|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 21:53 schreef Ajax Warrior het volgende:Met vier kakkerlakken in de selectie die in de verdediging kunnen spelen weten we al dat het nooit iets kan worden! ;-) Ik vind Indi de slechtste man van vanavond..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Daar wil je toch überhaupt niet naar kijken? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe dat bedoel ik! Met kakkerlakken in je elftal wordt je geen kampioen! Dat vind Van Gaal best, want dan zit ie sneller met zijn bakkes in Manchester! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ria kijkt....ik kijk half en lul met jou ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nou, ik typ hoor! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 22:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehe dat bedoel ik! Met kakkerlakken in je elftal wordt je geen kampioen! Dat vind Van Gaal best, want dan zit ie sneller met zijn bakkes in Manchester! Volgens mijn rationeel bovenmatig voetbal intelligentie, sneuvelt Nederland tegen Brazilië en speelt Duitsland tegen Argentinië de finale |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 22:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Volgens mijn rationeel bovenmatig voetbal intelligentie, sneuvelt Nederland tegen Brazilië en speelt Duitsland tegen Argentinië de finale En Duitsland wint! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Doe GVD wat aan die gekleurde voetbalschoenen......het is net of Vlaar op klompen speelt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Sorry.....Argentinië, met 3-1 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: LOL......................ehm LUL! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kan ik ook niks aan doen.....ik heet geen Videla, oh wacht die liet Argentinië winnen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Juist! van Brazilie... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 22:24 schreef Nenam_tiL het volgende:Doe GVD wat aan die gekleurde voetbalschoenen......het is net of Vlaar op klompen speelt Whahahaha ziet er inderdaad niet uit! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man..Brazillie word in de halve finale uitgeschakeld door Duitsland |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik erger me daar echt kapot aan Sjakie |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Das sowieso mooi, maar Duitsland in de finale en de gouden beker gaat naar Europa! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 23:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Das sowieso mooi, maar Duitsland in de finale en de gouden beker gaat naar Europa! ;-) Rot op man....Argentinië, al had ik liever de Belgen gezien |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 21:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] Reus, Schweinsteiger, T.Silva, Iniesta, Rooney, Di Maria, Lavezzi, genoeg zo? iniesta in vorm? goh niet gezien dit seizoen. Rooney en Nationale elftal is geen succes, net zoals het team nooit goed presteert op een eind toernooi.
lavezzi, speelt hij voor italie? Hij is toch niet de vedette van die ploeg.
Di maria moet de ballen inleveren bij messi, anders gaat messi protesteren |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Narreke luister...Brazilie moet de finale halen van de FIFA...het volk van Brazilie ergert zich al maanden aan de FIFA....heel het toernooi is mislukt mocht Brazilie eerder afhaken...300 miljoen mensen treuren...alles zal in het voordeel werken voor Brazilie...let maar op!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juni 2014 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 23:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] iniesta in vorm? goh niet gezien dit seizoen. Rooney en Nationale elftal is geen succes, net zoals het team nooit goed presteert op een eind toernooi. lavezzi, speelt hij voor italie? Hij is toch niet de vedette van die ploeg. Di maria moet de ballen inleveren bij messi, anders gaat messi protesteren Lavezzi is een Argentijn, een van de vedettes in die ploeg. En ook Di Maria maakt het verschil.
Iniesta is anders gewoon nog steeds een zeer sterke speler èèn van de lichtpunten bij Barca dacht ik zo. En Rooney in het engelse elftal heeft onder Hodgson genoeg potentie, zijn een aantal sleutelspelers in vorm daar met gerrard en Sturridge Baines bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 15:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Haha maar dat is allemaal al zo lang geleden. we hebben aanvallers die angst in boezemen. de club van de afgelopen 3 jaar is Bayern München. Sterspeler van die club en het beste in vorm is robben. Andere grote clubs, barca is in verval. Real zijn sterspeler is niet fit(ronaldo), atletico zijn ster sterspeler is niet fit( costa). sneijder is fit, van persie komt eraan. tegen zulke spelers ga je niet 1 op 1 spelen. ik denk dat ze 5 man bezig moeten houden. dan heb je nog 5 man over, ga je dan druk zetten op de 7 man van oranje. lijkt mij niet, dus je zult ze moeten laten voetballen. op een onervaren en geen goede verdediging wil je druk zetten maar dan moet je dat wel met veel man doen. met robben en van persie is dat gewoon dodelijk. ik heb nederland zo hoog staan niet vanwege dat we een goed team hebben. maar dat we een wereldspeler hebben die invorm is en niet geblesseerd. De andere landen hebben daar wel last van. Sorry kerel.. Maar ik vind dat je hier echt complete onzin praat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 16:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Noem een ster speler die invorm en niet half geblesseerd is. Zlatan is er niet Ronaldo niet fit Benzema niet fit Messi niet invorm Tevez gaat niet naar het wk ik kom dus op ribery, robben, suarez. Deze spelers zijn in vorm en fit. Maar hun selectie is niet breed om Brazilië en Duitsland in gevaar te brengen. Heb ik een speler gemist die ook in vorm is en fit Ronaldo zal gewoon fit zijn. Benzema zal gewoon fit zijn. Messi heeft zijn zinnen gezet op dit WK en heeft zich er zelfs voor gespaard. Hij zal dus weergaloos zijn. Tevez? Wie is dat??
Sanchez, in vorm en verschrikkelijk fit. Heel Spanje, in vorm en fit. Neymar en de rest van Brazillie, in vorm en fit.
Het gaat daarnaast totaal niet om een enkele ster. Dat hebben de laatste Ek's en WK's stuk voor stuk bewezen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 01:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Narreke luister...Brazilie moet de finale halen van de FIFA...het volk van Brazilie ergert zich al maanden aan de FIFA....heel het toernooi is mislukt mocht Brazilie eerder afhaken...300 miljoen mensen treuren...alles zal in het voordeel werken voor Brazilie...let maar op! Daar heb je een punt Sjakie....dat was in 1978 in Argentinië ook zo.....ik vind ook dat we Quatar moeten boycotten is ook omkoperij las ik net |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
PA je lult poep, maar dat had je zelf ook wel in de gaten denk ik. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 10:42 schreef remco k het volgende:[..] Ronaldo zal gewoon fit zijn. Benzema zal gewoon fit zijn. Messi heeft zijn zinnen gezet op dit WK en heeft zich er zelfs voor gespaard. Hij zal dus weergaloos zijn. Tevez? Wie is dat?? Sanchez, in vorm en verschrikkelijk fit. Heel Spanje, in vorm en fit. Neymar en de rest van Brazillie, in vorm en fit. Het gaat daarnaast totaal niet om een enkele ster. Dat hebben de laatste Ek's en WK's stuk voor stuk bewezen.. Ik dacht dat jij iets zou regelen wat Ronaldo betreft Remco.....of was dat een mooie droom van me ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ahh laat ook maar
ik vind nederland beter en waarom. omdat we 3 spelers van wereld formaat hebben.
4 jaar geleden haalden we de finale met bijna het zelfde niveau van spelers. 4 jaar geleden werd ook gezegd dat de verdediging de zwakste schakel was. toen hadden we wel misschien moeten winnen van spanje, die kans van robben. 4 jaar geleden was barca beter dan dat ze nu zijn. barca zijn niet zwak maar wel minder geworden.
4 jaar geleden had brazilie ook een beter team maar won niet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
4 jaar geleden hadden we een beter team en mochten we van geluk spreken dat we de finale hebben gehaald met ons poepvoetbal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 11:41 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik dacht dat jij iets zou regelen wat Ronaldo betreft Remco.....of was dat een mooie droom van me ;-) Een mooie droom kerel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 13:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:ahh laat ook maar ik vind nederland beter en waarom. omdat we 3 spelers van wereld formaat hebben. 4 jaar geleden haalden we de finale met bijna het zelfde niveau van spelers. 4 jaar geleden werd ook gezegd dat de verdediging de zwakste schakel was. toen hadden we wel misschien moeten winnen van spanje, die kans van robben. 4 jaar geleden was barca beter dan dat ze nu zijn. barca zijn niet zwak maar wel minder geworden. 4 jaar geleden had brazilie ook een beter team maar won niet. Sorry hoor. Maar toen lag het niveau bij het nl elftal echt heel wat hoger. En toen was nu niet. Vraag me ook af waarom je het over barca hebt. Die doen niet mee aan de wk voor landen teams. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
hadden we toen een echt beter team?
10 vs 14 beter GK: 10 LB: 10 LCV: gelijk RCV: gelijk RB: gelijk LVM: 10 RVM: 14 AM: gelijk SP: 14 SP: 14
ik kom om op een gelijk spel.
LVM is De Guzman vs Van bommel AM Wesley was toen in top vorm, op de top van zijn carrière. Hij is nu wel een stuk ervarende RCV is Vlaar vs Heintiga. Het zijn 10 man die ik vergelijk omdat we een extra man in de verdediging hebben geplaatst en een aanvaller eruit hebben gelaten.
Dit is mijn interpretatie, ook al stonden we met geluk in de finale. Ik zie geen reden om te denken dat het nu ook niet kan.
Vergeet niet dat we een betere trainer hebben dan 4 jaar geleden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mathijsen was toen beter dan Indi nu is. Heitinga was toen ook beter dan de Vrij, gelijkwaardig aan Vlaar. vd Wiel was toen een stuk beter dan Jan Maat nu. van Bommel was een stuk beter dan de Guzman, de Jong was toen ook beter dan nu. Sneijder was toen vele malen beter dan nu, welke ervaring heeft hij daarna nog opgedaan dan? Op de tribune bij Inter?? Of in Turkije?? van Persie is nu minder dan toen. Hij speelde toen top bij Arsenal, en nu niet goed bij United. Ook Robben was toen nog een tikkie beter dan toen..
Van Gaal mag dan misschien een betere trainer zijn, iedereen heeft de Boer gehoord. Hij is dus een stuk minder goed als Manager, en dat is toch heel belangrijk..
We zijn echt de helft minder dan destijds. En ook toen was het mazzel.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tegen Brazilië liggen we eruit.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
In Brazilië liggen we eruit denk ik..-)
Prima weer voor een mooie zomer vakantie... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 13:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:ahh laat ook maar ik vind nederland beter en waarom. omdat we 3 spelers van wereld formaat hebben. 4 jaar geleden haalden we de finale met bijna het zelfde niveau van spelers. 4 jaar geleden werd ook gezegd dat de verdediging de zwakste schakel was. toen hadden we wel misschien moeten winnen van spanje, die kans van robben. 4 jaar geleden was barca beter dan dat ze nu zijn. barca zijn niet zwak maar wel minder geworden. 4 jaar geleden had brazilie ook een beter team maar won niet. Wel knap, nu heb je het over 3 spelers van wereldformaat, terwijl volgens jouw andere spelers van wereldformaat niet fit zijn? Maar is Van Persie niet ook pas een maand blessurevrij? Is Robben niet gewoon elke wedstrijd een twijfelgeval? Blijft dus over Sneijder? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik hoop dat Nederland Brazilië niet eens haalt en gewoon besluit thuis te blijven!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juni 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Nederland komt Brazilie pas tegen in de finale dus dat duurt nog ff ouwe.(als ze de finale halen )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juni 2014 door jonass -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 19:22 schreef jonass het volgende:[..] Nederland komt Brazilie pas tegen in de finale dus dat duurt nog ff ouwe.(als ze de finale halen ) Als Nederland 2e wordt in de poule en Brazilië 1ste in zijn poule dan komen ze elkaar al tegen in de volgende ronde. Maar Nederland wordt geen eerste en geen tweede dus hoeven we ons daar helemaal geen zorgen over te maken! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 19:22 schreef jonass het volgende:[..] Nederland komt Brazilie pas tegen in de finale dus dat duurt nog ff ouwe.(als ze de finale halen ) Brazilië wordt derde....Spanje vierde, vriendelijke vriend |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 19:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Als Nederland 2e wordt in de poule en Brazilië 1ste in zijn poule dan komen ze elkaar al tegen in de volgende ronde. Maar Nederland wordt geen eerste en geen tweede dus hoeven we ons daar helemaal geen zorgen over te maken! Dat zeg ik toch....Nederland ligt er tegen Brazilië uit |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zeker je WK-pooler al ingevuld? ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee hoor, niet tegen ouwe! Ze liggen er voor Brazilië al uit! Whahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 19:38 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee hoor, niet tegen ouwe! Ze liggen er voor Brazilië al uit! Whahaha Tegen Spanje gelijk en winst op Chili en Australië |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Zoals je het nu schrijft helemaal mee eens ,nederland eerste in de pool dus tegen mexico en niet tegen brazilie. Je gaat al een beetje om ouwe over twee weken kijken we elkaar in de ogen en zeg je me jonas je hebt helemaal gelijk gehad. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juni 2014 door jonass -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Drol op mafkees. Je begint een beetje oud te worden! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 19:53 schreef jonass het volgende:[..] Zoals je het nu schrijft helemaal mee eens ,nederland eerste in de pool dus tegen mexico en niet tegen brazilie. Je gaat al een beetje om ouwe over twee weken kijken we elkaar in de ogen en zeg je me jonas je hebt helemaal gelijk gehad. ;-) Spanje gelijk tegen Nederland en winst op Chili en Australië maar met een beter doelsaldo.....dus Spanje 1 en Nederland 2de |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat dan wel weer....maar scherp van geest |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 20:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Spanje gelijk tegen Nederland en winst op Chili en Australië maar met een beter doelsaldo.....dus Spanje 1 en Nederland 2de Ja slappe hap zo lus ik er nog wel een paar,word tijd dat je naar een neuroloog gaat en je na laat kijken je spoort niet. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
En het is nog helemaal niet 100 % zeker dat brazil in hun pool eerste worden . |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 20:04 schreef jonass het volgende:[..] Ja slappe hap zo lus ik er nog wel een paar,word tijd dat je naar een neuroloog gaat en je na laat kijken je spoort niet. Wat moet ik bij een neuroloog ??....ik ga toch ook niet naar een gynecoloog, bij beide niks te zoeken slome |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2014 - 11:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daar heb je een punt Sjakie....dat was in 1978 in Argentinië ook zo.....ik vind ook dat we Quatar moeten boycotten is ook omkoperij las ik net Helemaal mee eens gap! |
|
|
|