BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zeg FOX Sports, Ik wil OOK een bal!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2014 - 13:20   quote  deeplink  
zeg FOX Sports, Ik wil OOK een bal!

Zeg heren van FOX Sports... ik wil OOK een bal...
Want ik had er namelijk ook last van!

----------------------------------------
(afbeelding van iemand anders)

foxsports_replica_bal.jpg

----------------------------------------

Wie van jullie heeft ook geklaagd via Twitter en een bal gekregen?
Peterhs
 Peterhs - maandag 19 mei 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Jij hebt zeker een skippybal ontvangen Boudewijn? ;-)
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2014 - 13:45 schreef Peterhs het volgende:
Jij hebt zeker een skippybal ontvangen Boudewijn? ;-)
zelfs dat niet!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 mei 2014 - 01:50   quote  deeplink  
A: Wat heeft dit topic met Ajax te maken?
B: Overtreed jij niet 1 van je forumregels met dit geleuter?
C: Wat ken mij dat tyfusfox schelen?
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 20 mei 2014 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 01:50 schreef Ajax Warrior het volgende:
Stuiterbal voor jou :-p
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 mei 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 01:50 schreef Ajax Warrior het volgende:
Het interesseert mij geen bal of het jou wat kan schelen, je hebt er de ballen verstand van. Ik wil de bal aan het rollen brengen zodat meer mensen een gebalde vuist kunnen maken tegen FOX Sports zodat er een sneeuwbaleffect ontstaat. Iemand moet de bal aan het rollen brengen. Als FOX Sports ballen zou hebben zouden ze zich de ballen uit hun broek werken om mij een bal te bezorgen.
De bal ligt nu bij FOX Sports maar ik ben bang dat ze geen bal zullen uitvoeren maar de bal is rond en een bal kan raar rollen dus alles is mogelijk en hopelijk zullen ze intern een balletje opgooien en niet de bal misslaan door mij geen bal te geven want ik heb geen bal kunnen zien via hun website tijdens de belangrijkste wedstrijden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 mei 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 22:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het interesseert mij geen bal of het jou wat kan schelen, je hebt er de ballen verstand van. Ik wil de bal aan het rollen brengen zodat meer mensen een gebalde vuist kunnen maken tegen FOX Sports zodat er een sneeuwbaleffect ontstaat. Iemand moet de bal aan het rollen brengen. Als FOX Sports ballen zou hebben zouden ze zich de ballen uit hun broek werken om mij een bal te bezorgen.
De bal ligt nu bij FOX Sports maar ik ben bang dat ze geen bal zullen uitvoeren maar de bal is rond en een bal kan raar rollen dus alles is mogelijk en hopelijk zullen ze intern een balletje opgooien en niet de bal misslaan door mij geen bal te geven want ik heb geen bal kunnen zien via hun website tijdens de belangrijkste wedstrijden.
Whahahahahaha.....hij is leuk ouwe, je hebt je portie bijdehandjes binnen voor vanavond ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 mei 2014 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 22:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Misschien zou jij je klaagzang dan niet hier moeten voeren, maar gewoon een mail moeten sturen naar Fox? Of denk jij dat Fox een forum, waar wat malloten reageren, serieus gaat nemen? In dat geval zullen ze namelijk bezig blijven met dit soort acties. Dus in plaats van janken op het forum, had je beter kunnen janken via een mail of via de telefoon!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 mei 2014 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Whahahahahaha.....hij is leuk ouwe, je hebt je portie bijdehandjes binnen voor vanavond ;-)
Noem je dit bijdehand? Tis net een kind wat schreeuwt om een lolly maar er geen 1 krijgt van zijn moeder!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2014 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - woensdag 21 mei 2014 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 01:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien zou jij je klaagzang dan niet hier moeten voeren, maar gewoon een mail moeten sturen naar Fox? Of denk jij dat Fox een forum, waar wat malloten reageren, serieus gaat nemen? In dat geval zullen ze namelijk bezig blijven met dit soort acties. Dus in plaats van janken op het forum, had je beter kunnen janken via een mail of via de telefoon!
Ach ja, we klagen hier ook over Ajax pik.. En die lezen dit ook niet...Whahahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 22 mei 2014 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehe, maar hij heeft er de ballen verstand van....;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zeg FOX Sports, Ik wil OOK een bal!

0.0045959