|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2014 - 20:25 schreef remco k het volgende:[..] Ach kerel.. Maak jij je nu maar druk om Boudewijn.. Whahahaha, Maar het zal wel over zijn dadelijk.. Om Boudewijn ?? waarom dan, die ziet ons niet eens staan.....ik bedoel wij houden zijn topic hoog (met wij bedoel ik iedereen).....heb jij ooit een bedankje gehad ???? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2014 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Om Boudewijn ?? waarom dan, die ziet ons niet eens staan.....ik bedoel wij houden zijn topic hoog (met wij bedoel ik iedereen).....heb jij ooit een bedankje gehad ???? Ken jij een kakkie die een bedankje geeft dan? (Misschien je meissie dan) Ik ken wel kakkies die een cadeautje weggeven....en dan met name als ze tegen ajax spelen, hahahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ...en soms op 1 ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2014 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Om Boudewijn ?? waarom dan, die ziet ons niet eens staan.....ik bedoel wij houden zijn topic hoog (met wij bedoel ik iedereen).....heb jij ooit een bedankje gehad ???? Jij hebt in de poultjes toch altijd wat met hem te stellen..
Ik een bedankje?? Nee nooit.. Ik ben het overigens wel met je eens hoor..
Wij zijn de reden met een paar man hier, en een paar man bij het FR forum dat hij zn zakken vult..
Ik vind op zijn minst dat ie ons eens een keer een maar stuivers moet toeschuiven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2014 - 20:41 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ken jij een kakkie die een bedankje geeft dan? (Misschien je meissie dan) Ik ken wel kakkies die een cadeautje weggeven....en dan met name als ze tegen ajax spelen, hahahaha Hij krijgt alleen een bedankje op de slaapkamper als ie haar weer eens aan de stok heeft geregen...:-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2014 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Om Boudewijn ?? waarom dan, die ziet ons niet eens staan.....ik bedoel wij houden zijn topic hoog (met wij bedoel ik iedereen).....heb jij ooit een bedankje gehad ???? dank je! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2014 - 20:43 schreef remco k het volgende:[..] Jij hebt in de poultjes toch altijd wat met hem te stellen.. Ik een bedankje?? Nee nooit.. Ik ben het overigens wel met je eens hoor.. Wij zijn de reden met een paar man hier, en een paar man bij het FR forum dat hij zn zakken vult.. Ik vind op zijn minst dat ie ons eens een keer een maar stuivers moet toeschuiven.. ik verlies juist geld met het forum... ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Indirect duikelaar... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Te min.....geef Ronald een avatar, dan laat je wat zien |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Snapt hij toch niet Remco |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dikke bullshit ouwe.....het is je visite kaartje voor Splendence |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: c s!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2014 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ????????????......en dat 3x |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Laat maar, zie het al ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2014 - 20:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Oja....is Warrior familie van jou ??, die gun ik het ook niet.....APIK wel, die vind ik lief +100!! Maar das nog niet genoeg voor mij om bovenin mee te draaien |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2014 - 21:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] +100!! Maar das nog niet genoeg voor mij om bovenin mee te draaien Lekker belangrijk Wouter.....ik blijf je lief vinden...al word je laatste ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jij had het over Splendence |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zijn er eigenlijk personen die het Nederlands eltal als wereldkampioen hebben staan? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 11:49 schreef Ronald 1960 het volgende:Zijn er eigenlijk personen die het Nederlands eltal als wereldkampioen hebben staan? Ik sowieso niet, maar dat was al meer dan duidelijk natuurlijk! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2014 - 20:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Oja....is Warrior familie van jou ??, die gun ik het ook niet.....APIK wel, die vind ik lief Lul en slijmbal in 1! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Joh, ik twijfelde eigenlijk best of jij nu wel of niet achter oranje staat ;-) , maar mijn vraag was dan ook of er WEL mensen zijn die Nederland als wereldkampioen hebben gezet |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 12:58 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Joh, ik twijfelde eigenlijk best of jij nu wel of niet achter oranje staat ;-) , maar mijn vraag was dan ook of er WEL mensen zijn die Nederland als wereldkampioen hebben gezet Degene die meedoen in deze pooler kan je zelf bekijken naar hun uiteindelijke winnaar. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 13:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Degene die meedoen in deze pooler kan je zelf bekijken naar hun uiteindelijke winnaar. hahaha, als je die lijst om draait, sta ik souverein boven aan ;-)
Ik hem de lijst dan ook verder blind ingevuld met veel gelijke spelen en Nederland als uiteindelijke Wereldkampioen ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 11:49 schreef Ronald 1960 het volgende:Zijn er eigenlijk personen die het Nederlands eltal als wereldkampioen hebben staan? Alleen bij de hockey vrouwen.....;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
We hebben nog 3 landen te gaan die outsiders of favoriet zijn. Belgie, Portugal en Duitsland.
Maar welk land heeft het beste indruk achter gelaten? Oranje buiten beschouwing gelaten! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 14:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:We hebben nog 3 landen te gaan die outsiders of favoriet zijn. Belgie, Portugal en Duitsland. Maar welk land heeft het beste indruk achter gelaten? Oranje buiten beschouwing gelaten! Frankrijk.... |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 11:49 schreef Ronald 1960 het volgende:Zijn er eigenlijk personen die het Nederlands eltal als wereldkampioen hebben staan? Ja ik.... :P |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 14:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:We hebben nog 3 landen te gaan die outsiders of favoriet zijn. Belgie, Portugal en Duitsland. Maar welk land heeft het beste indruk achter gelaten? Oranje buiten beschouwing gelaten! Costa Rica!!!!!!! :D :p |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Frankrijk honduras daar kan ik voor mij gevoel niks uit trekken. Het is net Ajax Excelsior. Winst bij excelsior is te verwachten en de dominantie ook. Zegt niks over de kwaliteiten en de kansen.
Ik vond Italie zeer degelijk spelen. Chilli de 1ste 20 min en na de 2-0 werd het niks meer. Brazilie kwam pas na de penalty redelijk op gang. Argentinie stelden eigenlijk zwaar teleur.
Costa rica verraste met goed voetbal maar als outsider zie ik ze nog niet.
Ben zeer benieuwd naar de andere 3 grote landen. Belgie, portugal en duitsland. Ik heb het gevoel dat ik nog niet de wereldkampioen heb zien voetballen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Duitsland - Portugal 4-0, Ik heb hier totaal geen moeite mee..... .....gaat de wereldkampioen dan toch uit westen van Europa komen....??
Duitsland, Belgie of misschien toch ons eigen oranje...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Frankrijk erg goed, en voor mij een van de kanshebbers op basis van de eerste wedstrijden.
Duitsland hetzelfde verhaal, erg sterk tegen Portugal.
Ondanks dat Engeland verloor speelde het wel goed, ook Italie speelde goed.
Nederland speelde prima, maar zie ik nog niet als kanshebber..Eerst maar eens bewijzen dat het geen eenmalige opvlieging was.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Stijf onderaan....snik
Gelukkig begint mijn naam met een A en sta ik toch niet helemaal onderaan 😃 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Remco? Mag jij tijdens de wedstrijden nog wijzigen ofzo? Tering hè... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 22:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Remco? Mag jij tijdens de wedstrijden nog wijzigen ofzo? Tering hè... 1e ronde pas he.. Ik eindig strak onderaan...:-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Wel met Argentinië als kampioen 😉 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Duitsland wordt kampioen, heb het gister gezien. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Kan niet, want er is pas 1 wedstrijd gespeeld ^^ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaa België! !!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Anti kutvoetbal van die kut Algerijnen!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jij haalt ook veel te veel punten 😠 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa België!!!!!! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Weer volle mep na de 2-1 van Belgie :-p |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Nee he!?
Ik had 2-0 en dat had ook meer voor de hand liggend geweest... Maarja, Apik mag niet teveel punten halen he 😕 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 - 20:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Nee he!? Ik had 2-0 en dat had ook meer voor de hand liggend geweest... Maarja, Apik mag niet teveel punten halen he 😕 Natuurlijk niet, dat gunnen we je niet! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik wel hoor......APIK mag van mij winnen ;-) |
|
|
|