|
|
remco k
|
|
|
Kijk maar, ik ben al weer stil gevallen.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Brazilië heeft t zwaar hehehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zo geweldig vind ik ze niet..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.....en die keeper van Mexico heeft zijn dag, die ranselt alles zijn doel uit |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 - 21:54 schreef Nenam_tiL het volgende:.....en die keeper van Mexico heeft zijn dag, die ranselt alles zijn doel uit Zeker. Die kopbal had ie mooi te pakken! Maar toch word het nog 2-1! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vraag me oprecht af of Nederland Brazillie wel zo nodig moet ontlopen. Is Mexico niet gewoon sterker in deze pot.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 - 22:07 schreef remco k het volgende:Ik vraag me oprecht af of Nederland Brazillie wel zo nodig moet ontlopen. Is Mexico niet gewoon sterker in deze pot.. Zou kunnen, ik zie geen combinatie voetbal bij die Brazilianen, los zand is het |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat werd ook over Oranje gezegd ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Bizar, kroatie lijkt sterker dan brazilie en Mexico lijkt sterker dan Brazilie Maar geen van beide won.
Ik weet niet wie nou welk moet ontlopen. Ik denk dat het niet veel uitmaakt. Aan elk land zijn er voor en nadelen te vinden.
Wat er wel moet gebeuren is dat je 100% en misschien 200% gefocust moet zijn. Ben je dat niet dan maakt het echt niet uit tegen wie je speelt.
Brazilie maakt mij niet bang en de rest is niet een land waar we vooraf bang voor moeten zijn |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Slijmpie is er ook weer. ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: er staat ook: 'wordt kampioen' |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik sta helemaal onderaan joh. Dat ben ik zeer zeker niet gewend. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Studenten leven verweekt je hersens.....papa en mama remmen je niet meer, voor je het weet heb je een hele gore uitgewoonde kamer |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat heb ik ook gestaan, maar sta nu 7e ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2014 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Studenten leven verweekt je hersens.....papa en mama remmen je niet meer, voor je het weet heb je een hele gore uitgewoonde kamer nog maar 2 punten achter jou, ouwe.... Ik zit je op je hielen, hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hakballetje en je piept ouwe.....don't mess with Nenam |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2014 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Studenten leven verweekt je hersens.....papa en mama remmen je niet meer, voor je het weet heb je een hele gore uitgewoonde kamer Dat laatste zal je toch verbazen dat ik het aardig schoon houd hier ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat vind jij ja.....wacht maar als je met zo'n barbie thuiskomt ;-) |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
ADIOS ESPANA!!!!!! Wat kan mij die pooler schelen prachtig..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ff roes uitslapen dan maar ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik kan tegenwoordig niet meer slapen met een kater....jammer hoorrr |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dan maar zorgen dat je geen kater meer krijgt..... of is dat geen optie....?? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik probeer het iedere keer weer... Lukt het jou wel dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Letten jullie allemaal nu maar ff op Warrior.. Die pakt steikem de laatste dagen de meeste punten..
En die hoor je verder niet:-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahaha, ik ben bijna geheel onthouder..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2014 - 13:48 schreef remco k het volgende:Letten jullie allemaal nu maar ff op Warrior.. Die pakt steikem de laatste dagen de meeste punten.. En die hoor je verder niet:-) Da's een stille genieter..... |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote: Sja doorzuipen dan maar??? :p |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2014 - 13:48 schreef remco k het volgende:Letten jullie allemaal nu maar ff op Warrior.. Die pakt steikem de laatste dagen de meeste punten.. En die hoor je verder niet:-) Ik? Ik heb gisteren 1 punt gepakt en vandaag ook maar 1 op 2 wedstrijden? Das niet veel dus! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hahaha, maar je staat nu ff niet alleen onderaan, je hebt inmiddels gezelschap gekregen van Blade85
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2014 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik? Ik heb gisteren 1 punt gepakt en vandaag ook maar 1 op 2 wedstrijden? Das niet veel dus! Je kwam er hard aan, nu weer anderen.. Zit nog maar 1 puntje tussen..
Ik ben wat punten betreft volledig stil gevallen..:-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik doe helaas niet mee door drukte vergeten maar als ik die uitslagen zie had ik er weinig goed gehad.Dus is het beter zo anders had ik afgegaan terwijl ik zoveel verstand van voetbal heb. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whhahahah..
Ik heb totaal geen verstand van voetbal en sta nu (nog even) bovenaan... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik word gewoon continu genaaid in de blessuretijd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Heeft je meissie dan wel je aandacht ofzo? Of bedoel je wat anders...😧😥 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 - 14:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Heeft je meissie dan wel je aandacht ofzo? Of bedoel je wat anders...😧😥 Aagje APIK ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
En wie had Costa rica goed?
Niemand zeker? Wat is voetbal leuk he!
Of is dit verdacht? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik niet, maar ben wel op 1 punt na genaderd tot de gedeelde nr 1 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: het verandert allemaal zo snel niet normaal. Hasjkoph kan nog net zo goed eerste worden... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 - 10:11 schreef remco k het volgende:Whhahahah.. Ik heb totaal geen verstand van voetbal en sta nu (nog even) bovenaan... Meestal staan diegene met het minste verstand van voetbal bovenaan is mijn ervaring. Aangezien er elk toernooi de nodige verassingen inzitten. Griekenland Ek winst, Costarica door, Spanje naar huis ect. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2014 - 13:32 schreef Hummel10 het volgende:[..] Meestal staan diegene met het minste verstand van voetbal bovenaan is mijn ervaring. Aangezien er elk toernooi de nodige verassingen inzitten. Griekenland Ek winst, Costarica door, Spanje naar huis ect. Een poule is puur geluk hebben.. Voetbal is namelijk niet te voorspellen.. Wel of geen verstand van voetbal doet er denk ik niet toe..
Anders zou Frank de Boer alle poultjes winnen..:-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
je kan ook van een verrassing uit gaan omdat wel vaak voor komt. Wie dat is en wie het slachtoffer zijn is lastig te voorspellen. Maar een toernooi zonder verrassing is een verrassing |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Verassingen zijn er altijd.. Achteraf blijkt alleen vaak dat die verassing niet zo heel groot was aangezien die ploeg die verast dit dan vaker doet..
Neem Nederland Spanje, iedereen was verrast, maar de prestaties van Spanje daarna tegen Chili plaatst de pot van Nederland weer in het juiste perspectief..
Costa Rica door is een verassing.. Maar alleen vooraf, ze spelen namelijk prima ( niet geweldig) en verdienen het ook.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op [url=/topic-28216/p6/#1177030]zondag 22 juni 2014 - 18:4]schreef remco k het volgende: Verassingen zijn er altijd.. Achteraf blijkt alleen vaak dat die verassing niet zo heel groot was aangezien die ploeg die verast dit dan vaker doet..
Neem Nederland Spanje, iedereen was verrast, maar de prestaties van Spanje daarna tegen Chili plaatst de pot van Nederland weer in het juiste perspectief..
Costa Rica door is een verassing.. Maar alleen vooraf, ze spelen namelijk prima ( niet geweldig) en verdienen het ook..
Inderdaad zelfde met Algarije nu.. Pooltjes blijven inderdaad natte vinger werk maar toch leuk als je hoog eindigt. . En vind het altijd toch net dat extra's geven aan een toernooi |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Met een beetje pech liggen in de eerste ronde Spanje, Engeland, Italië, Portugal, Rusland en Kroatië er al uit. Ongelooflijk! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 02:48 schreef Loetje het volgende:Met een beetje pech liggen in de eerste ronde Spanje, Engeland, Italië, Portugal, Rusland en Kroatië er al uit. Ongelooflijk! Pech? Brazilië en Argentinië zijn ook niet best dit jaar en Duitsland was tegen Ghana ook niet best dus wij meer kans! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 06:31 schreef Hummel10 het volgende:[..] Pech? Brazilië en Argentinië zijn ook niet best dit jaar en Duitsland was tegen Ghana ook niet best dus wij meer kans! ;-) Klopt. Maar met alle respect, ik wil het liefst de grote landen tegen elkaar zien. Dat wordt op deze manier onmogelijk |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 11:47 schreef Loetje het volgende:[..] Klopt. Maar met alle respect, ik wil het liefst de grote landen tegen elkaar zien. Dat wordt op deze manier onmogelijk Waarom? Dat zijn vaak saaiere potten als kleinere landen die voor elke grasspriet op het veld strijden. Ik zie liever landen die het verdienen om door te gaan (lees de meeste punten pakken) ongeacht welke landen het zijn. Al is het een finale Algerije-Ghana. Is toch ook leuk? Al die grote namen die niet presteren. Alleen maar goed voor ze.... |
|
|
|