|
|
nora
|
|
|
Even mijn persoonlijke mening Urbu is transfervrij en is 27 jaar is technisch en een echte Ajacied, als we toch wat ervaring in die jonge ploeg willen hebben zou ik indien de salaris eisen te betalen zijn graag Urby terug willen zien in Ajax. Zijn pluspunten zoals ik ze zie aanvallend een goede speler als linker middenvelder die mij altijd heeft kunnen bekoren als linksback liet hij nog wel is een steekje vallen maar als linker middenvelder is hij in mijn ogen een meerwaarde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2014 door nora -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als back een meerwaarde, en indien hij die keuze voor die positie had gemaakt nu ook een vaste waarde geweest in het NL elftal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als back in mijn ogen niet omdat Boilissen het goed doet en ik de Urby van zijn Ajax tijd aanvallend beter vond als verdedigend en zeker goede akties had en ook wel een goed schot in zijn linker been had, ik zie hem ook niet als een leider maar wel een speler met veel ervaring en dat kan in een wedstrijd van pas komen met al die pupillen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als linksback prima..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahaha, kom maar Joduh.......kunnen we weer rellen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ahh heerlijk. De eeuwenoude Emanuelsondiscussie. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik zeg nee. Geen meerwaarde meer van het team. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Boilessen is en blijft te vaak geblesseerd. Is een feitelijke constatering. Ajax moet meer stabiliteit krijgen dan afgelopen jaar. Meer vaste spelers en meer rust. Persoonlijk denk ik wel dat het een verrijking is voor dit Ajax. Ben sowieso grote voorstander voor meer kwaliteit en ervaring.
Ik wil niet nog zo'n zaad jaar als afgelopen jaar. Ik vind Denswil trouwens ook veel te instabiel. Dat soort spelers blijven met regelmaat fouten maken. Ajax moet als team veel stabieler spelen dan afgelopen jaar. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 22:27 schreef Bobby1972 het volgende:Boilessen is en blijft te vaak geblesseerd. Is een feitelijke constatering. Ajax moet meer stabiliteit krijgen dan afgelopen jaar. Meer vaste spelers en meer rust. Persoonlijk denk ik wel dat het een verrijking is voor dit Ajax. Ben sowieso grote voorstander voor meer kwaliteit en ervaring. Ik wil niet nog zo'n zaad jaar als afgelopen jaar. Ik vind Denswil trouwens ook veel te instabiel. Dat soort spelers blijven met regelmaat fouten maken. Ajax moet als team veel stabieler spelen dan afgelopen jaar. En hem juist niet het vertrouwen geven zou moeten werken? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Veel inval beurten en veel in Jong Ajax moet hem beter maken en komt Denswil vanzelf op zijn plek in Ajax 1 .Maar goed ik vind het middenveld nog steeds kwetsbaar qua leeftijd en Urby zou daar in wel een verbetering zijn . |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Hij heeft best al veel kansen gehad, maar maakt nog steeds regelmatig fouten. De vraag is hoe lang mag je fouten blijven maken? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Door een teveel aan fouten heeft Ajax veel punten verloren. Dat moet omlaag wanneer je het beter wil gaan doen dan het afgelopen jaar. Je moet kritischer en veeleisender worden wil je kunnen groeien. Niveau moet omhoog, anders blij je waar je bent. Stilstand wordt achteruitgang. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Is bij Ajax in al die jaren basis nooit beter geworden. Heb ook nooit begrepen dat hij naar AC milan gegaan is, waarschijnlijk weer een knap staaltje verkoop van een of andere zaakwaarnemer.
Hij is niet goed genoeg, heeft geen toegevoegde waarde en kan ook niet meer groeien.
Persoonlijk een aardige kerel lijkt me, maar absoluut niet waar Ajax op dit moment voor staat. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Duidelijk ik vind dat een speler best een foutje mag maken uiteraard niet te veel.Maar wij speelde dit seizoen op safe dat wil zeggen als er druk komt geen man uitspelen maar evt terug spelen op de keeper of 80x terug spelen en geen man meer uitspelen want dan kan het FOUT gaan, nou ik weet niet of jij hebt genoten van het Ajax spel zonder fouten ? ik niet dus heb ik ook graag spelers die wel wat durven een aktie maken en aanvallend denken en dat is een sterk punt van Urby alleen speelde hij in de verkeerde competitie en de verkeerde club die denken verdedigend en ja dan maakt Urby wel eens zijn foutje.Maar in Ajax een mindere competitie en 27 jaar bijna op zijn top ik heb er vertrouwen in dat hij zeker een toegevoegde waarde is maar zeker in de breedte. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 11:36 schreef Bobby1972 het volgende:Hij heeft best al veel kansen gehad, maar maakt nog steeds regelmatig fouten. De vraag is hoe lang mag je fouten blijven maken? Over wie heb je het hier nu? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Denswil maar heeft nog alle tijd. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
waarom Jack ik ben er van overtuigd dat Urby nog een toegevoegde waarde is in deze jonge ploeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 11:36 schreef Bobby1972 het volgende:Hij heeft best al veel kansen gehad, maar maakt nog steeds regelmatig fouten. De vraag is hoe lang mag je fouten blijven maken? Een talent mag wel drie jaar fouten blijven maken. de Boer had ook maandelijks zijn foutje, en dat had ie echt heel zijn carriere.
Die jongen nu al afschrijven na zijn eerste seizoen waarin die 17 keer in de ED gespeeld heeft zou echt schandalig zijn..
Het is ook een veel groter talent dan bijvoorbeeld Veltman.. Jonge jongens hebben de tijd nodig en verdienen die tijd ook.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zowel Veltman als Denswil zijn prima talenten die best wat foutjes mogen maken. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
schot voor open doel gemist jammer Ajax !!! ===========================================
Urby Emanuelson staat op het punt de overstap te maken naar AS Roma, zo meldt 433.nl. De oud-Ajacied is transfervrij en de nummer twee van de Serie A van vorig seizoen lijkt meteen toe te happen. De onderhandelingen tussen beide partijen zouden nog lopen, maar een deal is dichtbij.
De linkspoot speelde de afgelopen seizoenen bij AC Milan, waar hij goede en slechte periodes kende. Het contract liep deze zomer af en de Italianen besloten die niet te verlengen. Daardoor hoeft Roma geen cent te betalen voor de diensten van Emanuelson, die nu in Rome zou zijn voor de medische keuring. Bij AS Roma staat ook Kevin Strootman al onder contract. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 18:57 schreef nora het volgende:schot voor open doel gemist jammer Ajax !!! =========================================== Urby Emanuelson staat op het punt de overstap te maken naar AS Roma, zo meldt 433.nl. De oud-Ajacied is transfervrij en de nummer twee van de Serie A van vorig seizoen lijkt meteen toe te happen. De onderhandelingen tussen beide partijen zouden nog lopen, maar een deal is dichtbij. De linkspoot speelde de afgelopen seizoenen bij AC Milan, waar hij goede en slechte periodes kende. Het contract liep deze zomer af en de Italianen besloten die niet te verlengen. Daardoor hoeft Roma geen cent te betalen voor de diensten van Emanuelson, die nu in Rome zou zijn voor de medische keuring. Bij AS Roma staat ook Kevin Strootman al onder contract. Voor de ervaring had het een prima aanwinst geweest. Kan ook de hele linkerflank bestrijken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 18:57 schreef nora het volgende:schot voor open doel gemist jammer Ajax !!! =========================================== Urby Emanuelson staat op het punt de overstap te maken naar AS Roma, zo meldt 433.nl. De oud-Ajacied is transfervrij en de nummer twee van de Serie A van vorig seizoen lijkt meteen toe te happen. De onderhandelingen tussen beide partijen zouden nog lopen, maar een deal is dichtbij. De linkspoot speelde de afgelopen seizoenen bij AC Milan, waar hij goede en slechte periodes kende. Het contract liep deze zomer af en de Italianen besloten die niet te verlengen. Daardoor hoeft Roma geen cent te betalen voor de diensten van Emanuelson, die nu in Rome zou zijn voor de medische keuring. Bij AS Roma staat ook Kevin Strootman al onder contract. Prima vervolg.. |
|
|
|