|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 mei 2014 - 21:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja en ??....je weet toch wie het zegt Jij staat bol van de rare opmerkingen....oja dit is mijn Remco bash avond, alleen hou ik het niet lang vol vrees ik Whahahaha het is weer ouderwets...love it! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
AJAX MUSEUM
Veel onbegrip bij Ajax-supporters over vertrek Danny Hoesen naar FC Groningen
Het merendeel van de Ajax-supporters is niet blij met het vertrek van Danny Hoesen naar FC Groningen. Ook dat er geen terugkoopclausule is bedongen vinden zij meer dan spijtig. Een greep uit de vele negatieve reacties op de transfer van Hoesen.
Ongelooflijk dat een balvaste, technisch vaardige spits moest wijken voor een houthakker die een parodie op een spits is. Schiet mij maar lek. Ik snap er ook helemaal niets van! Hoesen had vriend en vijand verrast als hij de kans had gekregen komend seizoen. Kan me niet voorstellen dat Milik beter is dan Hoesen. Hoesen heeft bewezen mee te kunnen in het Ajax-spel.
Zeer jammer, Ajax speelde dit seizoen de beste wedstrijden met Hoesen in de spits. Snap het ook niet helemaal eigenlijk, is toch beter dan Sigthorsson.
EENS! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
FC Barcelona: Cuenca mag weg, Bojan moet wachten donderdag 29 mei 2014 om 22:38 door Roy van den Berghe
De toekomst van Isaac Cuenca ligt definitief niet bij FC Barcelona. De clubleiding van de Spaanse grootmacht heeft de zaakwaarnemer van de rechtsbuiten laten weten dat er geen plek meer is voor de speler in de A-selectie. Dat meldt AS.
De 23-jarige Cuenca speelde het afgelopen seizoen, mede door aanhoudend blessureleed, geen minuut in het eerste elftal. De vleugelspits gold jaren geleden als een groot talent, maar wist de hoge verwachtingen nooit in te lossen. De oud-Ajacied - Ajax huurde hem in het seizoen 2012-2013 - staat naar verluidt in de belangstelling van meerdere clubs uit de Primera Division.
De toekomst van Bojan Krkic is nog altijd ongewis. Meerdere mensen bij Barcelona geloven nog in de kwaliteiten van de aanvaller, die het afgelopen seizoen een matige indruk maakte op huurbasis bij Ajax. Het liefst zouden de Catalanen hem opnieuw verhuren, maar dat ziet Bojan zelf niet zitten. De spits wil verkocht worden als hij geen kans in het eerste van Barça krijgt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 29 mei 2014 - 21:05 schreef remco k het volgende:[..] nee inderdaad houd je dat niet lang vol.. Zie namelijk morgen wel weer wat je gepost hebt.. Laters... Lullo......
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij moet langskomen Sjakie.....van Halsteren naar Drunen is niet ver gap |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Cuenca mag van mij komen is zeker een versterking als rechterspits voor Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Doe ik zeer zeker nog een keer narreke! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zal niet duur zijn wel leuke speler als hij fit is |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Ola john proberen te halen ookal gaf hij aan eerder voor twente te kiezen dan voor ajax mocht hij trg komen naar de eredivisie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou Nenam, was dat alles.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja....de lol is eraf |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Weet niet waar het over gaat, maar klinkt wel erg zwaarmoedig :-( |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: A joh over het rellen....Remco kent mij te goed, die hapt niet meer ;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Drunen is toch een gat ergens in no where? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja klopt....geen hol te doen hier |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Daar woont toch wel ergens een gezin waar het gezellig is? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vast wel, het is en blijft brabant he |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Stakkers...
Kut op met je brabant man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bek houwe ouwe....ik woon hier nu eenmaal |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Had je niet moeten doen "ouwe" |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is mijn redding geweest..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Brabant is de meest treurige provincie die er is pik 😠 Past niet bij het MACHTIGE MOKUM 😄 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Dan ben ik stil... Sorry p |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 - 22:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Brabant is de meest treurige provincie die er is pik 😠 Past niet bij het MACHTIGE MOKUM 😄 Die rooie woont hier....zo is het nu eenmaal, ik trouwens een paar provincies die erger zijn |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Jou redding word ik ouwe |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Die rooie woont hier....zo is het nu eenmaal, ik trouwens een paar provincies die erger zijn Wil je al een tijd dit sturen...
Wacht |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mooi man....daar hou ik wel van |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Mn persoonlijke favoriet man...
Komt van de film Man On Fire....met Denzel Washington..
Vanaf 2.00 hoor je Lisa Gerard...
Prachtig gewoon, wou ik met je delen man 😉 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Mooiste film OOIT
Als ik erover vertel, zoals nu....springen serieus de tranen in mijn broek... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 - 22:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Mn persoonlijke favoriet man... Komt van de film Man On Fire....met Denzel Washington.. Vanaf 2.00 hoor je Lisa Gerard... Prachtig gewoon, wou ik met je delen man 😉 Thanx gap....zal het ff branden en dan via mijn stereo draaien, klinkt het mooier door 5 bose boxjes ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 - 22:54 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Mooiste film OOIT Als ik erover vertel, zoals nu....springen serieus de tranen in mijn broek... Oeps dan moet ik je wat opbiechten....ik kijk nooit films |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Biecht dan ook meteen op dat je niet lezen kunt knurf,want je beantwoord nooit mijn kerstkaarten ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 - 23:07 schreef jonass het volgende:[..] Biecht dan ook meteen op dat je niet lezen kunt knurf,want je beantwoord nooit mijn kerstkaarten ;-) Klopt....dat komt omdat ik een atheist ben |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Krijg de schijt met Bojan! Heeft werkelijk waar niets laten zien dit seizoen. En dan blij zijn dat Hoesen, die het niet slechter deed, wel weg is??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 - 23:28 schreef Ajax Warrior het volgende:Krijg de schijt met Bojan! Heeft werkelijk waar niets laten zien dit seizoen. En dan blij zijn dat Hoesen, die het niet slechter deed, wel weg is??? Boeie...pfff, maak je niet druk man.....beide ongeschikt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat dit een prima tussenstap is voor die jongen.. Kan hier laten zien of ie daarna nog een stapje hoger aan zou kunnen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 - 18:40 schreef remco k het volgende:Ik denk dat dit een prima tussenstap is voor die jongen.. Kan hier laten zien of ie daarna nog een stapje hoger aan zou kunnen.. Inderdaad potentie heeft hij zeker.. Leuk om te kijken of hij blijft ontwikkelen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Welke spelers ik aankomend seizoen benieuwd naar ben zijn: Hateboer, Hoesen, Kostic Anthonia Groningen Tankovic Johansson Az Mokotjo L Abbyle Ryan Thomas Pec Zwolle meleg Obeche Cambuur Ziyech Otigba Heerenveen Schalk Turuc Go Ahead Ben Sahar Willem 2 Benieuwd of deze jongens het goed gaan doen Bij ons erg benieuwd naar El ghazi, Muric, Milik, Zivkovic, Khisna. Laat het seizoen maar beginnen ik heb er zin in!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.....en in de winterstop allemaal halen Toppie Hummel ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Laten we eerst de helft doen en volgend seizoen de rest ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is ook een idee....maar wie haal je dan de eerste ronde.....daar kunnen we dan weer over ouwe hoeren |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hey Peet wat heb je met Remco gedaan ???.....zie hem nergens meer |
|
|
|