|
|
Hummel10
|
|
|
Wie zijn de pareltjes van de eredivies? Wie zijn de spelers van de toekomst? Interessante spelers van de Eredivisie en Jupilerleauge die misschien iets kunnen toevoegen bij ons mooie Ajax? Spelers die in de gaten gehouden moeten worden? (Ben benieuwd naar jullie kijk erop en vind het leuk om dan over een tijdje te kunnen zien wat er met ze gebeurd is. Plus dat het bij willekeurige wedstrijden voor meer beleving zorgt) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ryan Thomas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2014 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Leuk topic hummel. Ga er vanavond een s rustig voor zitten om eens te kijken hoe of wat. Zijn er nog bepaalde regels met leeftijden enzovoorts |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb gisteren de hele dag voetbal gekeken en degene die mij het meeste opviel was Jordan Botaka van excelsior.
......en natuurlijk Hupperts dat roep ik al maanden,zijn alleen beide rechtsbuiten |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Die kleine linkerspits van Dordrecht doet het ook niet verkeerd !!! maar ja of die gassies goed genoeg voor Ajax zijn durf ik niet te zeggen, ik zou meer bewijs willen zien, het is ook jammer van Hupperts die is de laatste maanden terug gevallen. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 16:43 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik heb gisteren de hele dag voetbal gekeken en degene die mij het meeste opviel was Jordan Botaka van excelsior. ......en natuurlijk Hupperts dat roep ik al maanden,zijn alleen beide rechtsbuiten Botaka is me ook opgevallen idd goeie speler! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als ik kijk naar de playoffs voor Europees voetbal zijn een aantal spelers positief opgevallen..
Kostic, Zivkovic, Bizot, Chery, Kappelhof, van der Velde en Zivkovic van Groningen. Berghuis van AZ. Geen spelers van Heerenveen Proper van Vitesse.
Er lopen wel meer goede spelers rond, en misschien zijn een aantal namen die ik noem wel helemaal niet zo goed, maar feit is wel dat dit de wedstrijden waren waar het er toe doet, en dat dit de namen waren die positief opvielen.
Voor promotie degradatie zijn alle ED spelers tegengevallen. Uit de JL is Mahi wel een leuk talent van Sparta..
En ik kan de naam even niet terugvinden maar de speler die veel op linksbuiten belande van Dordrecht speelde ook erg goed..
Uiteraard heb je dan nog de talenten uit de ED die wat hebben laten zien..
Dost en Thomas van Zwolle Antonio van Go Ahead Basacikolu en Zyech van Heerenveen Hupperts van Roda.
Ik zal er ongetwijfeld nog wel een paar missen.. |
|
|
|
|
JordyAjacied
|
|
|
''Spelers die in de gaten gehouden moeten worden?''
Ik heb een jongen bij mij op school die Dany de Wit heet, hij zit bij Ajax B2 en hij mocht tijdens de future cup meedoen bij de B1(tegen Liverpool dacht ik). Hij had een hele mooie kopgoal gemaakt uit een corner. Weet een van jullie wat meer over deze jongen? Uit de paar beelden die ik zag, leek hij me een goede speler... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 17:10 schreef remco k het volgende:Als ik kijk naar de playoffs voor Europees voetbal zijn een aantal spelers positief opgevallen.. Kostic, Zivkovic, Bizot, Chery, Kappelhof, van der Velde en Zivkovic van Groningen. Berghuis van AZ. Geen spelers van Heerenveen Proper van Vitesse. Er lopen wel meer goede spelers rond, en misschien zijn een aantal namen die ik noem wel helemaal niet zo goed, maar feit is wel dat dit de wedstrijden waren waar het er toe doet, en dat dit de namen waren die positief opvielen. Voor promotie degradatie zijn alle ED spelers tegengevallen. Uit de JL is Mahi wel een leuk talent van Sparta.. En ik kan de naam even niet terugvinden maar de speler die veel op linksbuiten belande van Dordrecht speelde ook erg goed.. Uiteraard heb je dan nog de talenten uit de ED die wat hebben laten zien.. Dost en Thomas van Zwolle Antonio van Go Ahead Basacikolu en Zyech van Heerenveen Hupperts van Roda. Ik zal er ongetwijfeld nog wel een paar missen.. Gudelj wat vond je daarvan? Vond hem bij Nac al prima spelen maar doet het bij Az ook niet onaardig. Goed schot en sterk.. Ow ja en natuurlijk Atsu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2014 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 15:13 schreef remco k het volgende:Leuk topic hummel. Ga er vanavond een s rustig voor zitten om eens te kijken hoe of wat. Zijn er nog bepaalde regels met leeftijden enzovoorts Nah niet echt regels zeg maar alleen eredivisie en Jupilerleauge. Jonge talenten die je leuk vind spelen of talenten die je graag in Ajax-shirt wilt zien. Zoiets vind ik wel leuk om dan af en toe terug te kijken. Vind het ook leuk om dan bepaalde spelers te "scouten" bekijken maakt de mindere wedstrijden ook leuker om te kijken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 21:26 schreef Hummel10 het volgende:[..] Gudelj wat vond je daarvan? Vond hem bij Nac al prima spelen maar doet het bij Az ook niet onaardig. Goed schot en sterk.. Ow ja en natuurlijk Atsu Ik denk dat Atsu zou tegenvallen in een Ajax shirt, komen we weer terug op het verhaal met 20 meter minder ruimte voor je.. Bij Ajax staat alles overvol op de helft van de tegenstander. Atsu vind ik een speler met een leuke actie maar moet het voornamelijk van zijn snelheid hebben.
Gudelj is een prima speler, maar denk ik eerder wat voor Feyenoord.... Ik denk namelijk dat hij eigenlijk alleen past op de CVM positie als er twee naast elkaar staan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 21:33 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nah niet echt regels zeg maar alleen eredivisie en Jupilerleauge. Jonge talenten die je leuk vind spelen of talenten die je graag in Ajax-shirt wilt zien. Zoiets vind ik wel leuk om dan af en toe terug te kijken. Vind het ook leuk om dan bepaalde spelers te "scouten" bekijken maakt de mindere wedstrijden ook leuker om te kijken.. Welke talenten binnen de opleiding van Ajax verwacht je positief iets van dan de komende jaren?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 21:43 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat Atsu zou tegenvallen in een Ajax shirt, komen we weer terug op het verhaal met 20 meter minder ruimte voor je.. Bij Ajax staat alles overvol op de helft van de tegenstander. Atsu vind ik een speler met een leuke actie maar moet het voornamelijk van zijn snelheid hebben. Gudelj is een prima speler, maar denk ik eerder wat voor Feyenoord.... Ik denk namelijk dat hij eigenlijk alleen past op de CVM positie als er twee naast elkaar staan.. Atsu kan hoor dat hij minder is in de kleine ruimte maar het is wel een speler die 1 of 2 man makkelijk bezighoud.. Geeft andere spelers meer ruimte. Vind het in ieder geval een leuke speler om naar te kijken.
Gudelj pakt het wel goed op vind ik aangezien hij van Breda komt en er toch wel snel staat bij Az. Hij is soms wat houterig maar denk dat hij toch wel een goede vervanger voor Blind kan zijn (mits die na een goed wk verkocht wordt) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 21:44 schreef remco k het volgende:[..] Welke talenten binnen de opleiding van Ajax verwacht je positief iets van dan de komende jaren?? Cerny, Nouri, Leyder, Bazoer, Zivcovic, El ghazi, Meleg, Tete, Riedewald Becker, Wallian ken ik nog niet erg maar hoor ik veel goeds over ben benieuwd talenten genoeg
Ow ja en hoop dat Lobotka blijft vind ik een leuke speler
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Giovanni korte, funso ojo - dordrecht, jordan botaka - excelsior, terrel ondaan - willem 2, dean koolhof - graafschap, ayoub - fc utrecht, basakcikoglu - heerenveen, kom nu nie op alle namen maar dit zijn de jongens die bij mij positief zijn opgevallen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 22:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] Atsu kan hoor dat hij minder is in de kleine ruimte maar het is wel een speler die 1 of 2 man makkelijk bezighoud.. Geeft andere spelers meer ruimte. Vind het in ieder geval een leuke speler om naar te kijken. Gudelj pakt het wel goed op vind ik aangezien hij van Breda komt en er toch wel snel staat bij Az. Hij is soms wat houterig maar denk dat hij toch wel een goede vervanger voor Blind kan zijn (mits die na een goed wk verkocht wordt) Ik zou in Mokotjo eerder een goede vervanger zien. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Gudelj is in mijn ogen geen Ajax speler goed schot sterk maar te traag en techn/matig.En inderdaad Mokotjo is techn/beter en meer geschikt voor het Ajax spelletje. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 10:00 schreef nora het volgende:Gudelj is in mijn ogen geen Ajax speler goed schot sterk maar te traag en techn/matig.En inderdaad Mokotjo is techn/beter en meer geschikt voor het Ajax spelletje. En toch blijft Gudelj wel groeien ben wel benieuwd waar zijn plafond ligt.. Zal wel een club vinden in Engeland uiteindelijk want qua fysiek past hij daar wel. Mokotjo hoor ik vaak maar heb hem te weinig zien spelen om een oordeel te hebben. Maar zoveel bijzonders loopt er in Nederland niet voorr de Cvm positie. Mokotjo, Gudelj, Ayoub, Clasie en Blind daar houd het voor mij wel een beetje op. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Vind van Aanholt nog steeds een goeie speler voor de linksback |
|
|
|
|
JordyAjacied
|
|
|
Aanvallers hebben we wel genoeg nu, misschien nog iemand voor in de verdediging en op het middenveld, maar ik denk dat we dat gewoon kunnen opvullen met eigen jeugd. Daarbij denk ik vooral aan Tete en Bazoer, en Dijks komt ook weer terug. Met de huidige aankopen is de selectie denk ik wel breed genoeg.
Maar misschien zie ik wel een positie over het hoofd, dus wil ik jullie het volgende vragen. Als jullie nog één speler mochten halen voor een bepaalde positie, voor welke positie zou dat dan zijn en wat is een realistische toekomstspeler voor die positie? Ik wil namelijk wel eens weten welke positie jullie het zwakst bezet vinden... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2014 - 22:19 schreef JordyAjacied het volgende:Aanvallers hebben we wel genoeg nu, misschien nog iemand voor in de verdediging en op het middenveld, maar ik denk dat we dat gewoon kunnen opvullen met eigen jeugd. Daarbij denk ik vooral aan Tete en Bazoer, en Dijks komt ook weer terug. Met de huidige aankopen is de selectie denk ik wel breed genoeg. Maar misschien zie ik wel een positie over het hoofd, dus wil ik jullie het volgende vragen. Als jullie nog één speler mochten halen voor een bepaalde positie, voor welke positie zou dat dan zijn en wat is een realistische toekomstspeler voor die positie? Ik wil namelijk wel eens weten welke positie jullie het zwakst bezet vinden... Jordan Botaka |
|
|
|
|
JordyAjacied
|
|
|
Persoonlijk denk ik dat de links-mid positie het zwakst bezet is, we hebben Serero daar natuurlijk in ee vasis staan maar hem vind ik persoonlijk de zwakste schakel. Andere spelers die daar zouden kunnen spelen zijn Fischer, De Jong en Poulsen. Poulsen is nu natuurlijk weg, De Jong wordt vooral in de spits gebruikt en gaat misschien weg en Fischer zie ik ook niet meer terug naar links back gaan. Gelukkig hebben we Duarte dan nog die ik persoonlijk wel beter vind dan Serero maar misschien is die Chery van Groningen iets? |
|
|
|
|
JordyAjacied
|
|
|
Jordan Botoka? Die jongen ken ik niet, waar speelt hij en wie moet hij in de basis dus gaan vervangen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2014 - 22:29 schreef JordyAjacied het volgende:Jordan Botoka? Die jongen ken ik niet, waar speelt hij en wie moet hij in de basis dus gaan vervangen? Hij is rechtsbuiten en speelt bij excelsior.....volgend seizoen bij Feijenoord vrees ik |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ook maar is eigendom van Chelsea...no chance! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eens sjakie....net als Buttner(MU), mag van mij ook komen....no chanche
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Beide spelers zijn inderdaad prima.. Maar dat is Boilesen ook als ie fit is.. Ik denk zelfs beter dan beide.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
]Op woensdag 21 mei 2014 - 22:27 schreef JordyAjacied het volgende: Persoonlijk denk ik dat de links-mid positie het zwakst bezet is, we hebben Serero daar natuurlijk in ee vasis staan maar hem vind ik persoonlijk de zwakste schakel. Andere spelers die daar zouden kunnen spelen zijn Fischer, De Jong en Poulsen. Poulsen is nu natuurlijk weg, De Jong wordt vooral in de spits gebruikt en gaat misschien weg en Fischer zie ik ook niet meer terug naar links back gaan. Gelukkig hebben we Duarte dan nog die ik persoonlijk wel beter vind dan Serero maar misschien is die Chery van Groningen iets? Chery nee joh die moet je nu niet meer halen is ook al wat ouder geloof ik.. Zoveel beter als Duarte is hij echt niet.. Ziyech zit meer rek in denk ik.. Rechtsbuiten is in mijn ogen het zwakste met Schone en de Sa.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Voor volgend seizoen als hij vertrekt naar een eredivisie club voeg ik Hoesen toe.. En geldt ook voor Agudelo van Utrecht als hij blijft |
|
|
|
|
JordyAjacied
|
|
|
@Hummel Hoesen verdient naar mijn mening ook wel een tweede kans, maar toch denk ik niet dat hij goed genoeg is voor een basisplaats. Als hij al een kans krijgt, denk ik niet dat hij meer dan een 2e man voor de spitspositie zal worden. Ik denk persoonlijk dat hij verkocht wordt aan een andere Eredivisieclub. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahaha geweldig, onze spelers kraken we af maar spelers van excelsior vinden we wel goed om de basis te vullen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 13:22 schreef Ajax Warrior het volgende:Hahaha geweldig, onze spelers kraken we af maar spelers van excelsior vinden we wel goed om de basis te vullen? Waarom niet ??......FC Weesp zou ook zomaar kunnen, lopen er zat |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2014 - 21:09 schreef remco k het volgende:Beide spelers zijn inderdaad prima.. Maar dat is Boilesen ook als ie fit is.. Ik denk zelfs beter dan beide.. Van Aanholt vind ik beter als Blind en Boilesen als linksback... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 14:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Van Aanholt vind ik beter als Blind en Boilesen als linksback... Als Boilesen nou eens een seizoen fit blijft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 14:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Van Aanholt vind ik beter als Blind en Boilesen als linksback... van Aanholt is verdedigend heel erg zwak.. Prima aan de bal.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep man, en met een beetje geluk kennen wij ook nog wel een balletje trappen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 21:06 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jep man, en met een beetje geluk kennen wij ook nog wel een balletje trappen! Mwah...ik zou jou op het doel zetten, voor een cornervlag ben je te breed ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 21:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mwah...ik zou jou op het doel zetten, voor een cornervlag ben je te breed ;-) En jouw zetten we aan de zijlijn, kan je af en toe een biertje halen als ik dorst heb! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 21:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En jouw zetten we aan de zijlijn, kan je af en toe een biertje halen als ik dorst heb! ;-) Makkie ouwe.....oja ik wilde je eerst tot aan je kruin ingraven en je dan als penaltystip gebruiken ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 21:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Makkie ouwe.....oja ik wilde je eerst tot aan je kruin ingraven en je dan als penaltystip gebruiken ;-) Wilde jij dat of Ria? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zo zo, lekkere klootzak ben je dan! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik....ach iets met liefde en gevoel ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Volgens mij is het de bedoeling dat je hier spelers aandraagt..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dan draag ik jouw aan! Geweldige speler die zich graag bekommert om de spelersvrouwen van de basisspelers en de spelers op de bank! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Iets met trap en in je klote! |
|
|
|