|
|
remco k
|
|
|
quote: Weer even goed nadenken.. Kom op, je kan het, wat bedoeld iemand nou precies.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee test failed again. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jammer, had je echt hoger ingeschat, en zo moeilijk zijn ze echt niet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Had ik mezelf ook.. Misschien toch even laten nakijken, weet niet of dat zin heeft. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
AAaahww.. poep Feyenoord... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat klopt...maar onze tuinkabouter komt lange bij na niet aan dat niveau narreke.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tering Sjakie....moet ff terug scrollen, moet dat zolang duren |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Lekker belangrijk....gaan we nou muggenziften op een voetbalforum over spelling ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Heb het druk pik...kom hier soms pas laat kijken... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zo dan. Nenam en bb-codes? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: BBL....hashie, en die heeft Boudewijn uitgeschakeld |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Sorry foutje van mij |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wat wilde je zeggen dan? :P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: BB forum codes Sorry duurde ff....moest ff die grafbak te woord staan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wat heeftie uit staan dan? Moet dan een gedeelte ervan zijn. Zal morgen kijken of ikeen tabelletje voor de grap kan maken haha. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Als ik de twee laatste pagina's lees kom ik tot de volgende opstelling:
------------------Boemm--------------- Foei---Tering---Sjakie-----Narrekke Serero--------Serrero---------Sorero Deja---------------Vu-------------Enzo
Prima topic weer lijkt me |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahaha Hummel fantastisch, dan heb jij je aankopen ook gehad:):) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kerel, je moet echt lezen, ik spreek niet iemand daarop aan, een ander spreekt mij erop aan en ik zeg precies hetzelfde als jij nu doet.. Tering, dacht dat jij wel kon lezen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nogmaals weer effe aanhalen voor de Duarte fans weer de slechtste van jong Ajax en veel te traag voor Ajax een totale miskoop. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 17:04 schreef nora het volgende:Nogmaals weer effe aanhalen voor de Duarte fans weer de slechtste van jong Ajax en veel te traag voor Ajax een totale miskoop. Klopt, volgens mij was hij ook verantwoordelijk voor de slechte pass waar Bazoer rood voor krijgt. Wat overigens geen rood is.. In Engeland was daar niet eens voor gefloten.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 11:38 schreef JOOD het volgende:Ik denk dat voor het volgende voetbaljaar genoeg kwaliteit zit in de opstelling om het een keer ver te schoppen in Europa. Cillessen Van Rhijn - Veltman - Moisander - Boilessen Blind Klaassen - De Jong Schone - Milik - Kishna Wissels: vd Hart Dijks Denswil Bazoer Duarte Fisher Zivkovic ----------------Cilissen--------------- Rhijn----Veltman---Moisander----Boilesen -------------------Viergever---------------- --------Klaassen----------Schone Ghazi------------Zivkovic-------Khisna
Hier moet het mee gebeuren... Valt me zwaar tegen.
Blind en De Jong weg, allebei zwaar ervaren en goed voor dit team. Helaas geen vervangers, met uitzondering van Viergever die ik graag zie.
Te weinig kwaliteit, maar we zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik kan me wel voorstellen dat Frank de Boer moe wordt van weer een seizoen hetzelfde proberen met een matige selectie vol met jeugd. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 11:18 schreef JOOD het volgende:[..] ----------------Cilissen--------------- Rhijn----Veltman---Moisander----Boilesen -------------------Viergever---------------- --------Klaassen----------Schone Ghazi------------Zivkovic-------Khisna Hier moet het mee gebeuren... Valt me zwaar tegen. Blind en De Jong weg, allebei zwaar ervaren en goed voor dit team. Helaas geen vervangers, met uitzondering van Viergever die ik graag zie. Te weinig kwaliteit, maar we zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik kan me wel voorstellen dat Frank de Boer moe wordt van weer een seizoen hetzelfde proberen met een matige selectie vol met jeugd. Te weinig kwaliteit denk ik... Maar we gaan het wel weer zien... denk niet dat Zimling iets toevoegt, daarnaast kun je wel geweldig counteren met Ghazi Zivkovic en Kishna... Alleen gaat die aanval er niet komen te staan dit seizoen... Sigthorsson zal wel eerste keuze zijn... zou bijna hopen dat ie weer een blessure oploopt. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 11:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] Te weinig kwaliteit denk ik... Maar we gaan het wel weer zien... denk niet dat Zimling iets toevoegt, daarnaast kun je wel geweldig counteren met Ghazi Zivkovic en Kishna... Alleen gaat die aanval er niet komen te staan dit seizoen... Sigthorsson zal wel eerste keuze zijn... zou bijna hopen dat ie weer een blessure oploopt. Kan toch niet, je kunt hem geen wedstrijd meer laten staan als ie niet scoort.. Meer dan 500 min niet gescoord.. Vermeer werd ook gewisseld omdat hij onder de maat presteerde. (Veel te laat vond ik) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De Boer zal uiteindelijk hem niet blijven steunen wanneer hij niet scoort en voldoende inbrengt. Daar zou ik me niet zo druk om maken. Het is wel opvallend dat zijn spel er niet beter op wordt, ook niet wanneer hij meer voorzetten krijgt. Los van de voorzetten vind ik zijn inbreng erg beperkt. De laatste wedstrijd was zijn inzet ook erg matig. je zag hem veel meer stilstaan dan in andere wedstrijden. Vaak stopte hij met lopen en keek of anderen het wel oplosten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 13:10 schreef Bobby1972 het volgende:De Boer zal uiteindelijk hem niet blijven steunen wanneer hij niet scoort en voldoende inbrengt. Daar zou ik me niet zo druk om maken. Het is wel opvallend dat zijn spel er niet beter op wordt, ook niet wanneer hij meer voorzetten krijgt. Los van de voorzetten vind ik zijn inbreng erg beperkt. De laatste wedstrijd was zijn inzet ook erg matig. je zag hem veel meer stilstaan dan in andere wedstrijden. Vaak stopte hij met lopen en keek of anderen het wel oplosten. Waarom speelt ie dan nog? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ja Remco vertel ons eens waarom hij nog speelt..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij zegt dat men zich er niet zo druk om moet maken omdat als hij echt slecht is de Boer hem er af haalt.. Hij speelt al jaren slecht en toch staat ie er nog.
Je verhaal klopt dus weer eens niet.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik stel jou een vraag Remco? De Boer kan hem echt niet het hoofd boven water houden als iedereen ziet dat hij niet functioneert. Of wou jij ook zeggen dat hij een slechte keuze is en niet past bij dit Ajax? Kom nu eens met je mening? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 15:09 schreef remco k het volgende:[..] Jij zegt dat men zich er niet zo druk om moet maken omdat als hij echt slecht is de Boer hem er af haalt.. Hij speelt al jaren slecht en toch staat ie er nog. Je verhaal klopt dus weer eens niet.. Waarschijnlijk heeft de boer aangedrongen om hem te halen! En hoopte dat zijn aankoop toch zn draai kon vinden! Plus het feit dat hij speelde omdat ajax hem nog wou verkopen dat is niet gebeurd en ben je ongeloofwaardig als je hem nu gelijk eraf haalt. Maar hij gaat wel vervangen worden duurd nie lang meer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 15:19 schreef Bobby1972 het volgende:Ik stel jou een vraag Remco? De Boer kan hem echt niet het hoofd boven water houden als iedereen ziet dat hij niet functioneert. Of wou jij ook zeggen dat hij een slechte keuze is en niet past bij dit Ajax? Kom nu eens met je mening? Kerel, als je eens de moeite zou nemen om te lezen zie je die mening vaak zat staan.. Dus kom nu eens met je mening?? Leer eens lezen zou ik zeggen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 15:23 schreef 3sterren het volgende:[..] Waarschijnlijk heeft de boer aangedrongen om hem te halen! En hoopte dat zijn aankoop toch zn draai kon vinden! Plus het feit dat hij speelde omdat ajax hem nog wou verkopen dat is niet gebeurd en ben je ongeloofwaardig als je hem nu gelijk eraf haalt. Maar hij gaat wel vervangen worden duurd nie lang meer Laten we het hopen.. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Als boilesen niet oppast gaat hij naar de bank , komt viergever linksback te staan en staat zimling op 6. Hoop et echt want die looopt slecht te verdedigen tegen psv en groningen al 4 goals door de man die hij op dat moment moest dekken. Of hij moet wkkr worden of we moeten maaar gaan inzien dat het na al die blessures niet meer HET talent is die iedereen dacht/denkt dat hij is! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Jij kunt ook slecht lezen omdat ik vaak uitleg moet geven bij mijn tekst. Wie leest er nu slecht.
"Laten we het hopen.."
typisch een remco opmerking, ik dek me in en durf niet echt bepaald een kant uit te gaan. Ik vind jou vaak erg zwak overkomen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 15:30 schreef Bobby1972 het volgende:Jij kunt ook slecht lezen omdat ik vaak uitleg moet geven bij mijn tekst. Wie leest er nu slecht. "Laten we het hopen.." typisch een remco opmerking, ik dek me in en durf niet echt bepaald een kant uit te gaan. Ik vind jou vaak erg zwak overkomen. Whahahaha... En weer snap je er helemaal niks van. In de juiste context iets lezen is jou niet echt bijgebracht of wel? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 15:28 schreef 3sterren het volgende:Als boilesen niet oppast gaat hij naar de bank , komt viergever linksback te staan en staat zimling op 6. Hoop et echt want die looopt slecht te verdedigen tegen psv en groningen al 4 goals door de man die hij op dat moment moest dekken. Of hij moet wkkr worden of we moeten maaar gaan inzien dat het na al die blessures niet meer HET talent is die iedereen dacht/denkt dat hij is! Of onze tactiek mag anders worden.. Iedereen kent het ajax spelletje toch wel na 4 kampioenschappen... Verandering is zeker niet slecht. Berkamp een aantal jaren geleden: misschien spelen we wel met twee aanvallende middenvelders in plaats van met 1 nummer 10.
Mag best een beetje variatie in zitten hoor, je loopt iedere keer in het mes als de tegenstander goed opgelet heeft. Of je hebt allemaal wereldspelers, maar dat is niet zo. Internationaal is dit een geweldige tactiek/opstelling omdat ze het niet verwachten van het 'kleine' ajax. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
------------------------------------------------------------ cillissen----------------------------------------------------------
Vanrhijn/ ligeon.------- moisander/vanderhoorn-----------viergever/dijks-------------boilessen/riedewald
Klaasen/sigthorson--------------------------------Veltman/zimling------------------------------duarte/boilessen
ELghazi/ schone------------------------------------zimling/Krishna-----------------------------kisnha/Anderson
Jammer dat Dijks weg is: had hem cv gezet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2014 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Lol... 👆 ging niet echt goed
Aangepast 👍
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2014 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Velman / cvm
Zimling/ spits
Wat denken jullie hiervan ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Blij dat jij geen scout bent ;-) |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Gezien de opstellingen, zit ik met de vraag of Ajax er daar echt beter op geworden is of dat ze nog beter daardoor gaan worden. Ach ja, de tijd zal het leren. |
|
|
|