|
|
de bluffer
|
|
|
De oud Feyenoord speler Alfred Schreuder is geslaagd voor zijn trainingsdiploma van hartelijk gefeliciteerd daarmee ik hoop dat ooit eens hoofdtrainer wordt in onze kuip |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Sorry: woordje je was ik vergeten voor ooit |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kijk bode zie je dat woordje edit staan achter je bericht ? Als je daar nou op klikt dan open je je bericht weer en kun je je fout weer verbeteren. Dat scheelt een hoop gedoe denk je niet ?
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 17:48 schreef de bluffer het volgende:De oud Feyenoord speler Alfred Schreuder is geslaagd voor zijn trainingsdiploma van hartelijk gefeliciteerd daarmee ik hoop dat ooit eens hoofdtrainer wordt in onze kuip Ik hoop ook dat ie hoofdtrainer word in de kuip. Kan Fred Rutten terug naar FC Twente. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2014 - 18:55 schreef tomson het volgende:[..] Kijk bode zie je dat woordje edit staan achter je bericht ? Als je daar nou op klikt dan open je je bericht weer en kun je je fout weer verbeteren. Dat scheelt een hoop gedoe denk je niet ? [ afbeelding ] Bode????? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja..!!!Bode heeft meestal echt nieuws te melden.De Bluffer opent topics zonder dat we er wijzer van worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus