelminuten. Conclusie FC Augsburg maakte een fout door Milik voor een seizoen te huren, zonder optie tot koop, en hem vervolgens als pinchhitter in te zetten. Die rol lag hem niet. Nadat de ploeg in de winterstop vrijwel zeker veilig was gespeeld, richtte men zich op de toekomst. Spitsen die aantoonbaar minder presteerden dan Milik, kregen dankzij hun langlopende contracten telkens de kans. Milik was als huurling zonder koopoptie niet meer interessant voor het veilig gespeelde FC Augsburg. Door dit slecht gelopen seizoen zonder kans als basisspeler, telt er voor Milik nu nog maar één ding: speeltijd krijgen. Vandaar dat hij onlangs vijf clubs uit de Premier League de deur wees. Hij wil zelf het liefst zien wat er voor hem mogelijk is wanneer hij bij Ajax voor het eerst een goede kans zal krijgen op niveau. Ah meneer de betweter is er ook weer!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Maar hij heeft wel gelijk ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Overigens blijven jullie in die zelfde carrousel ronddraaien.....Tadic, Maher, Narsing, Toornstra en nu Ziyech en Kostic aangevuld met Heitinga en v/d Vaart.
Dan is het wel grappig dat Ajax met Milik komt...iedereen hier op het verkeerde been gezet |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2014 - 23:13 schreef Nenam_tiL het volgende:Overigens blijven jullie in die zelfde carrousel ronddraaien.....Tadic, Maher, Narsing, Toornstra en nu Ziyech en Kostic aangevuld met Heitinga en v/d Vaart. Dan is het wel grappig dat Ajax met Milik komt...iedereen hier op het verkeerde been gezet Ook een goed punt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Was hij weg dan....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Schijnbaar iets minder dan een uurtje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik blijf hopen op v/d Vaart |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha heb je hem de laatste tijd zien ballen in Duitsland? Brengt bijna niets! Die is teveel bezig met de glamour en Sabia. Dus lekker laten lopen en dan mag die ballen in de VAE. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 00:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahaha heb je hem de laatste tijd zien ballen in Duitsland? Brengt bijna niets! Die is teveel bezig met de glamour en Sabia. Dus lekker laten lopen en dan mag die ballen in de VAE. Dan lees jij de berichten over hem niet die vaak in bladen, kranten en colums staan. Hij is de enige die HSV nog een beetje kleur geeft, maar ja in je eentje kan je die kar niet trekken. Als er voor de rest alleen maar houten klaasjes rondlopen en denken dat de bal vierkant is. Ik hoop het ook en als hij komt en hij faalt faliekant dan zij het zo, maar dat verwacht ik niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eigenlijk ben jij in dit geval de betweter. Je weet dat je ernaast zit en gewoon vol blijven houden.
Maar goed. Bedankt voor je inhoudelijke reactie op mijn reactie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2014 - 23:13 schreef Nenam_tiL het volgende:Overigens blijven jullie in die zelfde carrousel ronddraaien.....Tadic, Maher, Narsing, Toornstra en nu Ziyech en Kostic aangevuld met Heitinga en v/d Vaart. Dan is het wel grappig dat Ajax met Milik komt...iedereen hier op het verkeerde been gezet Inderdaad. Gaf dat laatst ook al aan. Ajax deed vorig jaar en daarvoor hetzelfde. Komen met namen die in de pers vaak nog niet eens vooraf gelinkt worden.
Ik vind het wel mooi. Hopen dat er nu eens een pareltje tussen zit. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 02:18 schreef Peterhs het volgende:[..] Dan lees jij de berichten over hem niet die vaak in bladen, kranten en colums staan. Hij is de enige die HSV nog een beetje kleur geeft, maar ja in je eentje kan je die kar niet trekken. Als er voor de rest alleen maar houten klaasjes rondlopen en denken dat de bal vierkant is. Ik hoop het ook en als hij komt en hij faalt faliekant dan zij het zo, maar dat verwacht ik niet. Mee eens. Afgelopen week speelde hij o ok gewoon prima. werd gewisseld na 85 minuten maar leek goed fit. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 10:33 schreef remco k het volgende:[..] Eigenlijk ben jij in dit geval de betweter. Je weet dat je ernaast zit en gewoon vol blijven houden. Maar goed. Bedankt voor je inhoudelijke reactie op mijn reactie. Hoezo reageren? Het is simpel knip en plakwerk van diverse websites maar goed.....ik hoor jullie straks nog wel mekkeren als hij er niks van bakt..... |
|
|
|
|
Klaas123
|
|
|
Ik heb hem in actie gezien op tv tijdens de oefeninterland van Polen. De keren dat de camera op de helft van de tegenpartij was liet hij goede dingen zien. Balletjes doorkoppen, goede balbehandeling, steekpassen etc. Hij ziet er voor zijn leeftijd ook sterk uit. Laten we eerlijk zijn. Castaignos presteert het om 16 goals te maken. Die is traag, niet extreem lang, niet extreem sterk, mist veel kansen door slechte techniek en balaanname.
Ik verwacht wel wat van Milik. |
|
|
|
|
Regie1216
|
|
|
@remco k Hartelijk dank voor het stuk. Ook ik keek net als velen van ons naar de stats en dat zag er niet goed uit. Hierdoor snapte ik deze set niet. Waarom hebben we in godsnaam Milik gehaald?! Door jouw stuk ben ik gaan snappen wat de achterliggende gedachte is geweest, dus dank!
Voor de VDV-liefhebbers: We hebben met Milik een 9 in huis gehaald met een lengte van 189cm. Willen we iemand binnenhalen die zijn hele leven op het middenveld heeft gespeeld en 6cm langer is dan Bojan als onze 'verlossende' nieuwe nummer 9? Inderdaad, NEE! Ennuhhh ... Voetbalvrouwen accepteren geen terugval in inkomsten, LOL!
Maar goed, de ingeslagen weg luidt dat wij uitsluitend spelers aantrekken (huur/koop) die een direct toegevoegde waarde hebben. Is Milik dat? Was het overhevelen van Meleg van Jong Ajax dan geen betere keuze geweest?
Think about it ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 13:54 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Hoezo reageren? Het is simpel knip en plakwerk van diverse websites maar goed.....ik hoor jullie straks nog wel mekkeren als hij er niks van bakt..... Inderdaad, en dat laat ik zien om je reactie te weerleggen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 16:14 schreef Regie1216 het volgende:@remco k Hartelijk dank voor het stuk. Ook ik keek net als velen van ons naar de stats en dat zag er niet goed uit. Hierdoor snapte ik deze set niet. Waarom hebben we in godsnaam Milik gehaald?! Door jouw stuk ben ik gaan snappen wat de achterliggende gedachte is geweest, dus dank! Voor de VDV-liefhebbers: We hebben met Milik een 9 in huis gehaald met een lengte van 189cm. Willen we iemand binnenhalen die zijn hele leven op het middenveld heeft gespeeld en 6cm langer is dan Bojan als onze 'verlossende' nieuwe nummer 9? Inderdaad, NEE! Ennuhhh ... Voetbalvrouwen accepteren geen terugval in inkomsten, LOL! Maar goed, de ingeslagen weg luidt dat wij uitsluitend spelers aantrekken (huur/koop) die een direct toegevoegde waarde hebben. Is Milik dat? Was het overhevelen van Meleg van Jong Ajax dan geen betere keuze geweest? Think about it ... Nu kan je gokken op twee paarden.. Als je op 1 paard gokt en die faalt heb je een probleem.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Als ik de filmpjes van deze man op Youtube kijk zie ik vooral goals uit voorzetten, 't lijkt zo niet echt een voetballende spits... ben benieuwd wat ie er van gaat bakken, voor 't zelfde geld schiet ie er 25 in en hebben we de nieuwe Lewandowski... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 16:14 schreef Regie1216 het volgende:@remco k Hartelijk dank voor het stuk. Ook ik keek net als velen van ons naar de stats en dat zag er niet goed uit. Hierdoor snapte ik deze set niet. Waarom hebben we in godsnaam Milik gehaald?! Door jouw stuk ben ik gaan snappen wat de achterliggende gedachte is geweest, dus dank! Voor de VDV-liefhebbers: We hebben met Milik een 9 in huis gehaald met een lengte van 189cm. Willen we iemand binnenhalen die zijn hele leven op het middenveld heeft gespeeld en 6cm langer is dan Bojan als onze 'verlossende' nieuwe nummer 9? Inderdaad, NEE! Ennuhhh ... Voetbalvrouwen accepteren geen terugval in inkomsten, LOL! Maar goed, de ingeslagen weg luidt dat wij uitsluitend spelers aantrekken (huur/koop) die een direct toegevoegde waarde hebben. Is Milik dat? Was het overhevelen van Meleg van Jong Ajax dan geen betere keuze geweest? Think about it ... Misschien zou je wat minder op lengte moeten letten en wat meer op gogme en techniek want daar win je wat mee, dus v/d Vaart steekt met kop en schouders boven de rest van Ajax uit al is hij geen 1.89. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ben jij al een keer klaar met janken? Hij heeft gewoon gelijk met zn "stats"
Ik heb deze keer vol vertrouwen in de nieuwe spits MILIK! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 13:54 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Hoezo reageren? Het is simpel knip en plakwerk van diverse websites maar goed.....ik hoor jullie straks nog wel mekkeren als hij er niks van bakt..... Ik mekker pas als hij zn Ajax-tenue aantrekt en het blijkt dat ie op jou lijkt....schijtkind! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 20:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ben jij al een keer klaar met janken? Hij heeft gewoon gelijk met zn "stats" Ik heb deze keer vol vertrouwen in de nieuwe spits MILIK! Zo moeten we in ieder geval beginnen ja.. Een speler nu al afkraken is wel heel erg makkelijk..
Laten we gewoon eens afwachten wat het is en of ie bij ons past.. Als dat zo is zijn we blij, is het niet zo zijn we minder blij..
Voorlopig ben ik in ieder geval erg blij dat er al twee spelers bij zijn voor het komende seizoen, dat duid in mijn optiek op daadkracht en dat ze snel handelen met wat ze echt willen..
Ik verwacht dat men redelijk snel met nog een speler zullen komen, en dan op de laatste dag weer zullen kijken of er nog iets te regelen valt voor weinig geld..
Ik vind het prima.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Whahahahaha.....wat een ophef hiero over Remco, wat laten jullie je in je zak schijten zeg....Remco ligt in een deuk, ik ook eerlijk gezegd. Kom op zeg, jullie kennen die blauw vinger onder tussen toch wel....en vaak heeft hij gewoon gelijk, en dat doet auw (bij mij niet). Af en toe ga ik op hem los, en dat lucht weer op.....ik geef toe, hij is moeilijk te grazen te nemen.....als je een bannetje op de koop toe neemt dan gaat het nog wel. Oja hij is het apegatje van Boudewijn....moeilijksheid graad 10 ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:Whahahahaha.....wat een ophef hiero over Remco, wat laten jullie je in je zak schijten zeg....Remco ligt in een deuk, ik ook eerlijk gezegd. Kom op zeg, jullie kennen die blauw vinger onder tussen toch wel....en vaak heeft hij gewoon gelijk, en dat doet auw (bij mij niet). Af en toe ga ik op hem los, en dat lucht weer op.....ik geef toe, hij is moeilijk te grazen te nemen.....als je een bannetje op de koop toe neemt dan gaat het nog wel. Oja hij is het apegatje van Boudewijn....moeilijksheid graad 10 ;-) Hehehe....:-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Geef Milik de kans sowieso...het schijnt dat ze hem al jaren scouten...dus zullen ze heus wel iets in hem zien....Maar als ik de laatste tijd die Zivkovic zie ballen en scoren bij Groningen zeg ik gooi hem voor de leeuwen!!! Laat hem niet bij Jong Ajax starten... |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Volgens mijn zet hij gewoon de waarheid neer, En volgens mijn had Slatan ook niet veel doelpunten gemaakt het jaar voor hij naar Ajax kwam. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 22:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:Geef Milik de kans sowieso...het schijnt dat ze hem al jaren scouten...dus zullen ze heus wel iets in hem zien....Maar als ik de laatste tijd die Zivkovic zie ballen en scoren bij Groningen zeg ik gooi hem voor de leeuwen!!! Laat hem niet bij Jong Ajax starten... Ja, maar je wil ook niet zn Bakkali achtige situatie krijgen met Zivko, dat hij dan niet meer in JA.mag spelen enzo... Zou mooi kloten zijn. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 16:14 schreef Regie1216 het volgende:Ennuhhh ... Voetbalvrouwen accepteren geen terugval in inkomsten, LOL! Think about it ... Je zwamt nu echt volledig uit je nek, maar dat weet je ongetwijfeld zelf ook donders goed. Hij van Ajax naar HSV. Zeker weten meer verdienen Toen naar Real. Zelfde verhaal. Toen naar Spurs. Bijna zeker achteruit. Terug naar HSV. Zeker achteruit. Nu mogelijk terug naar Ajax. Ook zeker achteruit en hier zou hij vrede mee hebben zoals hij zelf aangaf.
Net alsof een of ander wijf daar een doorslag gevende factor in is. Heb je enig idee wat die Sabia zelf verdiend??? Kom op zeg. Doe niet zo raar.
Voor de rest betreft jou mening over vd Vaart moet je zelf weten. Overigens klopt het ook niet. Je geeft zelf aan dat vd Vaart een typische 9 is. Nee Milik is een 9. vd Vaart is een 10 positie van nature en altijd geweest. Oftewel je vergelijkt paarden met koeien. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 02:18 schreef Peterhs het volgende:[..] Dan lees jij de berichten over hem niet die vaak in bladen, kranten en colums staan. Hij is de enige die HSV nog een beetje kleur geeft, maar ja in je eentje kan je die kar niet trekken. Als er voor de rest alleen maar houten klaasjes rondlopen en denken dat de bal vierkant is. Ik hoop het ook en als hij komt en hij faalt faliekant dan zij het zo, maar dat verwacht ik niet. Hmmmmmmm ik lees inderdaad de bladen, kranten en columns in Nederland niet over spelers en al helemaal niet over Van der Vaart. 9 van de 10 keer gaat het namelijk over zijn ex, zijn nieuwe liefde of zijn glamourgedrag. Dat is ook de reden dat ze bij HSV hem daarover aan hebben gesproken.
Daarnaast kijk ik de wedstrijden uit de Duitse competitie en dat jij zegt dat enkel Van der Vaart HSV nog een beetje kleur hebt gegeven klopt niet, maar ik laat je in die waan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:Whahahahaha.....wat een ophef hiero over Remco, wat laten jullie je in je zak schijten zeg....Remco ligt in een deuk, ik ook eerlijk gezegd. Kom op zeg, jullie kennen die blauw vinger onder tussen toch wel....en vaak heeft hij gewoon gelijk, en dat doet auw (bij mij niet). Af en toe ga ik op hem los, en dat lucht weer op.....ik geef toe, hij is moeilijk te grazen te nemen.....als je een bannetje op de koop toe neemt dan gaat het nog wel. Oja hij is het apegatje van Boudewijn....moeilijksheid graad 10 ;-) Weet je wat nog het erge is gap, dit zijn dezelfde personen die met namen komen als Kostic, Ziyech e.d. en al zeker weten dat deze gasten bij Ajax slagen en ook miljoenen gaan opleveren als ze worden doorverkocht!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 22:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:Geef Milik de kans sowieso...het schijnt dat ze hem al jaren scouten...dus zullen ze heus wel iets in hem zien....Maar als ik de laatste tijd die Zivkovic zie ballen en scoren bij Groningen zeg ik gooi hem voor de leeuwen!!! Laat hem niet bij Jong Ajax starten... Hij zal de voorbereiding lijkt me bij het eerste starten.. Laat ze beiden maar uitvechten wie de beste is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 - 00:48 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ja, maar je wil ook niet zn Bakkali achtige situatie krijgen met Zivko, dat hij dan niet meer in JA.mag spelen enzo... Zou mooi kloten zijn. Die regels gaan verandert worden las ik laatst.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Spitsen en Ajax is een apart verhaal. Spitsen en de eredivisie is een apart verhaal.
Er zijn spitsen die in het buitenland niks presteren en in de eredivisie er flink op los slaan. Alves, Bony, Berg, Luuk de Jong, Bas Dost, Pelle.
Er zijn ook spitsen die niet goed presteren onder de boer. Bojan, El hamdaoui, Sigthorsson, Hoessen. Speelt regelmatig met een middenvelder in de spits.
Dus valt millik in een rijtje van spelers die goed presteert in de eredivisie en daarbuiten kansloos is of valt hij in een rijtje van mislukte spelers die in de spits zijn geposteerd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Of blijkt hij gewoon een prima speler die het ook red in het buitenland.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja idd. Ik weet niet precies, maar ik hoorde dat ze het wissel beleid willen aanpassen. Als een speler niet in de basis gestart is dan telt het niet mee als wedstrijd en mag hij gewoon meedoen bij de ander dezelfde weekronde. Voor keepers zou het helemaal niet meer gelden. Maar kan nog alles veranderen dus we zullen moeten afwachten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
1 voordeel heeft Milik wel! Hij heeft dit jaar al eens gescoord tegen die pisboeren uit lampengat!
BRON |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind het er echt prima uitzien hoor.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Poolse media pakken groots uit met lofzang op Ajax-spits: 'Wraak op Duitse voetbal' maandag 13 oktober 2014 om 11:03 door Mark Penterman
Ajax-spits Arkadiusz Milik was zaterdag van levensgroot belang voor Polen, dat voor het eerst won van aartsvijand Duitsland (2-0). De aanvaller maakte vlak na rust de 1-0, door Manuel Neuer koppend te verslaan. Milik is één klap een held geworden in Polen.
Poolse media pakken groot uit met verhalen over de huurling van Bayer Leverkusen. 'Miliks wraak op het Duitse voetbal', kopt Ekstra, daarmee verwijzend naar zijn mislukte periodes bij Leverkusen en FC Augsburg. Ook Przeglad Sportowy looft de nieuwe nationale held. 'Arek Milik zal voor altijd herinnerd worden als degene die de jarenlange Duitse hegemonie doorbrak voor Polen. Iedere Poolse speler op het veld schreef tegen Duitsland zijn eigen verhaal', citeert Ajax Showtime.
'In de jeugd maakte hij indruk met ongelofelijke moyennes, maar dat is geen garantie op het hoogste niveau', schrijft Gwizdek24. 'Toch drie goals in elf wedstrijden, waarvan de belangrijkste zonder twijfel op zaterdag 11 oktober 2014 werd gemaakt tegen Duitsland.' Ook de Poolse versie van Eurosport deed een duit in het zakje. 'Bondscoach Adam Nawalka speelde al langer met het idee om Milik en Robert Lewandowski samen te laten spelen met Milik als ondersteunende aanvaller die de bal moet ontvangen. Het liep anders; één kopbal sloeg in als een bom en zorgt voor louter lof bij Nawalka en de fans.'
De Duitse krant Augsburger Allgemeine refereerde aan Miliks tijd voor de plaatselijke FC. 'Bij zijn debuut voor Augsburg leek hij te gaan slagen met een laat doelpunt wat zorgde voor de 2-2. Uiteindelijk was zijn avontuur bij Augsburg geen succes en belandde hij in Amsterdam. Daar maakte hij twee treffers in drie wedstrijden. Maar Poolse fans zijn in dit geval van de harde cijfers: de 20-jarige Milik schreef historie met zijn 1-0 tegen Duitsland. Hij is nu onsterfelijk.'
bron
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 oktober 2014 door Pietje -- |
|
|
|