|
|
Pieter08
|
|
|
020 heeft weer twee jonge jeugdtalenten uit de opleiding van Feyenoord gehaald. Vorig jaar is dat ook al gebeurd. Overmars heeft lak aan het herenakkoord. Dit moet eens stoppen, die neuzen denken dat ze alles kunnen maken. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Typerend voor de club .. Style loos ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
5-jaar lang totaal transferverbod!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het is voor werk. ik hoorde dat hun moeder op de wallen ging werken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vroeger in de Romeinse tijd werd dat soort volk gewoon van de berg gegooid he.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is dat nou Hoogvliet helemaal rechts achter dat raam? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaja en jij noemt Hoogvliet in lingerie serieus?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij staat daar verdomme te smeken of er iemand binnen komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Behalve Hoogvliet, behalve Hoogvliet!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Beetje zielig, winkelen bij de concurrentie! En nog zieliger als je dat als voetballer doet........ |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Wanneer ze denken dat ze bij de beste jeugdopleiding moeten vertrekken, dan moeten ze dat maar doen. Ajax koopt er nog wel een stuk of 10 als ze zo meteen in de B jeugd zitten. Kunnen ze meteen Deens of Zweeds leren praten. Dat is dan waarschijnlijk toch hun volgende stap, bij fc knackerbrot spelen! |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
En die neuzen roepen maar over hun jeugdopleiding. Ze kopen werkelijk waar alles bij elkaar. Ze zijn momenteel zelfs drukdoende om een 9 (!) jarig mannetje te kopen. Het moet niet gekker worden daaro. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ligt niet aan de clubs maar aan de spelers zelf mentaliteit kwestie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Reden kan ook een stuk 'onschuldiger' blijken. Misschien zijn die mannetjes fan van Ajax. Was bij die vorige ook zo. Ik geloof dat het andersom ook wel eens gebeurd is. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Typisch 020, achterbakse ellebogenstomers!! De K.N.V.B. moet dit tegen houden...maar ja die bestaan voor 80% uit 020-ers (!) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Overmars is ook een eerste klas rat! |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Typisch Amsterdams..... zorgt gewoon opnieuw voor onrust tussen 010 en 020! De vernielingen,de beschadigingen en nu weer 2 Jeugdspelers weghalen tegen de afspraken in... wat een vieze club is dat toch!!! Die twee jongens Maduro hebben een 020-naam, dat dan weer wel, toch hoop ik dat ze nooit, never in De Kuip spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoor je nooit meer wat van. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 15:05 schreef Jan Tol het volgende:Typisch Amsterdams..... zorgt gewoon opnieuw voor onrust tussen 010 en 020! De vernielingen,de beschadigingen en nu weer 2 Jeugdspelers weghalen tegen de afspraken in... wat een vieze club is dat toch!!! Die twee jongens Maduro hebben een 020-naam, dat dan weer wel, toch hoop ik dat ze nooit, never in De Kuip spelen. Vernielingen, beschadigingen ... Net of we bij Feyenoord alleen lieverds hebben !!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het zijn maar kut tiefus joden , kut tiefus joden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
adje
|
|
|
|
|
|
Goudse Raymond
|
|
|
Dit zegt al genoeg over hun zogenoemde befaamde jeugdopleiding. Voor de 5e maal de beste jeugdopleiding doet enorm pijn in 020 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Over die 3 sterrenneukers maak ik me niet druk. En over die kutjochies nu ook niet meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ze moeten sowieso van kinderen afblijven. bah. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bah???????
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ze moeten wat daar als ze zelf niets kunnen opleiden. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote: Klopt, en die rot knulletjes zullen zich zelf wel aangemeld hebben. 020 zal wel zo slim zijn om niet te gaan ronselen, want dan heb je wel een probleem. Een echte Feyenoorder gaat niet naar 020 (Wim Jansen heb ik het inmiddels vergeven) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
De handelswijze van 020 begint steeds meer joods te worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: PSV volgt het joodse voorbeeld anders ook op..
PSV slaat slag en haalt absolute topschutter weg bij Feyenoord
Nou ben ik wel benieuwd naar je mening Pieter.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Voor zover mij bekend, is deze speler niet door PSV benaderd. Deze jongeman was het niet eens met het feit dat Feyenoord hem volgend jaar in de B2 wilde plaatsen. Hierdoor heeft hij besloten om Feyenoord te verlaten. En dan moet ie toch ergens anders onderdak vinden toch? Overigens stond Fc Utrecht ook in de rij om hem op te pikken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja die andere wilde niet met de trein.. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
PSV ,dat zijn Provinciaaltjes met gemene trekjes!! |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Beste Jan, PSV en Feyenoord hebben meer gemeen dan jij denkt. We hebben in iedergeval een gemeenschappelijke vijand: 020! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2014 - 12:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] PSV volgt het joodse voorbeeld anders ook op.. PSV slaat slag en haalt absolute topschutter weg bij FeyenoordNou ben ik wel benieuwd naar je mening Pieter.. PSV haalt hem niet weg bij Feyenoord, hij was al weg bij Feyenoord en PSV haalt gewoon een clubloze speler.
Wat betreft de Maduro's zal er wel iets vergelijkbaars spelen, wellicht hebben ze al te horen gekregen dat het waarschijnlijk niets met ze gaat worden bij Feyenoord en maken ze de overstap naar Ajax omdat daar minder concurrentie in de jeugd is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2014 - 15:40 schreef Pieter08 het volgende:Beste Jan, PSV en Feyenoord hebben meer gemeen dan jij denkt. We hebben in iedergeval een gemeenschappelijke vijand: 020! Nou volgens mij zijn het beide niet echte vrienden,al is de gemiddelde Psvert wat sympathieker dan die andere.. Verders niet druk omdat ventje maken ,want psv is vast niet zijn laatste overstapje voor z'n 17de |
|
|
|