|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 11:53 schreef Peterhs het volgende:[..] Waarom? Dat zijn vaak saaiere potten als kleinere landen die voor elke grasspriet op het veld strijden. Ik zie liever landen die het verdienen om door te gaan (lees de meeste punten pakken) ongeacht welke landen het zijn. Al is het een finale Algerije-Ghana. Is toch ook leuk? Al die grote namen die niet presteren. Alleen maar goed voor ze.... Ik ben het wel met je eens,, maar ook wij kunnen op deze manier dus wereldkampioen worden ;-)) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik wacht overigens nog steeds op mn eerste 6-punter hahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 11:53 schreef Peterhs het volgende:[..] Waarom? Dat zijn vaak saaiere potten als kleinere landen die voor elke grasspriet op het veld strijden. Ik zie liever landen die het verdienen om door te gaan (lees de meeste punten pakken) ongeacht welke landen het zijn. Al is het een finale Algerije-Ghana. Is toch ook leuk? Al die grote namen die niet presteren. Alleen maar goed voor ze.... Ik denk niet dat ik die finale zou kijken...:-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jij kijkt toch alles normaal? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Dat zal niemand schelen dat jij niet kijkt. Voetbal is voetbal en soms wint het grote land gewoon niet. Soms is dit domme pech maar vaak gewoon op dat moment verdiend. Zou niet weten waarom het dan niet kijken waardig zou zijn, want ze hebben zich dan blijkbaar gewoon bewezen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 21:33 schreef Peterhs het volgende:[..] Dat zal niemand schelen dat jij niet kijkt. Voetbal is voetbal en soms wint het grote land gewoon niet. Soms is dit domme pech maar vaak gewoon op dat moment verdiend. Zou niet weten waarom het dan niet kijken waardig zou zijn, want ze hebben zich dan blijkbaar gewoon bewezen. Pas op man, het begint een beetje op een persoonlijke vete te lijken 😎 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 21:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Pas op man, het begint een beetje op een persoonlijke vete te lijken 😎 Inderdaad.. Op een normale opmerking.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het merendeel, maar ik kan nu niet zeggen dat het voetbaltype dat Nederland speelt mij kan bekoren, integendeel zelfs, ik verafschuw het en kijk het nu alleen omdat het Nederland is.. Andere landen die zo spelen kijk ik niet..
Twee defensieve ploegen maken het voetbal er niet leuker op... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Volgens mij reageer ik normaal op de opmerking met onderbouwing. Ik kan je ook gewoon kapot negeren hoor. Wat jij wil... Trouwens is mijn opmerking zo raar dan? Ik denk dat het nog klopt als een bus ook. Wat iedereen doet moet iedereen namelijk lekker zelf weten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 juni 2014 door Peterhs -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Relax jongens...tis maar een spelletje 🙌🙏🙈👅 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 22:09 schreef remco k het volgende:[..] Het merendeel, maar ik kan nu niet zeggen dat het voetbaltype dat Nederland speelt mij kan bekoren, integendeel zelfs, ik verafschuw het en kijk het nu alleen omdat het Nederland is.. Andere landen die zo spelen kijk ik niet.. Twee defensieve ploegen maken het voetbal er niet leuker op... Normaal kijk ik Nederland niet, heb er zelfs een pleurishekel aan! Stelletje clowns op de tribune. Maar vanavond moest ik wel, maar wat een spel. Gadverdamme. Ik dacht dat wij Nederlanders het Cattenacio-voetbal zo verafschuwden, maar we doen zelf niet anders. En dan die commentator. Het wel normaal vinden dat Robben om een kaart schreeuwt voor Silva, maar het vervolgens abnormaal vinden als de Chilenen om een kaart schreeuwen voor een speler van Nederland. Hypocriet noemen we zoiets volgens mij.
Maar ik ben blij dat dit voor mij weer even, en hopelijk heel lang, de laatste wedstrijd van Nederland was die ik hoefde te bekijken. Gadverdamme wat een smerig voetbal. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Moet je tegen mij niet zeggen als het over Ajax gaat ouwe! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 juni 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2014 - 11:53 schreef Peterhs het volgende:[..] Waarom? Dat zijn vaak saaiere potten als kleinere landen die voor elke grasspriet op het veld strijden. Ik zie liever landen die het verdienen om door te gaan (lees de meeste punten pakken) ongeacht welke landen het zijn. Al is het een finale Algerije-Ghana. Is toch ook leuk? Al die grote namen die niet presteren. Alleen maar goed voor ze.... Oké, jou mening. Toch zie ik liever de teams met de meeste kwaliteit. Kunnen soms wel voor prachtige wedstrijden zorgen. Wedstrijd hoeft niet altijd perse veel goals nodig te hebben om toch gewoon mooi en spannend te zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zie Engeland Uruguay. Voor mij veruit de beste wedstrijd van het toernooi. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 - 00:09 schreef Peterhs het volgende:Volgens mij reageer ik normaal op de opmerking met onderbouwing. Ik kan je ook gewoon kapot negeren hoor. Wat jij wil... Trouwens is mijn opmerking zo raar dan? Ik denk dat het nog klopt als een bus ook. Wat iedereen doet moet iedereen namelijk lekker zelf weten. Dat felle doe je verder vrijwel niet. Richting mij vrijwel altijd.
Of je me wel of niet negeert. Ik denk niet eens dat ik zou merken welke van de twee je kiest. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Uiteindelijk willen we (bijna) allemaal dat we wereldkampioen worden en dan maakt het even niet uit hoe. We zijn er in '74 heel dicht bij geweest en ik was toen als 13 jarig jochie kapot dat we de finale verloren van Duitsland. Ook in '78 zaten we er dicht bij, maar Argentinië moest wereldkampioen worden. Vier jaar geleden in Zuid-Afrika was Spanje te sterk in de finale..... Het wordt gewoon hoog tijd dat wij ook een keer de wereldbeker pakken.... Dat is tenslotte waar onze jongens het voor doen!!!!
En wat zullen we (bijna) allemaal trots zijn als het zo zou zijn...... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Aanvallend voetbal is niet mogelijk met deze selectie dat heeft van Gaal echt goed gezien, het is gewoon geen top selectie maar wel een team met een paar toppers in de voorhoede en een top keeper. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 - 09:28 schreef Ronald 1960 het volgende:Uiteindelijk willen we (bijna) allemaal dat we wereldkampioen worden en dan maakt het even niet uit hoe. We zijn er in '74 heel dicht bij geweest en ik was toen als 13 jarig jochie kapot dat we de finale verloren van Duitsland. Ook in '78 zaten we er dicht bij, maar Argentinië moest wereldkampioen worden. Vier jaar geleden in Zuid-Afrika was Spanje te sterk in de finale..... Het wordt gewoon hoog tijd dat wij ook een keer de wereldbeker pakken.... Dat is tenslotte waar onze jongens het voor doen!!!! En wat zullen we (bijna) allemaal trots zijn als het zo zou zijn...... Dus ook niet meer klagen als andere clubs zo spelen tegen ons Ajax??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 juni 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik haal ook echt in de simpelste wedstrijden geen punt 😢 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahaha, wat dat betreft zijn we wel wat gewend natuurlijk ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben toch geen fan van die andere clubs of wel??
Dat andere teams klagen over het voetbal dat NL speelt is niet meer dan logisch.. Ik vind het ook niet om aan te zien en heb er een hekel aan.. Ik zou normaal ook niet eens kijken ware het niet dat dit wel het NL elftal is.. En ik ben een Nederlander en dus altijd voor Nederland..
Maar dat mensen klagen over het spel lijkt me niet meer dan normaal.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 - 16:40 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben toch geen fan van die andere clubs of wel?? Dat andere teams klagen over het voetbal dat NL speelt is niet meer dan logisch.. Ik vind het ook niet om aan te zien en heb er een hekel aan.. Ik zou normaal ook niet eens kijken ware het niet dat dit wel het NL elftal is.. En ik ben een Nederlander en dus altijd voor Nederland.. Maar dat mensen klagen over het spel lijkt me niet meer dan normaal.. Remco, je voelt jezelf aangesproken maar dit was een reactie op Ronald en niet op jou! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 - 18:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Remco, je voelt jezelf aangesproken maar dit was een reactie op Ronald en niet op jou! ;-) Volgens mij was het een redelijk algemene reactie toch?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Geen pijl op te tekken tot nu toe, zoveel goals in de slotfase ook echt niet normaal meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Suarez zou echt iemand zijn voor die Snickers reclame. Je bent jezelf niet meer als je trek hebt!
Je kunt zeggen wat je wil maar hij is wel een doorbijter! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 - 16:40 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben toch geen fan van die andere clubs of wel?? Dat andere teams klagen over het voetbal dat NL speelt is niet meer dan logisch.. Ik vind het ook niet om aan te zien en heb er een hekel aan.. Ik zou normaal ook niet eens kijken ware het niet dat dit wel het NL elftal is.. En ik ben een Nederlander en dus altijd voor Nederland.. Maar dat mensen klagen over het spel lijkt me niet meer dan normaal.. Misschien moet je begrijpend lezen. Ik heb het er niet over dat we fan zijn van die andere clubs, maar lopen wij hier ook niet vaak te klagen als ploegen achteruit spelen en er eigenlijk geen doorkomen aan is voor onze club? Lopen wij dan ook niet te roepen dat het niet bepaald attractief is? Is Chelsea daar ook niet zo'n voorbeeld van? Of Internazionale in het tijdperk van Mourinho? Toen zeiden we ook allemaal dat het geen mooi voetbal was! Maar nu Nederland het doet schijnen velen (en ik zeg niet dat jij dat vind) het mooi te vinden en moeten we niet klagen omdat het resultaat telt?? Is dat niet behoorlijk hypocriet? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik hoop dat ze een land treffen die precies hetzelfde speelt, want dat soort landen heeft Nederland nog niet getroffen! Wanneer ze tegen dat soort landen spelen en die zichzelf ook ingraven en via counters naar voren stomen zal Nederland het spel moeten maken! Maar kunnen ze dat wel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juni 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 01:31 schreef Loetje het volgende:Suarez zou echt iemand zijn voor die Snickers reclame. Je bent jezelf niet meer als je trek hebt! Je kunt zeggen wat je wil maar hij is wel een doorbijter! Ghahahahaha wel goed!!
Lig ff helemaal krom hiero hahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hey haha ik heb weer eens een 6-punter gehaald en sta ineens geen laatste meer whahaha nu opeens 7e 😆 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 02:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Misschien moet je begrijpend lezen. Ik heb het er niet over dat we fan zijn van die andere clubs, maar lopen wij hier ook niet vaak te klagen als ploegen achteruit spelen en er eigenlijk geen doorkomen aan is voor onze club? Lopen wij dan ook niet te roepen dat het niet bepaald attractief is? Is Chelsea daar ook niet zo'n voorbeeld van? Of Internazionale in het tijdperk van Mourinho? Toen zeiden we ook allemaal dat het geen mooi voetbal was! Maar nu Nederland het doet schijnen velen (en ik zeg niet dat jij dat vind) het mooi te vinden en moeten we niet klagen omdat het resultaat telt?? Is dat niet behoorlijk hypocriet? Ik lees heel goed wat je post..
En ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan dit type voetbal..
Ik hoor overigens niet zo heel veel mensen zeggen dat het mooi is...
Hypocriet is het zeker.. Maar is hypocriet niet bijna gewoon een synoniem aan voetbal in het algemeen??? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 02:17 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik hoop dat ze een land treffen die precies hetzelfde speelt, want dat soort landen heeft Nederland nog niet getroffen! Wanneer ze tegen dat soort landen spelen en die zichzelf ook ingraven en via counters naar voren stomen zal Nederland het spel moeten maken! Maar kunnen ze dat wel? NEE!! Leuk dat je dat post. Half Nederland roept alweer over de eventuele halve finale. De komende 2 tegenstanders worden lastig als het gaat om met dit systeem te spelen. In 4-3-3 zijn we heel kwetsbaar |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 10:45 schreef remco k het volgende:[..] Ik lees heel goed wat je post.. En ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan dit type voetbal.. Ik hoor overigens niet zo heel veel mensen zeggen dat het mooi is... Hypocriet is het zeker.. Maar is hypocriet niet bijna gewoon een synoniem aan voetbal in het algemeen??? Nee, het is niet mooi, maar wel zeer effectief en jij wil toch eindelijk ook wel eens dat we wereldkampioen worden met minder mooi voetbal, dan weer 2e met goed voetbal...
Ja, wij Nederlanders willen eigenlijk met mooi en goed en attractief voetbal kampioen worden, maar er zijn maar weinig landen die op die manier wereldkampioen zijn geworden.
Als wij wereldkampioen worden, maalt bijna niemand meer om de manier waarop het is gegaan. Maar er zullen altijd mensen zijn die niet of nooit tevreden zijn.....
Maar ik juich toch echt wel om de doelpunten dien wij gemaakt hebben en gaan maken, mooi of niet, als zemaar tellen!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 11:16 schreef Loetje het volgende:[..] NEE!! Leuk dat je dat post. Half Nederland roept alweer over de eventuele halve finale. De komende 2 tegenstanders worden lastig als het gaat om met dit systeem te spelen. In 4-3-3 zijn we heel kwetsbaar Mexico speelde de eerste wedstrijden vol op de aanval.
Costa Rica deed dat ook en Griekenland is te slecht voor woorden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 12:43 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Nee, het is niet mooi, maar wel zeer effectief en jij wil toch eindelijk ook wel eens dat we wereldkampioen worden met minder mooi voetbal, dan weer 2e met goed voetbal... Ja, wij Nederlanders willen eigenlijk met mooi en goed en attractief voetbal kampioen worden, maar er zijn maar weinig landen die op die manier wereldkampioen zijn geworden. Als wij wereldkampioen worden, maalt bijna niemand meer om de manier waarop het is gegaan. Maar er zullen altijd mensen zijn die niet of nooit tevreden zijn..... Maar ik juich toch echt wel om de doelpunten dien wij gemaakt hebben en gaan maken, mooi of niet, als zemaar tellen!!! Natuurlijk juich ik bij iedere goal.
Overigens zijn de laatste kampioenen vaak winnaar geworden met mooi en goed voetbal.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 12:43 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Nee, het is niet mooi, maar wel zeer effectief en jij wil toch eindelijk ook wel eens dat we wereldkampioen worden met minder mooi voetbal, dan weer 2e met goed voetbal... Ja, wij Nederlanders willen eigenlijk met mooi en goed en attractief voetbal kampioen worden, maar er zijn maar weinig landen die op die manier wereldkampioen zijn geworden. Als wij wereldkampioen worden, maalt bijna niemand meer om de manier waarop het is gegaan. Maar er zullen altijd mensen zijn die niet of nooit tevreden zijn..... Maar ik juich toch echt wel om de doelpunten dien wij gemaakt hebben en gaan maken, mooi of niet, als zemaar tellen!!! De enige die met lelijk voetbal een kampioenschap wist veilig te stellen in het landenvoetbal was Griekenland in, volgens mij, 2004 met een Europees kampioenschap.
Ik vind het gewoon hypocriet, want wie veroordeelde hier op de site niet het spel van AC Milan tegen ons, of Chelsea in de CL? Ik denk zo'n beetje iedereen. En nu Nederland het doet is het ineens goed voor het resultaat???? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 11:16 schreef Loetje het volgende:[..] NEE!! Leuk dat je dat post. Half Nederland roept alweer over de eventuele halve finale. De komende 2 tegenstanders worden lastig als het gaat om met dit systeem te spelen. In 4-3-3 zijn we heel kwetsbaar Ik heb helemaal niets met Nederland en hoop dat ze zo snel mogelijk worden uitgeschakeld. Ik vind het te genant voor woorden hoe het Nederlands elftal voetbalt. Volgens mij prefereren wij altijd aanvallend voetbal, maar dat is helemaal kapot gemaakt met dit spel! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 10:45 schreef remco k het volgende:[..] Ik lees heel goed wat je post.. En ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan dit type voetbal.. Ik hoor overigens niet zo heel veel mensen zeggen dat het mooi is... Hypocriet is het zeker.. Maar is hypocriet niet bijna gewoon een synoniem aan voetbal in het algemeen??? Mooi bedoelde ik meer in de trend van dat het resultaat er is! En ik vind het gênant voetbal. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Het voetbal is gewoon nog erger dan vier jaar geleden. Toen zei ik dat we met geluk zo ver kwamen en eigenlijk waren de enige wedstrijden waar ik van genoten heb tegen Brazilie en tegen Uruguay. Op dat moment maakt het misschien niet uit, want je wint. Maar tegelijkertijd verafschuw je het. Nu precies hetzelfde, alleen nóg defensiever. We winnen, maar da's ook alles.
Ik word ook wel een zeikerd genoemd in m'n omgeving als ik over het NL elftal praat haha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Als je niet de spelers hebt (meegenomen) om heel mooi en goed voetbal te spelen, dan is het toch des te knapper om zoveel goals te scoren en niet eens de lelijkste goals.....
En wat Milan betreft; die kwamen uberhaupt niet op onze helft in de ArenA althans bij wijze van spreken....
Nee hoor, wat mij betreft mogen ze op deze wijze wereldkampioen worden!
Als ons ajax 10x keer rij kampioen wordt (we zijn al bijna op de helft;-)) zal ik niet minder blij zijn, ondanks dat het spel soms heel vervelend is aan aan te zien.
Het is überhaupt een prestatie, als we al wereldkampioen worden.... We zijn zo een beetje het kleinste land dat mee doet, dus een prestatie op zich ;-)
En voor de rest mag een ieder uiteraard zijn of haar mening hebben, maar ik juich voor Oranje op het wk!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 16:30 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] De enige die met lelijk voetbal een kampioenschap wist veilig te stellen in het landenvoetbal was Griekenland in, volgens mij, 2004 met een Europees kampioenschap. Ik vind het gewoon hypocriet, want wie veroordeelde hier op de site niet het spel van AC Milan tegen ons, of Chelsea in de CL? Ik denk zo'n beetje iedereen. En nu Nederland het doet is het ineens goed voor het resultaat???? Is toch logisch, en dat doet vrijwel iedereen, als het team dat jij support wint, dan is het resultaat goed, maar kan het spel of de spelopvatting beter. Als het team dat jij support verliest van een ploeg gaat vrijwel iedereen ook iets vinden van de tegenstander.. Het "Ja maar" antwoord.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 16:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik heb helemaal niets met Nederland en hoop dat ze zo snel mogelijk worden uitgeschakeld. Ik vind het te genant voor woorden hoe het Nederlands elftal voetbalt. Volgens mij prefereren wij altijd aanvallend voetbal, maar dat is helemaal kapot gemaakt met dit spel! In het Nederlands elftal is er met jou erbij geen "Wij" jij hoopt namelijk altijd dat ze verliezen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 16:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Mooi bedoelde ik meer in de trend van dat het resultaat er is! En ik vind het gênant voetbal. Ik houd niet van de spelopvatting en vind niet dat je dit voor kan schotelen. Toch vind ik een toernooi zoals een EK of WK wel wat anders.. Ik praat het voetbal daarmee totaal niet goed, want ik zal er altijd een hekel aan hebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 17:04 schreef Ronald 1960 het volgende:Als je niet de spelers hebt (meegenomen) om heel mooi en goed voetbal te spelen, dan is het toch des te knapper om zoveel goals te scoren en niet eens de lelijkste goals..... En wat Milan betreft; die kwamen uberhaupt niet op onze helft in de ArenA althans bij wijze van spreken.... Nee hoor, wat mij betreft mogen ze op deze wijze wereldkampioen worden! Als ons ajax 10x keer rij kampioen wordt (we zijn al bijna op de helft;-)) zal ik niet minder blij zijn, ondanks dat het spel soms heel vervelend is aan aan te zien. Het is überhaupt een prestatie, als we al wereldkampioen worden.... We zijn zo een beetje het kleinste land dat mee doet, dus een prestatie op zich ;-) En voor de rest mag een ieder uiteraard zijn of haar mening hebben, maar ik juich voor Oranje op het wk!! Als Ajax dit soort voetbal structureel zal gaan spelen dan denk ik dat ik op ten duur zou stoppen met kijken. Ook de titel zou me dan niet meer kunnen bekoren.
Ik support Ajax om het voetbal dat men pretendeert te spelen. Ik support NL omdat ik een Nederlander ben en de gekte gewoon mooi vind plus het hele toernooi voetbal..
Er worden nog 15 finales gespeeld, allemaal 1 tegen 1 wedstrijden zonder return, dus zonder tweede kans.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Portugal exit! oooooohh, wat jammer nou.....;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Natjos.....wie zijn die 4 personen die nog gevalideerd moeten worden bij de pooler ???.....misschien kennen wij ze |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2014 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 20:20 schreef remco k het volgende:[..] In het Nederlands elftal is er met jou erbij geen "Wij" jij hoopt namelijk altijd dat ze verliezen.. Ik ben nog steeds een Nederlander hoor en in Nederland pretenderen wij aanvallend voetbal! Dus lul niet zo slap, maar erken gewoon de feiten! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 20:19 schreef remco k het volgende:[..] Is toch logisch, en dat doet vrijwel iedereen, als het team dat jij support wint, dan is het resultaat goed, maar kan het spel of de spelopvatting beter. Als het team dat jij support verliest van een ploeg gaat vrijwel iedereen ook iets vinden van de tegenstander.. Het "Ja maar" antwoord.. Ik heb nu genoeg reacties gehoord en gelezen van mensen die het spel van Inter en Chelsea, maar ook van andere verdedigende ploegen, bleef afzeiken en zelfs als het resultaat negatief was voor die ploeg, maar nu Nederland datzelfde spel speelt zijn ze ineens positief en telt het resultaat? Ik vind dat hypocriet en zal dat hypocriet blijven vinden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2014 - 20:22 schreef remco k het volgende:[..] Ik houd niet van de spelopvatting en vind niet dat je dit voor kan schotelen. Toch vind ik een toernooi zoals een EK of WK wel wat anders.. Ik praat het voetbal daarmee totaal niet goed, want ik zal er altijd een hekel aan hebben.. Dus een EK of WK is anders dan de CL of EL? Knap, want bij allebei kan je het hoogst haalbare winnen. In clubvoetbal is dat een CL en in landenvoetbal het WK! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 - 17:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik ben nog steeds een Nederlander hoor en in Nederland pretenderen wij aanvallend voetbal! Dus lul niet zo slap, maar erken gewoon de feiten! Ik ben Nederlander en ik pretendeer niets. Ik wil gewoon wereldkampioen worden en het boeit me niet hoe! |
|
|
|