|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 20:43 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hahaha, nee hoor. Gewoon een weder vraag die ik je stel aan de hand van jou opmerking over extra punten. Duitsland over all de terechte kampioen! En na 3x een tweede plaats, is een derde plaats ook wel weer leuk omdat je je laatste wedstrijd dan wint. Over 4 jaar nieuwe rondes en nieuwe kansen. Wie weet lukt het dan wel, want dit smaakt zeker naar meer..... Ik wil die gouden beker ook wel eens in ons kleine landje hebben als winnaar! Dan hoop ik voor je, dat je nog lang mag leven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het Warrior gefeliciteerd met de pooler kerel.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat is zo wie zo de bedoeling ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Warrior gefeliciteerd man!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Moderne spelling;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Nee correcte spelling |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 01:10 schreef remco k het volgende:[..] Messi is de beste aller tijden.. Een veel grotere prijzenkast dan Maradonna.. Dat je Batistuta uberhaubt noemt is een belediging voor Messi. Messi heeft een veel hoger gemiddelde dan Maradonna en nogmaals veel meer gewonnen. Daarnaast ook een veel fijner mens... Argetinie Batistuta: 78 wedstrijden, 56 goals Maradona: 91 wedstrijden, 34 goals Messi: 82 wedstrijden, 35 goals
Dit is bij het Argentijnse elftal.
Batistuta speelde 9 seizoenen voor Fiorentina. Gemiddelde van 19 doelpunten per seizoen. In die tijd waren AC Milan en Juventus van wereld niveau. Fiorentina was dat sowieso niet.
Messi speelde bij het beste team van de wereld, hij had achter zich het beste middenveld. Het middenveld dat 2x Europees kampioen werd en 1x wereldkampioen.
Je geeft Batistuta te weinig eer en Messi te veel. Zou Messi bij Espanyol hebben gespeeld, ook zo gevuld prijzenkast hebben gehad?
Zou Batistuta bij een grote club wel een gevulde prijzenkast hebben gehad?
Messi is een uitstekende speler, die op een goed moment in een goed elftal kwam. Batistuta is een uitstekende speler, die op een slecht moment in een slecht elftal kwam.
Batistuta moest vechten tegen Juventus van Del Piero en Zidane, Tegen Ac Milan van Marco Gullit en Rijkaard. Als er een competitie was in de jaren 90 die zeer sterk was dan was dat de italiaanse wel. Hij speelde daar bij een club wat in de middenmoot speelde. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Doe geen moeite PA. Zijn mening is de zijne en die is wet (denkt ie dan) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 15:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Argetinie Batistuta: 78 wedstrijden, 56 goals Maradona: 91 wedstrijden, 34 goals Messi: 82 wedstrijden, 35 goals Dit is bij het Argentijnse elftal. Batistuta speelde 9 seizoenen voor Fiorentina. Gemiddelde van 19 doelpunten per seizoen. In die tijd waren AC Milan en Juventus van wereld niveau. Fiorentina was dat sowieso niet. Messi speelde bij het beste team van de wereld, hij had achter zich het beste middenveld. Het middenveld dat 2x Europees kampioen werd en 1x wereldkampioen. Je geeft Batistuta te weinig eer en Messi te veel. Zou Messi bij Espanyol hebben gespeeld, ook zo gevuld prijzenkast hebben gehad? Zou Batistuta bij een grote club wel een gevulde prijzenkast hebben gehad? Messi is een uitstekende speler, die op een goed moment in een goed elftal kwam. Batistuta is een uitstekende speler, die op een slecht moment in een slecht elftal kwam. Batistuta moest vechten tegen Juventus van Del Piero en Zidane, Tegen Ac Milan van Marco Gullit en Rijkaard. Als er een competitie was in de jaren 90 die zeer sterk was dan was dat de italiaanse wel. Hij speelde daar bij een club wat in de middenmoot speelde. Messi heeft die prijzenkast omdat hij onderdeel was van dat geheel. En niet als een pion maar de beste speler van dat elftal..
Maar Messi speelt niet in een competitie waar andere toppers rondlopen dan??
Die statistieken corrigeerde ik al in een post verder..
Daarnaast houd ik niet van het type speler Batistuta..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weer persoonlijk.. Kan jij ook iets anders?
Mijn mening is mijn mening net zoals die van jou die van jou is.. Alleen schijn jij dat maar niet te snappen..
En jij bent gewoon niet in staat mij op andere gedachte te brengen.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 16:11 schreef remco k het volgende:[..] Weer persoonlijk.. Kan jij ook iets anders? Mijn mening is mijn mening net zoals die van jou die van jou is.. Alleen schijn jij dat maar niet te snappen.. En jij bent gewoon niet in staat mij op andere gedachte te brengen.. Zo he, ben ik niet toe in staat joh. Punt 1 interesseerd mij dat niet Punt 2 die gladde praatjes van jou maken jou niet beter als mij Punt 3 ik durf tegengas te geven. Rest negeerd je al langer of nemen niet eens de moeite meer. Punt 4 er zijn er genoeg die hetzelfde over jou denken. Zijn ze allen persoonlijk of moet je eens naar jezelf kijken hoe je karakter is? (o nee ligt nooit aan jou) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 16:10 schreef remco k het volgende:[..] Messi heeft die prijzenkast omdat hij onderdeel was van dat geheel. En niet als een pion maar de beste speler van dat elftal.. Maar Messi speelt niet in een competitie waar andere toppers rondlopen dan?? Die statistieken corrigeerde ik al in een post verder.. Daarnaast houd ik niet van het type speler Batistuta.. Messi heeft die prijzen niet gewonnen. Het is het team waarin hij speelde die die prijzen won. Hij heeft wel terecht 4x de gouden bal gewonnen, als beste speler. Maar in dat team zou dat ook niet moeilijk moeten zijn. Dat team was echt super.
Vaak zijn de beste spelers aanvallers. Omdat ze scoren en vaak beslissend zijn. Maar Xavi was de motor van dat team en wel degelijk de belangrijkste speler.
Noem een team dat Barca op dat moment kon bij benen? Real had al moeite, de rest kwam daar gewoon niet in de buurt. Voordat Messi in dat team kwam, hadden de tegenstanders het al moeilijk.
Totaal anders dan bij Batistuta. AC Milan, Juventus, Lazio, Roma, Inter. Hadden allemaal een beter team. Fioratina moest met Atalanta, Sampdoria strijden voor de middenmoot. Totaal een ander situatie dan met Messi.
Laatste zin is treffend, het is gewoon je smaak niet. Dat kan, ieder heeft zijn eigen smaak. Ik hou er zelf ook niet van, maar ieder heeft eigen kwaliteiten. Inzagighi is ook een spits die goed is, niet mijn smaak. Maar als je in de laatste minuut met je laatste kans een doelpunt maakt, terwijl je totaal niet in de wedstrijd zat. Dan is dat een kwaliteit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 16:18 schreef Peterhs het volgende:[..] Zo he, ben ik niet toe in staat joh. Punt 1 interesseerd mij dat niet Punt 2 die gladde praatjes van jou maken jou niet beter als mij Punt 3 ik durf tegengas te geven. Rest negeerd je al langer of nemen niet eens de moeite meer. Punt 4 er zijn er genoeg die hetzelfde over jou denken. Zijn ze allen persoonlijk of moet je eens naar jezelf kijken hoe je karakter is? (o nee ligt nooit aan jou) 1, Oke prima toch. 2, doe me ook niet beter voor dan jij, en heb dat ook nooit beweert. 3, ik heb nog meer dan genoeg discussie met meer dan voldoende mensen hier, en eigenlijk reageert iedereen die hier komt om over voetbal te praten gewoon nog steeds.. 4, ik reageer inhoudelijk over het onderwerp, en pas als iemand mij persoonlijk aanvalt of ergens op aanspreekt geef ik daar tegengas over. Overigens valt er over dit forum helemaal niets over iemands karakter te zeggen, naar mijn idee vorm je namelijk alleen een mening over iemand zijn schrijfstijl.. Je kan namelijk schriftelijk heel anders overkomen dan verbaal of non verbaal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 18:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Messi heeft die prijzen niet gewonnen. Het is het team waarin hij speelde die die prijzen won. Hij heeft wel terecht 4x de gouden bal gewonnen, als beste speler. Maar in dat team zou dat ook niet moeilijk moeten zijn. Dat team was echt super. Vaak zijn de beste spelers aanvallers. Omdat ze scoren en vaak beslissend zijn. Maar Xavi was de motor van dat team en wel degelijk de belangrijkste speler. Noem een team dat Barca op dat moment kon bij benen? Real had al moeite, de rest kwam daar gewoon niet in de buurt. Voordat Messi in dat team kwam, hadden de tegenstanders het al moeilijk. Totaal anders dan bij Batistuta. AC Milan, Juventus, Lazio, Roma, Inter. Hadden allemaal een beter team. Fioratina moest met Atalanta, Sampdoria strijden voor de middenmoot. Totaal een ander situatie dan met Messi. Laatste zin is treffend, het is gewoon je smaak niet. Dat kan, ieder heeft zijn eigen smaak. Ik hou er zelf ook niet van, maar ieder heeft eigen kwaliteiten. Inzagighi is ook een spits die goed is, niet mijn smaak. Maar als je in de laatste minuut met je laatste kans een doelpunt maakt, terwijl je totaal niet in de wedstrijd zat. Dan is dat een kwaliteit. Dat tegenstanders het moeilijk hadden is niet helemaal correct, in het jaar voordat Messi debuteerde en ze de CL wonnen plaatste Barca zich namelijk ter nauwer nood voor de CL.. De sitautie waarin een speler speelt is denk ik ook veelzeggend over die speler zijn kwaliteiten, als een speler namelijk heel erg goed is komt ie normaal wel te spelen bij een grotere/betere club..
Zo is Batistuta een goede voetballer geweest, maar 1 zoals van Nistelrooi dat ook is geweest, zoals een Huntelaar dat ook is, zoals een van Persie is..
Voetballer zoals Messi, Cruijff, Pelle en Marradonna kom je maar eens per generatie tegen.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 22:36 schreef remco k het volgende:[..] Dat tegenstanders het moeilijk hadden is niet helemaal correct, in het jaar voordat Messi debuteerde en ze de CL wonnen plaatste Barca zich namelijk ter nauwer nood voor de CL.. De sitautie waarin een speler speelt is denk ik ook veelzeggend over die speler zijn kwaliteiten, als een speler namelijk heel erg goed is komt ie normaal wel te spelen bij een grotere/betere club.. Zo is Batistuta een goede voetballer geweest, maar 1 zoals van Nistelrooi dat ook is geweest, zoals een Huntelaar dat ook is, zoals een van Persie is.. Voetballer zoals Messi, Cruijff, Pelle en Marradonna kom je maar eens per generatie tegen.. Maar ze wonnen wel de CL of lees ik dat verkeerd? Niet een bepaald slechte team of niet?
Een grote speler hoeft niet altijd bij een grote club te spelen, om groot te zijn. Maradona heeft lang bij napoli gespeeld, ook niet bepaald een grote club of wel soms? Pele en Cruijff hebben ook de meeste tijd niet gespeeld bij een grote club van nu
Fioratina kan toen wel gewoon veel vragen voor zo speler waardoor het niet intressant is om te kopen. De tijd is veranderd want nu kopen russen alles wat los en vast zit. Dat was toen niet, toen kon je nog een speler vast houden.
Ik vind dat messi Wel erg slecht presteert bij de Argentijnse elftal. Wel als je zegt dat messi bij die spelers hoort. Maradona heeft een nog slechter moyenne maar maakte zijn elftal wel wereldkampioen. Cruijff speelde ook in een geweldig team toen der tijd en is ook geen wereldkampioen geworden.
Voor mij is er maar 1 speler die in ze 1tje wereldkampioen is geworden en dat is Maradona. Hij is met Napoli ook in ze 1tje italiaans kampioen geworden. Het komt zelden voor dat het team zwak is en toch een prijs wint, vanwege 1 ster. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 23:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Maar ze wonnen wel de CL of lees ik dat verkeerd? Niet een bepaald slechte team of niet? Een grote speler hoeft niet altijd bij een grote club te spelen, om groot te zijn. Maradona heeft lang bij napoli gespeeld, ook niet bepaald een grote club of wel soms? Pele en Cruijff hebben ook de meeste tijd niet gespeeld bij een grote club van nu Fioratina kan toen wel gewoon veel vragen voor zo speler waardoor het niet intressant is om te kopen. De tijd is veranderd want nu kopen russen alles wat los en vast zit. Dat was toen niet, toen kon je nog een speler vast houden. Ik vind dat messi Wel erg slecht presteert bij de Argentijnse elftal. Wel als je zegt dat messi bij die spelers hoort. Maradona heeft een nog slechter moyenne maar maakte zijn elftal wel wereldkampioen. Cruijff speelde ook in een geweldig team toen der tijd en is ook geen wereldkampioen geworden. Voor mij is er maar 1 speler die in ze 1tje wereldkampioen is geworden en dat is Maradona. Hij is met Napoli ook in ze 1tje italiaans kampioen geworden. Het komt zelden voor dat het team zwak is en toch een prijs wint, vanwege 1 ster. Ja die wonnen ze maar met Messi.
En leuk verhaal van Maradona. Maar kijk toch echt eens wat hij om zich heen had lopen. En erg slecht? Hij is niet 100% fit lijdt zijn elftal naar de wk finale. Erg slecht lijkt me iets anders. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nog maar een keer dan: Warrior gefeliciteerd man!!
Knap dat je zo hoog eindigt!
Nenam, jij gefeliciteerd met het behalen van NET ZOVEEL PUNTEN ALS IK!! 😊
Dit bericht is niet aangepast.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 juli 2014 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 08:39 schreef remco k het volgende:[..] Ja die wonnen ze maar met Messi. En leuk verhaal van Maradona. Maar kijk toch echt eens wat hij om zich heen had lopen. En erg slecht? Hij is niet 100% fit lijdt zijn elftal naar de wk finale. Erg slecht lijkt me iets anders. 2006 CL finale
GK 1 Vlag van Spanje Víctor Valdés RB 23 Vlag van Spanje Oleguer Kreeg geel 69' Red Arrow Down.svg 71' CB 4 Vlag van Mexico Rafael Márquez CB 5 Vlag van Spanje Carles Puyol Aanvoerder LB 12 Vlag van Nederland Giovanni van Bronckhorst DM 15 Vlag van Brazilië Edmílson Red Arrow Down.svg 46' CM 20 Vlag van Portugal Deco CM 17 Vlag van Nederland Mark van Bommel Red Arrow Down.svg 61' RW 8 Vlag van Frankrijk Ludovic Giuly CF 9 Vlag van Kameroen Samuel Eto'o LW 10 Vlag van Brazilië Ronaldinho Wisselspelers: GK 25 Vlag van Spanje Albert Jorquera DF 2 Vlag van Brazilië Juliano Belletti Green Arrow Up.svg 71' DF 16 Vlag van Brazilië Sylvinho MF 3 Vlag van Brazilië Thiago Motta MF 6 Vlag van Spanje Xavi MF 24 Vlag van Spanje Andrés Iniesta Green Arrow Up.svg 46' FW 7 Vlag van Zweden Henrik Larsson Green Arrow Up.svg 61' Kreeg geel 90+3' Coach: Frank Rijkaard
Waar zie jij messi? Dit is wel het seizoen dat hij debuteerde, geen slecht team om je debuut in te maken. Dit team won dus de CL zonder Messi.
Seizoen later, 1/8ste finale uitgeschakeld door Liverpool Seizoen later, Halve finale uitgeschakeld door Man Utd Seizoen later, Wonnen ze de titel Seizoen later, Halve finale uitgeschakeld door Inter Seizoen later, Wonnen ze de titel Seizoen later, Halve finale uitgeschakeld door Chelsea Seizoen later, Halve finale uitgeschakeld door Bayern Seizoen later, Kwart finale uitgeschakeld door Atletico
Maar iedereen weet dat het tikie taka voetbal, onder Rijkaard was begonnen. Dat zonder Messi. Toen Messi erin kwam en zijn stempel erop drukte het nog naar een hoger niveau ging.
Overigens speelde hij in zijn 1ste finale aan de rechter kant, Eto was toen de spits. Het fundament lag er al, waarop hij kon excelleren. Hij kwam in een gespreid bedje terecht. Andere spelers hebben het bedje zelf moeten opmaken. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 10:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Nog maar een keer dan: Warrior gefeliciteerd man!! Knap dat je zo hoog eindigt! Nenam, jij gefeliciteerd met het behalen van NET ZOVEEL PUNTEN ALS MIJ!! 😊 .... als ik ;-)
vraag maar aan peterhs
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juli 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Als ik klopt :-) Maar als het gaat om correcte spelling verwijs ik je door naar remco K :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juli 2014 door Peterhs -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 14:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] 2006 CL finale GK 1 Vlag van Spanje Víctor Valdés RB 23 Vlag van Spanje Oleguer Kreeg geel 69' Red Arrow Down.svg 71' CB 4 Vlag van Mexico Rafael Márquez CB 5 Vlag van Spanje Carles Puyol Aanvoerder LB 12 Vlag van Nederland Giovanni van Bronckhorst DM 15 Vlag van Brazilië Edmílson Red Arrow Down.svg 46' CM 20 Vlag van Portugal Deco CM 17 Vlag van Nederland Mark van Bommel Red Arrow Down.svg 61' RW 8 Vlag van Frankrijk Ludovic Giuly CF 9 Vlag van Kameroen Samuel Eto'o LW 10 Vlag van Brazilië Ronaldinho Wisselspelers: GK 25 Vlag van Spanje Albert Jorquera DF 2 Vlag van Brazilië Juliano Belletti Green Arrow Up.svg 71' DF 16 Vlag van Brazilië Sylvinho MF 3 Vlag van Brazilië Thiago Motta MF 6 Vlag van Spanje Xavi MF 24 Vlag van Spanje Andrés Iniesta Green Arrow Up.svg 46' FW 7 Vlag van Zweden Henrik Larsson Green Arrow Up.svg 61' Kreeg geel 90+3' Coach: Frank Rijkaard Waar zie jij messi? Dit is wel het seizoen dat hij debuteerde, geen slecht team om je debuut in te maken. Dit team won dus de CL zonder Messi. Seizoen later, 1/8ste finale uitgeschakeld door Liverpool Seizoen later, Halve finale uitgeschakeld door Man Utd Seizoen later, Wonnen ze de titel Seizoen later, Halve finale uitgeschakeld door Inter Seizoen later, Wonnen ze de titel Seizoen later, Halve finale uitgeschakeld door Chelsea Seizoen later, Halve finale uitgeschakeld door Bayern Seizoen later, Kwart finale uitgeschakeld door Atletico Maar iedereen weet dat het tikie taka voetbal, onder Rijkaard was begonnen. Dat zonder Messi. Toen Messi erin kwam en zijn stempel erop drukte het nog naar een hoger niveau ging. Overigens speelde hij in zijn 1ste finale aan de rechter kant, Eto was toen de spits. Het fundament lag er al, waarop hij kon excelleren. Hij kwam in een gespreid bedje terecht. Andere spelers hebben het bedje zelf moeten opmaken. Hij speelde dat seizoen gewoon. En was geblesseerd bij de finale.. Een speler die in zijn eerste seizoen meerdere malen een staande ovatie krijgt als jonge speler is wel degelijk belangrijk...
Hij kwam in een gespreid bedje terecht?? Misschien vergeten dat het Barca pas echt zijn topvorm begon te krijgen onder Guardiola??
Hij speelde in zijn gehele eerste periode vanaf de flank.. Je punt??
Er werd goed gevoetbald in het laatste seizoen onder Rijkaard.. Het echte tikkie takkie is gevormd onder Guardiola.. En pas nadat hij Ronaldinho verkocht.. Die kon namelijk absoluut niet mee in het druk zetten..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juli 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Staat er toch!??! Ellendige pofadder!!
😑 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ach APIK ik begreep het wel en daar gaat het om..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: volgens mij staat er toch echt: Net zo veel punten "als mij" ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 juli 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Taal purist....rot op man, nederlands is een kut taal om te schrijven, en hier in brabant versta ik er geen kut van |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 00:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Taal purist....rot op man, nederlands is een kut taal om te schrijven, en hier in brabant versta ik er geen kut van hahaha, daar praten ze ook geen Nederlands ;-) Nee hoor: "Geef mij maar Amsterdam......"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 juli 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 00:06 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] hahaha, daar praten ze ook geen Nederlands ;-) Nee hoor: "Geef mij maar Amsterdam......" Jij komt uit de pijp.....bargoens ken je dat dan |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 10:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Nog maar een keer dan: Warrior gefeliciteerd man!! Knap dat je zo hoog eindigt! Nenam, jij gefeliciteerd met het behalen van NET ZOVEEL PUNTEN ALS IK!! 😊 Dit bericht is niet aangepast. Wat staat er? 😗 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Zo is het man! Bam! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Stop, ik hou op man, veel te warm om me druk te maken en dan loopt er ook nog één te roepen dat ik een taalpurist ben .......
Volgens mij hebben we er daar maaar één van en dat is Remco!!??? ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Bam, de nieuwe hoofdsponsor van onze mooie club??? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Nee man. Straks worden we nog in verband gebracht met bouw fraude hehe |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Was Bam al niet één van de bouwers van de ArenA...??
Dat noemen ze Bam fraude ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|