|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 21:03 schreef remco k het volgende:als ze spelen zoals ze hebben gedaan mogen ze van mij best winnen.. Ik hoop vooral dat het echte voetbal, dus met de bal gaat overwinnen.. En niet de verdedigend ingestelde ploegen.. Zoals wij bijna, vier jaar geleden. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 13:34 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik ben voor België.....is leuk volk, ga ff een rood shirtje kopen en belgische biertjes....die zijn sowieso lekkerder ;-) HUP BELGIË !!!!!!!!! Heb helaas ook een rood shirt moeten kopen, ik MOET mee naar de toppers want de hele wijk hier heeft kaartjes gewonnen bij de Postcode Loterij en we moeten in het rood... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 21:32 schreef Boudewijn het volgende:[..] Heb helaas ook een rood shirt moeten kopen, ik MOET mee naar de toppers want de hele wijk hier heeft kaartjes gewonnen bij de Postcode Loterij en we moeten in het rood... Ik zou pertinent weigeren....rode shirt oke (voor de belgen) en daar blijft het bij |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 - 01:45 schreef Peterhs het volgende:Mensen niet allemaal dezelfde kiezen voor de finale. Zo krijgen we geen winnaar natuurlijk hé. Al heb ik als enige denk ik wel eentje in halve finale, waar iedereen mij voor gek zou verklaren. Ben ik ook wel soms, maar je moet soms een gokje wagen. Laat me raden.
Uruguay? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 21:32 schreef Boudewijn het volgende:[..] Heb helaas ook een rood shirt moeten kopen, ik MOET mee naar de toppers want de hele wijk hier heeft kaartjes gewonnen bij de Postcode Loterij en we moeten in het rood... Ik moet ademen.. Verder niets.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dus heeft mvr Remco K blauwe vingers....hahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kom zeg, he laat je door een buurt toch niet dwingen om iets te doen wat je niet wilt.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 22:53 schreef remco k het volgende:[..] Kom zeg, he laat je door een buurt toch niet dwingen om iets te doen wat je niet wilt.. Ik ga stiekem mee om de Arena eens van binnen te kunnen bekijken. Heb al een parkeerkaart onder het stadion binnen (hopelijk is dat niet dom geweest maarja...) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 22:53 schreef remco k het volgende:[..] Kom zeg, he laat je door een buurt toch niet dwingen om iets te doen wat je niet wilt.. Nee, ik niet.....en zeker niet naar de toppers, platvloerse nichten gedoe. Straks moet hij ook naar utopia, Goor en van Duin....al ga je op je kop staan, ik ga never nooit niet mee....doei en veel plezier |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 22:56 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik ga stiekem mee om de Arena eens van binnen te kunnen bekijken. Heb al een parkeerkaart onder het stadion binnen (hopelijk is dat niet dom geweest maarja...) Blabla.. Lul je maar uit onder het feit dat je onder de duim zit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 22:58 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee, ik niet.....en zeker niet naar de toppers, platvloerse nichten gedoe. Straks moet hij ook naar utopia, Goor en van Duin....al ga je op je kop staan, ik ga never nooit niet mee....doei en veel plezier Inderdaad.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: oh, dat ontken ik zeker niet ;) maarja, er wordt dan ook goed voor mij gezorgd dus vind het niet erg. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 22:56 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik ga stiekem mee om de Arena eens van binnen te kunnen bekijken. Heb al een parkeerkaart onder het stadion binnen (hopelijk is dat niet dom geweest maarja...) Beetje dom Boudewijn....trek er maar een uur bij, beter in Weesp de auto parkeren achter het station (gratis)...heen en weer met de trein, vanaf Weesp A1/A9/A2 is één lange bocht en dan richting Den Bosch
Oja de Arena is best wel stijl, ik hoop dat je geen hoogtevrees hebt ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Nope. Die vliegen eruit in de kwart finales. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....en België wordt wereld kampioen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Frankrijk of Colombia dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: De Haantjes...Ribery, Benzema...ehm meer ken ik er niet ;-( |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Nee, maar als je zo doorgaat dan kom je er op een moment vanzelf op haha. Ik had eerst als verrassing Belgie. Ze doen het erg goed op het moment, maar halve finale ging me toch iets te ver. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 00:08 schreef Peterhs het volgende:[..] Nee, maar als je zo doorgaat dan kom je er op een moment vanzelf op haha. Ik had eerst als verrassing Belgie. Ze doen het erg goed op het moment, maar halve finale ging me toch iets te ver. Nee hoor....appeltje eitje |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Gun het ze wel, maar de druk gaat ze hun kop kosten naarmate ze verder komen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 00:08 schreef Peterhs het volgende:[..] Nee, maar als je zo doorgaat dan kom je er op een moment vanzelf op haha. Ik had eerst als verrassing Belgie. Ze doen het erg goed op het moment, maar halve finale ging me toch iets te ver. Ivoorkust dan?
Zeg het anders maar gewoon. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Evra ken je ook wel.
'Negro... Pourquoi negro, pourquoi?' |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 00:08 schreef Peterhs het volgende:[..] Nee, maar als je zo doorgaat dan kom je er op een moment vanzelf op haha. Ik had eerst als verrassing Belgie. Ze doen het erg goed op het moment, maar halve finale ging me toch iets te ver. Zal wel chili of een afrikaans land wezen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 21:03 schreef remco k het volgende:als ze spelen zoals ze hebben gedaan mogen ze van mij best winnen.. Ik hoop vooral dat het echte voetbal, dus met de bal gaat overwinnen.. En niet de verdedigend ingestelde ploegen.. dus worden wij wereldkampioen ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Wie is Rich Geraed? is dat iemand hier? want die heeft zich ook aangemeld. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nou stinkhond!!! Ga je me nog aanmelden of niet?????? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Krijg allemaal de schijt even!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wie ben jij dan ??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Niets meer dan jij bent! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is ook niet zo moeilijk.....maar ik ben wel lief ;-), hehehehe hoorde ik net |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 00:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Is ook niet zo moeilijk.....maar ik ben wel lief ;-), hehehehe hoorde ik net Dat kan alleen die rooie van je zeggen! Had je een keer de vaat gedaan? :-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Waarom zijn we zo negatief over de kansen van oranje?
Heeft het te maken met de loting? in 1 groep met de wereld kampioen om daarna als je 2de word tegen het gastland te spelen. Denk toch echt dat dit de reden moet zijn voor de negatieve tijd. Maar kan iemand de Ek 2008 nog herinneren? Kansen toen 0,0 en waarom? omdat we in 1 poule met frankrijk en italie zaten, die 2 jaar daarvoor nog de wk finale hadden gespeeld. Wie werd er toen 1ste in de poule? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hahaha, en de hond uitgelaten ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Een ander reden is de slechte verdediging, althans dat word gezegd.
Kijken naar 4 jaar geleden, toen speelden we met 6 man verdedigend en nu 7 man verdedigend. Maar is de vrij echt zo veel slechter dan heintiga, Mathijsen vs Martins Indi, Van bronkhorst vs Blind, Van bommel vs De Guzman, Van der wiel vs Janmaat.
Van bronkhorst en Van bommel zaten in de herfst van hun carriere. Ze worden vervangen door mensen met minder ervaring maar het is niet zo dramatisch. De Guzman speelt al enige tijd in Engeland. Blind speelt al een tijdje in Nederland.
De Jong is 4 jaar ouder en wijzer geworden, meer ervaring opgebouwd in italie bij Milan. Janmaat had wellicht een fitte van der wiel eruit gespeeld, de kwaliteiten lijken in opzicht veel op elkaar. Vergeet niet dat van der wiel toen nog bij Ajax speelde.
Stekelburg zat bij ajax en was in bloedvorm. Maar het is logisch dat hij nu niet mee gaat. De beste keeper die zal wel spelen, wie dat is dat maakt niet veel uit. Geen van de keepers is in bloedvorm zoals dat stekelburg wel was.
Vlaar is niet meegenomen want dat is de extra man in de verdediging en niet zo slechte ook.
Met de aanval Sneijder, Van Persie en Robben dan hebben we toch een gewoon een goede aanval.
Verdediging is niet zwakker op geworden ten opzichten van 4 jaar geleden. Het middenveld is wellicht zwakker geworden omdat Van bommel er niet is. Maar de andere 2 waren er toen ook al bij. Aanval is toch wel beter op geworden. Robben is fysiek sterker geworden en is de sterspeler van Bayern(meest dreigende). Van Persie is in 4 jaar tijd toch een keer kampioen geworden, dat was hij daarvoor nog niet geweest. Van Persie is toch wel de ster speler van Man Utd.
Er zijn weinig landen geweest die wereld kampioen zijn geworden met enkel een goede verdediging. Terwijl dat wel geld voor aanvallers.
4 jaar geleden wonnen we ook van Brazilie en toen was brazilie ook de favoriet. Toen hadden ze ook een veel sterke selectie
Maar Wij Oranje stonden in de finale |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Lijst van 1 tot en met 10, nummer 1 heeft de meesten kansen en nummer 10 de minsten van de 10. Nummer 1 en 2 hoeven de finale niet te spelen want ze kunnen elkaar al eerder tegenkomen. We spelen een toernooi en geen competitie. Soms wint de besten niet het toernooi.
1.Duitsland 2.Brazilie 3.Spanje 4.Argentinie 5.Belgie 6.Nederland 7.Portugal 8.Uruagay 9.Italie 10.Frankrijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat je Nederland veel te hoog aanslaat.
We verloren pas nog kansloos van Frankrijk.. Ik denk dat NL in dit lijstje strak onderaan moet staan.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Denk niet dat NL uberhaupt bij de 10 grootste kanshebbers zit. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Haha maar dat is allemaal al zo lang geleden.
we hebben aanvallers die angst in boezemen. de club van de afgelopen 3 jaar is Bayern München. Sterspeler van die club en het beste in vorm is robben.
Andere grote clubs, barca is in verval. Real zijn sterspeler is niet fit(ronaldo), atletico zijn ster sterspeler is niet fit( costa).
sneijder is fit, van persie komt eraan. tegen zulke spelers ga je niet 1 op 1 spelen. ik denk dat ze 5 man bezig moeten houden. dan heb je nog 5 man over, ga je dan druk zetten op de 7 man van oranje. lijkt mij niet, dus je zult ze moeten laten voetballen.
op een onervaren en geen goede verdediging wil je druk zetten maar dan moet je dat wel met veel man doen. met robben en van persie is dat gewoon dodelijk.
ik heb nederland zo hoog staan niet vanwege dat we een goed team hebben. maar dat we een wereldspeler hebben die invorm is en niet geblesseerd.
De andere landen hebben daar wel last van. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Noem een ster speler die invorm en niet half geblesseerd is.
Zlatan is er niet Ronaldo niet fit Benzema niet fit Messi niet invorm Tevez gaat niet naar het wk
ik kom dus op ribery, robben, suarez. Deze spelers zijn in vorm en fit. Maar hun selectie is niet breed om Brazilië en Duitsland in gevaar te brengen.
Heb ik een speler gemist die ook in vorm is en fit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb geen honden meer....20 jaar gehad, ik vind het goed zo |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 16:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Noem een ster speler die invorm en niet half geblesseerd is. Zlatan is er niet Ronaldo niet fit Benzema niet fit Messi niet invorm Tevez gaat niet naar het wk ik kom dus op ribery, robben, suarez. Deze spelers zijn in vorm en fit. Maar hun selectie is niet breed om Brazilië en Duitsland in gevaar te brengen. Heb ik een speler gemist die ook in vorm is en fit Reus, Schweinsteiger, T.Silva, Iniesta, Rooney, Di Maria, Lavezzi, genoeg zo? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Met vier kakkerlakken in de selectie die in de verdediging kunnen spelen weten we al dat het nooit iets kan worden! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
heb me aangemeld... uiteraard met nederland als winnaar :D :p |
|
|
|