BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-forum WK pooler 2014

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 27 juni 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 17:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus een EK of WK is anders dan de CL of EL? Knap, want bij allebei kan je het hoogst haalbare winnen. In clubvoetbal is dat een CL en in landenvoetbal het WK!
Een EK of WK is zeker anders dan de CL of EL:
land vs club
miljoenen supporters saamhorig (dubbele paspoorters even niet meegerekend) vs clubsupporters
remco k
 remco k - vrijdag 27 juni 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 17:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds een Nederlander hoor en in Nederland pretenderen wij aanvallend voetbal! Dus lul niet zo slap, maar erken gewoon de feiten!
Lul jij niet zo dom, ik erken de feiten..

Jij hebt hier zelf gezegd meer voor Duitsland te zijn dan voor Nederland, en dat Nederland je uberhaubt niet zo boeit..

En volgens mij zeg ik toch de hele tijd dat het voetbal mij niet aanstaat?? En zeg ik toch dat het niet om aan te zien is?..

Alleen zit er in mijn optiek een verschil tussen club voetbal en korte toernooi voetbal zoals het WK of EK..

Ik denk dat met deze zeer matige ploeg aanvallend en mooi voetbal gewoon niet mogelijk is.. En op zo'n toernooi heiligt het doel alle middelen.

Overigens maken de hele mooie goals die Nederland gemaakt heeft wel het een en ander goed..

Van Gaal doet het erg goed met deze zeer matige selectie..
remco k
 remco k - vrijdag 27 juni 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 17:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus een EK of WK is anders dan de CL of EL? Knap, want bij allebei kan je het hoogst haalbare winnen. In clubvoetbal is dat een CL en in landenvoetbal het WK!
Het is compleet verschillend.. Bij een CL heb je een heel seizoen inclusief de voorbereiding om je een systeem eigen te maken samen met de spelers die je hebt, en dus veel meer tijd om de juiste dingen in te bouwen, je speelt dan namelijk ook wedstrijden tussen het toernooi door..

Op een Wk heb je een relatief korte periode, en krijg je spelers van clubs die compleet verschillende systemen spelen.. Ook heb je niet de mogelijkheid spelers aan te trekken die een systeem kunnen complimenteren als je die mist..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juni 2014 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 20:58 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Een EK of WK is zeker anders dan de CL of EL:
land vs club
miljoenen supporters saamhorig (dubbele paspoorters even niet meegerekend) vs clubsupporters
Hahahaha ik leef meer voor mijn club dan voor mijn land hoor! En ik denk dat er zo nog veel meer supporters zijn! Van mij mag dat WK morgen worden afgelast! Kunnen we ons tenminste weer volledig op onze club focussen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juni 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Lul jij niet zo dom, ik erken de feiten..

Jij hebt hier zelf gezegd meer voor Duitsland te zijn dan voor Nederland, en dat Nederland je uberhaubt niet zo boeit..

En volgens mij zeg ik toch de hele tijd dat het voetbal mij niet aanstaat?? En zeg ik toch dat het niet om aan te zien is?..

Alleen zit er in mijn optiek een verschil tussen club voetbal en korte toernooi voetbal zoals het WK of EK..

Ik denk dat met deze zeer matige ploeg aanvallend en mooi voetbal gewoon niet mogelijk is.. En op zo'n toernooi heiligt het doel alle middelen.

Overigens maken de hele mooie goals die Nederland gemaakt heeft wel het een en ander goed..

Van Gaal doet het erg goed met deze zeer matige selectie..
Dus omdat ik aangeef voor Duitsland te zijn, mag ik niet zeggen dat wij in Nederland pretenderen aanvallend voetbal te willen spelen??? Ok man, ik zal volgende keer toestemming vragen aan jouw wat ik wel en niet mag schrijven!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juni 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 21:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is compleet verschillend.. Bij een CL heb je een heel seizoen inclusief de voorbereiding om je een systeem eigen te maken samen met de spelers die je hebt, en dus veel meer tijd om de juiste dingen in te bouwen, je speelt dan namelijk ook wedstrijden tussen het toernooi door..

Op een Wk heb je een relatief korte periode, en krijg je spelers van clubs die compleet verschillende systemen spelen.. Ook heb je niet de mogelijkheid spelers aan te trekken die een systeem kunnen complimenteren als je die mist..
Dus?? Dus als Chelsea op deze manier kampioen wil worden en de CL wil winnen zullen we voortaan ook niet meer klagen denk ik? Want ja, het doel heiligt alle middelen!
remco k
 remco k - vrijdag 27 juni 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 22:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus omdat ik aangeef voor Duitsland te zijn, mag ik niet zeggen dat wij in Nederland pretenderen aanvallend voetbal te willen spelen??? Ok man, ik zal volgende keer toestemming vragen aan jouw wat ik wel en niet mag schrijven!
Dat staat helemaal nergens..
remco k
 remco k - vrijdag 27 juni 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus?? Dus als Chelsea op deze manier kampioen wil worden en de CL wil winnen zullen we voortaan ook niet meer klagen denk ik? Want ja, het doel heiligt alle middelen!
Je conclusie over iets dat ik post is compleet verschillend van wat ik post.. Raakt kant nog wal. Sterker nog, het is het tegenovergestelde.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juni 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Je conclusie over iets dat ik post is compleet verschillend van wat ik post.. Raakt kant nog wal. Sterker nog, het is het tegenovergestelde.
Ik pakte even 2 posts van jouw bij elkaar! In de eerste post zet jij namelijk neer dat op een toernooi zoals het WK of EK elk doel de middelen heiligt. En aangezien ik clubvoetbal en landenvoetbal niet verschillend zie, maar enkel naar het voetbal kijk denk ik dat we vanaf nu kunnen stellen dat clubs die op de manier spelen zoals Nederland gewoon hun eigen doel willen heiligen! En we die clubs dus niet aan kunnen vallen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juni 2014 - 23:55   quote  deeplink  
Voor hen geldt namelijk net als voor Nederland dat een prijs een prijs is!

Ik denk alleen dat op deze manier veel voetbalsupporters snel gaan afhaken. Of al slapen voordat de wedstrijd zijn einde heeft bereikt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2014 door Ajax Warrior --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 28 juni 2014 - 04:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 22:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha ik leef meer voor mijn club dan voor mijn land hoor! En ik denk dat er zo nog veel meer supporters zijn! Van mij mag dat WK morgen worden afgelast! Kunnen we ons tenminste weer volledig op onze club focussen!
Tuurlijk denken er wel meer zoals jij, maar ikzelf heb dus juist het tegenovergestelde (behalve het afgelasten dan...).
Gun ons soort mensen ook hun pleziertje elke twee jaar :)
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 28 juni 2014 - 04:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 23:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

Ik denk alleen dat op deze manier veel voetbalsupporters snel gaan afhaken. Of al slapen voordat de wedstrijd zijn einde heeft bereikt!
De statistieken wijzen op iets anders. Hoe verder in het toernooi hoe meer kijkcijfers. Winnen = blijheid, het overgrote gedeelte van de Nederlandse tv kijker boeit het systeem of speelwijze dan geen ene moer totdat ze verliezen en iets of iemand als schuldige willen aanwijzen.
Clubsupporters vergelijken het met hun eigen club en hebben commentaar.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 28 juni 2014 - 04:44   quote  deeplink  
...
OH EN BELANGRIJK - VERGEET NIET DE SPORTPOOLER IN TE VULLEN MET DE NIEUWE WEDSTRIJDEN!
...
remco k
 remco k - zaterdag 28 juni 2014 - 13:04   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik pakte even 2 posts van jouw bij elkaar! In de eerste post zet jij namelijk neer dat op een toernooi zoals het WK of EK elk doel de middelen heiligt. En aangezien ik clubvoetbal en landenvoetbal niet verschillend zie, maar enkel naar het voetbal kijk denk ik dat we vanaf nu kunnen stellen dat clubs die op de manier spelen zoals Nederland gewoon hun eigen doel willen heiligen! En we die clubs dus niet aan kunnen vallen!
Ehh, nee. Je zegt het namelijk zelf al. Jij ziet het zo..

Ik zie de twee als compleet verschillende dingen..
nora
 nora - zaterdag 28 juni 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:

Die ned/supporters zijn anders die lopen de hele wedstrijd heen en weer en zijn niet met het spel bezig ze komen 10 minuten na het begin heel veel gaan 10 minuten voor tijd weg het is gewoon kut publiek ik ben naar Ned-Ghana geweest in de Arena en heb mij dood zitten ergeren en ga ook nooit meer naar een wedstrijd van het Ned/elftal stelletje mafkezen op de tribune.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 juni 2014 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 13:57 schreef nora het volgende:

[..]

Die ned/supporters zijn anders die lopen de hele wedstrijd heen en weer en zijn niet met het spel bezig ze komen 10 minuten na het begin heel veel gaan 10 minuten voor tijd weg het is gewoon kut publiek ik ben naar Ned-Ghana geweest in de Arena en heb mij dood zitten ergeren en ga ook nooit meer naar een wedstrijd van het Ned/elftal stelletje mafkezen op de tribune.
Ik heb wel vlaggetjes voor de deur hangen, en een grote vlag......dat mag toch wel ?
nora
 nora - zaterdag 28 juni 2014 - 16:04   quote  deeplink  
Ja het is prima om naar Ned/team te kijken in de kroeg dronken of thuis op de bank met je bier in je hand maar op de tribune tussen die wave figuren is geen fuck aan.
remco k
 remco k - zaterdag 28 juni 2014 - 16:09   quote  deeplink  
Daarom is een EK of Wk ook voor Landenteams ook compleet anders dan clubvoetbal..
nora
 nora - zaterdag 28 juni 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Klopt het gevoel wat je bij Ajax hebt krijg ik echt niet bij het het Ned/team ik wil dat ze winnen dat vind ik top maar de spanning zoals bij Ajax heb ik beslist niet bij Ned/team.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 juni 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2014 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hey Natjos.....wie zijn die 4 personen die nog gevalideerd moeten worden bij de pooler ???.....misschien kennen wij ze
inmiddels al 5...

De volgende leden willen toegevoegd worden aan deze groep:
Berry Ebben
Giel Moonen
Pim Vieleers
Rich Geraed
Soran Argentino

ik ken ze niet...
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 juni 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Mensen mensen,

heeft iedereen zijn voorspellingen al aangepast op de wedstrijden die nu gespeeld gaan worden?
als je bijvoorbeeld eerst Nederland - Kroatiƫ had met 2-1 kun je dat nu aanpassen op de wedstrijd tegen Mexico...
zo loop je iig geen punten mis.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 juni 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 16:16 schreef nora het volgende:
Klopt het gevoel wat je bij Ajax hebt krijg ik echt niet bij het het Ned/team ik wil dat ze winnen dat vind ik top maar de spanning zoals bij Ajax heb ik beslist niet bij Ned/team.
Ik ook niet, net als Warrior heb ik niet zoveel met oranje.....leuk als ze winnen hoor, maar ik zweet een stuk minder dan bij Ajax.
Overigens is dat wk publiek dezelfde als dat schaats publiek en ik heb een bloedhekel aan schaatsen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 juni 2014 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 16:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

inmiddels al 5...

De volgende leden willen toegevoegd worden aan deze groep:
Berry Ebben
Giel Moonen
Pim Vieleers
Rich Geraed
Soran Argentino

ik ken ze niet...
....ik ook niet
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 juni 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 16:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

....ik ook niet
dan houdt het op.
jij je voorspellingen al aangepast?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 juni 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 16:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dan houdt het op.
jij je voorspellingen al aangepast?
Yep...had er toch wel een aantal goed, die er door zijn ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 juni 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 16:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep...had er toch wel een aantal goed, die er door zijn ;-)
lekker, man... ik maar heel weinig...
teer voorlopig vooral op goede uitslagen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 juni 2014 - 17:16   quote  deeplink  
verkeerde topic sorry

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2014 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - zaterdag 28 juni 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 16:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ook niet, net als Warrior heb ik niet zoveel met oranje.....leuk als ze winnen hoor, maar ik zweet een stuk minder dan bij Ajax.
Overigens is dat wk publiek dezelfde als dat schaats publiek en ik heb een bloedhekel aan schaatsen
Met je slechte been uit bed gestapt..

Moppersmurf..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 juni 2014 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 17:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Met je slechte been uit bed gestapt..

Moppersmurf..
Bipolairesmurf
remco k
 remco k - zaterdag 28 juni 2014 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 17:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bipolairesmurf
Niet echt passend..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 juni 2014 - 18:05   quote  deeplink  
Nee maar staat wel stoer ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 juni 2014 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 13:57 schreef nora het volgende:

[..]

CLOWNS zijn het!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 juni 2014 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 16:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Helemaal eens! Het zijn een stel clowns op de tribune! Maar ik zie ze dan ook liever op hun bek gaan! ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 28 juni 2014 - 19:55   quote  deeplink  
Braziliƫ is ook geen team hoor.... chili verdiend de overwinning en die lul van een trainer (scolari) kan jankend naar zn nest!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 juni 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Hoi Wouter....biertje ??
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 28 juni 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Kater dag 😀
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 28 juni 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Morgen weer aan de goude rakkers!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 juni 2014 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 19:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Kater dag 😀
Hahahaha ik zit aan de Jumbo bier....gelijk ontstoken ogen.....pfff
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 juni 2014 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 19:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Kater dag 😀
Heb ik nooit last van...doorgezopen denk ik, of gevoelloos
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 28 juni 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 mei 2014 - 20:32 schreef Hummel10 het volgende:
Duitsland hoeft van mij ook niet zo nodig..
Van mij ook niet! Gewoon Nederland wereldkampioen ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 28 juni 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 20:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heb ik nooit last van...doorgezopen denk ik, of gevoelloos
Doorgezopen ja...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 juni 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 21:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Doorgezopen ja...
Ohw oke....dan neem ik er nog 1 ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 juli 2014 - 11:50   quote  deeplink  
Die Warrior staat bovenaan....is net zo corrupt als die fucking FIFA....bah, die gozer loopt straks op het Utopia terrein rond om zijn kop op tv te krijgen, misselijk ventje is het
Peterhs
 Peterhs - zondag 06 juli 2014 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juli 2014 - 11:50 schreef Nenam_tiL het volgende:
Die Warrior staat bovenaan....is net zo corrupt als die fucking FIFA....bah, die gozer loopt straks op het Utopia terrein rond om zijn kop op tv te krijgen, misselijk ventje is het
hahaha
Peterhs
 Peterhs - zondag 06 juli 2014 - 12:22   quote  deeplink  
De mensen die Nederland tegen beter weten door laten gaan tot aan de finale zoals een aantal komen ineens van verre achterstand volledig terug.
Niet omdat ze zo goed kunnen voorspellen met uitslagen, maar puur doordat hun landen op het goede plaatsje stonden.
remco k
 remco k - zondag 06 juli 2014 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juli 2014 - 12:22 schreef Peterhs het volgende:
De mensen die Nederland tegen beter weten door laten gaan tot aan de finale zoals een aantal komen ineens van verre achterstand volledig terug.
Niet omdat ze zo goed kunnen voorspellen met uitslagen, maar puur doordat hun landen op het goede plaatsje stonden.
Dus voorspellen ze dan toch goed??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 juli 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juli 2014 - 12:22 schreef Peterhs het volgende:
Hahahaha en Ronald is de uitzondering daarop........;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 juli 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Van de vier landen die ik had voorspeld in de halve finale heb ik er 3 goed en ipv nederland had ik spanje. Geen slechte voorspellingen dus. Dus als het allemaal blijft kloppen wordt de strijd om plek 3 tussen de 2 zuid-amerikaanse landen. en wordt de finale tussen nederland en duitsland.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 juli 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juli 2014 - 13:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
Van de vier landen die ik had voorspeld in de halve finale heb ik er 3 goed en ipv nederland had ik spanje. Geen slechte voorspellingen dus. Dus als het allemaal blijft kloppen wordt de strijd om plek 3 tussen de 2 zuid-amerikaanse landen. en wordt de finale tussen nederland en duitsland.
Hey pik ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 juli 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juli 2014 - 13:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey pik ;-)
Hey vriend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-forum WK pooler 2014

0.0110030